Dat is toch niet serieus bedoeld, dat antwoord van jou geeft al aan over hoe 'goed' jij in de markt ligt. Je kan het toch ook gewoon negeren, of niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij die leuke man is die ik mogelijk zoek. Ik geef met reden aan waarom hij dat niet voor mij is. Kan wel zeggen dat ik het een lekker ding vind, maar zo ben ik niet.
Ik zou het ook in real life zeggen. Erger zelfs. Ik vermoed jij niet, met je onnodige aanvallen (begrijpend lezen is moeilijk blijkbaar) en je woordjes zoals 'kneus' en het teruglezen van mijn 'verleden'. Wie is de kneus..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lekker makkelijk anoniem achter een PCtje
Ik snap nog steeds niet waarom. Je chat met iemand en dan krijg je de foto te zien. Is er een klik dan chat je verder indien dat niet. Het is niets meer dan dat.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Van iemand die het gebruikt heeft.
Kom op wat een onzin daar geloof ik niets van.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik heb net een hele lelijke foto gevonden van 6 jaar geleden, toen ik nog oneindig veel lelijker was dan nu.
Teach usquote:Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan dan ook enorm aardig zijn, als ik dat wil.
Jij moet psycholoog worden met die geweldige mensenkennis van je, maar daar heb je duidelijk niet de brains voorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef mrk.n het volgende:
Dat is toch niet serieus bedoeld, dat antwoord van jou geeft al aan over hoe 'goed' jij in de markt ligt. Je kan het toch ook gewoon negeren, of niet?
Wat ben je toch een tough guy. Ik woon in Leeuwarden. Waar woon jij?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus bedoeld, dat antwoord van jou geeft al aan over hoe 'goed' jij in de markt ligt. Je kan het toch ook gewoon negeren, of niet?
[..]
Ik zou het ook in real life zeggen. Erger zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet vrij zeker dat lelijker niemand gaat lukken qua foto:De humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dan nog wie de fuck ben jij? Als je mij kwetst ja het is klote. Maar het is gelukkig maar internet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het was dan ook niet bedoeld om je te kwetsen, maar blijkbaar voelen anderen zich er wel door gekwetst en denken het voor jou op te moeten nemen.
Ik heb geen mensenkennis en psycholoog wil ik niet eens worden, krijg ik van die negatieve onzekere vrouwen in de spreekkamer die zeuren dat d'r geen leuke mannen zijn aangezien die allemaal bezet zijn maar niet doorhebben dat ze toch echt zelf de oorzaak zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij moet psycholoog worden met die geweldige mensenkennis van je, maar daar heb je duidelijk niet de brains voor
Ik weet vrij zeker dat lelijker niemand gaat lukken qua foto:Ben jij dat en hoe oud ben je daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk koppie wel, wel oer-Hollands.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Zojuist via nextlover.nl een match gekregen. Wat vinden jullie van haar gezicht?
[ afbeelding ]
Ik weet vrij zeker dat lelijker niemand gaat lukken qua foto:oef...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je nou echt zo iemand die ingeschreven staat op werkelijkwaar elke dating site die er maar te vinden is?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Zojuist via nextlover.nl een match gekregen. Wat vinden jullie van haar gezicht?
[ afbeelding ]
Sympathieke uitstralingquote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Cute met die kuiltjes, gave huid, mooie tanden en oprechte lach. Leuke meid!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het op volgens mij 12- of 13-jarige leeftijdquote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij dat en hoe oud ben je daar?
Voor mij totaal oninteressant, ze is een normale Nederlandse meid.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet vrij zeker dat lelijker niemand gaat lukken qua foto:Ik vervang die banaan gewoon door iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mooi gezichtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is standaard, maar niet lelijk. Van de zijkant.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor mij totaal oninteressant, ze is een normale Nederlandse meid.
He getver Tijn, pervert!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vervang die banaan gewoon door iets anders
Ik heb er verder niet naar gevraagd, want hij moest toen weg. Maar ja, ik heb het wel onthouden. Blijkbaar klopt dat dus niet volgens jou.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom. Je chat met iemand en dan krijg je de foto te zien. Is er een klik dan chat je verder indien dat niet. Het is niets meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |