Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ehh.. dat kan altijd ongeacht licht of niet
Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de duisternis kun je haar lichaam voelen en strelen, en steeds ietsje dichterbij komen...;)
Ik weet niet hoor, met licht lijkt me leuker.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doen
Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat mij betreft siert die houding je. Wel tof als zoiets voorbehouden is aan de uitverkorenen. Helemaal als je dan zelf de uitverkorene bent
Ik heb een datecoach nodigquote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, dat is bij mij ook een beetje het probleem, ik heb een beetje aansporing nodig ofzo.
Dat is waarquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het cliché-antwoord is natuurlijk: dat is voor iedereen anders. Maar waar is het wel. Ik denk dat je alleen zelf weet wat je bij iemand voelt
Dat is waar. De wil is erquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Angsten overwinnen lukt je ook alleen door te doen waar je bang voor bent.
Dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik vind het moeilijk te zeggen. Als ik naar me zelf kijk heb ik een vrouw of 15 leren kennen in de afgelopen 4 maanden. Je maakt eens een opmerking of je geeft eens wat aan. Wens ze een goede avond volgende keer als je er bent zeg je hoi en je raakt van zelf wel aan de praat.
Kom voor de 1ste keer in een kroeg en kom je er niet meer terug kan je wat brutaler zijn.
Je moet niet tegen een vrouw praten met het idee van. Zo u ga ik je eens versieren, maar gewoon zonder verwachtinge. Je komt dan al relaxter over.
sluit aan op haar discussie met bv een vriendin. Wat ook vaak werkt is als je langs loopt en je hoort ze een opmerking maken, zeggen van zij heeft gelijk hoor.
je krijgt direct van ZIE JE NOU WEL! en de andere zal er vol tegen in gaan en hoppa je zit midden in een gesprek met 2 vrouwen. En dan gewoon door lullen.
Maar het hangt helemaal van af hoe jij bent.
Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spannender want donker en je andere zintuigen worden sterker...
Het lijkt erop dat je nu voor jezelf redenen bedenkt om niet het licht te hoeven duchtenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar in het donker weet je niet precies wat de ander gaat doen
Goh, dat hebben een aantal mannen hier ook, alleen hebben die nooit seks ipv weinig seksquote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik zou willen dat mijn standaard niet zo hoog lag, dan zou ik soms ook niet zo moedeloos worden. Het is echt niet leuk om de hele dag rond te lopen of bij het uitgaan te denken "waar zijn in godsnaam leuke mannen van mijn leeftijd"?! En dan zie je er 1 lopen en dan komt er opeens weer een vriendin achteraan gehuppeld.
Ik ben geen man.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor de meeste mannen is het visuele juist opwindender.
Dan ken je mij blijkbaar nog nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou wel dus. De leuke mannen zijn op
Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Magnetronkoffie wel, dacht ik.quote:
hoiquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe ben je dan wel?quote:
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...
Ik ook, maar die zien het leuke bij mij dan weer niet zoquote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen.
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke mannen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wtf man, weetje hoeveel vrouwen er nog single zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuke vrouwen zijn ook op. Gedeelde smart...
Mijn waarheid. Ik vind hem niet aantrekkelijk. Val nu maar over me heen, maar het is mijn mening. Waarschijnlijk vind ik niemand uit dit topic aantrekkelijk. Ik kom dan ook niet op FOK! om een vent te zoeken.quote:
Nee? Hoeveel dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wtf man, weetje hoeveel vrouwen er nog single zijn
Ga jij eens lekker speeddaten. Ga jij maar een willekeurige kroeg in en vraag hem "Wil je met me neuken?" en klaar ben je!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke vrouwen.
Ik dus niet. Zelf als ik iedereen ken zit ik nog alleen in een hoekjequote:Op woensdag 9 november 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoi
[..]
Hoe ben je dan wel?
Ik ben zelf heel spontaan en heel makkelijk in omgang. Stel jij neemt mij mee naar een verjaardag waar ik niemand ken heb ik binnen no time hele gesprekken en weet iedereen wie ik ben de voglende dag. Of ze kunnen me nog herrinneren.
je kent mij nog nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn waarheid. Ik vind hem niet aantrekkelijk. Val nu maar over me heen, maar het is mijn mening. Waarschijnlijk vind ik niemand uit dit topic aantrekkelijk. Ik kom dan ook niet op FOK! om een vent te zoeken.
Ik vind wel iemand uit dit topic aantrekkelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn waarheid. Ik vind hem niet aantrekkelijk. Val nu maar over me heen, maar het is mijn mening. Waarschijnlijk vind ik niemand uit dit topic aantrekkelijk. Ik kom dan ook niet op FOK! om een vent te zoeken.
Dan hebben wij duidelijk een andere smaak of kijken naar een verschillende leeftijdsgroep. Dat kan ook. Zie wel wat meer aantrekkelijke gasten van begin 20, maar dat is weer niet mijn doelgroepquote:Op woensdag 9 november 2011 21:14 schreef minibeer het volgende:
Wat een onzin. Ga eens naar een speeddate evenement, ga eens naar een willekeurige kroeg. Ik struikel over de leuke mannen.
Dat lijkt me een beetje voorbarigquote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |