Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef ook_gek het volgende:
Uhm er staat denk
Maar als ik zo je reacties lees op een negatief bericht dat aan jou gericht is schiet jij volledig vol in de verdediging. Dus ik vraag me af in hoe verre jij het niet belangrijk vind wat andere van je vinden.
Hoe komt dat toch?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen mensen vind ik soms maar lastige personen die niet hun ware ik laten zien op momenten dat het wel handig is.
En dat willen ze nooit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vooral als ze niet willen neuken en jij wel, ja
Nouja, dan is iedereen wel leukquote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leuk is sowieso subjectief, ook in jouw stelling.
Je vindt het niet belangrijk maar je vindt het wel belangrijk genoeg om er constant op in te gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker?
Dat hoeft ook niet hoor, als ik het maar weet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ai, daar heb je me. Heb ik die wijsneus-post voor niks zitten schrijven.
Maar ik weet niet of jou man wel leuk is.
Ja wel hoor die dames achter de ramen willen echt welquote:
In het verleden daar vaak geweest toen ik nog in Merksum werkte. Of merksem of hoe je dat ook schrijft.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Café d'Anvers heet het. Idd, daar gaat het vaak lekker los. Midden in de hoerenbuurt. Als je buiten uit die tent komt, kijk je nog meer je ogen uit dan je binnen al hebt gedaan.
Nou ik heb er weinig problemen meequote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
De single mensen die ik ken gaan aanzienlijk meer uit dan die met een vriendin.
Ik bedoel maar dat je niet mensen niet hoeft aan te spreken omdat de kans groot is dat ze al bezet zijn ofzo. Zijn ze dat wel, dan laten ze het ook wel merken.
Ach, niet alleen het neuken hoor. Op verschillende chatsites ( die enigszins 'betrouwbaar' zijn ) heb ik me ingeschreven en de meeste vrouwen zijn te laf om maar te reageren als je een berichtje stuurt.quote:
ik snap best dat je geen zeikerd wil, je zeikt zelf voor tweequote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeiken over niks lusten qua eten, zeiken over dat het regent en ze nat worden, zeiken over onzin dingen. Moet geen half wijf, wil gewoon een vent.
Ik voel je broeder.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedere leuke vrouw die ik ooit tegen ben gekomen, NIET single?
True, maar dan weet je iig of je iets kan proberen of nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik heb er weinig problemen meeEn als ze bezet zijn boeiend. Kan je als nog een leuke avond met ze hebben.
Zo bedoel ik dat niet Tijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor die dames achter de ramen willen echt wel
Echt he.quote:
Heb ik je al wanhopig een foto van mezelf gestuurd om te bewijzen dat ik niet lelijk ben? Nee, hou je mond danquote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:
Je vindt het niet belangrijk maar je vindt het wel belangrijk genoeg om er constant op in te gaan.
Omdat je de verkeerde vrouwen leuk vindtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedere leuke vrouw die ik ooit tegen ben gekomen, NIET single?
Goedenavond overigens schatjes
Nee hoor duidelijk genoeg, je schiet weer vol in de verdediging. Je bevestigt daar bij mijn vermoede.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker?
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik snap best dat je geen zeikerd wil, je zeikt zelf voor twee![]()
Ja en?quote:
Nee, omdat je nu al weet wat de reacties zijn en je wil de (harde) waarheid niet weer horen, blijkt. Je hebt genoeg levenservaring om te weten wat mensen van jouw uiterlijk vinden. Punt uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik je al wanhopig een foto van mezelf gestuurd om te bewijzen dat ik niet lelijk ben? Nee, hou je mond dan
En of café d'Anvers nog bestaat. Levendiger dan ooit zou ik bijna zeggen. De meeste hoeren mogen dan fucking lelijk zijn, maar sommigen zijn het waard om eens 'een praatje' mee te slaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In het verleden daar vaak geweest toen ik nog in Merksum werkte. Of merksem of hoe je dat ook schrijft.
maar bestaat dat nog? Want dan moet ik er ECHT snel keer terug. Want inderdaad links en rechts staan de hoeren achter het raam![]()
Maar binnen is het redelijk oud plubliek en altijd gezellig en geweldige muziek. Boven was de lounche gedeelte. Mooie tijden waren dat!
[..]
Nou ik heb er weinig problemen meeEn als ze bezet zijn boeiend. Kan je als nog een leuke avond met ze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |