abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104180859
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Die zitten met die leuke mannen waar ik op val op de bank :')
Dan ben jij blijkbaar niet leuk want alle leuke mensen zijn bezet.
pi_104180861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een vermoede uitgesproken, maar vertel ben benieuwd welk vermoede ik bevestigt hebt :)
Vermoedens hoef je dan ook niet altijd uit te spreken.
pi_104180864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Is dit het trouwens waard om naar toe tegaan denken jullie?

https://www.relatieplanet.nl/rpcms/evenementen/
Nee
Ron Paul 2012
  woensdag 9 november 2011 @ 21:52:03 #229
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104180866
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.
Ik moet bekennen dat ik altijd een hele hoge standaard had. Maar sinds 2 maanden zoek ik eigenlijk gewoon een spontane meid die ongeveer even slim is waar ik een aantal gedeelde interesses mee heb. Uiterlijk kijk ik dan niet eens naar.

Er is er eentje die en knap is, en we delen raakvlakken en is leuk om mee om te gaan. Die is lesbisch met vriendin.
Eentje is zeer knap (met vriend uiteraard), en verschrikkelijk leuk om mee om te gaan.
Verder zijn er een aantal meiden leuk om mee om te gaan, maar zonder raakvlakken. Sja...
Dit, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd door deze reden juist extra gemotiveerd ben, ik denk gewoon van "het zal in ieder geval niet aan mijn uiterlijk liggen". Kijk ik ben ook niet de aller aller aantrekkelijkste , maar ik vind niet dat ik onaantrekkelijk ben, daar hoort het niet aan te liggen. Heb voorheen lang haar gehad, het helpt al heel veel dat dat eraf is gegaan wat maanden terug :') .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104180876
quote:

[..]

Ach een relatie heeft ook nadelen :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:52:40 #231
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180907
quote:

[..]

Ik vrees van wel. Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, ik steeds minder leuke mensen tref. Jammer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104180920
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee
+1 geldt overigens voor alle andere site
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104180924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Contador_The_Best het volgende:

Er zullen vast wel wat wanhopige dames rondlopen :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_104180934
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vrees van wel. Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, ik steeds minder leuke mensen tref. Jammer.
Maar, wat is oud? :)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:53:11 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104180936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vermoedens hoef je dan ook niet altijd uit te spreken.
Nou ben nu wel benieuwd :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104180956
quote:

[..]

Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.
Ik moet bekennen dat ik altijd een hele hoge standaard had. Maar sinds 2 maanden zoek ik eigenlijk gewoon een spontane meid die ongeveer even slim is waar ik een aantal gedeelde interesses mee heb. Uiterlijk kijk ik dan niet eens naar.

Er is er eentje die en knap is, en we delen raakvlakken en is leuk om mee om te gaan. Die is lesbisch met vriendin.
Eentje is zeer knap (met vriend uiteraard), en verschrikkelijk leuk om mee om te gaan.
Verder zijn er een aantal meiden leuk om mee om te gaan, maar zonder raakvlakken. Sja...
Tsja, een meid die leuk is in de omgang maar weinig tot geen raakvlakken heeft is idd niet geschikt nee.
pi_104180966
quote:

Dat dik gedrukte komt niet overeen met je 2e stukje ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 21:53:54 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104180988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dit, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd door deze reden juist extra gemotiveerd ben, ik denk gewoon van "het zal in ieder geval niet aan mijn uiterlijk liggen". Kijk ik ben ook niet de aller aller aantrekkelijkste , maar ik vind niet dat ik onaantrekkelijk ben, daar hoort het niet aan te liggen. Heb voorheen lang haar gehad, het helpt al heel veel dat dat eraf is gegaan wat maanden terug :') .
Ik zag er jarenlang uit als een jaren '80 glam rocker. Bon Jovi ftw *O*
Nu is het wat korter, maar met mijn fysiek is verder ook niets mis.

Het zal de uitstraling zijn.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:54:31 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104181029
quote:

Tja zal niks voor mij zijn. Maar kan me indenken dat je een geweldige avond kan hebben als je er met wat vrienden heen gaat :D

quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is voor jou oud dan? Want ik ben zelf 31 en ik heb er totaal geen last van.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:02 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181059
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat dik gedrukte komt niet overeen met je 2e stukje ;)
Uiterlijk is een bonus, daar ben ik te strikt in.
Ik zoek naar meiden die leuk zijn in de omgang en waar ik raakvlakken mee heb. Daar is er maar 1 van.
pi_104181063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee
Lijkt mij ook niet, maar ja, wie weet toch een probeersel waard. Al twijfel ik enorm.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:27 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104181078
Hmm moet effe afwassen tot straks :W

Je mag me gerust quoten, ik lees het zo wel. KISS KISS
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:31 #243
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104181082
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zag er jarenlang uit als een jaren '80 glam rocker. Bon Jovi ftw *O*
Nu is het wat korter, maar met mijn fysiek is verder ook niets mis.

Het zal de uitstraling zijn.
Lang haar is ook niets mis mee hoor, maar het gaat er dan om hoe het je staat , kijk naar die Mathijs van Nieuwkerk, dat is ook gewoon lang haar. Alleen mijn lange haar was eerder een typisch "metal kapsel" , en ja dat werkt niet en helpt ook zeker niet zelfverzekerd. Het schrikt gewoon heel veel potentieel materiaal af.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:55:46 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tja zal niks voor mij zijn. Maar kan me indenken dat je een geweldige avond kan hebben als je er met wat vrienden heen gaat :D

[..]

Wat is voor jou oud dan? Want ik ben zelf 31 en ik heb er totaal geen last van.
Ik ben nu 25. Ze zullen er vast nog zijn, daar niet van. Alleen niet meer op de plekken waar ik ben. Ze zullen wel bij hun vriend of man zijn, neem ik aan.
pi_104181132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet, maar ja, wie weet toch een probeersel waard. Al twijfel ik enorm.
Dan niet doen. Kun je beter Paiq proberen. Of een ander gratis site
14 SHADES OF GREY
pi_104181144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef ook_gek het volgende:

Nee hoor zeker niet, maar je geeft de indruk dat jij je zelf net even iets te belangrijk en te knap vind terwijl de gemiddelde mening daar een stuk lager van zal liggen. En je geeft aan dat het je allemaal niks boeit, maar keer op keer blijf je daar op terug komen en schiet je direct volledig in de verdediging als het daar over gaat.

Als het je echt niks geboeid had, was je al lang gestopt met reageren 3 topics geleden.

Waar lees je terug dat ik mezelf te belangrijk en te knap vind? Omdat ik een lijst opnoem met wensen die helemaal niet zo achterlijk zijn? Omdat ik hetzelfde te bieden heb? Omdat ik zeg dat ik de mannen (van wie ik foto's heb gezien) in dit topic niet zo geweldig aantrekkelijk vind/ mijn type niet zijn? Volgens mij voel jij je door bovenstaande meer aangevallen dan dat ik ermee zit dat jij mogelijk kan denken dat ik lelijk ben.
pi_104181160
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben nu 25. Ze zullen er vast nog zijn, daar niet van. Alleen niet meer op de plekken waar ik ben. Ze zullen wel bij hun vriend of man zijn, neem ik aan.
25. :')
Ik denk hij is 37 ofzo, maar ik denk ook wel dat leuke meiden er nog wel zijn.

quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waar lees je terug dat ik mezelf te belangrijk en te knap vind? Omdat ik een lijst opnoem met wensen die helemaal niet zo achterlijk zijn? Omdat ik hetzelfde te bieden heb? Omdat ik zeg dat ik de mannen (van wie ik foto's heb gezien) in dit topic niet zo geweldig aantrekkelijk vind/ mijn type niet zijn? Volgens mij voel jij je door bovenstaande meer aangevallen dan dat ik ermee zit dat jij mogelijk kan denken dat ik lelijk ben.
Maar waarom zeg je dat? Dat is toch nergens voor nodig, om dat zo tegen Tijnbrein te zeggen. Nu ben ik serieus trouwens, we zitten hier niet om mensen de put in te praten (tenzij ze erom vragen) maar om hulp te bieden. Tijnbrein vraagt niet om beledigende dingen.
pi_104181175
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, ik ben ook half de twintig, maar ik geloof wel dat er nog voldoende knappe singles zijn van ook half de twintig.
pi_104181209
quote:
9s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef mrk.n het volgende:

Dan ben jij blijkbaar niet leuk want alle leuke mensen zijn bezet.
Blijkbaar ;( Jij bent dus ook niet leuk, want ook niet meer bezet ;(
  woensdag 9 november 2011 @ 21:57:28 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104181214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef mrk.n het volgende:

[..]

25. :')
Ik denk hij is 37 ofzo, maar ik denk ook wel dat leuke meiden er nog wel zijn.
Degenen die ik als leuk bestempel, zijn allemaal tussen de 18 en de 21. Dat gaat toch problematisch worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')