hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
* Lokasenna hangt een snoer met lampjes over Tijnbreins schouder
Ik ben een leuk persoonquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze moeten wel een reden hebben he.
Welke is dat? Geen zeikpost btw
Er is geen sprake van houden van, denk ik.quote:
Ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het moet zeggen. Via internet (msn/mail) of toch maar in real life?quote:
Wanneer spreken we af om te bewijzen dat je echt wel door vrouwen versierd wordt?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaen maak er dan een foto van
[..]
Ik ben een leuk persoon
Oke, hoe ziet zij jullie relatie op dit moment?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er is geen sprake van houden van, denk ik.
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het moet zeggen. Via internet (msn/mail) of toch maar in real life?
in het weekend voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af om te bewijzen dat je echt wel door vrouwen versierd wordt?
Dat impliceert dat een random vrouw een cadeau is. Niet mee eensquote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
in het weekend voor mijn verjaardagleuk cadeautje versierd worden door een vrouw
Oh, da's al best snel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
in het weekend voor mijn verjaardagleuk cadeautje versierd worden door een vrouw
Geen idee. Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om een paar spullen op te halen maar zij was er zelf niet. Ik heb wel drie uur lang met haar moeder gepraat, zinnig gesprek. Ik denk wel dat het goed komt tussen ons, vroeg of laat.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, hoe ziet zij jullie relatie op dit moment?
Niet gaan stalken hequote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om een paar spullen op te halen maar zij was er zelf niet. Ik heb wel drie uur lang met haar moeder gepraat, zinnig gesprek. Ik denk wel dat het goed komt tussen ons, vroeg of laat.
Gewoon advies, als je verdere kansen nog de grond in wil trappen dan moet je dat vooral gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's gemeen
Maar inderdaad, volgens mij moet dat wel gezegd worden ja.
Alleen een leuke is een cadeau.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat impliceert dat een random vrouw een cadeau is. Niet mee eens
Kidnapping is serious business mmkayquote:Op woensdag 9 november 2011 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen een leuke is een cadeau.
Dus wie doet mij Robin cadeau voor de kerst?
Gun mij ook eens geluk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kidnapping is serious business mmkay
Werk eens aan jezelf (vooral qua uiterlijk) wil je meer kansen bij de vrouwen hebben i.p.v. dag en nacht op fok te zitten en alles te achterhalen. Meen ik serieus.quote:
Ja. Dat moet gezegd worden aangezien ik helemaal niet ben veranderd, helemaal geen hulp heb gehad en ik niet heb geleerd van mijn fouten.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's gemeen
Maar inderdaad, volgens mij moet dat wel gezegd worden ja.
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat moet je met een oninteressante/bitchy/enorm dikke vrouw?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet?Voor mij zou dat namelijk wel echt zo zijn, ben oprecht benieuwd naar waarom jij dat anders ziet en ik hoop dat je me kan overtuigen
Oh daar twijfel ik niet aan, maar terugvallen in gedrag waar je ooit last van hebt is iets heel menselijks. Maar als je je er bewust van wordt gemaakt is het goed te voorkomenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja. Dat moet gezegd worden aangezien ik helemaal niet ben veranderd, helemaal geen hulp heb gehad en ik niet heb geleerd van mijn fouten.
Je was toch niet écht van plan om te gaan stalken he. Kusje dropquote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Werk eens aan jezelf (vooral qua uiterlijk) wil je meer kansen bij de vrouwen hebben i.p.v. dag en nacht op fok te zitten en alles te achterhalen. Meen ik serieus.
Elk random meisje is overdreven natuurlijk, maar 90% van alle meisjes zou ik als een enorm cadeau beschouwen als ze op mijn pad kwamen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet je met een oninteressante/bitchy/enorm dikke vrouw?
Oh trouwens, het is geen random vrouw he, hij heeft het wel over mijquote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Werk eens aan jezelf (vooral qua uiterlijk) wil je meer kansen bij de vrouwen hebben i.p.v. dag en nacht op fok te zitten en alles te achterhalen. Meen ik serieus.
99% is een van die drie dingen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Elk random meisje is overdreven natuurlijk, maar 90% van alle meisjes zou ik als een enorm cadeau beschouwen als ze op mijn pad kwamen.
Liefde is toch ook een geschenkquote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik hoor het welquote:
Ik laat jou Aron niet bedriegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh trouwens, het is geen random vrouw he, hij heeft het wel over mij
Ik mag toch wel een slinger over zijn schouder hangen?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat jou Aron niet bedriegen.
Vuige slettin [ afbeelding ]
Nee, wees maar gerust.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je was toch niet écht van plan om te gaan stalken he. Kusje drop
Ik denk d'r niet eens aan.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan, maar terugvallen in gedrag waar je ooit last van hebt is iets heel menselijks. Maar als je je er bewust van wordt gemaakt is het goed te voorkomen
Ja en voordat je het weet loop je te zuigen aan zijn amandelstaaf en laten we de lading verse sneeuw na afloop niet vergeten. Ik heb je wel door meisje ik heb je wel door.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een slinger over zijn schouder hangen?
Gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2011 19:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, wees maar gerust.
[..]
Ik denk d'r niet eens aan.
Inderdaad, dat was precies mijn plan ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en voordat je het weet loop je te zuigen aan zijn amandelstaaf en laten we de lading verse sneeuw na afloop niet vergeten. Ik heb je wel door meisje ik heb je wel door.
Jij kan mij niet meer verrassen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was precies mijn plan ja.
Doe een poging.quote:
Speltip 2: Pak iemand op z'n zwakheden als je wil kwetsen. Niet dit soort gestuntel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gooi het in de groepquote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is genant voor mezelf.
Ik vind het anders best iets 'zwaks'. Niet dat je jezelf voor het uitkiezen hebt qua uiterlijk, maar toch.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Speltip 2: Pak iemand op z'n zwakheden als je wil kwetsen. Niet dit soort gestuntel.
Ja dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is genant voor mezelf.
Hij hoort niet bij de lelijkste helft van Nederland hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het anders best iets 'zwaks'. Niet dat je jezelf voor het uitkiezen hebt qua uiterlijk, maar toch.
Moet je nagaan hoeveel ergere dingen ik nog had kunnen vertellenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dus.
Je hebt al genoeg gênante dingen verteld hoor.
Geen idee wat je allemaal verteld hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ergere dingen ik nog had kunnen vertellen
't is pas genant als iemand die je kent het hoortquote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dus.
Je hebt al genoeg gênante dingen verteld hoor.
Soppen in de trein en pus proeven vond ik niet te genant om te posten.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal verteld hebtEn wat is erg?
Oh, sorry hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
't is pas genant als iemand die je kent het hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |