Weten dat je op dezelfde stoel hebt gezeten als waarop je beste vriendin seks heeft gehad is ook niet fijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
't is pas genant als iemand die je kent het hoort
Ach ik heb gefapt in de treinquote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soppen in de trein en pus proeven vond ik niet te genant om te posten.
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
Ze vangt haar spuitende vloeistof na een orgasme op met een lege cola-fles en daar drinkt ze van als het redelijk vol zit. Het zal wel iets van zo'n categorie zijn.
Hoezo? De kans is vrij groot dat als je in een huis van iemand komt dat er op en een stoel of bank dat daar mensen seks op hebben gehadquote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Weten dat je op dezelfde stoel hebt gezeten als waarop je beste vriendin seks heeft gehad is ook niet fijn.
Dit gebeurt wel vaker vermoed ik, alleen weet je het dan niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Weten dat je op dezelfde stoel hebt gezeten als waarop je beste vriendin seks heeft gehad is ook niet fijn.
Dudequote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb gefapt in de treinen een keer staan pissen midden in een uitgangsgelegenheid.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit gebeurt wel vaker vermoed ik, alleen weet je het dan niet.
Dat eerste of dat laatstequote:
Gelukkig... dat laatste is niet gênant maar ranzig...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste of dat laatstedat laatste weet ik alleen van horen zeggen
Niet bij de meeste van mijn vrienden, want die neuken nog niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? De kans is vrij groot dat als je in een huis van iemand komt dat er op en een stoel of bank dat daar mensen seks op hebben gehad
Niet met mijn vriendengroep.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit gebeurt wel vaker vermoed ik, alleen weet je het dan niet.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Trouwens Tijn, het was toch wel fappen +orgasme? Anders telt het niet namelijk.
Ik heb wel naast een kaartjes automaat staan pissen ooit.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb gefapt in de treinen een keer staan pissen midden in een uitgangsgelegenheid.
Mezelf onder kotsen in de trein en voor de 013quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel naast een kaartjes automaat staan pissen ooit.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi. Ik eigenlijk niet eens zo, ik wilde het gewoon testen
Tuurlijk, het lukt bijna altijd.quote:
Hoe stel je dat vast? Kotsen precies voor Tilburg?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mezelf onder kotsen in de trein en voor de 013
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks met iemand dan? In de wc's, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
Ik zou het niet eens kunnen fappen in de trein.
Die spanning.
Ja dat wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Seks met iemand dan? In de wc's, natuurlijk.
Het voelt minder triest denk ik jaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Word je dan betrapt voel ik me een stuk heldhaftiger dan als ik betrapt word als ik fap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |