Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
[..]
Neehoor, nee.
Ik voel me gewoon niet volwassen, dat wil ik er mee zeggen.quote:
Meestal val je wel op dezelfde dingen bij vrouwen en wat dit is. Dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gracieus niet eens, ik viel ook wel eens op een lompe hark.
Maar voor de rest eens.
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn opquote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
De leuke meisjes zijn ook allemaal bezet, als we toch aan het klagen zijn.
Tot zover ging het goed met interesse tonenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.
Maar goed, beetje interesse tonen af en toe hè.
Jahhquote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Lucky youVoor minder wil je het toch ook niet doen?
Een vrij exacte beschrijving van jouw probleem, cactusquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn op
Gewoon je eisen naar beneden bij stellen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn op
Mee gekregen dat hij weer gedumpt is door zijn vriendin?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.
Het slaat wel ergens op maar ik wil je niet beledigen. Vandaar die opmerking ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan zijn de meeste mensen wel single, neem ik aan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie je daar mijn probleem?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je dat je nu teveel neukt dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon je eisen naar beneden bij stellen.![]()
Ik moet mijn eisen naar boven bij stellen.
Vandaar het af en toe, het moet niet te gek worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tot zover ging het goed met interesse tonen
Ook geen oudere collega's die aan het beeld voldoen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Jahh, als hij een oudere broer had zou ik hem wel even doorschuiven naar je, maar die heeft hij helaas niet.
Ik denk dat jij je lat ver buiten je kansen legt en je zelf helemaal geweldig vind. En gebruik je het excuus dat alle leuke mannen bezet zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of een mooie moderne bril, in combo met een goed kapsel kan heel wat doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
En niet om lullig te doen, misschien een setje lenzen doen? Ik vind zelf niks mis met een bril, maar ik heb wel het idee dat meiden er snel op afknappen (onbewust). Hoeft niet zo te zijn hoor, maar ik denk wel dat je er wat beter uitziet zonder bril.
Wat bedoel je met zeiken? Ik zeur overal over en erger me aan alles. Ik vind het ook wel prettig zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.
Leeftijd 28-36
Ik was al bang dat ook dit de alziende Supersoep niet zou ontgaanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik geef je nooit meer een naamtopic.
Dan zou ik hier niet zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je dat je nu teveel neukt dan?
Ik geloof niet dat dat zijn probleem is iddquote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je dat je nu teveel neukt dan?
Dat beledigen gaat lastig worden aangezien ik een erg leuke vriend heb, dus volgens jou redenering zou ik automatisch ook leuk zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op maar ik wil je niet beledigen. Vandaar die opmerking ook.
Vooral zo doorgaan, doet me goed, die interesse van jou.
Hoe stel je je eisen bij naar beneden? Zak over zijn kop? Niet met hem communiceren? Dan maar geen lol? Samen naar de obesitas-club ipv samen lekker sporten?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon je eisen naar beneden bij stellen.![]()
Ik moet mijn eisen naar boven bij stellen.
Nee, maar het verbaasd me niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mee gekregen dat hij weer gedumpt is door zijn vriendin?
Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan zijn de meeste mensen wel single, neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |