SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja hangt er van af waar het is?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In contact komen. Hoe zeg je iets? etc
Veel oefenen. En leren van je fouten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In contact komen. Hoe zeg je iets? etc
Oh wacht dat gaat het natuurlijk nooit hierquote:
In de kroeg bvquote:
moet je wel durvenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel oefenen. En leren van je fouten.
Pikkedonker is wel leuk, dan moet je alleen maar voelenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
In het pikkedonker, beetje onhandig. Kaarslicht
Genoeg sex gehad. Maar sinds de laatste jaren doe ik niet meer aan sex voor de sex en sindsdien is het wat lastiger om een friend-with-benefits of vriend te vinden, omdat ik veel kritischer ben. Waar ik vroeger nog wel eens dacht: ach prima voor een keertje sex, zijn dat nu gasten die ik ook niet meer interessant vind.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
Maar nog nooit sex gehad? Of gewoon te weinig?
Ja (dûh-uhquote:
Een luxe-probleem dus...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Genoeg sex gehad. Maar sinds de laatste jaren doe ik niet meer aan sex voor de sex en sindsdien is het wat lastiger om een friend-with-benefits of vriend te vinden, omdat ik veel kritischer ben. Waar ik vroeger nog wel eens dacht: ach prima voor een keertje sex, zijn dat nu gasten die ik ook niet meer interessant vind.
Ik heb dus ook geen behoefte om tussen de lakens te duiken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind...zou zij andersom ook niet doen, dus...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Genoeg sex gehad. Maar sinds de laatste jaren doe ik niet meer aan sex voor de sex en sindsdien is het wat lastiger om een friend-with-benefits of vriend te vinden, omdat ik veel kritischer ben. Waar ik vroeger nog wel eens dacht: ach prima voor een keertje sex, zijn dat nu gasten die ik ook niet meer interessant vind.
Nee. Niet voor mij. Ik vind het vrouwelijk lichaam mooi, de duisternis haalt een deel van mijn plezier wegquote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pikkedonker is wel leuk, dan moet je alleen maar voelen
Ik weet het nietquote:
Dat moet je wel op gang komen en dat lukt helaas nog nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja (dûh-uh)
Als je eenmaal op gang bent is het niet zo moeilijk hoor
True ditquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee. Niet voor mij. Ik vind het vrouwelijk lichaam mooi, de duisternis haalt een deel van mijn plezier weg
In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)quote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee. Niet voor mij. Ik vind het vrouwelijk lichaam mooi, de duisternis haalt een deel van mijn plezier weg
Wat is aantrekkelijk? Hoe bepaal je dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen behoefte om tussen de lakens te duiken met een vrouw die ik niet aantrekkelijk vind...zou zij andersom ook niet doen, dus...
Juist niet. Mijn kritische/afwijzende houding zorgt ervoor dat ik veel minder sex heb. Ik kan simpelweg niet meer gewoon sex hebben met iemand die ik niet leuk vind. Dus verre van luxe probleem. Want ik kom amper iemand tegen die ik de moeite waard vind en dan ook nog eens single is.quote:
Ja, maar ik faalde voor een van de tentamens gruwelijk en die van vandaag miste ik uit domheidquote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Leuk dat je het vraagt. Jij ook nog tentamens gehad?
Haha, dat is bij mij ook een beetje het probleem, ik heb een beetje aansporing nodig ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je wel op gang komen en dat lukt helaas nog niet
Het cliché-antwoord is natuurlijk: dat is voor iedereen anders. Maar waar is het wel. Ik denk dat je alleen zelf weet wat je bij iemand voeltquote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is aantrekkelijk? Hoe bepaal je dat?
Ja ik vind het moeilijk te zeggen. Als ik naar me zelf kijk heb ik een vrouw of 15 leren kennen in de afgelopen 4 maanden. Je maakt eens een opmerking of je geeft eens wat aan. Wens ze een goede avond volgende keer als je er bent zeg je hoi en je raakt van zelf wel aan de praat.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht dat gaat het natuurlijk nooit hier
[..]
In de kroeg bv
[..]
moet je wel durven
Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bentquote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tsja, alle leukerts zijn bezetquote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Juist niet. Mijn kritische/afwijzende houding zorgt ervoor dat ik veel minder sex heb. Ik kan simpelweg niet meer gewoon sex hebben met iemand die ik niet leuk vind. Dus verre van luxe probleem. Want ik kom amper iemand tegen die ik de moeite waard vind en dan ook nog eens single is.
Wow, chill. Dat zouden ze bij mij niet zo snel doen, heb ik het idee. Ik moet morgen nog het moeilijkste tentamen, maar ik heb het idee dat ik toch niet genoeg inleveropgaven gedaan heb dus dan mag ik hem eigenlijk niet makenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik faalde voor een van de tentamens gruwelijk en die van vandaag miste ik uit domheid
Maar ze gaan me vergeven en matsen met een mondeling
Nou ja niks mis mee toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ehh.. dat kan altijd ongeacht licht of nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)
Mwah, ik heb ook niet zo'n probleem met een lekker sletje hoor, dat maakt het allemaal wat makkelijkerquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bent
Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ehh.. dat kan altijd ongeacht licht of niet
Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)
Ik weet niet hoor, met licht lijkt me leuker.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doen
Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bent
Ik heb een datecoach nodigquote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, dat is bij mij ook een beetje het probleem, ik heb een beetje aansporing nodig ofzo.
Dat is waarquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het cliché-antwoord is natuurlijk: dat is voor iedereen anders. Maar waar is het wel. Ik denk dat je alleen zelf weet wat je bij iemand voelt
Dat is waar. De wil is erquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Angsten overwinnen lukt je ook alleen door te doen waar je bang voor bent.
Dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik vind het moeilijk te zeggen. Als ik naar me zelf kijk heb ik een vrouw of 15 leren kennen in de afgelopen 4 maanden. Je maakt eens een opmerking of je geeft eens wat aan. Wens ze een goede avond volgende keer als je er bent zeg je hoi en je raakt van zelf wel aan de praat.
Kom voor de 1ste keer in een kroeg en kom je er niet meer terug kan je wat brutaler zijn.
Je moet niet tegen een vrouw praten met het idee van. Zo u ga ik je eens versieren, maar gewoon zonder verwachtinge. Je komt dan al relaxter over.
sluit aan op haar discussie met bv een vriendin. Wat ook vaak werkt is als je langs loopt en je hoort ze een opmerking maken, zeggen van zij heeft gelijk hoor.
je krijgt direct van ZIE JE NOU WEL! en de andere zal er vol tegen in gaan en hoppa je zit midden in een gesprek met 2 vrouwen. En dan gewoon door lullen.
Maar het hangt helemaal van af hoe jij bent.
Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...
Het lijkt erop dat je nu voor jezelf redenen bedenkt om niet het licht te hoeven duchtenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doen
Goh, dat hebben een aantal mannen hier ook, alleen hebben die nooit seks ipv weinig seksquote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.
Ik ben geen man.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.
Dan ken je mij blijkbaar nog nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou wel dus. De leuke mannen zijn op
Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Magnetronkoffie wel, dacht ik.quote:
hoiquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ben je dan wel?quote:
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...
Ik ook, maar die zien het leuke bij mij dan weer niet zoquote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |