Nouja als je met een project bent en je hebt bijvoorbeeld zoals hier 4 sporen onder elkaar met elk andere settings opgenomen. En je wil uiteindelijk toch het stuk opnieuw opnemen, zit je normaal helemaal te kutten welke setting ook alweer waar bij hoort, en nu kan je gewoon er op klikken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dus je kan een nummer openen met een stuk alleen gitaar en kijken wat de instellingen zijn?
Kan bij Guitar Rig toch ook? Maar dan berekend hij alle tracks tegelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja als je met een project bent en je hebt bijvoorbeeld zoals hier 4 sporen onder elkaar met elk andere settings opgenomen. En je wil uiteindelijk toch het stuk opnieuw opnemen, zit je normaal helemaal te kutten welke setting ook alweer waar bij hoort, en nu kan je gewoon er op klikken.
[ afbeelding ]
Zo'n tof ding.quote:
Daar zijn twee problemen mee:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kan bij Guitar Rig toch ook? Maar dan berekend hij alle tracks tegelijk?
Filmpjes maken van snowboarden en surfen. Maar ook gewoon op school (sportopleiding) veel filmen tijdens de lesquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo'n tof ding.Wat ga je er mee doen?
punt 2 ben ik het niet mee eens (als je je pc goed ingericht hebt)quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Daar zijn twee problemen mee:
1. Als je veel tracks gebruikt dan begint GuitarRig nogal veel te vreten. Dus dan ga je de tracks bouncen/renderen en gooi je guitar rig eruit. Daarna weet je je exacte settings dus niet meer.
2. Als je je computer opnieuw installeert of een nieuwe versie van GuitarRig erop zet dan ben je volgens mij ook je settings kwijt.
Groot voordeel van de 11R is dat je die ook live gebruikt en dus makkelijk alle settings zo overzet en opslaat en gaan spelen
GuitarRig is geweldig hoor, maar de 11R is beterHoewel de 11R nog wel een paar meer effecten zou mogen hebben en de mogelijkheid om twee amps tegelijk te gebruiken
Die scheckter damien is nu 550quote:Op maandag 21 november 2011 17:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mogelijk een prima gitaar, wel goed opletten en testen is het advies.
Mijn ervaringen met 7-snarige gitaren tot nu toe:
B.C. Rich Warlock, dunne hals, gitaar was niet al te duur (400-600 euro). Redelijke tot goede afwerking, goede pickups, iets langere hals, waardoor goede tuning met de lage snaren.
Scheckter damien 7, goed in de hand liggende hals, slechte pickups (400-550 euro)
Bo~el MC-7, duurste tot nu toe in mijn collectie (1175 ofzo voor betaald, zit nu nieuw rond de 1300 geloof ik) goede pickups, erg lekkere hals, goede sound.
quote:Beste Martijn,
Begrijp ik het goed dat je ¤ 630,- vraagt voor beide gitaren?
Zo ja dan ben ik wel geinteresseerd.
Met vriendelijke groet,
John
Het bod van 50 euro staat nogquote:Op woensdag 23 november 2011 10:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja maar ergens is het ook zonde om 1500,- aan nutteloos hout aan de muur te hebben hangen
Wat heb je geantwoord. 'Nee, het is eigenlijk 450 voor beide, en dan mag je mijn versterker ook hebben'.quote:
Dan zal ik het wel altijd verkeerd gedaan hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 06:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
punt 2 ben ik het niet mee eens (als je je pc goed ingericht hebt)
heb me pc namelijk opnieuw geïnstalleerd, maar heb nog al mijn oude settings van guitar rig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |