abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104177913

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104177929
Alweer?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:01:58 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104177939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In contact komen. Hoe zeg je iets? etc
Ja hangt er van af waar het is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104177940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In contact komen. Hoe zeg je iets? etc
Veel oefenen. En leren van je fouten.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:03:32 #5
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178012
In het pikkedonker, beetje onhandig. Kaarslicht ^O^
pi_104178026
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Alweer?
Oh wacht dat gaat het natuurlijk nooit hier :P
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja hangt er van af waar het is?
In de kroeg bv

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Veel oefenen. En leren van je fouten.
moet je wel durven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104178040
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
In het pikkedonker, beetje onhandig. Kaarslicht ^O^
Pikkedonker is wel leuk, dan moet je alleen maar voelen :)
pi_104178070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:

Maar nog nooit sex gehad? Of gewoon te weinig?
Genoeg sex gehad. Maar sinds de laatste jaren doe ik niet meer aan sex voor de sex en sindsdien is het wat lastiger om een friend-with-benefits of vriend te vinden, omdat ik veel kritischer ben. Waar ik vroeger nog wel eens dacht: ach prima voor een keertje sex, zijn dat nu gasten die ik ook niet meer interessant vind.
pi_104178082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

moet je wel durven
Ja (dûh-uh :P)
Als je eenmaal op gang bent is het niet zo moeilijk hoor :s)
Finally, someone let me out of my cage
pi_104178108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tentamens gelukt, minibeer?
pi_104178122
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Genoeg sex gehad. Maar sinds de laatste jaren doe ik niet meer aan sex voor de sex en sindsdien is het wat lastiger om een friend-with-benefits of vriend te vinden, omdat ik veel kritischer ben. Waar ik vroeger nog wel eens dacht: ach prima voor een keertje sex, zijn dat nu gasten die ik ook niet meer interessant vind.
Een luxe-probleem dus...
pi_104178151
quote:

[..]

Ik heb dus ook geen behoefte om tussen de lakens te duiken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind...zou zij andersom ook niet doen, dus... :P
  woensdag 9 november 2011 @ 21:06:31 #13
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pikkedonker is wel leuk, dan moet je alleen maar voelen :)
Nee. Niet voor mij. Ik vind het vrouwelijk lichaam mooi, de duisternis haalt een deel van mijn plezier weg -O-
pi_104178157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tentamens gelukt, minibeer?
Ik weet het niet :P
Leuk dat je het vraagt. Jij ook nog tentamens gehad?
pi_104178160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je eenmaal op gang bent is het niet zo moeilijk hoor :s)
Dat moet je wel op gang komen en dat lukt helaas nog niet
14 SHADES OF GREY
pi_104178186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee. Niet voor mij. Ik vind het vrouwelijk lichaam mooi, de duisternis haalt een deel van mijn plezier weg -O-
True dit :)
pi_104178191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)
pi_104178195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb dus ook geen behoefte om tussen de lakens te duiken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind...zou zij andersom ook niet doen, dus... :P
Wat is aantrekkelijk? Hoe bepaal je dat?
14 SHADES OF GREY
pi_104178208
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

Een luxe-probleem dus...
Juist niet. Mijn kritische/afwijzende houding zorgt ervoor dat ik veel minder sex heb. Ik kan simpelweg niet meer gewoon sex hebben met iemand die ik niet leuk vind. Dus verre van luxe probleem. Want ik kom amper iemand tegen die ik de moeite waard vind en dan ook nog eens single is.
pi_104178209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik weet het niet :P
Leuk dat je het vraagt. Jij ook nog tentamens gehad?
Ja, maar ik faalde voor een van de tentamens gruwelijk en die van vandaag miste ik uit domheid :')
Maar ze gaan me vergeven en matsen met een mondeling :)
pi_104178211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat moet je wel op gang komen en dat lukt helaas nog niet
Haha, dat is bij mij ook een beetje het probleem, ik heb een beetje aansporing nodig ofzo.
pi_104178235
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is aantrekkelijk? Hoe bepaal je dat?
Het cliché-antwoord is natuurlijk: dat is voor iedereen anders. Maar waar is het wel. Ik denk dat je alleen zelf weet wat je bij iemand voelt :)
pi_104178238
quote:
moet je wel durven
Angsten overwinnen lukt je ook alleen door te doen waar je bang voor bent.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:08:31 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178256
quote:

[..]

Oh wacht dat gaat het natuurlijk nooit hier :P

[..]

In de kroeg bv

[..]

moet je wel durven
Ja ik vind het moeilijk te zeggen. Als ik naar me zelf kijk heb ik een vrouw of 15 leren kennen in de afgelopen 4 maanden. Je maakt eens een opmerking of je geeft eens wat aan. Wens ze een goede avond volgende keer als je er bent zeg je hoi en je raakt van zelf wel aan de praat.

Kom voor de 1ste keer in een kroeg en kom je er niet meer terug kan je wat brutaler zijn.

Je moet niet tegen een vrouw praten met het idee van. Zo u ga ik je eens versieren, maar gewoon zonder verwachtinge. Je komt dan al relaxter over.

sluit aan op haar discussie met bv een vriendin. Wat ook vaak werkt is als je langs loopt en je hoort ze een opmerking maken, zeggen van zij heeft gelijk hoor.

je krijgt direct van ZIE JE NOU WEL! en de andere zal er vol tegen in gaan en hoppa je zit midden in een gesprek met 2 vrouwen. En dan gewoon door lullen.

Maar het hangt helemaal van af hoe jij bent.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104178261
quote:

[..]

Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bent :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104178276
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Juist niet. Mijn kritische/afwijzende houding zorgt ervoor dat ik veel minder sex heb. Ik kan simpelweg niet meer gewoon sex hebben met iemand die ik niet leuk vind. Dus verre van luxe probleem. Want ik kom amper iemand tegen die ik de moeite waard vind en dan ook nog eens single is.
Tsja, alle leukerts zijn bezet
pi_104178278
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar ik faalde voor een van de tentamens gruwelijk en die van vandaag miste ik uit domheid :')
Maar ze gaan me vergeven en matsen met een mondeling :)
Wow, chill. Dat zouden ze bij mij niet zo snel doen, heb ik het idee. Ik moet morgen nog het moeilijkste tentamen, maar ik heb het idee dat ik toch niet genoeg inleveropgaven gedaan heb dus dan mag ik hem eigenlijk niet maken :').
  woensdag 9 november 2011 @ 21:09:05 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178282
quote:

[..]

Nou ja niks mis mee toch?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:09:11 #29
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)
Ehh.. dat kan altijd ongeacht licht of niet
pi_104178314
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bent :P
Mwah, ik heb ook niet zo'n probleem met een lekker sletje hoor, dat maakt het allemaal wat makkelijker :P
pi_104178321
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ehh.. dat kan altijd ongeacht licht of niet
Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doen
pi_104178372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...
pi_104178384
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, met licht lijkt me leuker.
pi_104178385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:

Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.
pi_104178402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Haha, dat is bij mij ook een beetje het probleem, ik heb een beetje aansporing nodig ofzo.
Ik heb een datecoach nodig :P haha

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het cliché-antwoord is natuurlijk: dat is voor iedereen anders. Maar waar is het wel. Ik denk dat je alleen zelf weet wat je bij iemand voelt :)
Dat is waar :) maar ik zou toch wel snel geneigd zijn om met iemand het bed in te duiken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Angsten overwinnen lukt je ook alleen door te doen waar je bang voor bent.
Dat is waar. De wil is er :{

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ik vind het moeilijk te zeggen. Als ik naar me zelf kijk heb ik een vrouw of 15 leren kennen in de afgelopen 4 maanden. Je maakt eens een opmerking of je geeft eens wat aan. Wens ze een goede avond volgende keer als je er bent zeg je hoi en je raakt van zelf wel aan de praat.

Kom voor de 1ste keer in een kroeg en kom je er niet meer terug kan je wat brutaler zijn.

Je moet niet tegen een vrouw praten met het idee van. Zo u ga ik je eens versieren, maar gewoon zonder verwachtinge. Je komt dan al relaxter over.

sluit aan op haar discussie met bv een vriendin. Wat ook vaak werkt is als je langs loopt en je hoort ze een opmerking maken, zeggen van zij heeft gelijk hoor.

je krijgt direct van ZIE JE NOU WEL! en de andere zal er vol tegen in gaan en hoppa je zit midden in een gesprek met 2 vrouwen. En dan gewoon door lullen.

Maar het hangt helemaal van af hoe jij bent.
Dat ben ik dus niet
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:11:22 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178407
In het donker kan je leuk beginnen met strelen. Maar als dat klaar is gewoon licht. Ik wil haar wel kunnen zien en wil wel zien waar de handen enz zijn. Want die betrek ik gewoon bij de sex.

Handen vastpakken, je voelt haar dan in je hand knijpen als je het goed doet :P
Of je doet haar handen op haar rug en houd die met 1 hand vast terwijl je haar van achteren neemt.

Enz
pi_104178413
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...
Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:11:30 #38
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178416
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je nu voor jezelf redenen bedenkt om niet het licht te hoeven duchten :D
pi_104178420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja niks mis mee toch?
Nou wel dus. De leuke mannen zijn op }:|
pi_104178437
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.
Goh, dat hebben een aantal mannen hier ook, alleen hebben die nooit seks ipv weinig seks
pi_104178446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef minibeer het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.
Ik ben geen man.
pi_104178466
quote:
8s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan ken je mij blijkbaar nog niet
14 SHADES OF GREY
pi_104178481
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben geen man.
Ik vind zien eigenlijk het voelen juist opwindend maken, en ik ben niet eens een man.
pi_104178486
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

Dan ken je mij blijkbaar nog niet
Je fobo spreekt boekdelen.
pi_104178497
quote:

[..]

Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...
pi_104178512
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben geen man.
Magnetronkoffie wel, dacht ik. :P
Ik wou even beargumenteren dat zijn mening waarschijnlijk niet hetzelfde is als die van alle mannen op dat opzicht :).
  woensdag 9 november 2011 @ 21:13:32 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178528
quote:

[..]

hoi :W

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

Dat ben ik dus niet
Hoe ben je dan wel?

Ik ben zelf heel spontaan en heel makkelijk in omgang. Stel jij neemt mij mee naar een verjaardag waar ik niemand ken heb ik binnen no time hele gesprekken en weet iedereen wie ik ben de voglende dag. Of ze kunnen me nog herrinneren.
pi_104178538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen. :{w
pi_104178546
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je fobo spreekt boekdelen.
Is dat een diss? :P
pi_104178568
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen. :{w
Ik ook, maar die zien het leuke bij mij dan weer niet zo :P
pi_104178574
quote:

[..]

Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke mannen. :{w
  woensdag 9 november 2011 @ 21:14:53 #52
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178589
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wtf man, weetje hoeveel vrouwen er nog single zijn *;
pi_104178619
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef minibeer het volgende:

Is dat een diss? :P
Mijn waarheid. Ik vind hem niet aantrekkelijk. Val nu maar over me heen, maar het is mijn mening. Waarschijnlijk vind ik niemand uit dit topic aantrekkelijk. Ik kom dan ook niet op FOK! om een vent te zoeken.
pi_104178620
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee? Hoeveel dan?
pi_104178652
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga jij eens lekker speeddaten. Ga jij maar een willekeurige kroeg in en vraag hem "Wil je met me neuken?" en klaar ben je!
pi_104178653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hoi :W

[..]

Hoe ben je dan wel?

Ik ben zelf heel spontaan en heel makkelijk in omgang. Stel jij neemt mij mee naar een verjaardag waar ik niemand ken heb ik binnen no time hele gesprekken en weet iedereen wie ik ben de voglende dag. Of ze kunnen me nog herrinneren.
Ik dus niet. Zelf als ik iedereen ken zit ik nog alleen in een hoekje
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:15:58 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178656
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mijn waarheid. Ik vind hem niet aantrekkelijk. Val nu maar over me heen, maar het is mijn mening. Waarschijnlijk vind ik niemand uit dit topic aantrekkelijk. Ik kom dan ook niet op FOK! om een vent te zoeken.
je kent mij nog niet :{w

Al heb ik het vermoede dat ik jou ook niet mijn type vind :D
pi_104178669
quote:

[..]

Ik vind wel iemand uit dit topic aantrekkelijk :9
pi_104178682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef minibeer het volgende:

Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke mannen. :{w
Dan hebben wij duidelijk een andere smaak of kijken naar een verschillende leeftijdsgroep. Dat kan ook. Zie wel wat meer aantrekkelijke gasten van begin 20, maar dat is weer niet mijn doelgroep :')
pi_104178703
quote:

[..]

Dat lijkt me een beetje voorbarig :P (en daarmee bedoel ik niet dat je mij aantrekkelijk zou vinden hoor).
  woensdag 9 november 2011 @ 21:16:58 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik dus niet. Zelf als ik iedereen ken zit ik nog alleen in een hoekje
Dan heb je daar precies het probleem. Je hebt geen versier tips nodig, maar tips in omgang met mensen.
pi_104178724
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ga jij eens lekker speeddaten. Ga jij maar een willekeurige kroeg in en vraag hem "Wil je met me neuken?" en klaar ben je!
Moet ik eerst iemand vinden die ik wil neuken hè? Die kom ik dus niet tegen :')
pi_104178755
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga meer dan 1 kroeg af, wil al helpen :')
pi_104178793
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan hebben wij duidelijk een andere smaak of kijken naar een verschillende leeftijdsgroep. Dat kan ook. Zie wel wat meer aantrekkelijke gasten van begin 20, maar dat is weer niet mijn doelgroep :')
Maar er zijn dus volgens jou dus wel veel leuke vrouwen maar niet veel leuke mannen van rond de 30?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:18:05 #65
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104178794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind wel iemand uit dit topic aantrekkelijk :9
Insgelijks
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 9 november 2011 @ 21:18:18 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178808
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

je hebt wel geluk, want steets meer mensen in onze leeftijd zijn vrijgezel.

Ik heb geen moeite met een leuke vrijezelle vrouw te vinden van onze leeftijd.
pi_104178810
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan heb je daar precies het probleem. Je hebt geen versier tips nodig, maar tips in omgang met mensen.
Klopt :)
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:18:50 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104178849
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
Vraag aan de maagden hier. Wat zou je doen als je de mogelijkheid om seks met een minder aantrekkelijk iemand te hebben, zou je het dan doen? Ik heb het dan niet over oerlelijk, maar gewoon niet echt aantrekkelijk.
Nah ik probeer sowieso de eerste keer te beleven met iemand die ik enigszins leuk vind.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104178861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga meer dan 1 kroeg af, wil al helpen :')
Niet zo'n zin om op strooptocht te gaan als ik uitga. Om teleurstelling te voorkomen, ga ik dus uit om lol te maken met de mensen met wie ik ben en de mensen die ik toevallig tegenkom of in onze buurt staan.
pi_104178880
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Insgelijks
Ik ga zo Starship Troupers kijken, dank je voor het terugvinden van de naam :s)
pi_104178905
quote:

[..]

Wedden dat niemand jou hier aantrekkelijk vindt.
pi_104178911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:

Maar er zijn dus volgens jou dus wel veel leuke vrouwen maar niet veel leuke mannen van rond de 30?
Mannen van rond de 30, zoeken liever iemand die nog in de 20 is. (27+) Dus de mannen waar ik interessant voor ben zijn de 40+ en dat is al helemaal niet mijn doelgroep :')
pi_104178918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

hehehe
pi_104178921
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Coole film :D
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:20:15 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klopt :)
Zal me eerst daar eens zorgen over gaan maken en dan pas over versieren ;)

maar tipje van mijn kant. Ik zie foto's in je fotoboek en paar dingen vallen op. Je nagels, die zijn alles op verzorgt na. Kan er misselijk van worden.

En doe wat met je haar, gooi er iets in en laat er een model in knippen. Dan kom je al een stuk verzorgder over.

Geen aanval, maar opbouwende kritiek.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:20:25 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104178931
quote:

[..]

Alle vrouwen waar ik niet op val zo'n beetje. :')
C'est la vie
pi_104178939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef ook_gek het volgende:

je hebt wel geluk, want steets meer mensen in onze leeftijd zijn vrijgezel.

Ik heb geen moeite met een leuke vrijezelle vrouw te vinden van onze leeftijd.
Er zijn er dan ook genoeg en ze zijn ook leuk.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:20:41 #78
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104178946
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goeie film. De eerste althans, de tweede is absolute bagger en de 3rde is heel vergezocht met een niet bepaalt spannend plot.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_104178972
Door Supersoep heb ik mijn cola zojuist uitgespuugd omdat ik moest lachen.
pi_104178979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zal me eerst daar eens zorgen over gaan maken en dan pas over versieren ;)

maar tipje van mijn kant. Ik zie foto's in je fotoboek en paar dingen vallen op. Je nagels, die zijn alles op verzorgt na. Kan er misselijk van worden.

En doe wat met je haar, gooi er iets in en laat er een model in knippen. Dan kom je al een stuk verzorgder over.

Geen aanval, maar opbouwende kritiek.
Dank je :) je hebt gelijk
14 SHADES OF GREY
pi_104178987
quote:

Het interesseert me werkelijk helemaal niks, vandaar dat ik ook niet met een foto loop te leuren hier. Ik hoef niet aantrekkelijk of lelijk gevonden te worden. Het is Fok. Geen datingsite.
pi_104178991
quote:

[..]

De laatste leuke vrouw die ik tegen kwam bleek een ex van me te zijn. Weet bovendien nieteens zeker of ze single is op 't moment
  woensdag 9 november 2011 @ 21:22:10 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179020
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Er zijn er dan ook genoeg en ze zijn ook leuk.
Er zijn ook meer dan genoeg vrijgezelle leuke mannen als ik me vriendinnen mag geloven. En ja onze leeftijd.

quote:

[..]

En wel meer mannen heb ik zo vermoede :D
pi_104179022
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mannen van rond de 30, zoeken liever iemand die nog in de 20 is. (27+) Dus de mannen waar ik interessant voor ben zijn de 40+ en dat is al helemaal niet mijn doelgroep :')
Het zal wel. Ik vind het gewoon een beetje apart dat je eerst komt met 'waarom zijn er zo weinig leuke mannen?' en als iemand hetzelfde over vrouwen zegt reageert met: 'wat een onzin!'. :') :P
pi_104179030
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het interesseert me werkelijk helemaal niks, vandaar dat ik ook niet met een foto loop te leuren hier. Ik hoef niet aantrekkelijk of lelijk gevonden te worden. Het is Fok. Geen datingsite.
Het interesseert mij ook helemaal niks. Ik vermoed het alleen maar.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En wel meer mannen heb ik zo vermoede :D
Ja. Ik weet het bijna zeker.
pi_104179052
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:
Door Supersoep heb ik mijn cola zojuist uitgespuugd omdat ik moest lachen.
Wat een klootzak is het toch.
pi_104179106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Sowieso, geen twijfel over mogelijk ook.
pi_104179192
Cactus: ik heb er misschien overheen gelezen, maar wat is dan wél je doelgroep?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:25:08 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179222
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
heeft ze nog niet gezegt, maar vermoed ergens halverwegen de 30
pi_104179246
quote:

Het zal wel. Ik vind het gewoon een beetje apart dat je eerst komt met 'waarom zijn er zo weinig leuke mannen?' en als iemand hetzelfde over vrouwen zegt reageert met: 'wat een onzin!'. :') :P
Omdat vriendinnen van mij en andere vrouwen van mijn leeftijd zo ontzettend veel aandacht krijgen en allemaal hetzelfde roepen als ik, dat de leuke mannen niet meer bestaan of bezet zijn.
pi_104179257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh dat is het ik ben te jong :P
14 SHADES OF GREY
pi_104179265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dank je :) je hebt gelijk
En niet om lullig te doen, misschien een setje lenzen doen? Ik vind zelf niks mis met een bril, maar ik heb wel het idee dat meiden er snel op afknappen (onbewust). Hoeft niet zo te zijn hoor, maar ik denk wel dat je er wat beter uitziet zonder bril.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:26:14 #93
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104179289
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Omdat vriendinnen van mij en andere vrouwen van mijn leeftijd zo ontzettend veel aandacht krijgen en allemaal hetzelfde roepen als ik, dat de leuke mannen niet meer bestaan of bezet zijn.
Ik Ben inderdaad bezet ja :7
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104179305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

En niet om lullig te doen, misschien een setje lenzen doen? Ik vind zelf niks mis met een bril, maar ik heb wel het idee dat meiden er snel op afknappen (onbewust). Hoeft niet zo te zijn hoor, maar ik denk wel dat je er wat beter uitziet zonder bril.
Geen idee of ik lenzen kan dragen. en het idee van lenzen staat mij tegen
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:26:37 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179309
quote:

[..]

kan ook zijn omdat jullie te veel willen, en je lat way te hoog leggen :D
pi_104179313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeft ze wel gezegd, rond 30 liefst eind 20.
pi_104179323
quote:

[..]

Maar dat is toch precies hetzelfde als de mannen roepen? Alle leuke vrouwen zijn al bezet

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kan ook zijn omdat jullie te veel willen, en je lat way te hoog leggen :D
En dit
pi_104179329
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik Ben inderdaad bezet ja :7
Goed bezig!
pi_104179336
quote:

[..]

Bij mannen is dat wellicht anders. Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen met brillen :P
pi_104179352
quote:

[..]

Ligt wss aan de types die de aandacht geven. Leuke mannen geven leuke vrouwen aandacht, zo gaat dat meestal.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:27:46 #101
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104179375
Leeftijd is relatief je bent zo oud als je je voelt en Ik voel me 27
pi_104179383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.

Leeftijd 28-36
pi_104179394
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ligt wss aan de types die de aandacht geven. Leuke mannen geven leuke vrouwen aandacht, zo gaat dat meestal.
En waar baseer je dat op?
pi_104179406
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat is toch precies hetzelfde als de mannen roepen? Alle leuke vrouwen zijn al bezet

Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent dan :P
pi_104179426
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.
Nou....succes!!! ^O^
pi_104179437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:

[..]

Bij mannen is dat wellicht anders. Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen met brillen :P
Ik val er niet op, maar het hangt natuurlijk van de dame af. (oftewel: een mooi figuur maakt een hoop goed :P)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:28:48 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179443
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef stefanhaan het volgende:
Leeftijd is relatief je bent zo oud als je je voelt en Ik voel me 27
Ik voel me 16 ofzo. :')
C'est la vie
  woensdag 9 november 2011 @ 21:28:50 #108
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104179445
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent dan :P
bij vrouwen. Meestal wel.
pi_104179462
quote:

[..]

Leeftijd 28-36
Die heb ik, maar dan wat jonger. O+
pi_104179474
quote:

[..]

Leeftijd 28-36
Maak anders even een topic aan :s)
pi_104179483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeg, zou dat het 'm zijn? :')
pi_104179502
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

ik voel niets :{
14 SHADES OF GREY
pi_104179504
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij bent ook 16 ofzo :P
  woensdag 9 november 2011 @ 21:29:56 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179506
De leuke meisjes zijn ook allemaal bezet, als we toch aan het klagen zijn.
C'est la vie
pi_104179509
Een vrouw moet niet persé héél mooi zijn, al is dat leuk meegenomen. De manier van lopen, de gracieuze bewegingen bij vrouwen en hun lieve bijna speelse gedrag vind ik heel belangrijk bij een vrouw.
pi_104179527
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op?
Dat wil je niet weten.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zeg, zou dat het 'm zijn? :')
Neehoor, nee.
pi_104179532
quote:

[..]

Leeftijd 28-36
De leeftijd klopt, ik heb humor en ik ben matig slim.

De rest...nee, sorry :')
pi_104179534
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef moneyfornothing het volgende:

Die heb ik, maar dan wat jonger. O+
Zo'n vermoeden had ik al. Lucky you O+ Voor minder wil je het toch ook niet doen? :{
  woensdag 9 november 2011 @ 21:30:36 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179543
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
Een vrouw moet niet persé héél mooi zijn, al is dat leuk meegenomen. De manier van lopen, de gracieuze bewegingen bij vrouwen en hun lieve bijna speelse gedrag vind ik heel belangrijk bij een vrouw.
Gracieus niet eens, ik viel ook wel eens op een lompe hark.
Maar voor de rest eens.
C'est la vie
pi_104179565
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:

Maak anders even een topic aan :s)
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Cactus1 het volgende:

pi_104179578
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat wil je niet weten.

[..]

Neehoor, nee.
Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.
Maar goed, beetje interesse tonen af en toe hè. :Y)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:31:32 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jij bent ook 16 ofzo :P
Ik voel me gewoon niet volwassen, dat wil ik er mee zeggen.
C'est la vie
  woensdag 9 november 2011 @ 21:31:33 #123
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104179591
Mja, ik leer juist de meest leuke vrouwen kennen omdat ze een relatie krijgen met een vriend van mij, bit to late. Al heb ik wel een aparte smaak, slanke brunette met lang haar met leuke interesses en heeeeeel spontaan (dat stralen ze ook uit) = win ( en het liefst ook minimaal een cup C svp al is dat een bonus).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104179600
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Gracieus niet eens, ik viel ook wel eens op een lompe hark.
Maar voor de rest eens.
Meestal val je wel op dezelfde dingen bij vrouwen en wat dit is. Dat is voor iedereen anders
14 SHADES OF GREY
pi_104179611
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
De leuke meisjes zijn ook allemaal bezet, als we toch aan het klagen zijn.
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn op :P
pi_104179626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.
Tot zover ging het goed met interesse tonen :')
pi_104179635
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zo'n vermoeden had ik al. Lucky you O+ Voor minder wil je het toch ook niet doen? :{
Jahh O+ , als hij een oudere broer had zou ik hem wel even doorschuiven naar je, maar die heeft hij helaas niet. :9
pi_104179640
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:

Neehoor, nee.
Oké, goed om te weten. Dank je!

:')
pi_104179653
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn op :P
Een vrij exacte beschrijving van jouw probleem, cactus :P
pi_104179661
quote:

[..]

Ik geef je nooit meer een naamtopic.
Ron Paul 2012
pi_104179664
quote:

[..]

Gewoon je eisen naar beneden bij stellen. :P
Ik moet mijn eisen naar boven bij stellen. :')
14 SHADES OF GREY
pi_104179702
quote:

Mee gekregen dat hij weer gedumpt is door zijn vriendin?
pi_104179706
quote:

[..]

Het slaat wel ergens op maar ik wil je niet beledigen. Vandaar die opmerking ook.
Vooral zo doorgaan, doet me goed, die interesse van jou. :@
pi_104179707
Ik hoop ooit nog eens een vrouw tegen te komen die hetzelfde loopje als Ana Ivanovic heeft. Ana Ivanovic wupt als het ware. Leuk om te zien. En de glimlach vind ik ook altijd belangrijk.
pi_104179708
quote:

[..]

Tijdens het uitgaan zijn de meeste mensen wel single, neem ik aan.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:33:27 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179713
quote:

[..]

Zie je daar mijn probleem?
C'est la vie
pi_104179714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vind je dat je nu teveel neukt dan? :P
pi_104179719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tot zover ging het goed met interesse tonen :')
Vandaar het af en toe, het moet niet te gek worden.
pi_104179742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:

Jahh O+ , als hij een oudere broer had zou ik hem wel even doorschuiven naar je, maar die heeft hij helaas niet. :9
Ook geen oudere collega's die aan het beeld voldoen? :9
  woensdag 9 november 2011 @ 21:33:59 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179749
quote:

[..]

Ik denk dat jij je lat ver buiten je kansen legt en je zelf helemaal geweldig vind. En gebruik je het excuus dat alle leuke mannen bezet zijn.

quote:

[..]

Of een mooie moderne bril, in combo met een goed kapsel kan heel wat doen.
pi_104179756
quote:

[..]

Leeftijd 28-36
Wat bedoel je met zeiken? Ik zeur overal over en erger me aan alles. Ik vind het ook wel prettig zo.
Ron Paul 2012
pi_104179770
quote:
8s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik geef je nooit meer een naamtopic.
Ik was al bang dat ook dit de alziende Supersoep niet zou ontgaan :X.
pi_104179788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan zou ik hier niet zitten ;)
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:34:59 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179791
Ik heb te hoge eisen denk ik, maar dat is alleen voor de eerste keer zo.
C'est la vie
pi_104179797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat zijn probleem is idd _O-
pi_104179806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Het slaat wel ergens op maar ik wil je niet beledigen. Vandaar die opmerking ook.
Vooral zo doorgaan, doet me goed, die interesse van jou. :@
Dat beledigen gaat lastig worden aangezien ik een erg leuke vriend heb, dus volgens jou redenering zou ik automatisch ook leuk zijn.
pi_104179808
quote:

Hoe stel je je eisen bij naar beneden? Zak over zijn kop? Niet met hem communiceren? Dan maar geen lol? Samen naar de obesitas-club ipv samen lekker sporten? :?
pi_104179832
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mee gekregen dat hij weer gedumpt is door zijn vriendin?
Nee, maar het verbaasd me niet. :P
  woensdag 9 november 2011 @ 21:35:40 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179837
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tijdens het uitgaan zijn de meeste mensen wel single, neem ik aan.
Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.
pi_104179852
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:

Zie je daar mijn probleem?
Ja, ik heb hetzelfde probleem. :7
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:01 #151
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104179853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, maar het verbaasd me niet. :P
Wie wel :')
pi_104179865
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe stel je je eisen bij naar beneden? Zak over zijn kop? Niet met hem communiceren? Dan maar geen lol? Samen naar de obesitas-club ipv samen lekker sporten? :?
Ik heb geen idee wat je eisen zijn. :P
14 SHADES OF GREY
pi_104179880
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat beledigen gaat lastig worden aangezien ik een erg leuke vriend heb, dus volgens jou redenering zou ik automatisch ook leuk zijn.
Nee, dit is een klassieke fout. Hij zegt dat je als je leuk bent een relatie hebt. Dit impliceert echter niet het omgekeerde: dat als je een relatie hebt ook leuk bent.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:37 #154
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104179882
quote:

[..]

Ik zal in ieder geval mijn eisen nooit omlaag bijstellen, want dat kan ik niet. Ik erger mij heel erg snel aan iemand en ik ben niet zo heel erg snel "verliefd" , wil juist diegene hebben waarvan ik juist voorheen dacht dat ik ze niet kon krijgen (wat bullshit is wat je jezelf aan praat). Daarom wil ik ook niet aan datingsites doen, omdat ik er niet te koop mee wil lopen en heb ik dus vrijwel altijd snel spijt als ik ergens een accountje aan maak.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104179884
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.
Klopt wat je zegt ja. Vorige week ging ik, als in Antwerpen wonende persoon, in Amersfoort uit. Leuke snuitjes liepen daar rond zeg. Maar idd, redelijk wat hadden al een relatie.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:42 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179887
Kut zit net een lekkere house mix te luisteren, en nu wil ik meteen op stap :{
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:42 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179890
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hetzelfde probleem. :7
Jij begrijpt mij, amen.
C'est la vie
pi_104179903
Ja, nou kan ik wel een hele lijst met wensen en eisen neerkalken maar zo werkt het voor mij niet. Ik ben verliefd geweest op lang en fors tot en met klein en tenger, en alles dat daar tussen zit. Van hoogblond tot zwart haar, allerlei kleuren ogen, you name it. Maar wat ze allemaal hadden: stralende ogen, een spontane warme lach en een zacht karakter. Hell yeah :Y
pi_104179906
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ook geen oudere collega's die aan het beeld voldoen? :9
Hmm geen idee eigenlijk, moet nog eens een keer op de basis gaan neuzen. Ben er wel eens geweest en heb toen wel het een en ander voorbij zien rijden. :9
pi_104179918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat jij je lat ver buiten je kansen legt en je zelf helemaal geweldig vind. En gebruik je het excuus dat alle leuke mannen bezet zijn.
Want je kent mij en je weet hoe ik eruit zie? Klaag ik hier over dat ik word afgewezen dan?
pi_104179958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:

Wat bedoel je met zeiken? Ik zeur overal over en erger me aan alles. Ik vind het ook wel prettig zo.
Zeiken over niks lusten qua eten, zeiken over dat het regent en ze nat worden, zeiken over onzin dingen. Moet geen half wijf, wil gewoon een vent.
pi_104179966
Vrouwen vind ik soms maar lastige personen die niet hun ware ik laten zien op momenten dat het wel handig is.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:38:08 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt ja. Vorige week ging ik, als in Antwerpen wonende persoon, in Amersfoort uit. Leuke snuitjes liepen daar rond zeg. Maar idd, redelijk wat hadden al een relatie.
Antwerpen stappen O+

In de hoerenbuurd van Antwerpen heb ik de gekste dinen mee gemaakt. club of cafe danvers hete dat. Wat een tent wat een tent. Een ouwe tent en wat ging het daar los :D
pi_104179973
quote:
3s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nee, dit is een klassieke fout. Hij zegt dat je als je leuk bent een relatie hebt. Dit impliceert echter niet het omgekeerde: dat als je een relatie hebt ook leuk bent.
Nee dat zei hij niet. Hij zei dat leuke mannen leuke vrouwen aandacht geven. En mijne is leuk, dus vandaar de conclusie.
pi_104179988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De single mensen die ik ken gaan aanzienlijk meer uit dan die met een vriendin.
Ik bedoel maar dat je niet mensen niet hoeft aan te spreken omdat de kans groot is dat ze al bezet zijn ofzo. Zijn ze dat wel, dan laten ze het ook wel merken :).
pi_104179995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik zal in ieder geval mijn eisen nooit omlaag bijstellen, want dat kan ik niet. Ik erger mij heel erg snel aan iemand en ik ben niet zo heel erg snel "verliefd" , wil juist diegene hebben waarvan ik juist voorheen dacht dat ik ze niet kon krijgen (wat bullshit is wat je jezelf aan praat). Daarom wil ik ook niet aan datingsites doen, omdat ik er niet te koop mee wil lopen en heb ik dus vrijwel altijd snel spijt als ik ergens een accountje aan maak.
Ach ik ben op die sites toch kansloos. Maar Paiq is wel leuk af en toe.
14 SHADES OF GREY
pi_104180048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee dat zei hij niet. Hij zei dat leuke mannen leuke vrouwen aandacht geven. En mijne is leuk, dus vandaar de conclusie.
Jij vindt hem leuk maar jouw mening doet er niet toe. Beledigen is nooit moeilijk geweest. Ik ben al sterk verminderd qua beledigen trouwens.

EN!!! Ik zeg niet dat het altijd zo gaat.
pi_104180062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ai, daar heb je me. Heb ik die wijsneus-post voor niks zitten schrijven :').
Maar ik weet niet of jou man wel leuk is :P.
pi_104180063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Antwerpen stappen O+

In de hoerenbuurd van Antwerpen heb ik de gekste dinen mee gemaakt. club of cafe danvers hete dat. Wat een tent wat een tent. Een ouwe tent en wat ging het daar los :D
Café d'Anvers heet het. Idd, daar gaat het vaak lekker los. Midden in de hoerenbuurt. Als je buiten uit die tent komt, kijk je nog meer je ogen uit dan je binnen al hebt gedaan. _O_
pi_104180067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja, nou kan ik wel een hele lijst met wensen en eisen neerkalken maar zo werkt het voor mij niet. Ik ben verliefd geweest op lang en fors tot en met klein en tenger, en alles dat daar tussen zit. Van hoogblond tot zwart haar, allerlei kleuren ogen, you name it. Maar wat ze allemaal hadden: stralende ogen, een spontane warme lach en een zacht karakter. Hell yeah :Y
Heel herkenbaar. De enige overeenkomsten die de drie dames waarop ik verliefd ben geweest hadden qua uiterlijk was dat ze kleiner waren dan ik en donker haar hadden. Verder veel meer overeenkomsten qua karakter.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:40:01 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180103
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Want je kent mij en je weet hoe ik eruit zie? Klaag ik hier over dat ik word afgewezen dan?
Uhm er staat denk

Maar als ik zo je reacties lees op een negatief bericht dat aan jou gericht is schiet jij volledig vol in de verdediging. Dus ik vraag me af in hoe verre jij het niet belangrijk vind wat andere van je vinden.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:40:11 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104180116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen vind ik maar lastige personen
Fixed
C'est la vie
  woensdag 9 november 2011 @ 21:40:48 #173
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104180150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. De enige overeenkomsten die de drie dames waarop ik verliefd ben geweest hadden qua uiterlijk was dat ze kleiner waren dan ik en donker haar hadden. Verder veel meer overeenkomsten qua karakter.
Al mijn jeugdliefdes, toen ik wél succesvol was, waren allemaal drukke meiden die op theater zaten en waren gingers, meh.
pi_104180155
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Fixed
Vooral als ze niet willen neuken en jij wel, ja :P
pi_104180158
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Jij vindt hem leuk maar jouw mening doet er niet toe. Beledigen is nooit moeilijk geweest. Ik ben al sterk verminderd qua beledigen trouwens.
Leuk is sowieso subjectief, ook in jouw stelling. Tevens ben ik niet alleen in mijn mening over hem.
En heb me nog steeds niet beledigd gevoeld door jou, dus ik merk geen verschil dan.
pi_104180168
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef ook_gek het volgende:
Uhm er staat denk

Maar als ik zo je reacties lees op een negatief bericht dat aan jou gericht is schiet jij volledig vol in de verdediging. Dus ik vraag me af in hoe verre jij het niet belangrijk vind wat andere van je vinden.
Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker? :)
pi_104180174
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Fixed
Hoe komt dat toch?
14 SHADES OF GREY
pi_104180194
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen mensen vind ik soms maar lastige personen die niet hun ware ik laten zien op momenten dat het wel handig is.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:41:44 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104180218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

Vooral als ze niet willen neuken en jij wel, ja :P
En dat willen ze nooit.
C'est la vie
pi_104180220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Leuk is sowieso subjectief, ook in jouw stelling.
Nouja, dan is iedereen wel leuk :P.
pi_104180241
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker? :)
Je vindt het niet belangrijk maar je vindt het wel belangrijk genoeg om er constant op in te gaan.
pi_104180242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ai, daar heb je me. Heb ik die wijsneus-post voor niks zitten schrijven :').
Maar ik weet niet of jou man wel leuk is :P.
Dat hoeft ook niet hoor, als ik het maar weet. :7
pi_104180249
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef heloef het volgende:

[..]

En dat willen ze nooit.
Ja wel hoor die dames achter de ramen willen echt wel :P
14 SHADES OF GREY
pi_104180266
quote:

[..]

En dat willen ze nooit.
kutwijven
  woensdag 9 november 2011 @ 21:42:34 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Café d'Anvers heet het. Idd, daar gaat het vaak lekker los. Midden in de hoerenbuurt. Als je buiten uit die tent komt, kijk je nog meer je ogen uit dan je binnen al hebt gedaan. _O_
In het verleden daar vaak geweest toen ik nog in Merksum werkte. Of merksem of hoe je dat ook schrijft.

maar bestaat dat nog? Want dan moet ik er ECHT snel keer terug. Want inderdaad links en rechts staan de hoeren achter het raam :D

Maar binnen is het redelijk oud plubliek en altijd gezellig en geweldige muziek. Boven was de lounche gedeelte. Mooie tijden waren dat!

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

De single mensen die ik ken gaan aanzienlijk meer uit dan die met een vriendin.
Ik bedoel maar dat je niet mensen niet hoeft aan te spreken omdat de kans groot is dat ze al bezet zijn ofzo. Zijn ze dat wel, dan laten ze het ook wel merken :).
Nou ik heb er weinig problemen mee :) En als ze bezet zijn boeiend. Kan je als nog een leuke avond met ze hebben.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:42:59 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180293
Waarom is iedere leuke vrouw die ik ooit tegen ben gekomen, NIET single?

Goedenavond overigens schatjes :*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104180307
quote:

[..]

En dat willen ze nooit.
Ach, niet alleen het neuken hoor. Op verschillende chatsites ( die enigszins 'betrouwbaar' zijn ) heb ik me ingeschreven en de meeste vrouwen zijn te laf om maar te reageren als je een berichtje stuurt.
Zowiezo zijn de chatsites vaak een farce.
pi_104180315
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zeiken over niks lusten qua eten, zeiken over dat het regent en ze nat worden, zeiken over onzin dingen. Moet geen half wijf, wil gewoon een vent.
ik snap best dat je geen zeikerd wil, je zeikt zelf voor twee O-) :s)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:43:38 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104180330
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel je broeder.
C'est la vie
pi_104180347
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:

Nou ik heb er weinig problemen mee :) En als ze bezet zijn boeiend. Kan je als nog een leuke avond met ze hebben.
True, maar dan weet je iig of je iets kan proberen of niet :P
Of nouja, je kan natuurlijk ook dingen proberen bij een bezet meisje maar dat is niet zo netjes.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:43:59 #191
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104180355
En jawel, zie ik dat een goede vriend van mij net een relatie heeft met een meid die ik vroeger écht interessant vond , wat ben ik ook een faalhaas geweest de afgelopen jaren. Al is die zus van haar minstens net zo aantrekkelijk en nog wel beschikbaar O~) .
  woensdag 9 november 2011 @ 21:44:08 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180364
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik voel je broeder.
My brother from another mother.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:44:12 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104180370
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja wel hoor die dames achter de ramen willen echt wel :P
Zo bedoel ik dat niet Tijn.
quote:
8s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef minibeer het volgende:

[..]

kutwijven
Echt he.
C'est la vie
pi_104180375
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:

Je vindt het niet belangrijk maar je vindt het wel belangrijk genoeg om er constant op in te gaan.
Heb ik je al wanhopig een foto van mezelf gestuurd om te bewijzen dat ik niet lelijk ben? Nee, hou je mond dan :')
pi_104180383
quote:

Omdat je de verkeerde vrouwen leuk vindt :Y
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:44:22 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180388
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee hoor duidelijk genoeg, je schiet weer vol in de verdediging. Je bevestigt daar bij mijn vermoede.
pi_104180396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

ik snap best dat je geen zeikerd wil, je zeikt zelf voor twee O-) :s)
_O-
pi_104180414
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo bedoel ik dat niet Tijn.

Ja en?
14 SHADES OF GREY
pi_104180433
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Heb ik je al wanhopig een foto van mezelf gestuurd om te bewijzen dat ik niet lelijk ben? Nee, hou je mond dan :')
Nee, omdat je nu al weet wat de reacties zijn en je wil de (harde) waarheid niet weer horen, blijkt. Je hebt genoeg levenservaring om te weten wat mensen van jouw uiterlijk vinden. Punt uit.
pi_104180434
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In het verleden daar vaak geweest toen ik nog in Merksum werkte. Of merksem of hoe je dat ook schrijft.

maar bestaat dat nog? Want dan moet ik er ECHT snel keer terug. Want inderdaad links en rechts staan de hoeren achter het raam :D

Maar binnen is het redelijk oud plubliek en altijd gezellig en geweldige muziek. Boven was de lounche gedeelte. Mooie tijden waren dat!

[..]

En of café d'Anvers nog bestaat. Levendiger dan ooit zou ik bijna zeggen. De meeste hoeren mogen dan fucking lelijk zijn, maar sommigen zijn het waard om eens 'een praatje' mee te slaan.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:45:20 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180449
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

:D dat kan meerdere redenen hebben :D
  woensdag 9 november 2011 @ 21:45:29 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180459
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat je de verkeerde vrouwen leuk vindt :Y
Ja, ik val op leuke vrouwen. En leuke vrouwen zijn in trek. ;(
pi_104180466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Keyos het volgende:
En jawel, zie ik dat een goede vriend van mij net een relatie heeft met een meid die ik vroeger écht interessant vond , wat ben ik ook een faalhaas geweest de afgelopen jaren. Al is die zus van haar minstens net zo aantrekkelijk en nog wel beschikbaar O~) .
Heb ik ook. 6 jaar met een onwijs leuk meisje in de klas zitten en amper met haar durven praten, en dan later spijt krijgen :'). Hoewel jij misschien niet zón faalhaas bent _O-
pi_104180482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja en?
Ik heb niet genoeg geld :P
pi_104180510
quote:

Jij herkent het probleem dus ook? Nou dan ben jij zelf niet aantrekkelijk genoeg of je moet je standaard naar beneden stellen aldus de mensen hier.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:46:37 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180525
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

En of café d'Anvers nog bestaat. Levendiger dan ooit zou ik bijna zeggen. De meeste hoeren mogen dan fucking lelijk zijn, maar sommigen zijn het waard om eens 'een praatje' mee te slaan.
Ah top, ik moet eens met een goede vriend van me daar heen dan. Zijn vriendin woont in knokke dus dat moet wel goed komen :D

Die hoeren boeien me niet. Gaat mij om de cub en die was altijd gezellig!
pi_104180555
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Andere vrouwen kunnen ook leuk zijn, je moet gewoon beter zoeken en heel veel geluk hebben :P

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik heb niet genoeg geld :P
Sparen :P
14 SHADES OF GREY
pi_104180557
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee hoor duidelijk genoeg, je schiet weer vol in de verdediging. Je bevestigt daar bij mijn vermoede.
En jij bevestigt hierbij de mijne.
Woopwoop.
pi_104180571
quote:

Goedenavond. Schat.
pi_104180588
Vrouwen mogen hier best een foto van hun eigen plaatsen. Ik ben wel eens benieuwd wat voor grut hier op Fok! zit. Ik heb een laag verwachtingspatroon van de mensen op FOk!, maar je weet nooit. :9 :9
pi_104180612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef ook_gek het volgende:

Dus alleen als ik toegeef dat ik lelijk ben, dan kan ik aantrekkelijk zijn volgens jouw logica? :')
pi_104180626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen mogen hier best een foto van hun eigen plaatsen. Ik ben wel eens benieuwd wat voor grut hier op Fok! zit. Ik heb een laag verwachtingspatroon van de mensen op FOk!, maar je weet nooit. :9 :9
Heb ik al te vaak gedaan :')
pi_104180662
Mensen, ik ga m'n nest opzoeken.

Weltruste! :W
  woensdag 9 november 2011 @ 21:48:54 #214
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104180664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

Heb ik ook. 6 jaar met een onwijs leuk meisje in de klas zitten en amper met haar durven praten, en dan later spijt krijgen :'). Hoewel jij misschien niet zón faalhaas bent _O-
Ik ga waarschijnlijk op kamers naar Utrecht volgend jaar, daar moet alles goed komen door het hoge aantal alternatieve mensen en studentes w/ .
pi_104180677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah top, ik moet eens met een goede vriend van me daar heen dan. Zijn vriendin woont in knokke dus dat moet wel goed komen :D

Die hoeren boeien me niet. Gaat mij om de cub en die was altijd gezellig!
Jeps. Zeker doen. Hoeren boeien mij ook niet, alleen als er één is die zo lekker naar je kijkt en leuk beweegt, ja dan is er wel reden voor een leuke blik terug op haar. Voor de rest maakt mij die hoeren niets uit.
pi_104180683
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij herkent het probleem dus ook? Nou dan ben jij zelf niet aantrekkelijk genoeg of je moet je standaard naar beneden stellen aldus de mensen hier.
Of door blijven zoeken. Er zit weinig anders op he :P
pi_104180694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ook weer gemist :P
pi_104180705
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:

Trusten.
Kut het is al 10u en ik wou nog leren vanavond :')
pi_104180716
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:

Welterusten!
pi_104180717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ah. Ik ben een tijd van Fok! geweest, dus vandaar dat ik het allemaal al wat vergeten ben. :)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:50:00 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180727
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.
Ik moet bekennen dat ik altijd een hele hoge standaard had. Maar sinds 2 maanden zoek ik eigenlijk gewoon een spontane meid die ongeveer even slim is waar ik een aantal gedeelde interesses mee heb. Uiterlijk kijk ik dan niet eens naar.

Er is er eentje die en knap is, en we delen raakvlakken en is leuk om mee om te gaan. Die is lesbisch met vriendin.
Eentje is zeer knap (met vriend uiteraard), en verschrikkelijk leuk om mee om te gaan.
Verder zijn er een aantal meiden leuk om mee om te gaan, maar zonder raakvlakken. Sja...
pi_104180744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk op kamers naar Utrecht volgend jaar, daar moet alles goed komen door het hoge aantal alternatieve mensen en studentes w/ .
Biton :P
  woensdag 9 november 2011 @ 21:50:40 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180776
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dus alleen als ik toegeef dat ik lelijk ben, dan kan ik aantrekkelijk zijn volgens jouw logica? :')
Nee hoor zeker niet, maar je geeft de indruk dat jij je zelf net even iets te belangrijk en te knap vind terwijl de gemiddelde mening daar een stuk lager van zal liggen. En je geeft aan dat het je allemaal niks boeit, maar keer op keer blijf je daar op terug komen en schiet je direct volledig in de verdediging als het daar over gaat.

Als het je echt niks geboeid had, was je al lang gestopt met reageren 3 topics geleden.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En jij bevestigt hierbij de mijne.
Woopwoop.
Je hebt niet eens een vermoede uitgesproken, maar vertel ben benieuwd welk vermoede ik bevestigt hebt :)
pi_104180792
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

Die zitten met die leuke mannen waar ik op val op de bank :')
pi_104180850
Is dit het trouwens waard om naar toe tegaan denken jullie?

https://www.relatieplanet.nl/rpcms/evenementen/
pi_104180859
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan ben jij blijkbaar niet leuk want alle leuke mensen zijn bezet.
pi_104180861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een vermoede uitgesproken, maar vertel ben benieuwd welk vermoede ik bevestigt hebt :)
Vermoedens hoef je dan ook niet altijd uit te spreken.
pi_104180864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Contador_The_Best het volgende:

Nee
Ron Paul 2012
  woensdag 9 november 2011 @ 21:52:03 #229
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104180866
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.
Ik moet bekennen dat ik altijd een hele hoge standaard had. Maar sinds 2 maanden zoek ik eigenlijk gewoon een spontane meid die ongeveer even slim is waar ik een aantal gedeelde interesses mee heb. Uiterlijk kijk ik dan niet eens naar.

Er is er eentje die en knap is, en we delen raakvlakken en is leuk om mee om te gaan. Die is lesbisch met vriendin.
Eentje is zeer knap (met vriend uiteraard), en verschrikkelijk leuk om mee om te gaan.
Verder zijn er een aantal meiden leuk om mee om te gaan, maar zonder raakvlakken. Sja...
Dit, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd door deze reden juist extra gemotiveerd ben, ik denk gewoon van "het zal in ieder geval niet aan mijn uiterlijk liggen". Kijk ik ben ook niet de aller aller aantrekkelijkste , maar ik vind niet dat ik onaantrekkelijk ben, daar hoort het niet aan te liggen. Heb voorheen lang haar gehad, het helpt al heel veel dat dat eraf is gegaan wat maanden terug :') .
pi_104180876
quote:

[..]

Ach een relatie heeft ook nadelen :')
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:52:40 #231
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180907
quote:

[..]

Ik vrees van wel. Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, ik steeds minder leuke mensen tref. Jammer.
pi_104180920
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee
+1 geldt overigens voor alle andere site
14 SHADES OF GREY
pi_104180924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Contador_The_Best het volgende:

Er zullen vast wel wat wanhopige dames rondlopen :)
pi_104180934
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vrees van wel. Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, ik steeds minder leuke mensen tref. Jammer.
Maar, wat is oud? :)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:53:11 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vermoedens hoef je dan ook niet altijd uit te spreken.
Nou ben nu wel benieuwd :)
pi_104180956
quote:

[..]

Tsja, een meid die leuk is in de omgang maar weinig tot geen raakvlakken heeft is idd niet geschikt nee.
pi_104180966
quote:

Dat dik gedrukte komt niet overeen met je 2e stukje ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:53:54 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dit, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd door deze reden juist extra gemotiveerd ben, ik denk gewoon van "het zal in ieder geval niet aan mijn uiterlijk liggen". Kijk ik ben ook niet de aller aller aantrekkelijkste , maar ik vind niet dat ik onaantrekkelijk ben, daar hoort het niet aan te liggen. Heb voorheen lang haar gehad, het helpt al heel veel dat dat eraf is gegaan wat maanden terug :') .
Ik zag er jarenlang uit als een jaren '80 glam rocker. Bon Jovi ftw *O*
Nu is het wat korter, maar met mijn fysiek is verder ook niets mis.

Het zal de uitstraling zijn.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:54:31 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104181029
quote:

Tja zal niks voor mij zijn. Maar kan me indenken dat je een geweldige avond kan hebben als je er met wat vrienden heen gaat :D

quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is voor jou oud dan? Want ik ben zelf 31 en ik heb er totaal geen last van.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:02 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181059
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat dik gedrukte komt niet overeen met je 2e stukje ;)
Uiterlijk is een bonus, daar ben ik te strikt in.
Ik zoek naar meiden die leuk zijn in de omgang en waar ik raakvlakken mee heb. Daar is er maar 1 van.
pi_104181063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee
Lijkt mij ook niet, maar ja, wie weet toch een probeersel waard. Al twijfel ik enorm.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:27 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104181078
Hmm moet effe afwassen tot straks :W

Je mag me gerust quoten, ik lees het zo wel. KISS KISS
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:31 #243
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104181082
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zag er jarenlang uit als een jaren '80 glam rocker. Bon Jovi ftw *O*
Nu is het wat korter, maar met mijn fysiek is verder ook niets mis.

Het zal de uitstraling zijn.
Lang haar is ook niets mis mee hoor, maar het gaat er dan om hoe het je staat , kijk naar die Mathijs van Nieuwkerk, dat is ook gewoon lang haar. Alleen mijn lange haar was eerder een typisch "metal kapsel" , en ja dat werkt niet en helpt ook zeker niet zelfverzekerd. Het schrikt gewoon heel veel potentieel materiaal af.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:46 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tja zal niks voor mij zijn. Maar kan me indenken dat je een geweldige avond kan hebben als je er met wat vrienden heen gaat :D

[..]

Wat is voor jou oud dan? Want ik ben zelf 31 en ik heb er totaal geen last van.
Ik ben nu 25. Ze zullen er vast nog zijn, daar niet van. Alleen niet meer op de plekken waar ik ben. Ze zullen wel bij hun vriend of man zijn, neem ik aan.
pi_104181132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet, maar ja, wie weet toch een probeersel waard. Al twijfel ik enorm.
Dan niet doen. Kun je beter Paiq proberen. Of een ander gratis site
14 SHADES OF GREY
pi_104181144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef ook_gek het volgende:

Nee hoor zeker niet, maar je geeft de indruk dat jij je zelf net even iets te belangrijk en te knap vind terwijl de gemiddelde mening daar een stuk lager van zal liggen. En je geeft aan dat het je allemaal niks boeit, maar keer op keer blijf je daar op terug komen en schiet je direct volledig in de verdediging als het daar over gaat.

Als het je echt niks geboeid had, was je al lang gestopt met reageren 3 topics geleden.

Waar lees je terug dat ik mezelf te belangrijk en te knap vind? Omdat ik een lijst opnoem met wensen die helemaal niet zo achterlijk zijn? Omdat ik hetzelfde te bieden heb? Omdat ik zeg dat ik de mannen (van wie ik foto's heb gezien) in dit topic niet zo geweldig aantrekkelijk vind/ mijn type niet zijn? Volgens mij voel jij je door bovenstaande meer aangevallen dan dat ik ermee zit dat jij mogelijk kan denken dat ik lelijk ben.
pi_104181160
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben nu 25. Ze zullen er vast nog zijn, daar niet van. Alleen niet meer op de plekken waar ik ben. Ze zullen wel bij hun vriend of man zijn, neem ik aan.
25. :')
Ik denk hij is 37 ofzo, maar ik denk ook wel dat leuke meiden er nog wel zijn.

quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waar lees je terug dat ik mezelf te belangrijk en te knap vind? Omdat ik een lijst opnoem met wensen die helemaal niet zo achterlijk zijn? Omdat ik hetzelfde te bieden heb? Omdat ik zeg dat ik de mannen (van wie ik foto's heb gezien) in dit topic niet zo geweldig aantrekkelijk vind/ mijn type niet zijn? Volgens mij voel jij je door bovenstaande meer aangevallen dan dat ik ermee zit dat jij mogelijk kan denken dat ik lelijk ben.
Maar waarom zeg je dat? Dat is toch nergens voor nodig, om dat zo tegen Tijnbrein te zeggen. Nu ben ik serieus trouwens, we zitten hier niet om mensen de put in te praten (tenzij ze erom vragen) maar om hulp te bieden. Tijnbrein vraagt niet om beledigende dingen.
pi_104181175
quote:

[..]

Ach, ik ben ook half de twintig, maar ik geloof wel dat er nog voldoende knappe singles zijn van ook half de twintig.
pi_104181209
quote:
9s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef mrk.n het volgende:

Dan ben jij blijkbaar niet leuk want alle leuke mensen zijn bezet.
Blijkbaar ;( Jij bent dus ook niet leuk, want ook niet meer bezet ;(
  woensdag 9 november 2011 @ 21:57:28 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Degenen die ik als leuk bestempel, zijn allemaal tussen de 18 en de 21. Dat gaat toch problematisch worden.
pi_104181226
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan niet doen. Kun je beter Paiq proberen. Of een ander gratis site
Paiq, dat is toch zo onbetrouwbaar als de duvel him or her self?
pi_104181262
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:

Ach een relatie heeft ook nadelen :')
Eens, maar toch weegt het niet op tegen geen relatie hebben. Vind ik dan. :)
pi_104181288
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

dat is absoluut waar....
pi_104181309
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Degenen die ik als leuk bestempel, zijn allemaal tussen de 18 en de 21. Dat gaat toch problematisch worden.
Jij zoekt het meer in het hele jonge grut. Een lekkere meid van 25 met smakelijke benen is toch ook niets mis mee? :9 :9 :9
pi_104181351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Paiq, dat is toch zo onbetrouwbaar als de duvel him or her self?
Hoezo? Waar haal je dat vandaan?

quote:

[..]

Ik kan niet anders dan het met je eens zijn :)
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:59:53 #256
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104181356
quote:

[..]

[..]

Maar waarom zeg je dat? Dat is toch nergens voor nodig, om dat zo tegen Tijnbrein te zeggen. Nu ben ik serieus trouwens, we zitten hier niet om mensen de put in te praten (tenzij ze erom vragen) maar om hulp te bieden. Tijnbrein vraagt niet om beledigende dingen.
Waar zegt ze dat het over tijnbrein gaat kneus? Je bent ook nog eens scheinheilig :')
pi_104181364
quote:

Uiterlijk is een bonus, daar ben ik te strikt in.
Ik zoek naar meiden die leuk zijn in de omgang en waar ik raakvlakken mee heb. Daar is er maar 1 van.
Ik snap dat je niet direct een foto-model hoeft, dat ambieer ik ook absoluut niet. Maar jij wil de ander toch wel aantrekkelijk vinden? Dat kan in veel dingen zitten. Voor mij zit het 'm in lengte/postuur/uitstraling.
  woensdag 9 november 2011 @ 22:00:09 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181373
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jij zoekt het meer in het hele jonge grut. Een lekkere meid van 25 met smakelijke benen is toch ook niets mis mee? :9 :9 :9
Er is zeker niks mis mee, maar ik lijk ze niet te kunnen vinden.
Overigens kijk ik kwa uiterlijk alleen naar gezicht, buik en armen.
pi_104181390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waar zegt ze dat het over tijnbrein gaat kneus? :')
Omdat je terug moet lezen, daar gaat het over Tijnbrein, spleetoog. :')
pi_104181401
quote:

[..]

Nou, ik heb een redelijk mooie meid uit Groningen gehad en ik heb enorm veel spijt dat ik ooit met die dame een relatie ben aangegaan. Wat een sloerie eerste klas, bedrog zonder met haar ogen te knipperen was maar normaal voor haar en altijd op zo'n sneakie manier. Een week nadat ik het uit heb gemaakt, had ze al weer iemand anders.
pi_104181407
ff oh oh cherso kijken
(eens kijken hoe hard ik gebashd ga worden :P)
pi_104181450
:? Wie? Wat?
14 SHADES OF GREY
pi_104181451
quote:

Hij zegt dat hij die leuke man is die ik mogelijk zoek. Ik geef met reden aan waarom hij dat niet voor mij is. Kan wel zeggen dat ik het een lekker ding vind, maar zo ben ik niet.
pi_104181510
Oh, ik heb net een hele lelijke foto gevonden van 6 jaar geleden, toen ik nog oneindig veel lelijker was dan nu.
  woensdag 9 november 2011 @ 22:02:43 #265
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181513
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik snap dat je niet direct een foto-model hoeft, dat ambieer ik ook absoluut niet. Maar jij wil de ander toch wel aantrekkelijk vinden? Dat kan in veel dingen zitten. Voor mij zit het 'm in lengte/postuur/uitstraling.
Eerlijk gezegd ben ik verwend wat dat betreft. Al jaren alleen maar foto-modellen. Niet slecht voor iemand met mijn hoofd. ;)
Aantrekkelijkheid zit hem voor mij vaak ook in de gesprekken en de klik. Zolang ze niet enorm lelijk is, is het voor mij echt geen probleem meer.
Kijk nou, ik word volwassen. :D
  woensdag 9 november 2011 @ 22:02:52 #266
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104181520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat je terug moet lezen, daar gaat het over Tijnbrein, spleetoog. :')
Lekker makkelijk anoniem achter een PCtje
pi_104181531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Contador_The_Best het volgende:

Nou, ik heb een redelijk mooie meid uit Groningen gehad en ik heb enorm veel spijt dat ik ooit met die dame een relatie ben aangegaan. Wat een sloerie eerste klas, bedrog zonder met haar ogen te knipperen was maar normaal voor haar en altijd op zo'n sneakie manier. Een week nadat ik het uit heb gemaakt, had ze al weer iemand anders.
Zo zijn niet alle vrouwen hoor :)
pi_104181532
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo? Waar haal je dat vandaan?

Van iemand die het gebruikt heeft.
pi_104181554
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij die leuke man is die ik mogelijk zoek. Ik geef met reden aan waarom hij dat niet voor mij is. Kan wel zeggen dat ik het een lekker ding vind, maar zo ben ik niet.
Ik krijg niet eens de kans om te bewijzen hoe leuk ik ben :'(

Ik voel mij totaal niet gekwetst :)
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 22:03:50 #270
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik heb net een hele lelijke foto gevonden van 6 jaar geleden, toen ik nog oneindig veel lelijker was dan nu.
Weet je al welke dag je naar de MWF gaat? Als ik dan ga, kan ik daar rekening mee houden. :*
pi_104181570
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zo zijn niet alle vrouwen hoor :)
Dat weet ik wel, maar ja, een slechte ervaring dan ben je altijd wat meer voorzichtig.
pi_104181604
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

Ik krijg niet eens de kans om te bewijzen hoe leuk ik ben :'(

Ik voel mij totaal niet gekwetst :)
Het was dan ook niet bedoeld om je te kwetsen, maar blijkbaar voelen anderen zich er wel door gekwetst en denken het voor jou op te moeten nemen. :')
pi_104181607
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Weet je al welke dag je naar de MWF gaat? Als ik dan ga, kan ik daar rekening mee houden. :*
Ik denk zondag :s)
pi_104181611
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik verwend wat dat betreft. Al jaren alleen maar foto-modellen. Niet slecht voor iemand met mijn hoofd. ;)
_O_
pi_104181640
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Contador_The_Best het volgende:

Dat weet ik wel, maar ja, een slechte ervaring dan ben je altijd wat meer voorzichtig.
Ik weet het, heb het zelf ook meegemaakt.
pi_104181646
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is toch niet serieus bedoeld, dat antwoord van jou geeft al aan over hoe 'goed' jij in de markt ligt. Je kan het toch ook gewoon negeren, of niet?

quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:

[..]

Lekker makkelijk anoniem achter een PCtje
Ik zou het ook in real life zeggen. Erger zelfs. Ik vermoed jij niet, met je onnodige aanvallen (begrijpend lezen is moeilijk blijkbaar) en je woordjes zoals 'kneus' en het teruglezen van mijn 'verleden'. Wie is de kneus..
  woensdag 9 november 2011 @ 22:05:25 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181647
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk zondag :s)
Ok, toppie. Nu nog een date meeslepen. :@
pi_104181662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Van iemand die het gebruikt heeft.
Ik snap nog steeds niet waarom. Je chat met iemand en dan krijg je de foto te zien. Is er een klik dan chat je verder indien dat niet. Het is niets meer dan dat.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Kom op wat een onzin daar geloof ik niets van.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 22:06:05 #279
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef minibeer het volgende:

[..]

_O_
Ik kan dan ook enorm aardig zijn, als ik dat wil. oO<
pi_104181703
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik kan dan ook enorm aardig zijn, als ik dat wil. oO<
Teach us :P
pi_104181712
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef mrk.n het volgende:

Dat is toch niet serieus bedoeld, dat antwoord van jou geeft al aan over hoe 'goed' jij in de markt ligt. Je kan het toch ook gewoon negeren, of niet?

Jij moet psycholoog worden met die geweldige mensenkennis van je, maar daar heb je duidelijk niet de brains voor :')
  woensdag 9 november 2011 @ 22:06:44 #282
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104181715
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef mrk.n het volgende:

[..]

[..]

Ik zou het ook in real life zeggen. Erger zelfs.
Wat ben je toch een tough guy. Ik woon in Leeuwarden. Waar woon jij?
pi_104181739
Ik weet vrij zeker dat lelijker niemand gaat lukken qua foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104181761
Zojuist via nextlover.nl een match gekregen. Wat vinden jullie van haar gezicht?

woensdag 9 november 2011 @ 22:07:58 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104181769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:

SPOILER
De humor. _O-
C'est la vie
pi_104181777
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het was dan ook niet bedoeld om je te kwetsen, maar blijkbaar voelen anderen zich er wel door gekwetst en denken het voor jou op te moeten nemen. :')
Dan nog wie de fuck ben jij? Als je mij kwetst ja het is klote. Maar het is gelukkig maar internet.
14 SHADES OF GREY
pi_104181779
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij moet psycholoog worden met die geweldige mensenkennis van je, maar daar heb je duidelijk niet de brains voor :')
Ik heb geen mensenkennis en psycholoog wil ik niet eens worden, krijg ik van die negatieve onzekere vrouwen in de spreekkamer die zeuren dat d'r geen leuke mannen zijn aangezien die allemaal bezet zijn maar niet doorhebben dat ze toch echt zelf de oorzaak zijn.
pi_104181780
quote:

SPOILER
Ben jij dat en hoe oud ben je daar?
  woensdag 9 november 2011 @ 22:08:25 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104181790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Zojuist via nextlover.nl een match gekregen. Wat vinden jullie van haar gezicht?

[ afbeelding ]
Leuk koppie wel, wel oer-Hollands.
C'est la vie
pi_104181791
quote:

SPOILER
oef... >:)
pi_104181800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:

[ afbeelding ]
Ben je nou echt zo iemand die ingeschreven staat op werkelijkwaar elke dating site die er maar te vinden is?
Ron Paul 2012
  woensdag 9 november 2011 @ 22:08:37 #292
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104181808
quote:

[ afbeelding ]
Sympathieke uitstraling ^O^
pi_104181814
quote:

[ afbeelding ]
Cute met die kuiltjes, gave huid, mooie tanden en oprechte lach. Leuke meid!
pi_104181816
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben jij dat en hoe oud ben je daar?
Ik ben het op volgens mij 12- of 13-jarige leeftijd :+
  woensdag 9 november 2011 @ 22:08:49 #295
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104181818
quote:

[ afbeelding ]
Voor mij totaal oninteressant, ze is een normale Nederlandse meid.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104181840
quote:

SPOILER
Ik vervang die banaan gewoon door iets anders :P
14 SHADES OF GREY
pi_104181841
quote:

[ afbeelding ]
Mooi gezicht :Y
pi_104181847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Voor mij totaal oninteressant, ze is een normale Nederlandse meid.
Ze is standaard, maar niet lelijk. Van de zijkant.
pi_104181849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vervang die banaan gewoon door iets anders :P
He getver Tijn, pervert! :(
pi_104181851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom. Je chat met iemand en dan krijg je de foto te zien. Is er een klik dan chat je verder indien dat niet. Het is niets meer dan dat.

Ik heb er verder niet naar gevraagd, want hij moest toen weg. Maar ja, ik heb het wel onthouden. Blijkbaar klopt dat dus niet volgens jou.
pi_104181856
quote:

[ afbeelding ]
leuk meisje.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')