Paiq, dat is toch zo onbetrouwbaar als de duvel him or her self?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan niet doen. Kun je beter Paiq proberen. Of een ander gratis site
dat is absoluut waar....quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eens, maar toch weegt het niet op tegen geen relatie hebben. Vind ik dan.
Jij zoekt het meer in het hele jonge grut. Een lekkere meid van 25 met smakelijke benen is toch ook niets mis mee?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Degenen die ik als leuk bestempel, zijn allemaal tussen de 18 en de 21. Dat gaat toch problematisch worden.
Hoezo? Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Paiq, dat is toch zo onbetrouwbaar als de duvel him or her self?
Ik kan niet anders dan het met je eens zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat het over tijnbrein gaat kneus? Je bent ook nog eens scheinheiligquote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
25.![]()
Ik denk hij is 37 ofzo, maar ik denk ook wel dat leuke meiden er nog wel zijn.
[..]
Maar waarom zeg je dat? Dat is toch nergens voor nodig, om dat zo tegen Tijnbrein te zeggen. Nu ben ik serieus trouwens, we zitten hier niet om mensen de put in te praten (tenzij ze erom vragen) maar om hulp te bieden. Tijnbrein vraagt niet om beledigende dingen.
Ik snap dat je niet direct een foto-model hoeft, dat ambieer ik ook absoluut niet. Maar jij wil de ander toch wel aantrekkelijk vinden? Dat kan in veel dingen zitten. Voor mij zit het 'm in lengte/postuur/uitstraling.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiterlijk is een bonus, daar ben ik te strikt in.
Ik zoek naar meiden die leuk zijn in de omgang en waar ik raakvlakken mee heb. Daar is er maar 1 van.
Er is zeker niks mis mee, maar ik lijk ze niet te kunnen vinden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jij zoekt het meer in het hele jonge grut. Een lekkere meid van 25 met smakelijke benen is toch ook niets mis mee?![]()
![]()
Omdat je terug moet lezen, daar gaat het over Tijnbrein, spleetoog.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat het over tijnbrein gaat kneus?
Nou, ik heb een redelijk mooie meid uit Groningen gehad en ik heb enorm veel spijt dat ik ooit met die dame een relatie ben aangegaan. Wat een sloerie eerste klas, bedrog zonder met haar ogen te knipperen was maar normaal voor haar en altijd op zo'n sneakie manier. Een week nadat ik het uit heb gemaakt, had ze al weer iemand anders.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij die leuke man is die ik mogelijk zoek. Ik geef met reden aan waarom hij dat niet voor mij is. Kan wel zeggen dat ik het een lekker ding vind, maar zo ben ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef mrk.n het volgende:
Maar waarom zeg je dat? Dat is toch nergens voor nodig, om dat zo tegen Tijnbrein te zeggen. Nu ben ik serieus trouwens, we zitten hier niet om mensen de put in te praten (tenzij ze erom vragen) maar om hulp te bieden. Tijnbrein vraagt niet om beledigende dingen.
Eerlijk gezegd ben ik verwend wat dat betreft. Al jaren alleen maar foto-modellen. Niet slecht voor iemand met mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet direct een foto-model hoeft, dat ambieer ik ook absoluut niet. Maar jij wil de ander toch wel aantrekkelijk vinden? Dat kan in veel dingen zitten. Voor mij zit het 'm in lengte/postuur/uitstraling.
Lekker makkelijk anoniem achter een PCtjequote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat je terug moet lezen, daar gaat het over Tijnbrein, spleetoog.
Zo zijn niet alle vrouwen hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
Nou, ik heb een redelijk mooie meid uit Groningen gehad en ik heb enorm veel spijt dat ik ooit met die dame een relatie ben aangegaan. Wat een sloerie eerste klas, bedrog zonder met haar ogen te knipperen was maar normaal voor haar en altijd op zo'n sneakie manier. Een week nadat ik het uit heb gemaakt, had ze al weer iemand anders.
Van iemand die het gebruikt heeft.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Waar haal je dat vandaan?
Ik krijg niet eens de kans om te bewijzen hoe leuk ik benquote:Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij die leuke man is die ik mogelijk zoek. Ik geef met reden aan waarom hij dat niet voor mij is. Kan wel zeggen dat ik het een lekker ding vind, maar zo ben ik niet.
Weet je al welke dag je naar de MWF gaat? Als ik dan ga, kan ik daar rekening mee houden.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik heb net een hele lelijke foto gevonden van 6 jaar geleden, toen ik nog oneindig veel lelijker was dan nu.
Het was dan ook niet bedoeld om je te kwetsen, maar blijkbaar voelen anderen zich er wel door gekwetst en denken het voor jou op te moeten nemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ik krijg niet eens de kans om te bewijzen hoe leuk ik ben![]()
Ik voel mij totaal niet gekwetst
Ik denk zondagquote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al welke dag je naar de MWF gaat? Als ik dan ga, kan ik daar rekening mee houden.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik verwend wat dat betreft. Al jaren alleen maar foto-modellen. Niet slecht voor iemand met mijn hoofd.![]()
Ik weet het, heb het zelf ook meegemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
Dat weet ik wel, maar ja, een slechte ervaring dan ben je altijd wat meer voorzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |