SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Dat schijnt te kunnen ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook al hebben zelfs voordat je diegene fysiek ontmoet om het zo maar te zeggen
Dat is het pre-stadium van verliefdheid, trust me als je verliefd bent is zij de enige op de hele wereld voor je.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan het gevoel niet omschrijven precies.
Maar om een poging te doen, vond een meisje heel leuk.
En ik merkte al aan mezelf dat ik een soort van moeite ging doen om haar mij ook leuk te laten vinden.
Dat telt dan als een soort van verliefdheid in ieder geval van mijn kant (oh werd niks trouwens toen ik het vroeg)
Goeie manquote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef stefanhaan het volgende:
Wanneer je der keihard anaal wil vernederen
Als ik verliefd ben wil ik ze juist niet neuken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef stefanhaan het volgende:
Wanneer je der keihard anaal wil vernederen
Sorry, dit is geen verliefdheid.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan het gevoel niet omschrijven precies.
Maar om een poging te doen, vond een meisje heel leuk.
En ik merkte al aan mezelf dat ik een soort van moeite ging doen om haar mij ook leuk te laten vinden.
Dat telt dan als een soort van verliefdheid in ieder geval van mijn kant (oh werd niks trouwens toen ik het vroeg)
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben wil ik ze juist niet neuken.
Ben je wel zeker een man?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, dan is er wel wat mis met je, denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het bij die psychose meid gehad, daar was ik echt verliefd op..quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet wat je voelde kree, maar het klinkt als leuk vinden en niet als verliefdheid.
Ik zou haar helemaal kapot trekkenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
En moonwalk? Is nummer?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het bij die psychose meid gehad, daar was ik echt verliefd op..
Nou laat ik het omschrijven alsdat de hele wereld effe niet meer voor je bestaat en dat je alleen met haar bent.
Meid 2 vond ik leuk en daar zou ik dan verliefd op kunnen worden maar dat was niet van beide kanten
Meid 3 is verliefd (of zeg ze vindt me leuk) maar ik weer niet op haar
Meid 4 is te jong (niet hier weer over beginnen hè)
5 hahahaquote:
Niet dat ik ze uiteindelijk niet zou willen doen.quote:
Dus je bent nu verliefd op haar? Volgens jouw normenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
5 hahaha
Maar met die andere wordt het toch allemaal niks, dus moonwalk staat op 1 nu
Ja, ik heb een swans.quote:
Heulemaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan is er wel wat mis met je, denk ik.
Weet ze dat zelf ook al?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
5 hahaha
Maar met die andere wordt het toch allemaal niks, dus moonwalk staat op 1 nu
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze nummer 4 zou zijn waren we allemaal wel vet getrolled
Nee ze is leuk, maar ik heb haar alleen gesproken via msn natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dus je bent nu verliefd op haar? Volgens jouw normen
Als man hoor je daarmee te denken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik heb een swans.[ afbeelding ]
Okequote:
Maar je brengt dan toch ook tijd met elkaar door?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Kijk je moet het zo zien.
Een lekker wijf wil je gewoon volpompen want daar valt niet zoveel meer mee te doen.
Als ik echt verliefd ben vind ik neuken lichtelijk ondergeschikt aan daadwerkelijk samen tijd doorbrengen.
Misschien als ik ouder ben en wanhopig dat ik alleen daar nog mee denk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man hoor je daarmee te denken.
Klopt wel natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je brengt dan toch ook tijd met elkaar door?
Ja en wat voor een tijdquote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je brengt dan toch ook tijd met elkaar door?
Promoot het nou niet!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man hoor je daarmee te denken.
Niets van aantrekken hoor, als ze hier zeggen dat dat niet kanquote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ze is leuk, maar ik heb haar alleen gesproken via msn natuurlijk.
Nee wat mag je niet promoten?quote:
Echt he, vrouwen jullie weten niet wat jullie willen.quote:
Dat hoef je ook niet te promoten dat doen ze toch welquote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat mannen met hun lul moeten denken.
Emancipatiequote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Maar wat is daar precies het voordeel van?
Weg emancipatie.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Emancipatie
Straks vinden ze nog dat ik moet gaan werken.
Ik vind het heel geëmancipeerd als een vrouw mij versierd. Zulk soort initiatief juich ik toe. Dus damesquote:
Het is dat ik niet in zulke situaties kom maar anders.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te promoten dat doen ze toch wel
* Lokasenna hangt een snoer met lampjes over Tijnbreins schouderquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het heel geëmancipeerd als een vrouw mij versierd. Zulk soort initiatief juich ik toe. Dus dames
Ze moeten wel een reden hebben he.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het heel geëmancipeerd als een vrouw mij versierd. Zulk soort initiatief juich ik toe. Dus dames
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
* Lokasenna hangt een snoer met lampjes over Tijnbreins schouder
Ik ben een leuk persoonquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze moeten wel een reden hebben he.
Welke is dat? Geen zeikpost btw
Er is geen sprake van houden van, denk ik.quote:
Ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het moet zeggen. Via internet (msn/mail) of toch maar in real life?quote:
Wanneer spreken we af om te bewijzen dat je echt wel door vrouwen versierd wordt?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaen maak er dan een foto van
[..]
Ik ben een leuk persoon
Oke, hoe ziet zij jullie relatie op dit moment?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er is geen sprake van houden van, denk ik.
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het moet zeggen. Via internet (msn/mail) of toch maar in real life?
in het weekend voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af om te bewijzen dat je echt wel door vrouwen versierd wordt?
Dat impliceert dat een random vrouw een cadeau is. Niet mee eensquote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
in het weekend voor mijn verjaardagleuk cadeautje versierd worden door een vrouw
Oh, da's al best snel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
in het weekend voor mijn verjaardagleuk cadeautje versierd worden door een vrouw
Geen idee. Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om een paar spullen op te halen maar zij was er zelf niet. Ik heb wel drie uur lang met haar moeder gepraat, zinnig gesprek. Ik denk wel dat het goed komt tussen ons, vroeg of laat.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, hoe ziet zij jullie relatie op dit moment?
Niet gaan stalken hequote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben vandaag bij haar thuis geweest om een paar spullen op te halen maar zij was er zelf niet. Ik heb wel drie uur lang met haar moeder gepraat, zinnig gesprek. Ik denk wel dat het goed komt tussen ons, vroeg of laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |