Dus alleen als ik toegeef dat ik lelijk ben, dan kan ik aantrekkelijk zijn volgens jouw logica?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Nee hoor duidelijk genoeg, je schiet weer vol in de verdediging. Je bevestigt daar bij mijn vermoede.
Heb ik al te vaak gedaanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen mogen hier best een foto van hun eigen plaatsen. Ik ben wel eens benieuwd wat voor grut hier op Fok! zit. Ik heb een laag verwachtingspatroon van de mensen op FOk!, maar je weet nooit.![]()
Ik ga waarschijnlijk op kamers naar Utrecht volgend jaar, daar moet alles goed komen door het hoge aantal alternatieve mensen en studentesquote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb ik ook. 6 jaar met een onwijs leuk meisje in de klas zitten en amper met haar durven praten, en dan later spijt krijgen. Hoewel jij misschien niet zón faalhaas bent
Jeps. Zeker doen. Hoeren boeien mij ook niet, alleen als er één is die zo lekker naar je kijkt en leuk beweegt, ja dan is er wel reden voor een leuke blik terug op haar. Voor de rest maakt mij die hoeren niets uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah top, ik moet eens met een goede vriend van me daar heen dan. Zijn vriendin woont in knokke dus dat moet wel goed komen![]()
Die hoeren boeien me niet. Gaat mij om de cub en die was altijd gezellig!
Of door blijven zoeken. Er zit weinig anders op hequote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij herkent het probleem dus ook? Nou dan ben jij zelf niet aantrekkelijk genoeg of je moet je standaard naar beneden stellen aldus de mensen hier.
Trusten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga m'n nest opzoeken.
Weltruste!
Welterusten!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga m'n nest opzoeken.
Weltruste!
Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij herkent het probleem dus ook? Nou dan ben jij zelf niet aantrekkelijk genoeg of je moet je standaard naar beneden stellen aldus de mensen hier.
Bitonquote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk op kamers naar Utrecht volgend jaar, daar moet alles goed komen door het hoge aantal alternatieve mensen en studentes.
Nee hoor zeker niet, maar je geeft de indruk dat jij je zelf net even iets te belangrijk en te knap vind terwijl de gemiddelde mening daar een stuk lager van zal liggen. En je geeft aan dat het je allemaal niks boeit, maar keer op keer blijf je daar op terug komen en schiet je direct volledig in de verdediging als het daar over gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus alleen als ik toegeef dat ik lelijk ben, dan kan ik aantrekkelijk zijn volgens jouw logica?
Je hebt niet eens een vermoede uitgesproken, maar vertel ben benieuwd welk vermoede ik bevestigt hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En jij bevestigt hierbij de mijne.
Woopwoop.
Die zitten met die leuke mannen waar ik op val op de bankquote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik val op leuke vrouwen. En leuke vrouwen zijn in trek.
Dan ben jij blijkbaar niet leuk want alle leuke mensen zijn bezet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die zitten met die leuke mannen waar ik op val op de bank
Vermoedens hoef je dan ook niet altijd uit te spreken.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een vermoede uitgesproken, maar vertel ben benieuwd welk vermoede ik bevestigt hebt
Neequote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Is dit het trouwens waard om naar toe tegaan denken jullie?
https://www.relatieplanet.nl/rpcms/evenementen/
Dit, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd door deze reden juist extra gemotiveerd ben, ik denk gewoon van "het zal in ieder geval niet aan mijn uiterlijk liggen". Kijk ik ben ook niet de aller aller aantrekkelijkste , maar ik vind niet dat ik onaantrekkelijk ben, daar hoort het niet aan te liggen. Heb voorheen lang haar gehad, het helpt al heel veel dat dat eraf is gegaan wat maanden terugquote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.
Ik moet bekennen dat ik altijd een hele hoge standaard had. Maar sinds 2 maanden zoek ik eigenlijk gewoon een spontane meid die ongeveer even slim is waar ik een aantal gedeelde interesses mee heb. Uiterlijk kijk ik dan niet eens naar.
Er is er eentje die en knap is, en we delen raakvlakken en is leuk om mee om te gaan. Die is lesbisch met vriendin.
Eentje is zeer knap (met vriend uiteraard), en verschrikkelijk leuk om mee om te gaan.
Verder zijn er een aantal meiden leuk om mee om te gaan, maar zonder raakvlakken. Sja...
Ach een relatie heeft ook nadelenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, ik steeds minder leuke mensen tref. Jammer.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
+1 geldt overigens voor alle andere sitequote:
Er zullen vast wel wat wanhopige dames rondlopenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Maar, wat is oud?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, ik steeds minder leuke mensen tref. Jammer.
Nou ben nu wel benieuwdquote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vermoedens hoef je dan ook niet altijd uit te spreken.
Tsja, een meid die leuk is in de omgang maar weinig tot geen raakvlakken heeft is idd niet geschikt nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet de knapste, maar er zijn minder aantrekkelijke mensen die wel succes hebben. Dat zal het niet zijn.
Ik moet bekennen dat ik altijd een hele hoge standaard had. Maar sinds 2 maanden zoek ik eigenlijk gewoon een spontane meid die ongeveer even slim is waar ik een aantal gedeelde interesses mee heb. Uiterlijk kijk ik dan niet eens naar.
Er is er eentje die en knap is, en we delen raakvlakken en is leuk om mee om te gaan. Die is lesbisch met vriendin.
Eentje is zeer knap (met vriend uiteraard), en verschrikkelijk leuk om mee om te gaan.
Verder zijn er een aantal meiden leuk om mee om te gaan, maar zonder raakvlakken. Sja...
Dat dik gedrukte komt niet overeen met je 2e stukjequote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag er jarenlang uit als een jaren '80 glam rocker. Bon Jovi ftwquote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd door deze reden juist extra gemotiveerd ben, ik denk gewoon van "het zal in ieder geval niet aan mijn uiterlijk liggen". Kijk ik ben ook niet de aller aller aantrekkelijkste , maar ik vind niet dat ik onaantrekkelijk ben, daar hoort het niet aan te liggen. Heb voorheen lang haar gehad, het helpt al heel veel dat dat eraf is gegaan wat maanden terug.
Tja zal niks voor mij zijn. Maar kan me indenken dat je een geweldige avond kan hebben als je er met wat vrienden heen gaatquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat is voor jou oud dan? Want ik ben zelf 31 en ik heb er totaal geen last van.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Ik merk ook dat naarmate ik ouder word, ik steeds minder leuke mensen tref. Jammer.
Uiterlijk is een bonus, daar ben ik te strikt in.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte komt niet overeen met je 2e stukje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |