Neem het eens een keer goed op. Zo kunnen wij niet zien wat er gebeurt bij jouw linkerhand en kunnen wij geen tips geven. En geef toe, daar liggen jouw fouten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:41 schreef Braddie het volgende:
All My Loving op mijn Ibanez(die is overigens te koop voor de schappelijke Fok! prijs van 100euro).
Ik maak vrij veel fouten, maar ik ben het nummer pas sinds gister aan het leren, en ik vind persoonlijk niet dat ik het slecht doe voor iemand die 4 maandjes bas speelt.
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Neem het eens een keer goed op. Zo kunnen wij niet zien wat er gebeurt bij jouw linkerhand en kunnen wij geen tips geven. En geef toe, daar liggen jouw fouten.
De je jezelf in de video moet centreren. Ik wil zien wat je met beide handen doet. Nu zien wij alleen je rechterhand, wat verschrikkelijk saai en monotoon is. Beide handen in beeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Dat ik m`n pink niet gebruik of zo?
Ik neem hem morgen beter op!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef MASD het volgende:
[..]
De je jezelf in de video moet centreren. Ik wil zien wat je met beide handen doet. Nu zien wij alleen je rechterhand, wat verschrikkelijk saai en monotoon is. Beide handen in beeld.
Zo is het! Handjes boven de dekens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef MASD het volgende:
[..]
De je jezelf in de video moet centreren. Ik wil zien wat je met beide handen doet. Nu zien wij alleen je rechterhand, wat verschrikkelijk saai en monotoon is. Beide handen in beeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |