Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Cactus: ik heb er misschien overheen gelezen, maar wat is dan wél je doelgroep?
En waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ligt wss aan de types die de aandacht geven. Leuke mannen geven leuke vrouwen aandacht, zo gaat dat meestal.
Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent danquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies hetzelfde als de mannen roepen? Alle leuke vrouwen zijn al bezet
Nou....succes!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.
Ik val er niet op, maar het hangt natuurlijk van de dame af. (oftewel: een mooi figuur maakt een hoop goedquote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mannen is dat wellicht anders. Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen met brillen
Ik voel me 16 ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef stefanhaan het volgende:
Leeftijd is relatief je bent zo oud als je je voelt en Ik voel me 27
bij vrouwen. Meestal wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent dan
Die heb ik, maar dan wat jonger.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik weet het zelf ook niet meer. Ik wil gewoon een intelligente, stoere vent, die lang is, sportief, humor heeft, aantrekkelijk is, beetje dominant is, ondernemend is en niet teveel zeikt en open staat voor reizen en een eigen leven heeft en een goede/leuke baan.
Leeftijd 28-36
Maak anders even een topic aanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd 28-36
Zeg, zou dat het 'm zijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je als je niet bezet bent, per definitie niet leuk bent dan
ik voel nietsquote:
Dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?
Neehoor, nee.quote:
De leeftijd klopt, ik heb humor en ik ben matig slim.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd 28-36
Zo'n vermoeden had ik al. Lucky youquote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Die heb ik, maar dan wat jonger.
Gracieus niet eens, ik viel ook wel eens op een lompe hark.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
Een vrouw moet niet persé héél mooi zijn, al is dat leuk meegenomen. De manier van lopen, de gracieuze bewegingen bij vrouwen en hun lieve bijna speelse gedrag vind ik heel belangrijk bij een vrouw.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
Het interesseert me werkelijk helemaal niks, vandaar dat ik ook niet met een foto loop te leuren hier. Ik hoef niet aantrekkelijk of lelijk gevonden te worden. Het is Fok. Geen datingsite.
Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
[..]
Neehoor, nee.
Ik voel me gewoon niet volwassen, dat wil ik er mee zeggen.quote:
Meestal val je wel op dezelfde dingen bij vrouwen en wat dit is. Dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gracieus niet eens, ik viel ook wel eens op een lompe hark.
Maar voor de rest eens.
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn opquote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
De leuke meisjes zijn ook allemaal bezet, als we toch aan het klagen zijn.
Tot zover ging het goed met interesse tonenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.
Maar goed, beetje interesse tonen af en toe hè.
Jahhquote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Lucky youVoor minder wil je het toch ook niet doen?
Een vrij exacte beschrijving van jouw probleem, cactusquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn op
Gewoon je eisen naar beneden bij stellen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terechte klacht! Daardoor wordt het gewoon moeilijk om te versieren en te neuken, want ze zijn op
Mee gekregen dat hij weer gedumpt is door zijn vriendin?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Klopt, het interesseert me eigenlijk niets omdat het vast weer nergens op slaat.
Het slaat wel ergens op maar ik wil je niet beledigen. Vandaar die opmerking ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan zijn de meeste mensen wel single, neem ik aan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie je daar mijn probleem?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je dat je nu teveel neukt dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon je eisen naar beneden bij stellen.![]()
Ik moet mijn eisen naar boven bij stellen.
Vandaar het af en toe, het moet niet te gek worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tot zover ging het goed met interesse tonen
Ook geen oudere collega's die aan het beeld voldoen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Jahh, als hij een oudere broer had zou ik hem wel even doorschuiven naar je, maar die heeft hij helaas niet.
Ik denk dat jij je lat ver buiten je kansen legt en je zelf helemaal geweldig vind. En gebruik je het excuus dat alle leuke mannen bezet zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Of een mooie moderne bril, in combo met een goed kapsel kan heel wat doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
En niet om lullig te doen, misschien een setje lenzen doen? Ik vind zelf niks mis met een bril, maar ik heb wel het idee dat meiden er snel op afknappen (onbewust). Hoeft niet zo te zijn hoor, maar ik denk wel dat je er wat beter uitziet zonder bril.
Wat bedoel je met zeiken? Ik zeur overal over en erger me aan alles. Ik vind het ook wel prettig zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd 28-36
Ik was al bang dat ook dit de alziende Supersoep niet zou ontgaanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik geef je nooit meer een naamtopic.
Dan zou ik hier niet zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je dat je nu teveel neukt dan?
Ik geloof niet dat dat zijn probleem is iddquote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je dat je nu teveel neukt dan?
Dat beledigen gaat lastig worden aangezien ik een erg leuke vriend heb, dus volgens jou redenering zou ik automatisch ook leuk zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op maar ik wil je niet beledigen. Vandaar die opmerking ook.
Vooral zo doorgaan, doet me goed, die interesse van jou.
Hoe stel je je eisen bij naar beneden? Zak over zijn kop? Niet met hem communiceren? Dan maar geen lol? Samen naar de obesitas-club ipv samen lekker sporten?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, maar het verbaasd me niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mee gekregen dat hij weer gedumpt is door zijn vriendin?
Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan zijn de meeste mensen wel single, neem ik aan.
Wie welquote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar het verbaasd me niet.
Ik heb geen idee wat je eisen zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe stel je je eisen bij naar beneden? Zak over zijn kop? Niet met hem communiceren? Dan maar geen lol? Samen naar de obesitas-club ipv samen lekker sporten?
Nee, dit is een klassieke fout. Hij zegt dat je als je leuk bent een relatie hebt. Dit impliceert echter niet het omgekeerde: dat als je een relatie hebt ook leuk bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat beledigen gaat lastig worden aangezien ik een erg leuke vriend heb, dus volgens jou redenering zou ik automatisch ook leuk zijn.
Ik zal in ieder geval mijn eisen nooit omlaag bijstellen, want dat kan ik niet. Ik erger mij heel erg snel aan iemand en ik ben niet zo heel erg snel "verliefd" , wil juist diegene hebben waarvan ik juist voorheen dacht dat ik ze niet kon krijgen (wat bullshit is wat je jezelf aan praat). Daarom wil ik ook niet aan datingsites doen, omdat ik er niet te koop mee wil lopen en heb ik dus vrijwel altijd snel spijt als ik ergens een accountje aan maak.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt ja. Vorige week ging ik, als in Antwerpen wonende persoon, in Amersfoort uit. Leuke snuitjes liepen daar rond zeg. Maar idd, redelijk wat hadden al een relatie.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.
Jij begrijpt mij, amen.quote:
Hmm geen idee eigenlijk, moet nog eens een keer op de basis gaan neuzen. Ben er wel eens geweest en heb toen wel het een en ander voorbij zien rijden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook geen oudere collega's die aan het beeld voldoen?
Want je kent mij en je weet hoe ik eruit zie? Klaag ik hier over dat ik word afgewezen dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat jij je lat ver buiten je kansen legt en je zelf helemaal geweldig vind. En gebruik je het excuus dat alle leuke mannen bezet zijn.
Zeiken over niks lusten qua eten, zeiken over dat het regent en ze nat worden, zeiken over onzin dingen. Moet geen half wijf, wil gewoon een vent.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
Wat bedoel je met zeiken? Ik zeur overal over en erger me aan alles. Ik vind het ook wel prettig zo.
Antwerpen stappenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt ja. Vorige week ging ik, als in Antwerpen wonende persoon, in Amersfoort uit. Leuke snuitjes liepen daar rond zeg. Maar idd, redelijk wat hadden al een relatie.
Nee dat zei hij niet. Hij zei dat leuke mannen leuke vrouwen aandacht geven. En mijne is leuk, dus vandaar de conclusie.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee, dit is een klassieke fout. Hij zegt dat je als je leuk bent een relatie hebt. Dit impliceert echter niet het omgekeerde: dat als je een relatie hebt ook leuk bent.
De single mensen die ik ken gaan aanzienlijk meer uit dan die met een vriendin.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh waarom denk je dat? Dat valt namelijk reuzen mee kan ik je vertellen. Teminste als ik om me heen kijk dan.
Ach ik ben op die sites toch kansloos. Maar Paiq is wel leuk af en toe.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zal in ieder geval mijn eisen nooit omlaag bijstellen, want dat kan ik niet. Ik erger mij heel erg snel aan iemand en ik ben niet zo heel erg snel "verliefd" , wil juist diegene hebben waarvan ik juist voorheen dacht dat ik ze niet kon krijgen (wat bullshit is wat je jezelf aan praat). Daarom wil ik ook niet aan datingsites doen, omdat ik er niet te koop mee wil lopen en heb ik dus vrijwel altijd snel spijt als ik ergens een accountje aan maak.
Jij vindt hem leuk maar jouw mening doet er niet toe. Beledigen is nooit moeilijk geweest. Ik ben al sterk verminderd qua beledigen trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat zei hij niet. Hij zei dat leuke mannen leuke vrouwen aandacht geven. En mijne is leuk, dus vandaar de conclusie.
Ai, daar heb je me. Heb ik die wijsneus-post voor niks zitten schrijvenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat zei hij niet. Hij zei dat leuke mannen leuke vrouwen aandacht geven. En mijne is leuk, dus vandaar de conclusie.
Café d'Anvers heet het. Idd, daar gaat het vaak lekker los. Midden in de hoerenbuurt. Als je buiten uit die tent komt, kijk je nog meer je ogen uit dan je binnen al hebt gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Antwerpen stappen
In de hoerenbuurd van Antwerpen heb ik de gekste dinen mee gemaakt. club of cafe danvers hete dat. Wat een tent wat een tent. Een ouwe tent en wat ging het daar los
Heel herkenbaar. De enige overeenkomsten die de drie dames waarop ik verliefd ben geweest hadden qua uiterlijk was dat ze kleiner waren dan ik en donker haar hadden. Verder veel meer overeenkomsten qua karakter.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja, nou kan ik wel een hele lijst met wensen en eisen neerkalken maar zo werkt het voor mij niet. Ik ben verliefd geweest op lang en fors tot en met klein en tenger, en alles dat daar tussen zit. Van hoogblond tot zwart haar, allerlei kleuren ogen, you name it. Maar wat ze allemaal hadden: stralende ogen, een spontane warme lach en een zacht karakter. Hell yeah
Uhm er staat denkquote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want je kent mij en je weet hoe ik eruit zie? Klaag ik hier over dat ik word afgewezen dan?
Fixedquote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen vind ik maar lastige personen
Al mijn jeugdliefdes, toen ik wél succesvol was, waren allemaal drukke meiden die op theater zaten en waren gingers, meh.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. De enige overeenkomsten die de drie dames waarop ik verliefd ben geweest hadden qua uiterlijk was dat ze kleiner waren dan ik en donker haar hadden. Verder veel meer overeenkomsten qua karakter.
Leuk is sowieso subjectief, ook in jouw stelling. Tevens ben ik niet alleen in mijn mening over hem.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij vindt hem leuk maar jouw mening doet er niet toe. Beledigen is nooit moeilijk geweest. Ik ben al sterk verminderd qua beledigen trouwens.
Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef ook_gek het volgende:
Uhm er staat denk
Maar als ik zo je reacties lees op een negatief bericht dat aan jou gericht is schiet jij volledig vol in de verdediging. Dus ik vraag me af in hoe verre jij het niet belangrijk vind wat andere van je vinden.
Hoe komt dat toch?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwen mensen vind ik soms maar lastige personen die niet hun ware ik laten zien op momenten dat het wel handig is.
En dat willen ze nooit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vooral als ze niet willen neuken en jij wel, ja
Nouja, dan is iedereen wel leukquote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leuk is sowieso subjectief, ook in jouw stelling.
Je vindt het niet belangrijk maar je vindt het wel belangrijk genoeg om er constant op in te gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker?
Dat hoeft ook niet hoor, als ik het maar weet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ai, daar heb je me. Heb ik die wijsneus-post voor niks zitten schrijven.
Maar ik weet niet of jou man wel leuk is.
Ja wel hoor die dames achter de ramen willen echt welquote:
In het verleden daar vaak geweest toen ik nog in Merksum werkte. Of merksem of hoe je dat ook schrijft.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Café d'Anvers heet het. Idd, daar gaat het vaak lekker los. Midden in de hoerenbuurt. Als je buiten uit die tent komt, kijk je nog meer je ogen uit dan je binnen al hebt gedaan.
Nou ik heb er weinig problemen meequote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
De single mensen die ik ken gaan aanzienlijk meer uit dan die met een vriendin.
Ik bedoel maar dat je niet mensen niet hoeft aan te spreken omdat de kans groot is dat ze al bezet zijn ofzo. Zijn ze dat wel, dan laten ze het ook wel merken.
Ach, niet alleen het neuken hoor. Op verschillende chatsites ( die enigszins 'betrouwbaar' zijn ) heb ik me ingeschreven en de meeste vrouwen zijn te laf om maar te reageren als je een berichtje stuurt.quote:
ik snap best dat je geen zeikerd wil, je zeikt zelf voor tweequote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeiken over niks lusten qua eten, zeiken over dat het regent en ze nat worden, zeiken over onzin dingen. Moet geen half wijf, wil gewoon een vent.
Ik voel je broeder.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedere leuke vrouw die ik ooit tegen ben gekomen, NIET single?
True, maar dan weet je iig of je iets kan proberen of nietquote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik heb er weinig problemen meeEn als ze bezet zijn boeiend. Kan je als nog een leuke avond met ze hebben.
Zo bedoel ik dat niet Tijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor die dames achter de ramen willen echt wel
Echt he.quote:
Heb ik je al wanhopig een foto van mezelf gestuurd om te bewijzen dat ik niet lelijk ben? Nee, hou je mond danquote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:
Je vindt het niet belangrijk maar je vindt het wel belangrijk genoeg om er constant op in te gaan.
Omdat je de verkeerde vrouwen leuk vindtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedere leuke vrouw die ik ooit tegen ben gekomen, NIET single?
Goedenavond overigens schatjes
Nee hoor duidelijk genoeg, je schiet weer vol in de verdediging. Je bevestigt daar bij mijn vermoede.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk wat jij van me vindt, want als ik dat wel had gevonden, was ik nooit gestopt met PM'en. Wil je het nog duidelijker?
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik snap best dat je geen zeikerd wil, je zeikt zelf voor twee![]()
Ja en?quote:
Nee, omdat je nu al weet wat de reacties zijn en je wil de (harde) waarheid niet weer horen, blijkt. Je hebt genoeg levenservaring om te weten wat mensen van jouw uiterlijk vinden. Punt uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik je al wanhopig een foto van mezelf gestuurd om te bewijzen dat ik niet lelijk ben? Nee, hou je mond dan
En of café d'Anvers nog bestaat. Levendiger dan ooit zou ik bijna zeggen. De meeste hoeren mogen dan fucking lelijk zijn, maar sommigen zijn het waard om eens 'een praatje' mee te slaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In het verleden daar vaak geweest toen ik nog in Merksum werkte. Of merksem of hoe je dat ook schrijft.
maar bestaat dat nog? Want dan moet ik er ECHT snel keer terug. Want inderdaad links en rechts staan de hoeren achter het raam![]()
Maar binnen is het redelijk oud plubliek en altijd gezellig en geweldige muziek. Boven was de lounche gedeelte. Mooie tijden waren dat!
[..]
Nou ik heb er weinig problemen meeEn als ze bezet zijn boeiend. Kan je als nog een leuke avond met ze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |