Als jij hem toestemming geeft dan krijg jij dat ook wel. Wel zo eerlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik meedoen.
Mits toestemming van Newbie natuurlijk.
Jij had laatst afgesproken met een man. Hoe is dat verder afgelopen dan? Nog verdere contact gehad of was dat de eerste en laatste afspraak?quote:
Helaas eerste een laatste afspraak. Geen klikquote:Op woensdag 9 november 2011 20:35 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij had laatst afgesproken met een man. Hoe is dat verder afgelopen dan? Nog verdere contact gehad of was dat de eerste en laatste afspraak?
Je houdt niet van delen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Groepseks is dan weer niks voor mij
Ik zou het echt niet weten. Heb je het al geprobeerd?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Groepseks is dan weer niks voor mij
Lijkt mij ook niks. Ik heb het niet geprobeerd en ga 't ook nooit proberen. Ik houd echt helemaal niet van delen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Heb je het al geprobeerd?
Wanneer ik hem heb schatjequote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke dan. Stefan, wanneer mogen we de privejet lenen?
Same.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks. Ik heb het niet geprobeerd en ga 't ook nooit proberen. Ik houd echt helemaal niet van delen.
Nee joh iedere vlucht een verse lading stewardessenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Zolang jullie ook nog wat stewardessen overlaten
Je krijgt wel aandacht van twee keer zoveel mensen, dus dat houdt het op zich in evenwicht, zou ik denken.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks. Ik heb het niet geprobeerd en ga 't ook nooit proberen. Ik houd echt helemaal niet van delen.
Ik hoef vooral het publiek er niet bij denk ikquote:
Nee, en geen behoefte aan ook dusquote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Heb je het al geprobeerd?
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh iedere vlucht een verse lading stewardessenuit te zoeken uit een catalogus geheel naar je eigen smaak
Enige wat wel lastig is aandacht verdelen. Maar goed dat gaat vanzelf na een paar keer oefenen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je krijgt wel aandacht van twee keer zoveel mensen, dus dat houdt het op zich in evenwicht, zou ik denken.
Dat is juist de extra dimensie en ze doen bovendien nog mee ookquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik hoef vooral het publiek er niet bij denk ik
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]Klinkt goed
ik kijk al uit naar de catalogus
Ik wil die aandacht niet eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je krijgt wel aandacht van twee keer zoveel mensen, dus dat houdt het op zich in evenwicht, zou ik denken.
jeweetquote:Op woensdag 9 november 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
Zombieland is echt een vet gave film
Mwah, wie weet in de toekomst. Eerst maar eens zonder die extra dimensie, en dan nog is het afhankelijk van wat die ander er dan van vindquote:Op woensdag 9 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is juist de extra dimensie en ze doen bovendien nog mee ook
[..]
Ik ook
Halloquote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal. Daar was ik ook weer eens
Niet gezien, maar de trailer is vetquote:Op woensdag 9 november 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
Wat zeg je danquote:Op woensdag 9 november 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
Same herequote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, wie weet in de toekomst. Eerst maar eens zonder die extra dimensie, en dan nog is het afhankelijk van wat die ander er dan van vind
Ik zou het ook best willen proberen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Same heremaar de wil om zulke dingen te doen is er bij iig al
Wat voor films heb je nog meer gezien?quote:
Er is weinig wat ik niet zou willen proberen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het ook best willen proberen.
Ik keek em met m'n vriendin een maand geleden en ze viel in slaap. Eckte mannenfilm dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
Lijkt me ook een hele klus.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb jouw facebook gevonden.
Ga je hem nu stalken?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet niet, er zijn ook wel dingen die me absoluut niet trekken hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is weinig wat ik niet zou willen proberen.
Ga je nou iedereen zijn of haar facebook opzoeken?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dus 2 vrouwen tegelijk vind jij niks?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
Een orgie zou niks voor mij zien.
2 ogen op mijn naakte lichaam gericht zijn al niet fijn laat staan meer.
Ooit moet je toch echt met de billen bloot.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
Een orgie zou niks voor mij zien.
2 ogen op mijn naakte lichaam gericht zijn al niet fijn laat staan meer.
Ik moet wel iets goeds gedaan hebben in één van mijn vorige levens waaraan ik zo'n vriend heb verdiendquote:
Rawr,geil hequote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nu moet je me wel toevoegen hequote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 9 november 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, er zijn ook wel dingen die me absoluut niet trekken hoor.
Maar zelfs bij dat soort dingen denk ik dan dat ik het wel weer graag zou proberen, om het toch eens en nooit weer gedaan te hebben.
Zoek mij maar opquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je nou iedereen zijn of haar facebook opzoeken?
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet wel iets goeds gedaan hebben in één van mijn vorige levens waaraan ik zo'n vriend heb verdiend
Lanter houdt niet van zombies?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik keek em met m'n vriendin een maand geleden en ze viel in slaap. Eckte mannenfilm dus.![]()
Wel tikkeltje voorspelbaar en kort. Zombiefilms moeten urenlang duren.
Licht uit, gordijnen dicht en onder het dekbed is een ideequote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ooit moet je toch echt met de billen bloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |