Dan vraag ik me af wat ik toch misdaan hebquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet wel iets goeds gedaan hebben in één van mijn vorige levens waaraan ik zo'n vriend heb verdiend
sorry heb geen intresse in je facebookquote:
Ik ben het ook aan het verpesten voor mijn volgende incarnatie hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat ik toch misdaan heb
Ja, mensen doen dat wel eens. Dat is toch saai. Je wil toch het lichaam van iemand zien. Tenminste ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Licht uit, gordijnen dicht en onder het dekbed is een idee
Echt nietquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sorry heb geen intresse in je facebook
Als ze knap zijn jaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, mensen doen dat wel eens. Dat is toch saai. Je wil toch het lichaam van iemand zien. Tenminste ik wel.
Mwah laat ik maar beginnen met 1 he.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus 2 vrouwen tegelijk vind jij niks?
Ik word gewoon zo'n nevernude.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ooit moet je toch echt met de billen bloot.
hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het verpesten voor mijn volgende incarnatie hoor
Nou niet bij mijquote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, mensen doen dat wel eens. Dat is toch saai. Je wil toch het lichaam van iemand zien. Tenminste ik wel.
Nop sorry.quote:
Is goedquote:
Shirt aanhouden enzo zeker, en hopen dat het niet opvalt allemaal. Ze gaan extra op je letten als je bij je eerste keer je heel schichtig gaat gedragen bij het uitkleden. Gewoon snel doen, niet centimeter voor centimeter je broek omlaag.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah laat ik maar beginnen met 1 he.
[..]
Ik word gewoon zo'n nevernude.
Dm jij door naar mij.quote:
Je hebt toch geen seks met iemand die je lelijk vindt? Mag ik hopen.quote:
Wie heeft het dan voor mij zo verpest?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het verpesten voor mijn volgende incarnatie hoor
Ik neuk geen lelijke vrouwenquote:
neuk je sowieso wel?quote:
Nee, ik vind mijn vriend knapquote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dm jij door naar mij.
[..]
Je hebt toch geen seks met iemand die je lelijk vindt? Mag ik hopen.
Ja, ik ook. Of iemand naar binnen kan kijken, interesseert mij wel trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou niet bij mij![]()
Ik kijk haar graag in de ogen. Of wil haar mooie lichaam zien. Dus gewoon licht aan, en of iemand naar binnen kan kijken boeit me niet. Ze horen toch vast wel wat
[..]
Nop sorry.
ja, wat dacht jij dan?quote:
hahahquote:Op woensdag 9 november 2011 20:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hou jij van Billy the Klit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |