Dan vraag ik me af wat ik toch misdaan hebquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet wel iets goeds gedaan hebben in één van mijn vorige levens waaraan ik zo'n vriend heb verdiend
sorry heb geen intresse in je facebookquote:
Ik ben het ook aan het verpesten voor mijn volgende incarnatie hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat ik toch misdaan heb
Ja, mensen doen dat wel eens. Dat is toch saai. Je wil toch het lichaam van iemand zien. Tenminste ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Licht uit, gordijnen dicht en onder het dekbed is een idee
Echt nietquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sorry heb geen intresse in je facebook
Als ze knap zijn jaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, mensen doen dat wel eens. Dat is toch saai. Je wil toch het lichaam van iemand zien. Tenminste ik wel.
Mwah laat ik maar beginnen met 1 he.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus 2 vrouwen tegelijk vind jij niks?
Ik word gewoon zo'n nevernude.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ooit moet je toch echt met de billen bloot.
hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het verpesten voor mijn volgende incarnatie hoor
Nou niet bij mijquote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, mensen doen dat wel eens. Dat is toch saai. Je wil toch het lichaam van iemand zien. Tenminste ik wel.
Nop sorry.quote:
Is goedquote:
Shirt aanhouden enzo zeker, en hopen dat het niet opvalt allemaal. Ze gaan extra op je letten als je bij je eerste keer je heel schichtig gaat gedragen bij het uitkleden. Gewoon snel doen, niet centimeter voor centimeter je broek omlaag.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah laat ik maar beginnen met 1 he.
[..]
Ik word gewoon zo'n nevernude.
Dm jij door naar mij.quote:
Je hebt toch geen seks met iemand die je lelijk vindt? Mag ik hopen.quote:
Wie heeft het dan voor mij zo verpest?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het verpesten voor mijn volgende incarnatie hoor
Ik neuk geen lelijke vrouwenquote:
neuk je sowieso wel?quote:
Nee, ik vind mijn vriend knapquote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dm jij door naar mij.
[..]
Je hebt toch geen seks met iemand die je lelijk vindt? Mag ik hopen.
Ja, ik ook. Of iemand naar binnen kan kijken, interesseert mij wel trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou niet bij mij![]()
Ik kijk haar graag in de ogen. Of wil haar mooie lichaam zien. Dus gewoon licht aan, en of iemand naar binnen kan kijken boeit me niet. Ze horen toch vast wel wat
[..]
Nop sorry.
ja, wat dacht jij dan?quote:
hahahquote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hou jij van Billy the Klit?
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn vriend knap
Maar je ziet wel eens van die mensen die na 20 jaar huwelijk nogal dichtgegroeid zijn enzo, daar kan ik het me van voorstellen.
Dat ligt er maar net aan of ze voor mij aantrekkelijk zou zijn. Anders niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef Cactus1 het volgende:
Vraag aan de maagden hier. Wat zou je doen als je de mogelijkheid om seks met een minder aantrekkelijk iemand te hebben, zou je het dan doen? Ik heb het dan niet over oerlelijk, maar gewoon niet echt aantrekkelijk.
Joh als ik aan de gang ben boeit mij vrij weinig nogquote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Of iemand naar binnen kan kijken, interesseert mij wel trouwens.
Nou je vindt haar dus niet echt enorm aantrekkelijk, maar ze is wel aardig.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:54 schreef Capstan het volgende:
Dat ligt er maar net aan of ze voor mij aantrekkelijk zou zijn. Anders niet.
Dat jij hier ook thuis hoortquote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja, wat dacht jij dan?
ik heb een gezond sex leven. Ik ben niet de geen die moeite heeft met contact maken enz he
Dat die seks willen in het donker? Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand seks wil in het donker als die er niet uitziet qua lichaam.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn vriend knap
Maar je ziet wel eens van die mensen die na 20 jaar huwelijk nogal dichtgegroeid zijn enzo, daar kan ik het me van voorstellen.
Ik denk dat ze trouwens de lat voor zich zelf niet te hoog moeten leggen. Anders neuken ze nooit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou je vindt haar dus niet echt enorm aantrekkelijk, maar ze is wel aardig.
Ruilen voor die van tijnbrein?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
! Ik heb nu ook de Facebook van ook_gek !
Nee, dan zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is wel spann0nd als je geen gevoel voor richting hebt.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat die seks willen in het donker? Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand seks wil in het donker als je er niet uitziet qua lichaam.
Haha nee sorry. Ik ben heel makkelijk in contact leggen. En kan heel goed opschieten met vrouwen op alle fronten.quote:
In het donker voel ik alles wel beter. Ik word dan minder afgeleid door wat ik kan zien. Dus ergens vind ik dat ook wel lekker. Maar lamp hoeft van mij niet uit hoor, maar er hoeft ook geen TL-verlichting aan.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef mrk.n het volgende:
Dat die seks willen in het donker? Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand seks wil in het donker als die er niet uitziet qua lichaam.
Poging doen dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is wel spann0nd als je geen gevoel voor richting hebt.
Nog tips voor mij?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha nee sorry. Ik ben heel makkelijk in contact leggen. En kan heel goed opschieten met vrouwen op alle fronten.
Ik heb nergens problemen mee
Haha zullen we dat maar niet doenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poging doen dan?
Mijn richtingsgevoel is erg, ehm, 'vrouwelijk'
Daar zijn meer redenen voor te verzinnen hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat die seks willen in het donker? Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand seks wil in het donker als die er niet uitziet qua lichaam.
In die fase zit ik nu een beetje. Ik neuk gewoon te weinig omdat ik niemand aantrekkelijk vind of interessant genoeg. Heb al geprobeerd minder kritisch te zijn, maar het lukt nietquote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat ze trouwens de lat voor zich zelf niet te hoog moeten leggen. Anders neuken ze nooit.
Nee klopt, ik zie je toch wel graag eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha zullen we dat maar niet doen
dat eerst is zeker waar! Onlangs ben ik met iemand naar bed geweest die ik nog nooit gedaan had. We begonnen echt letterlijk onder de dekens met uitkleden en strelen. Dat was zeker heel spannend. Pas later na het opwarmen ging het dekbed weg.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In het donker voel ik alles wel beter. Ik word dan minder afgeleid door wat ik kan zien. Dus ergens vind ik dat ook wel lekker. Maar lamp hoeft van mij niet uit hoor, maar er hoeft ook geen TL-verlichting aan.
Maar je hebt toch nog nooit seks gehad? Hoe kan je dat dan weten?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zijn meer redenen voor te verzinnen hoor.![]()
Alleen seks hebben in het donker en nooit in het licht is weer een ander uiterste, maar mij lijkt het ook leuker in het donker.
Maar nog nooit sex gehad? Of gewoon te weinig?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In die fase zit ik nu een beetje. Ik neuk gewoon te weinig omdat ik niemand aantrekkelijk vind of interessant genoeg. Heb al geprobeerd minder kritisch te zijn, maar het lukt niet
Weet ik niet, maar waar heb je moeite mee. wat vind je het moeilijkste?quote:
Nee dus. Ik ben niet op zoek naar een keer van dattum en verder niks. Ik vind mijn maagdelijkheid ook niet echt een probleem, ookal heb ik natuurlijk wel gewoon m'n behoeften. Mijn probleem is eerder dat ik nog altijd alleen ben, als ik dat weet op te lossen komt de rest ook vanzelf wel goedquote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog nooit seks gehad? Hoe kan je dat dan weten?
In contact komen. Hoe zeg je iets? etcquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar nog nooit sex gehad? Of gewoon te weinig?
[..]
Weet ik niet, maar waar heb je moeite mee. wat vind je het moeilijkste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |