Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Cactus: ik heb er misschien overheen gelezen, maar wat is dan wél je doelgroep?
En waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ligt wss aan de types die de aandacht geven. Leuke mannen geven leuke vrouwen aandacht, zo gaat dat meestal.
Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent danquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies hetzelfde als de mannen roepen? Alle leuke vrouwen zijn al bezet
Nou....succes!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.
Ik val er niet op, maar het hangt natuurlijk van de dame af. (oftewel: een mooi figuur maakt een hoop goedquote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mannen is dat wellicht anders. Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen met brillen
Ik voel me 16 ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef stefanhaan het volgende:
Leeftijd is relatief je bent zo oud als je je voelt en Ik voel me 27
bij vrouwen. Meestal wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent dan
Die heb ik, maar dan wat jonger.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.
Leeftijd 28-36
Maak anders even een topic aanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd 28-36
Zeg, zou dat het 'm zijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent dan
ik voel nietsquote:
Dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?
Neehoor, nee.quote:
De leeftijd klopt, ik heb humor en ik ben matig slim.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd 28-36
Zo'n vermoeden had ik al. Lucky youquote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Die heb ik, maar dan wat jonger.
Gracieus niet eens, ik viel ook wel eens op een lompe hark.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
Een vrouw moet niet persé héél mooi zijn, al is dat leuk meegenomen. De manier van lopen, de gracieuze bewegingen bij vrouwen en hun lieve bijna speelse gedrag vind ik heel belangrijk bij een vrouw.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
Het interesseert me werkelijk helemaal niks, vandaar dat ik ook niet met een foto loop te leuren hier. Ik hoef niet aantrekkelijk of lelijk gevonden te worden. Het is Fok. Geen datingsite.
Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
[..]
Neehoor, nee.
Ik voel me gewoon niet volwassen, dat wil ik er mee zeggen.quote:
Meestal val je wel op dezelfde dingen bij vrouwen en wat dit is. Dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gracieus niet eens, ik viel ook wel eens op een lompe hark.
Maar voor de rest eens.
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn opquote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
De leuke meisjes zijn ook allemaal bezet, als we toch aan het klagen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |