Misschien als ik ouder ben en wanhopig dat ik alleen daar nog mee denk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man hoor je daarmee te denken.
Klopt wel natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je brengt dan toch ook tijd met elkaar door?
Ja en wat voor een tijdquote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je brengt dan toch ook tijd met elkaar door?
Promoot het nou niet!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man hoor je daarmee te denken.
Niets van aantrekken hoor, als ze hier zeggen dat dat niet kanquote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ze is leuk, maar ik heb haar alleen gesproken via msn natuurlijk.
Nee wat mag je niet promoten?quote:
Echt he, vrouwen jullie weten niet wat jullie willen.quote:
Dat hoef je ook niet te promoten dat doen ze toch welquote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat mannen met hun lul moeten denken.
Emancipatiequote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Maar wat is daar precies het voordeel van?
Weg emancipatie.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Emancipatie
Straks vinden ze nog dat ik moet gaan werken.
Ik vind het heel geėmancipeerd als een vrouw mij versierd. Zulk soort initiatief juich ik toe. Dus damesquote:
Het is dat ik niet in zulke situaties kom maar anders.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te promoten dat doen ze toch wel
* Lokasenna hangt een snoer met lampjes over Tijnbreins schouderquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het heel geėmancipeerd als een vrouw mij versierd. Zulk soort initiatief juich ik toe. Dus dames
Ze moeten wel een reden hebben he.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het heel geėmancipeerd als een vrouw mij versierd. Zulk soort initiatief juich ik toe. Dus dames
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |