abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:01 #151
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104179853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, maar het verbaasd me niet. :P
Wie wel :')
pi_104179865
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe stel je je eisen bij naar beneden? Zak over zijn kop? Niet met hem communiceren? Dan maar geen lol? Samen naar de obesitas-club ipv samen lekker sporten? :?
Ik heb geen idee wat je eisen zijn. :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104179880
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat beledigen gaat lastig worden aangezien ik een erg leuke vriend heb, dus volgens jou redenering zou ik automatisch ook leuk zijn.
Nee, dit is een klassieke fout. Hij zegt dat je als je leuk bent een relatie hebt. Dit impliceert echter niet het omgekeerde: dat als je een relatie hebt ook leuk bent.
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:37 #154
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104179882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon je eisen naar beneden bij stellen. :P
Ik moet mijn eisen naar boven bij stellen. :')
Ik zal in ieder geval mijn eisen nooit omlaag bijstellen, want dat kan ik niet. Ik erger mij heel erg snel aan iemand en ik ben niet zo heel erg snel "verliefd" , wil juist diegene hebben waarvan ik juist voorheen dacht dat ik ze niet kon krijgen (wat bullshit is wat je jezelf aan praat). Daarom wil ik ook niet aan datingsites doen, omdat ik er niet te koop mee wil lopen en heb ik dus vrijwel altijd snel spijt als ik ergens een accountje aan maak.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104179884
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.
Klopt wat je zegt ja. Vorige week ging ik, als in Antwerpen wonende persoon, in Amersfoort uit. Leuke snuitjes liepen daar rond zeg. Maar idd, redelijk wat hadden al een relatie.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:42 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179887
Kut zit net een lekkere house mix te luisteren, en nu wil ik meteen op stap :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:42 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104179890
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hetzelfde probleem. :7
Jij begrijpt mij, amen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104179903
Ja, nou kan ik wel een hele lijst met wensen en eisen neerkalken maar zo werkt het voor mij niet. Ik ben verliefd geweest op lang en fors tot en met klein en tenger, en alles dat daar tussen zit. Van hoogblond tot zwart haar, allerlei kleuren ogen, you name it. Maar wat ze allemaal hadden: stralende ogen, een spontane warme lach en een zacht karakter. Hell yeah :Y
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104179906
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ook geen oudere collega's die aan het beeld voldoen? :9
Hmm geen idee eigenlijk, moet nog eens een keer op de basis gaan neuzen. Ben er wel eens geweest en heb toen wel het een en ander voorbij zien rijden. :9
pi_104179918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat jij je lat ver buiten je kansen legt en je zelf helemaal geweldig vind. En gebruik je het excuus dat alle leuke mannen bezet zijn.
Want je kent mij en je weet hoe ik eruit zie? Klaag ik hier over dat ik word afgewezen dan?
pi_104179958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:

Wat bedoel je met zeiken? Ik zeur overal over en erger me aan alles. Ik vind het ook wel prettig zo.
Zeiken over niks lusten qua eten, zeiken over dat het regent en ze nat worden, zeiken over onzin dingen. Moet geen half wijf, wil gewoon een vent.
pi_104179966
Vrouwen vind ik soms maar lastige personen die niet hun ware ik laten zien op momenten dat het wel handig is.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:38:08 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104179969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt ja. Vorige week ging ik, als in Antwerpen wonende persoon, in Amersfoort uit. Leuke snuitjes liepen daar rond zeg. Maar idd, redelijk wat hadden al een relatie.
Antwerpen stappen O+

In de hoerenbuurd van Antwerpen heb ik de gekste dinen mee gemaakt. club of cafe danvers hete dat. Wat een tent wat een tent. Een ouwe tent en wat ging het daar los :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104179973
quote:
3s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nee, dit is een klassieke fout. Hij zegt dat je als je leuk bent een relatie hebt. Dit impliceert echter niet het omgekeerde: dat als je een relatie hebt ook leuk bent.
Nee dat zei hij niet. Hij zei dat leuke mannen leuke vrouwen aandacht geven. En mijne is leuk, dus vandaar de conclusie.
pi_104179988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.
De single mensen die ik ken gaan aanzienlijk meer uit dan die met een vriendin.
Ik bedoel maar dat je niet mensen niet hoeft aan te spreken omdat de kans groot is dat ze al bezet zijn ofzo. Zijn ze dat wel, dan laten ze het ook wel merken :).
pi_104179995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik zal in ieder geval mijn eisen nooit omlaag bijstellen, want dat kan ik niet. Ik erger mij heel erg snel aan iemand en ik ben niet zo heel erg snel "verliefd" , wil juist diegene hebben waarvan ik juist voorheen dacht dat ik ze niet kon krijgen (wat bullshit is wat je jezelf aan praat). Daarom wil ik ook niet aan datingsites doen, omdat ik er niet te koop mee wil lopen en heb ik dus vrijwel altijd snel spijt als ik ergens een accountje aan maak.
Ach ik ben op die sites toch kansloos. Maar Paiq is wel leuk af en toe.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104180048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee dat zei hij niet. Hij zei dat leuke mannen leuke vrouwen aandacht geven. En mijne is leuk, dus vandaar de conclusie.
Jij vindt hem leuk maar jouw mening doet er niet toe. Beledigen is nooit moeilijk geweest. Ik ben al sterk verminderd qua beledigen trouwens.

EN!!! Ik zeg niet dat het altijd zo gaat.
pi_104180062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ai, daar heb je me. Heb ik die wijsneus-post voor niks zitten schrijven :').
Maar ik weet niet of jou man wel leuk is :P.
pi_104180063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Antwerpen stappen O+

In de hoerenbuurd van Antwerpen heb ik de gekste dinen mee gemaakt. club of cafe danvers hete dat. Wat een tent wat een tent. Een ouwe tent en wat ging het daar los :D
Café d'Anvers heet het. Idd, daar gaat het vaak lekker los. Midden in de hoerenbuurt. Als je buiten uit die tent komt, kijk je nog meer je ogen uit dan je binnen al hebt gedaan. _O_
pi_104180067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja, nou kan ik wel een hele lijst met wensen en eisen neerkalken maar zo werkt het voor mij niet. Ik ben verliefd geweest op lang en fors tot en met klein en tenger, en alles dat daar tussen zit. Van hoogblond tot zwart haar, allerlei kleuren ogen, you name it. Maar wat ze allemaal hadden: stralende ogen, een spontane warme lach en een zacht karakter. Hell yeah :Y
Heel herkenbaar. De enige overeenkomsten die de drie dames waarop ik verliefd ben geweest hadden qua uiterlijk was dat ze kleiner waren dan ik en donker haar hadden. Verder veel meer overeenkomsten qua karakter.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:40:01 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180103
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Want je kent mij en je weet hoe ik eruit zie? Klaag ik hier over dat ik word afgewezen dan?
Uhm er staat denk

Maar als ik zo je reacties lees op een negatief bericht dat aan jou gericht is schiet jij volledig vol in de verdediging. Dus ik vraag me af in hoe verre jij het niet belangrijk vind wat andere van je vinden.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:40:11 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104180116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen vind ik maar lastige personen
Fixed
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:40:48 #173
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104180150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. De enige overeenkomsten die de drie dames waarop ik verliefd ben geweest hadden qua uiterlijk was dat ze kleiner waren dan ik en donker haar hadden. Verder veel meer overeenkomsten qua karakter.
Al mijn jeugdliefdes, toen ik wél succesvol was, waren allemaal drukke meiden die op theater zaten en waren gingers, meh.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104180155
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Fixed
Vooral als ze niet willen neuken en jij wel, ja :P
pi_104180158
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Jij vindt hem leuk maar jouw mening doet er niet toe. Beledigen is nooit moeilijk geweest. Ik ben al sterk verminderd qua beledigen trouwens.
Leuk is sowieso subjectief, ook in jouw stelling. Tevens ben ik niet alleen in mijn mening over hem.
En heb me nog steeds niet beledigd gevoeld door jou, dus ik merk geen verschil dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')