mmm stiekem wil ik het nog wel een keertje doenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, het lukt bijna altijd.
Ik moest halverwege wel onderbreken voor de kaartjescontrole, maar ze had niets door
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe stel je dat vast? Kotsen precies voor Tilburg?hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was voor de 013
iets te veel alcohol. En daarna in de trein.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Gaat het nou alweer over wieksen in de trein?
Ja, heb ik afgelopen week twee keer gedaan en ik ben niet eens de enige hier.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Mee eens. Normale mensen fappen ook niet in de trein.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Word je dan betrapt voel ik me een stuk heldhaftiger dan als ik betrapt word als ik fap.
Klopt ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mee eens. Normale mensen fappen ook niet in de trein.
Jij bent niet normaal?quote:
Waarschijnlijk een goede manier om spanning in het seksleven met jezelf te houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Yes ik ben normaal!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mee eens. Normale mensen fappen ook niet in de trein.
Ja blijkbaar. Ik kan me er weinig bij voorstellen in ieder gevalquote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een goede manier om spanning in het seksleven met jezelf te houden
mrk.n zegt hetquote:
Ik kan me er prima iets bij voorstellen dat alleen is al een reden om het nooit te willen doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja blijkbaar. Ik kan me er weinig bij voorstellen in ieder geval
Klopt, masturberen is niet zo saai als het lijkt als je er spanning in houdtquote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een goede manier om spanning in het seksleven met jezelf te houden
Jij bent wel normaal? Dan neem ik mijn uitspraak terug, natuurlijk.quote:
Ik denk van wel. Wat denk je zelf?quote:
Zo kun je het ook stellen jaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan me er prima iets bij voorstellen dat alleen is al een reden om het nooit te willen doen.
Op mijn werk hebben we de stelling van Martijn:quote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mrk.n zegt het
En zelf denk ik eigenlijk ook dat ik niet eerlijk kan zeggen dat ik volkomen normaal ben, maar dat kan niemand natuurlijk. Alleen loopt mijn raarheid soms uit de hand
Misschien zou het voor jou een nieuwe uitdaging zijn om nog maar 1x in de week het te doen. Dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Klopt, masturberen is niet zo saai als het lijkt als je er spanning in houdt
Dat hangt van je definitie van normaal afquote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij bent wel normaal? Dan neem ik mijn uitspraak terug, natuurlijk.
Gewoon lotgenoten in raarheid zoeken, dan is het allemaal niet meer zo erg.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben we de stelling van Martijn:
Iedereen is gek behalve ik
Ik ben best wel raar en dat weet ik. Maar ik vind het wel prettig
Zullen we een club oprichten?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon lotgenoten in raarheid zoeken, dan is het allemaal niet meer zo erg.
Dat niemand echt normaal is, daarom zijn we op een paar uitzonderingen na allemaal normaal.quote:
Zoals de meeste mensen doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Dat hangt van je definitie van normaal af
Zeker dat is waarquote:
Dan val ik afquote:
Die conclusie had je een paar posts geleden ook al getrokken.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben best wel raar en dat weet ik. Maar ik vind het wel prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |