abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104177913

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104177929
Alweer?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:01:58 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104177939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In contact komen. Hoe zeg je iets? etc
Ja hangt er van af waar het is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104177940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In contact komen. Hoe zeg je iets? etc
Veel oefenen. En leren van je fouten.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:03:32 #5
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178012
In het pikkedonker, beetje onhandig. Kaarslicht ^O^
pi_104178026
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Alweer?
Oh wacht dat gaat het natuurlijk nooit hier :P
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja hangt er van af waar het is?
In de kroeg bv

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Veel oefenen. En leren van je fouten.
moet je wel durven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104178040
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
In het pikkedonker, beetje onhandig. Kaarslicht ^O^
Pikkedonker is wel leuk, dan moet je alleen maar voelen :)
pi_104178070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:

Maar nog nooit sex gehad? Of gewoon te weinig?
Genoeg sex gehad. Maar sinds de laatste jaren doe ik niet meer aan sex voor de sex en sindsdien is het wat lastiger om een friend-with-benefits of vriend te vinden, omdat ik veel kritischer ben. Waar ik vroeger nog wel eens dacht: ach prima voor een keertje sex, zijn dat nu gasten die ik ook niet meer interessant vind.
pi_104178082
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

moet je wel durven
Ja (dûh-uh :P)
Als je eenmaal op gang bent is het niet zo moeilijk hoor :s)
Finally, someone let me out of my cage
pi_104178108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tentamens gelukt, minibeer?
pi_104178122
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Genoeg sex gehad. Maar sinds de laatste jaren doe ik niet meer aan sex voor de sex en sindsdien is het wat lastiger om een friend-with-benefits of vriend te vinden, omdat ik veel kritischer ben. Waar ik vroeger nog wel eens dacht: ach prima voor een keertje sex, zijn dat nu gasten die ik ook niet meer interessant vind.
Een luxe-probleem dus...
pi_104178151
quote:

[..]

Ik heb dus ook geen behoefte om tussen de lakens te duiken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind...zou zij andersom ook niet doen, dus... :P
  woensdag 9 november 2011 @ 21:06:31 #13
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pikkedonker is wel leuk, dan moet je alleen maar voelen :)
Nee. Niet voor mij. Ik vind het vrouwelijk lichaam mooi, de duisternis haalt een deel van mijn plezier weg -O-
pi_104178157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tentamens gelukt, minibeer?
Ik weet het niet :P
Leuk dat je het vraagt. Jij ook nog tentamens gehad?
pi_104178160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je eenmaal op gang bent is het niet zo moeilijk hoor :s)
Dat moet je wel op gang komen en dat lukt helaas nog niet
14 SHADES OF GREY
pi_104178186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee. Niet voor mij. Ik vind het vrouwelijk lichaam mooi, de duisternis haalt een deel van mijn plezier weg -O-
True dit :)
pi_104178191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)
pi_104178195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb dus ook geen behoefte om tussen de lakens te duiken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind...zou zij andersom ook niet doen, dus... :P
Wat is aantrekkelijk? Hoe bepaal je dat?
14 SHADES OF GREY
pi_104178208
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

Een luxe-probleem dus...
Juist niet. Mijn kritische/afwijzende houding zorgt ervoor dat ik veel minder sex heb. Ik kan simpelweg niet meer gewoon sex hebben met iemand die ik niet leuk vind. Dus verre van luxe probleem. Want ik kom amper iemand tegen die ik de moeite waard vind en dan ook nog eens single is.
pi_104178209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik weet het niet :P
Leuk dat je het vraagt. Jij ook nog tentamens gehad?
Ja, maar ik faalde voor een van de tentamens gruwelijk en die van vandaag miste ik uit domheid :')
Maar ze gaan me vergeven en matsen met een mondeling :)
pi_104178211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat moet je wel op gang komen en dat lukt helaas nog niet
Haha, dat is bij mij ook een beetje het probleem, ik heb een beetje aansporing nodig ofzo.
pi_104178235
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is aantrekkelijk? Hoe bepaal je dat?
Het cliché-antwoord is natuurlijk: dat is voor iedereen anders. Maar waar is het wel. Ik denk dat je alleen zelf weet wat je bij iemand voelt :)
pi_104178238
quote:
moet je wel durven
Angsten overwinnen lukt je ook alleen door te doen waar je bang voor bent.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:08:31 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178256
quote:

[..]

Oh wacht dat gaat het natuurlijk nooit hier :P

[..]

In de kroeg bv

[..]

moet je wel durven
Ja ik vind het moeilijk te zeggen. Als ik naar me zelf kijk heb ik een vrouw of 15 leren kennen in de afgelopen 4 maanden. Je maakt eens een opmerking of je geeft eens wat aan. Wens ze een goede avond volgende keer als je er bent zeg je hoi en je raakt van zelf wel aan de praat.

Kom voor de 1ste keer in een kroeg en kom je er niet meer terug kan je wat brutaler zijn.

Je moet niet tegen een vrouw praten met het idee van. Zo u ga ik je eens versieren, maar gewoon zonder verwachtinge. Je komt dan al relaxter over.

sluit aan op haar discussie met bv een vriendin. Wat ook vaak werkt is als je langs loopt en je hoort ze een opmerking maken, zeggen van zij heeft gelijk hoor.

je krijgt direct van ZIE JE NOU WEL! en de andere zal er vol tegen in gaan en hoppa je zit midden in een gesprek met 2 vrouwen. En dan gewoon door lullen.

Maar het hangt helemaal van af hoe jij bent.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104178261
quote:

[..]

Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bent :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104178276
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Juist niet. Mijn kritische/afwijzende houding zorgt ervoor dat ik veel minder sex heb. Ik kan simpelweg niet meer gewoon sex hebben met iemand die ik niet leuk vind. Dus verre van luxe probleem. Want ik kom amper iemand tegen die ik de moeite waard vind en dan ook nog eens single is.
Tsja, alle leukerts zijn bezet
pi_104178278
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar ik faalde voor een van de tentamens gruwelijk en die van vandaag miste ik uit domheid :')
Maar ze gaan me vergeven en matsen met een mondeling :)
Wow, chill. Dat zouden ze bij mij niet zo snel doen, heb ik het idee. Ik moet morgen nog het moeilijkste tentamen, maar ik heb het idee dat ik toch niet genoeg inleveropgaven gedaan heb dus dan mag ik hem eigenlijk niet maken :').
  woensdag 9 november 2011 @ 21:09:05 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178282
quote:

[..]

Nou ja niks mis mee toch?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:09:11 #29
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)
Ehh.. dat kan altijd ongeacht licht of niet
pi_104178314
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bent :P
Mwah, ik heb ook niet zo'n probleem met een lekker sletje hoor, dat maakt het allemaal wat makkelijker :P
pi_104178321
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ehh.. dat kan altijd ongeacht licht of niet
Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doen
pi_104178372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...
pi_104178384
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, met licht lijkt me leuker.
pi_104178385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:

Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.
pi_104178402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Haha, dat is bij mij ook een beetje het probleem, ik heb een beetje aansporing nodig ofzo.
Ik heb een datecoach nodig :P haha

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het cliché-antwoord is natuurlijk: dat is voor iedereen anders. Maar waar is het wel. Ik denk dat je alleen zelf weet wat je bij iemand voelt :)
Dat is waar :) maar ik zou toch wel snel geneigd zijn om met iemand het bed in te duiken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Angsten overwinnen lukt je ook alleen door te doen waar je bang voor bent.
Dat is waar. De wil is er :{

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ik vind het moeilijk te zeggen. Als ik naar me zelf kijk heb ik een vrouw of 15 leren kennen in de afgelopen 4 maanden. Je maakt eens een opmerking of je geeft eens wat aan. Wens ze een goede avond volgende keer als je er bent zeg je hoi en je raakt van zelf wel aan de praat.

Kom voor de 1ste keer in een kroeg en kom je er niet meer terug kan je wat brutaler zijn.

Je moet niet tegen een vrouw praten met het idee van. Zo u ga ik je eens versieren, maar gewoon zonder verwachtinge. Je komt dan al relaxter over.

sluit aan op haar discussie met bv een vriendin. Wat ook vaak werkt is als je langs loopt en je hoort ze een opmerking maken, zeggen van zij heeft gelijk hoor.

je krijgt direct van ZIE JE NOU WEL! en de andere zal er vol tegen in gaan en hoppa je zit midden in een gesprek met 2 vrouwen. En dan gewoon door lullen.

Maar het hangt helemaal van af hoe jij bent.
Dat ben ik dus niet
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 november 2011 @ 21:11:22 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178407
In het donker kan je leuk beginnen met strelen. Maar als dat klaar is gewoon licht. Ik wil haar wel kunnen zien en wil wel zien waar de handen enz zijn. Want die betrek ik gewoon bij de sex.

Handen vastpakken, je voelt haar dan in je hand knijpen als je het goed doet :P
Of je doet haar handen op haar rug en houd die met 1 hand vast terwijl je haar van achteren neemt.

Enz
pi_104178413
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...
Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:11:30 #38
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104178416
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je nu voor jezelf redenen bedenkt om niet het licht te hoeven duchten :D
pi_104178420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja niks mis mee toch?
Nou wel dus. De leuke mannen zijn op }:|
pi_104178437
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.
Goh, dat hebben een aantal mannen hier ook, alleen hebben die nooit seks ipv weinig seks
pi_104178446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef minibeer het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.
Ik ben geen man.
pi_104178466
quote:
8s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan ken je mij blijkbaar nog niet
14 SHADES OF GREY
pi_104178481
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben geen man.
Ik vind zien eigenlijk het voelen juist opwindend maken, en ik ben niet eens een man.
pi_104178486
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

Dan ken je mij blijkbaar nog niet
Je fobo spreekt boekdelen.
pi_104178497
quote:

[..]

Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...
pi_104178512
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben geen man.
Magnetronkoffie wel, dacht ik. :P
Ik wou even beargumenteren dat zijn mening waarschijnlijk niet hetzelfde is als die van alle mannen op dat opzicht :).
  woensdag 9 november 2011 @ 21:13:32 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104178528
quote:

[..]

hoi :W

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

Dat ben ik dus niet
Hoe ben je dan wel?

Ik ben zelf heel spontaan en heel makkelijk in omgang. Stel jij neemt mij mee naar een verjaardag waar ik niemand ken heb ik binnen no time hele gesprekken en weet iedereen wie ik ben de voglende dag. Of ze kunnen me nog herrinneren.
pi_104178538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen. :{w
pi_104178546
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je fobo spreekt boekdelen.
Is dat een diss? :P
pi_104178568
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen. :{w
Ik ook, maar die zien het leuke bij mij dan weer niet zo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')