quote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik je al wanhopig een foto van mezelf gestuurd om te bewijzen dat ik niet lelijk ben? Nee, hou je mond dan
Ja, ik val op leuke vrouwen. En leuke vrouwen zijn in trek.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je de verkeerde vrouwen leuk vindt
Heb ik ook. 6 jaar met een onwijs leuk meisje in de klas zitten en amper met haar durven praten, en dan later spijt krijgenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Keyos het volgende:
En jawel, zie ik dat een goede vriend van mij net een relatie heeft met een meid die ik vroeger écht interessant vond , wat ben ik ook een faalhaas geweest de afgelopen jaren. Al is die zus van haar minstens net zo aantrekkelijk en nog wel beschikbaar.
Jij herkent het probleem dus ook? Nou dan ben jij zelf niet aantrekkelijk genoeg of je moet je standaard naar beneden stellen aldus de mensen hier.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedere leuke vrouw die ik ooit tegen ben gekomen, NIET single?
Goedenavond overigens schatjes
Ah top, ik moet eens met een goede vriend van me daar heen dan. Zijn vriendin woont in knokke dus dat moet wel goed komenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
En of café d'Anvers nog bestaat. Levendiger dan ooit zou ik bijna zeggen. De meeste hoeren mogen dan fucking lelijk zijn, maar sommigen zijn het waard om eens 'een praatje' mee te slaan.
Andere vrouwen kunnen ook leuk zijn, je moet gewoon beter zoeken en heel veel geluk hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik val op leuke vrouwen. En leuke vrouwen zijn in trek.
Sparenquote:
En jij bevestigt hierbij de mijne.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor duidelijk genoeg, je schiet weer vol in de verdediging. Je bevestigt daar bij mijn vermoede.
Goedenavond. Schat.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedere leuke vrouw die ik ooit tegen ben gekomen, NIET single?
Goedenavond overigens schatjes
Dus alleen als ik toegeef dat ik lelijk ben, dan kan ik aantrekkelijk zijn volgens jouw logica?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Nee hoor duidelijk genoeg, je schiet weer vol in de verdediging. Je bevestigt daar bij mijn vermoede.
Heb ik al te vaak gedaanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen mogen hier best een foto van hun eigen plaatsen. Ik ben wel eens benieuwd wat voor grut hier op Fok! zit. Ik heb een laag verwachtingspatroon van de mensen op FOk!, maar je weet nooit.![]()
Ik ga waarschijnlijk op kamers naar Utrecht volgend jaar, daar moet alles goed komen door het hoge aantal alternatieve mensen en studentesquote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb ik ook. 6 jaar met een onwijs leuk meisje in de klas zitten en amper met haar durven praten, en dan later spijt krijgen. Hoewel jij misschien niet zón faalhaas bent
Jeps. Zeker doen. Hoeren boeien mij ook niet, alleen als er één is die zo lekker naar je kijkt en leuk beweegt, ja dan is er wel reden voor een leuke blik terug op haar. Voor de rest maakt mij die hoeren niets uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah top, ik moet eens met een goede vriend van me daar heen dan. Zijn vriendin woont in knokke dus dat moet wel goed komen![]()
Die hoeren boeien me niet. Gaat mij om de cub en die was altijd gezellig!
Of door blijven zoeken. Er zit weinig anders op hequote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij herkent het probleem dus ook? Nou dan ben jij zelf niet aantrekkelijk genoeg of je moet je standaard naar beneden stellen aldus de mensen hier.
Trusten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga m'n nest opzoeken.
Weltruste!
Welterusten!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga m'n nest opzoeken.
Weltruste!
Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij herkent het probleem dus ook? Nou dan ben jij zelf niet aantrekkelijk genoeg of je moet je standaard naar beneden stellen aldus de mensen hier.
Bitonquote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk op kamers naar Utrecht volgend jaar, daar moet alles goed komen door het hoge aantal alternatieve mensen en studentes.
Nee hoor zeker niet, maar je geeft de indruk dat jij je zelf net even iets te belangrijk en te knap vind terwijl de gemiddelde mening daar een stuk lager van zal liggen. En je geeft aan dat het je allemaal niks boeit, maar keer op keer blijf je daar op terug komen en schiet je direct volledig in de verdediging als het daar over gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus alleen als ik toegeef dat ik lelijk ben, dan kan ik aantrekkelijk zijn volgens jouw logica?
Je hebt niet eens een vermoede uitgesproken, maar vertel ben benieuwd welk vermoede ik bevestigt hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En jij bevestigt hierbij de mijne.
Woopwoop.
Die zitten met die leuke mannen waar ik op val op de bankquote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik val op leuke vrouwen. En leuke vrouwen zijn in trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |