uguuu~ pop my cherryquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?
huh wat, welke zendersquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Binnenkort animé op teevee? Ik heb vandaag Fate/Zero en Shakugan no Shana gekeken op de kijkbuis, meerdere keren zelfs.
Draadloos? Streamend?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Binnenkort animé op teevee? Ik heb vandaag Fate/Zero en Shakugan no Shana gekeken op de kijkbuis, meerdere keren zelfs.
Serieus? Wanneer? Waar? In de originele taal? It's about fucking time...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Animax Benelux, d0h... Nieuwe zender.
Oh ik heb alleen alle normale zenders + family 7quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Animax Benelux, d0h... Nieuwe zender.
Overdag Naruto, Bleach, Dead Note e.d. wel, maar in de avond niet na 6 uur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik heb alleen alle normale zenders + family 7
Bovendien is het waarschijnlijk dubbed dus de moeite niet waard...
Alleen digitaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Yi-Long het volgende:
Serieus? Wanneer? Waar? In de originele taal? It's about fucking time...
Omdat 1 april november, kikker in je bil.quote:Waarom is dit geen FP nieuws?
Ik krijg altijd de kriebels van amerikaans gedubbed, het komt zooo nep over... Zal vast wel wennen maar ik wil gewoon alles in het origineel zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Overdag Naruto, Bleach, Dead Note e.d. wel, maar in de avond niet na 6 uur.
[..]
Alleen digitaal.
[..]
Omdat 1 april november, kikker in je bil.
USB + XBOX 360quote:
Nasynchronisatie heeft zijn eigen charme.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedeeltelijk. Stalker, imouto, sexhaar en mooiste meisje van de school afleveringen zijn allen aan te bevelen.quote:Iemand Amagami SS gezien?
Voor zo ver ik weet wordt wordt er niet gekrikt zoals in SchoolDays en YnS.quote:het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo...
De enige school/harem anime die ik ècht het kijken waard vond was Clannad. Of tenminste dat is de enige die zo een-twee-drie in mij op komt, maar dan reken ik Bakemonogatari wel niet mee al is dat ook een soort van harem.quote:Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
Amagami SS is heel leuk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand Amagami SS gezien? het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo... Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
Ik heb de serie nog niet gezien hoor, maar ik heb liever één doorlopend verhaal ipv telkens een nieuw iets alsof je alle eindes van een game aan het bekijken bent (waar het wel op is gebaseerd.. lol). Bij higurashi no naku koro ni is dat ook een beetje maar dat hoort dan bij het plot. Werk liever naar een climax/plot toe dan kleine hoofdstukken die allemaal 'hadden kunnen gebeuren'.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Amagami SS is heel leuk!
De verschillende chicks vind ik juist veel variatie bieden. Echt leuk gedaan. Ik snap de kritiek niet zo.
Het kwam theatraal over en zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van amerikaans gedubbed, het komt zooo nep over... Zal vast wel wennen maar ik wil gewoon alles in het origineel zien.
Clannad had ik volgens mij een paar eps van gezien maar sprak me niet zo aan. Bakamonatagari heb ik na 5 eps gedropped. WTF was dat voor ietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
USB + XBOX 360
[..]
Nasynchronisatie heeft zijn eigen charme.
[..]
Gedeeltelijk. Stalker, imouto, sexhaar en mooiste meisje van de school afleveringen zijn allen aan te bevelen.
[..]
Voor zo ver ik weet wordt wordt er niet gekrikt zoals in SchoolDays en YnS.
[..]
De enige school/harem anime die ik ècht het kijken waard vond was Clannad. Of tenminste dat is de enige die zo een-twee-drie in mij op komt, maar dan reken ik Bakemonogatari wel niet mee al is dat ook een soort van harem.
Hmm, anders probeer je de eerste twee arch's. Kijk je of je het wat leuk vindt, zo niet dan kan je altijd de serie nog droppen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb de serie nog niet gezien hoor, maar ik heb liever één doorlopend verhaal ipv telkens een nieuw iets alsof je alle eindes van een game aan het bekijken bent (waar het wel op is gebaseerd.. lol). Bij higurashi no naku koro ni is dat ook een beetje maar dat hoort dan bij het plot. Werk liever naar een climax/plot toe dan kleine hoofdstukken die allemaal 'hadden kunnen gebeuren'.
Clannad sprak je niet zo aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Clannad had ik volgens mij een paar eps van gezien maar sprak me niet zo aan. Bakamonatagari heb ik na 5 eps gedropped. WTF was dat voor ietssnapte er geen reet van...
Vind ik ook een beetje jammer, maar ik ga het (na tentamens) wel een kans geven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand Amagami SS gezien? het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo... Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
Clannad is overrated.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad sprak je niet zo aan?
Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad sprak je niet zo aan?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mgiopwemafmwegomaKWTRNOPWNMRGORMKNTFQWOPMFKWEMFKPW EOMKARFKAWFR AWEFMWMFOPWEMGKEDFGVAO
RAGE!
Tekenstijl was voor mij even wennen. De eerste Clannad is best goed, maar je zou het eigenlijk alleen al moeten kijken voor het meesterlijke vervolg: Clannad After Story.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..
Je denkt toch niet aan de Clannad film, hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..
Hiermee haal je me niet echt over hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tekenstijl was voor mij even wennen. De eerste Clannad is best goed, maar je zou het eigenlijk alleen al moeten kijken voor het meesterlijke vervolg: Clannad After Story.
Oké, oké. WACHT IK WEET WAT HET IS!!! EINZquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee haal je me niet echt over hè
Die schiet inderdaad niet echt op, maar is wel vermakelijk. Clannad zit wat meer tempo in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij was het niet eens clannad wat ik toen keek, maar Kanon
BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij was het niet eens clannad wat ik toen keek, maar Kanon
Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeienderquote:As Tomoya spends more time with the girls, he learns more about them and their problems. As he attempts to help each girl overcome her respective obstacle, he begins to realise life isn't as dull as he once thought.
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeiender
Bij Bakemonotagatari snapte ik er echt geen donder van, de hele afleveringen bestonden uit rare gesprekken en dingen die gebeurde maar toch niet... vond het hoogst interessant maar hield het niet vol...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Clannad en Bakemonogatari het beste aan die twee series is dat er daadwerkelijk progressie zit in de relaties maar de levendige dialogen en gevatte opmerkingen doen je als kijker ook goed!
Je wátquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.
Zolang je maar van mijn waifu Nagisa afblijft
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Kyou is wel lief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!
Ik vond Kannon ook niet zo leuk ondanks dat hij veel op Clannad zou lijken![]()
kut....quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyou is wel lief.
Tomoyo is zwaar geefbaar. Weet je sinterklaas? Ik laat Tomoyo je overtuigen:
[ afbeelding ]
Hé, ik weet dat je mij op het eerste gezicht niet zo zag zitten, maar geef me alsjeblieft weer een kans. Kijk toch naar mijn zaadvragende oogjes en dikke tieten! Ook ik heb aardig wat character developement in het verhaal.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Ach, met het programma maiwaifu gaat het natuurlijk niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noemde jij mijn dochter!!!
Hotlink werkt nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het kut als een school-serie schooluniformen heeft, dat vervlakt de characters vaak... als het lelijke uniformen zijn zoals bij chaos;head en bij clannad als ik de afbeeldingen zie
liever dit:
[ afbeelding ]
Wacht, wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hotlink werkt niet
En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept
Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde![]()
Je spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hotlink werkt niet
En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept
Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde![]()
Zo valt Nagisa nooit voor je!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zie ik er wel normaal uit
quote:
Dat heb ik dus ook met manga'squote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.
Bij Clannad was dat Nagisa, bij Fate weer Saber, etc. etc.
Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht dat hij een radar voor SC had en een superradar voor Senjougahara?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Xaryna het volgende:
Wanneer komt Ascendancy zijn liefde voor Senjougahara verkondigen?
Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de clubquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve)
hoor ik nu ook bij de club?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb dat heel sterk bij shoujo manga's (met de main man, dan), en dan voel ik me zo'n suf meisje daardoor.
Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
We hebben Frag gesummoned, niet Ascendancy. Toch iets fout gedaan.
Ik volg dit seizoen trouwens 3 series.
Rin lijkt me leuker als fuckbuddy, alhoewel ik ook helemaal weg van haar was bij de UTW-route.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Misa Amane, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve),
hoor ik nu ook bij de club?
EDIT: Als ik iemand tegen kom die qua persoonlijkheid op Chistina Makise lijkt val ik ongetwijfeld als een blok voor haar.
Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.
Ik volg er *tromgeroffel* 4, namelijk Ben-To, Guilty Crown, Mirai Nikki en Ika Musume!
En dan tel ik Bleach en Naruto niet mee want die kijk ik nu niet
Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb.
You're welcome!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijven
Ze gaan je afmaken. RIP.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef Verwerker het volgende:
Nog nieuwe Gundam franchises?Er zou een film komen van Gundam 00?
Er is een nieuwe serie van Gundam gericht op kleuters
??quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de club
Hee! Zo erg zijn we nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
You're welcome!
[..]
Ze gaan je afmaken. RIP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat klinkt redelijk bekend jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.
Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap, nu al? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, is het al zo laat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uurtje of 2-3 das een prima tijdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Studeren voor tentamens, dus morgen een lang dagje in de bieb
En het is 12 uur, prima tijd
Dat is voor jullie ook 'n stuk leukerquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik wel dronken SC kunnen doen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Bakakame het volgende:
Dat probleem bestaat totaal niet bij mij!Hinata een main char?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om daar maar even op te reageren..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Amagami SS is heel leuk!
De verschillende chicks vind ik juist veel variatie bieden. Echt leuk gedaan. Ik snap de kritiek niet zo.
je moet dronken zijn om ergens om 2:00 te kunnen reageren? pff...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat is voor jullie ook 'n stuk leuker
imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
O dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik vind het raar dat er mensen zijn die geweldige series zoals Cowboy Bebop, Mushishi en Kino no Tabi bekritiseren omdat ze liever een lang maar middelmatig verhaal zien dan een serie fantastische opzichzelfstaande verhalen.
Zolang een verhaal goed in elkaar steekt maakt het niet uit hoe lang het is. Zo denk ik er over.
Disagree! Goede verhalen worden wat mij betreft vooral gekenmerkt door goede characters, dus zo'n serie van op zichzelf staande afleveringen gaat er prima in.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...
dat is bijna soort van gaan slapen en na 5 minuten ruw wakker geschud te worden om daarna maar weer te moeten gaan slapen, gewoon not done..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:27 schreef Xaryna het volgende:
Chihayafuru ep 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]Oh ja, die. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nou ep 5 kijken, dan naar bed. Ben overgestapt op HorribleSubs want Commie deden de subs het niet en iemand anders die erover klaagde in de comments werd verwezen naar WMP, waar ze het overigens wel deden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
En de snot scene was erg hilarisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat alles wat je te melden hebt. Arme taichi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Nietus! Ze zit niet in een club op het moment!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:09 schreef outcast_within het volgende:
Nee die duffe doos zit in de atletiek vereniging.
En die 4 jaar ervoor tellen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nietus! Ze zit niet in een club op het moment!
Hij deed ook aan sport!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En die 4 jaar ervoor tellen niet.
Okee, okee, jij wint. Volgens mij vind je Taichi wel leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar hij zat niet op de REN vereniging.
Ik denk het. Maar zelfs voor die tijd zijn de ogen echt bijzonder lelijk getekend.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de vele zijsprongen leek het de laatste tijd wel of het helemaal niet meer over het redden van de zus ging. Maar dat maakt de pret en verbazing bij deze serie er niet minder om.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef outcast_within het volgende:
Mawara peguindrum. 04 Pak dat rode boekje nou je zus der leven hangt ervan af. Irriteer me een beetje dat die moralistische miet niet de zwaarte van de situatie kan inschatten.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net episode 1 van Penguindrum gezien.
Dat belooft wat
Ah nog even en Penguindrum verslaat Mirai Nikki hier!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef .Cake. het volgende:
Intrigerende Penguindrum is intrigerend.
Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa!quote:
volgende week weer pauze. Welke subgroup doet subben zonder al die squiding vrijheid.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah nog even en Penguindrum verslaat Mirai Nikki hier!
[..]
Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa!
Gehehe, zo had ik het niet bekeken, maar klopt eigenlijk helemaal!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Penguindrum is een MIrai Nikki.
Laat ik het zo zeggen: het is me bij FFFPeeps nooit opgevallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:03 schreef outcast_within het volgende:
volgende week weer pauze. Welke subgroup doet subben zonder al die squiding vrijheid.
Ik volg hem alleen niet. Wanneer hij klaar is download ik wel een batch.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Penguindrum is een MIrai Nikki.
Ik volg 'm ook van FFFPeeps, die staat onlinequote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah nog even en Penguindrum verslaat Mirai Nikki hier!
[..]
Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa!
Was daar niet zo'n uitspraak over?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij deed ook aan sport!
[ afbeelding ]
Aantrekkelijke jongedames in Engeland.
Zeer zeker. De stijl is echt geweldig mooi!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Had ik al gezegd dat Persona 4 verdomd stijlvol is? Persona 4 is verdomd stijlvol!
I like.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Had ik al gezegd dat Persona 4 verdomd stijlvol is? Persona 4 is verdomd stijlvol!
Niet verkeerd nee...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb 3 of 4 afleveringen gezien maar dat was vrij positief. Goede reboot in ieder geval.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is misschien niet helemaal ontopic, maar is de nieuwe thundercats tekenfilm aan te bevelen?
Ze zijn sinds kort weer verder gegaan met de serie (aflevering 9 kwam vorige week uit). Mijn insteek: je moet niet teveel kijken met de ogen van zoals je het vroeger had gezien. Het is een reboot van de serie. De hoofdpersonen zitten erin en het zwaard en Mumra. Daarmee houdt de overeenkomsten zo een beetje op. Ze hebben een compleet nieuw verhaal om de Thundercats heen geschreven. Tot nu toe vind ik het best aardig. Het blijft een tekenfilm met doelgroep voor de kinderen, dus kijk er niet al te series naar! :pquote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is misschien niet helemaal ontopic, maar is de nieuwe thundercats tekenfilm aan te bevelen?
Joa, maar lig nu wat achter sinds ze met de nieuwe seizoen begonnen zijn.quote:
Ik heb de vorige Thundercats serie voor zo ver ik het mij kan herinneren nooit gezien, dus dat zal wel lukken.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Mijn insteek: je moet niet teveel kijken met de ogen van zoals je het vroeger had gezien.
Hmm, bedoel je met 'kinderen' mensen met tien levensjaren of minder...? Ik wil wel een beetje plot in mijn series. Als ik een aaneenschakeling van flitsende actiescènes moet kijken, bestemd voor kinderen die hun aandacht er niet bij kunnen houden als er niet elke 5 seconden een explosie is, heb ik liever Bleach fillers en dat ook echt alleen als het móét.quote:Tot nu toe vind ik het best aardig. Het blijft een tekenfilm met doelgroep voor de kinderen, dus kijk er niet al te series naar! :p
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
ronbin007bond is gebanned t/m 10 november.![]()
waar lees je zoiets na ?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
edit al nagelezen
Die zijn er genoeg hoor... Meestal zijn het de wat kleinere animees.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:34 schreef Keyos het volgende:
Heb een tijdje geleden eens Death Note opgezet, damn wat is dat een pakkende serie zeg !
Het gaat gewoon zo extreem ver op bepaalde punten, en ze krijgen het zo geweldig voor elkaar om je mee te laten leven met de personages. Ik kijk maar heel sporadisch een complete Anime serie, maar ik hoop écht ooit eens een Anime te vinden zoals Death Note. Ben een zeer groot liefhebber van films en series die inspelen op emoties ,daardoor vrij grof zijn en je aan het denken zetten. Het onmogelijke gebeurde namelijk in Death Note en dat is hetgene wat mij naar een serie trekt.
Die plottwistquote:Op donderdag 3 november 2011 08:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hoor... Meestal zijn het de wat kleinere animees.
Misschien vindt je Tokyo Magnitude 8.0 leuk. Achteraf is het een waar gebeurd verhaal
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
edit al nagelezen
Ik was echt WOEST bij die plottwist, ik kon dat jong wel zijn nek omdraaien voor wat hij deed , en dat is dus het sein dat je een geweldige serie bent, zodanig shocking dat ik zelf meeleef met de personages en hun daden. Dat had ik bijv ook met The Green Mile, ik was woest op die cipier, het is gelijk mijn favoriete film ooit.quote:
Ik heb ooit in 2006 een ban gekregen. Enig idee waar ik de reden kan opzoeken?quote:
Bij je notes misschien?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb ooit in 2006 een ban gekregen. Enig idee waar ik de reden kan opzoeken?
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef shmoopy het volgende:
outcast_within blijft een weekje uit Onzin wegens topickicken en baggeren.
De searchquote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef shmoopy het volgende:
Ippon blijft sfeerverziekend bezig, ondanks waarschuwingen, weekban POL/NWS.
outcast_within doodsverwensing en gedoe in DIG, weekban daar.
je kan een FA natuurlijk gewoon een mailtje sturen?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef outcast_within het volgende:
Ah de doodverwensing nice. Ik mis alleen de algehele ban.
Hahahaquote:Op donderdag 3 november 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
Wie oh wie is robin007bond?
Het is een ventje met een grote mond
Grote monden moeten leren
FOK! niet voor anderen te versjteren
Ventje heeft nu een ban
zodat ie eens lekker vroeg slapen kan.
We zien je ooit wel weer terug
hopelijk is jouw toekomstige unban geen grote bug.
Madrid
Zou ik ook niet weten. Ik heb geen hele research gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef outcast_within het volgende:
Ben benieuwd wat er toendertijd gebeurd isquote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef outcast_within het volgende:
Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er toendertijd gebeurd is
Quote voor de zekerheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.
p.s. blessed. Sterf toch man.
p.p.s. de holocaust heeft nooit plaatsgevonden.
TR aangemaakt!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.
p.s. blessed. Sterf toch man.
p.p.s. de holocaust heeft nooit plaatsgevonden.
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:34 schreef Keyos het volgende:
Heb een tijdje geleden eens Death Note opgezet, damn wat is dat een pakkende serie zeg !
Het gaat gewoon zo extreem ver op bepaalde punten, en ze krijgen het zo geweldig voor elkaar om je mee te laten leven met de personages. Ik kijk maar heel sporadisch een complete Anime serie, maar ik hoop écht ooit eens een Anime te vinden zoals Death Note. Ben een zeer groot liefhebber van films en series die inspelen op emoties ,daardoor vrij grof zijn en je aan het denken zetten. Het onmogelijke gebeurde namelijk in Death Note en dat is hetgene wat mij naar een serie trekt.
Jij hebt dit jaar nog een ban gehad.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hij had ruzie met ene Staal.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hahaha
Heeftie zeker weer in POL lopen trollen.
je zou ook " Code Geas " kunnen proberen!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.
Code Geass is leuk en lijkt op Death Note, maar doet helemaal geen poging het publiek aan het denken te zetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:32 schreef Tyxioo het volgende:
[..]
je zou ook " Code Geas " kunnen proberen!leuke serie!
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Code Geass is leuk en lijkt op Death Note, maar doet helemaal geen poging het publiek aan het denken te zetten.
mee eensquote:Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.
Ik wist niet meer precies waar ik het had gelezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je had ook gewoon naar pagina's 1-4 van het POLMEET-topic kunnen verwijzen.
Gewoon zelf een beetje rondkijken naar series die je leuk lijken. Er dan een klein handjevol van volgen en niet meer denken aan die honderden andere series die misschien ook wel leuk zijn. Anders wordt je gek. Ik volg er zelf een stuk of zes en dat zijn er eigenlijk al drie teveel voor me.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist niet meer precies waar ik het had gelezen.
Ohh, geniaal.quote:
Haha, prachtig!quote:
Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Duidelijk een noob.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.
Als je bij bent wel, ja. Als je net begint begrijp ik het wel. Er zijn gewoon teveel goede series uitgebracht.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.
Hmm, is zij zó berucht dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.
quote:
Idd ja!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:19 schreef outcast_within het volgende:
Briljant trouwens dat KFC het zo gemarket heeft dat japanners kip eten met kersmis.
Zij is de Godmother.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, is zij zó berucht dan?
* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, is zij zó berucht dan?
* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
Jullie kennen Danny toch wel?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.
dat is zn vrouw toch ?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jullie kennen Danny toch wel?
Yvonne is net zoiets, maar dan vrouwelijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne.quote:
quote:
ohh mm dat zal ik het wel verkeerd hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne.
[..]![]()
Nee, maar als hij zo bekend is dan zal hij wel een pagina hebben op de Fok!-wiki.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus Yvonne is een kale co-eigenaar en co-oprichter van FOK!?quote:Danny
Administrator en tevens eigenaar en oprichter van FOK! Te herkennen aan z'n kale FOK! euh Kop!
Tjah zo kun je er ook over nadenken toch??
Briljant en zooooo waar.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Vrouwelijk vind ik niet bepaald het juiste woord om der te beschrijven.
Pics?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Vrouwelijk vind ik niet bepaald het juiste woord om der te beschrijven.
Mwa, ik vind het niet zo'n impact hebben op mijn persoonlijke leven.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar toch....Yvonne en Danny niet kennen.
moeten we die kennen dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar toch....Yvonne en Danny niet kennen.
Alcoholist.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb een paar biertjes teveel op, ja nu al, in de trein.Thank god geen nachttrein woot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom ik snap er geen drol van :p
Ik vind het ook aardig goed de verhaallijn van de game volgen(een heel stuk beter dan trinity soul), vraag me alleen wel af of de anime ook interessant is voor de gene die de game niet gespeeld hebben..quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is toch die verhaallijn waar u over spreekt? Persona 4 is toch gewoon een spectaculaire animé waar alle personages op een fabuleuze manier vrede sluiten met de kanten van hun persoonlijkheid die ze liever verborgen houden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook aardig goed de verhaallijn van de game volgen(een heel stuk beter dan trinity soul), vraag me alleen wel af of de anime ook interessant is voor de gene die de game niet gespeeld hebben..
Persona 4, houd de zelfde structuur, stijl en tot nu toe nagenoeg de zelfde verhaallijnen aan als de PS2 RPG uit 2008 en dat doet men niet vaak met anime adaptations van games,vandaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is toch die verhaallijn waar u over spreekt?
Die "herhalingen" worden een heel stuk minder en houden zelfs nagenoeg op. Niet dat het er daarna allemaal helderder op wordt, maar toch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:14 schreef outcast_within het volgende:
Penguin mawadrum is absoluut niet geschikt om te marathonnoen(srsly spellcheck wtf is this?).
Er zit zoveel herhaling in. Wekelijks is het wel te doen, maar achter elkaar zo vaak het woord fate, destiny en nog meer dingen aanhoren werkt niet.
Maar veel vragen worden uiteindelijk wel beantwoord, alleen niet direct nee.quote:Trouwens deze anime is niet zoals steins gate die een vraag opgooit en een paar episodes beantwoord en weer 2 vragen opgooit. Dit is een serie die een vraag opgooit niet beantwoord en weer 2vragen opgooit.
Ben ik persoonlijk niet echt een fan van.
Is dat nou extra opwindend, eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
Onrealistisch bewegende borsten.
[ afbeelding ]
Chie is tof, die schopt tanks etc.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kijk het dan gewoon helemaal niet.
[ afbeelding ]
Geen idee, jij was van de yaoi?quote:
Wat heeft yaoi te maken met extra beweeglijke elastieten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geen idee, jij was van de yaoi?![]()
Ik dacht heel even dat we bij P4 een nieuwe Yuuno erbij zouden krijgen!
Mirai Nikki was weer nice!
What the fuckquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
Otani.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
of de tegenovergestelde: die totaal clueless zijn..
de jongens zijn idd meestal totaal clueless.. dan is een serie met een totaal clueless vrouw/meisje nog wel eens een prettige afwisseling.. ( Kaichō wa Maid-sama was er zo 1)quote:
Pres is meer van "wtf doe je?"quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
de jongens zijn idd meestal totaal clueless.. dan is een serie met een totaal clueless vrouw/meisje nog wel eens een prettige afwisseling.. ( Kaichō wa Maid-sama was er zo 1)
Chi-chi Bulmaquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]echt, af en toe vraag ik waar je ze vandaan haalt...
had je de cliche tsundere meisjes/vrouwen al? (die dus om alles @random boos worden, en uiteindelijk toch als een blok vallen voor de hoofdpersonen?)
Dunno deze zat er ook tussenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
What the fuck
Waar is dat nou weer van?
FABULOUS MAX!quote:
Oeh, ik heb vaak juist het tegenovergestelde bij Penguindrum. Doe het niet, maar heb de neiging om terug te spoelen of langzamer te kijken. Ik zou helemaal mijn grip (die al niet super is) op de serie verliezen als ik op 1.5 speed zou kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
Heilschennis, maar ik heb penguin ep 16 op 1.5 speed gekeken. Het gaat me anders echt te langzaam.
Aaahw.quote:Op zaterdag 5 november 2011 06:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dunno deze zat er ook tussen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.
Ga m kijken dan! Leuke seriequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?quote:
Geen idee, ik lees geen mangaquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?
Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de animequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?
de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga'squote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de anime![]()
En leest er iemand hier "Kagami no Kuni no Harisugawa"?
Kheb nu de eerste paar chapters gelezen en ik ga hem wss wel verder volgen
Ben nu bij de huidige chapter en ik blijf hem zeker volgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga's
Ik heb hetzelfde met oa Gamaran Gintama(verwar die 2 altijd...,de randomness wordt te standaard bij Gintama) en Detective Conan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haganai is nog steeds leuk maar ik heb een beetje het idee dat ze nu al dingen beginnen te recyclen.
Zoals de relatie tussen de non en de imouto, die veel weg heeft van de relatie die Sena en Yozora met elkaar hebben en zoals die keer dat een personage een soort van een tekst over robots oplas en erotiserende, en die andere keer dat een ander personage een seksscène oplas uit een visual novel. Ik weet dat Haganai niet pretendeert origineel te zijn, maar ze zouden op zijn minst een paar afleveringen kunnen wachten voordat ze andere personages meer van hetzelfde laten doen.
AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
Dit is briljant
(start = 6m 28s)
Janken Tournament 2011 (rock paper scissors)
Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.quote:Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.
AKB48 released their 23rd major single(25th overall), Kaze wa Fuiteiru on 26 October 2011. The single sold 1,045,937 copies on the first day of release, setting a new record for the first day sales of AKB48 singles, surpassing the previous record set by Flying Get.
In 2012, AKB48 will receive their first television anime series. This anime series is directed by Yoshimasa Hiraike, while AKB48 producer Yasushi Akimoto will be in-charge of its planning and supervision of the production.
Dat hele AKB48 is echt groot.
AKB49 is een manga gebaseerd op hunquote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.
ikke!quote:Op zondag 6 november 2011 02:42 schreef mschol het volgende:
iemand hier die Mashiro Iro Symphony kijkt?
erg prettig dat het een beetje normale serie is
was ik alweer even naar opzoek..
Nummers lijken wel veel op elkaar...quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef .Cake. het volgende:
Haha, ik zat net Bakuman te kijken en ik dacht: Goh, die stem van de zangeres in de ED lijkt best wel op een OP van Gundam 00 (The Brilliant Green - Ash Like Snow):
Blijkt het van Tommy Heavenly 6 te zijn!![]()
dat kan ik dus echt niet he, ik wacht altijd het hele seizoen af en jaag 12 eps series er in 1 a 2 dagen door.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef mschol het volgende:
damn, ik ben weer veel aan het volgen![]()
5 series van dit seizoen (en mogelijk worden dit er meer)
Qua anime volg ik momenteel alleen Mirai Nikki, Guilty Crown en One Piece.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef mschol het volgende:
damn, ik ben weer veel aan het volgen![]()
5 series van dit seizoen (en mogelijk worden dit er meer)
normaal gesproken lukt mij dat ook slecht hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat kan ik dus echt niet he, ik wacht altijd het hele seizoen af en jaag 12 eps series er in 1 a 2 dagen door.
Klinkt bekend zo heb ik Bleach, Naruto en One Piece weten bij te werken (Bleach en Naruto uiteindelijk gedropt).quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn beste kijkscore is trouwens 25/26 eps op 1 dag (in 2 dagen eureka 7)
Skyrim gaat mij ook een achterstand in anime en/of studie opleverenquote:Op zondag 6 november 2011 22:57 schreef PAAC het volgende:
[..]
Klinkt bekend zo heb ik Bleach, Naruto en One Piece weten bij te werken (Bleach en Naruto uiteindelijk gedropt).
Manga record is ca 150 chapters á 20 pagina's op één dag.
En met de komst van Skyrim ga ik dat de eerst komende tijd wss niet verbeteren(Als het me lukt om te spelen)
Skyrimquote:Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Skyrim gaat mij ook een achterstand in anime en/of studie opleveren
quote:
Je bent "Skyrimquote:
Omdat ik niet echt een mening heb over Skyrim. Hou me er gewoon niet mee bezig, dus tjaquote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je bent "Skyrim" vergeten te qouten
Okaerinasaiquote:
Hoe was de ban?quote:Op maandag 7 november 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
De game Fate/Extra is in de USA uitgebracht voor PSP.
Ik dacht dat je tot de 10e had? Dat zei iemand.quote:Op maandag 7 november 2011 07:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zwaar. Ik heb er zelfs over gedroomd.
Ik heb mijn excuses aangeboden aan yvonne en ben nu weer unbannedquote:Op maandag 7 november 2011 07:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tot de 10e had? Dat zei iemand.
Aww, wat schattig.quote:Op maandag 7 november 2011 07:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden aan yvonne en ben nu weer unbanned
quote:Op maandag 7 november 2011 08:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Aww, wat schattig.
* Xaryna aait Robin.
Voelt zo goed om terug te zijnquote:
das wel weer jammer dat het zo makkelijk gaatquote:Op maandag 7 november 2011 07:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden aan yvonne en ben nu weer unbanned
Ik heb me braaf gedragen en het uitgepraatquote:Op maandag 7 november 2011 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel weer jammer dat het zo makkelijk gaat
Ga eens op zoek, zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef .Cake. het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wie Yvonne is...
Natuurlijk heb je je gedragen, je kon niet posten!quote:Op maandag 7 november 2011 10:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb me braaf gedragen en het uitgepraat
Ik heb het ook al uitgepraat met Staalquote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ga eens op zoek, zou ik zeggen.
[..]
Natuurlijk heb je je gedragen, je kon niet posten!
Nou Staal nog eengeven.
Braaf.quote:Op maandag 7 november 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het ook al uitgepraat met Staal
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]Oh mijn god, zoek ik naar een gifje van wat jij beschrijft, geeft google images me een naakte hitler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |