abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103851011

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Fall 2011

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

Iedereen is welkom, behalve Naruto fanboys.
pi_103851026
Of toch stiekem niet.
pi_103851211
Binnenkort animé op teevee? Ik heb vandaag Fate/Zero en Shakugan no Shana gekeken op de kijkbuis, meerdere keren zelfs.
“An interesting thing is a good thing.”
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 21:47:42 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103851301
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?
uguuu~ pop my cherry :* :* ^____^
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Binnenkort animé op teevee? Ik heb vandaag Fate/Zero en Shakugan no Shana gekeken op de kijkbuis, meerdere keren zelfs.
huh wat, welke zenders :? :?
:')
pi_103851346
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Draadloos? Streamend?

Ik doe het via mijn mac streamend en draadloos. 720p gaat prima, 1080p af en toe buffer.
pi_103851388
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh wat, welke zenders :? :?
Animax Benelux, d0h... Nieuwe zender.
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:51:33 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103851592
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:

[..]

Serieus? Wanneer? Waar? In de originele taal? It's about fucking time...

Waarom is dit geen FP nieuws?
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 21:56:18 #8
pi_103851913
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:

[..]

Oh ik heb alleen alle normale zenders + family 7 :')
Bovendien is het waarschijnlijk dubbed dus de moeite niet waard...

Iemand Amagami SS gezien? het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo... Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
pi_103852128
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Overdag Naruto, Bleach, Dead Note e.d. wel, maar in de avond niet na 6 uur.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Yi-Long het volgende:
Serieus? Wanneer? Waar? In de originele taal? It's about fucking time...
Alleen digitaal.

quote:
Waarom is dit geen FP nieuws?
Omdat 1 april november, kikker in je bil.
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:02:09 #10
pi_103852319
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Qunix het volgende:

[..]

Overdag Naruto, Bleach, Dead Note e.d. wel, maar in de avond niet na 6 uur.

[..]

Alleen digitaal.

[..]

Omdat 1 april november, kikker in je bil.
Ik krijg altijd de kriebels van amerikaans gedubbed, het komt zooo nep over... Zal vast wel wennen maar ik wil gewoon alles in het origineel zien.

pi_103852586
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:

[..]

Draadloos? Streamend?

USB + XBOX 360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Nasynchronisatie heeft zijn eigen charme.
quote:
Iemand Amagami SS gezien?
Gedeeltelijk. Stalker, imouto, sexhaar en mooiste meisje van de school afleveringen zijn allen aan te bevelen.
quote:
het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo...
Voor zo ver ik weet wordt wordt er niet gekrikt zoals in SchoolDays en YnS.
quote:
Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
De enige school/harem anime die ik ècht het kijken waard vond was Clannad. Of tenminste dat is de enige die zo een-twee-drie in mij op komt, maar dan reken ik Bakemonogatari wel niet mee al is dat ook een soort van harem.
pi_103852600
quote:

[..]

Iemand Amagami SS gezien? het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo... Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
Amagami SS is heel leuk!

De verschillende chicks vind ik juist veel variatie bieden. Echt leuk gedaan. Ik snap de kritiek niet zo.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2011 22:06:37 ]
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:08:17 #13
pi_103852735
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Amagami SS is heel leuk!

De verschillende chicks vind ik juist veel variatie bieden. Echt leuk gedaan. Ik snap de kritiek niet zo.
Ik heb de serie nog niet gezien hoor, maar ik heb liever één doorlopend verhaal ipv telkens een nieuw iets alsof je alle eindes van een game aan het bekijken bent (waar het wel op is gebaseerd.. lol). Bij higurashi no naku koro ni is dat ook een beetje maar dat hoort dan bij het plot. Werk liever naar een climax/plot toe dan kleine hoofdstukken die allemaal 'hadden kunnen gebeuren'.
pi_103852745
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik krijg altijd de kriebels van amerikaans gedubbed, het komt zooo nep over... Zal vast wel wennen maar ik wil gewoon alles in het origineel zien.

Het kwam theatraal over en zo hoort het ook.
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:10:17 #15
pi_103852885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

USB + XBOX 360

[..]

Nasynchronisatie heeft zijn eigen charme.

[..]

Gedeeltelijk. Stalker, imouto, sexhaar en mooiste meisje van de school afleveringen zijn allen aan te bevelen.

[..]

Voor zo ver ik weet wordt wordt er niet gekrikt zoals in SchoolDays en YnS.

[..]

De enige school/harem anime die ik ècht het kijken waard vond was Clannad. Of tenminste dat is de enige die zo een-twee-drie in mij op komt, maar dan reken ik Bakemonogatari wel niet mee al is dat ook een soort van harem.
Clannad had ik volgens mij een paar eps van gezien maar sprak me niet zo aan. Bakamonatagari heb ik na 5 eps gedropped. WTF was dat voor iets _O- snapte er geen reet van...
pi_103852886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik heb de serie nog niet gezien hoor, maar ik heb liever één doorlopend verhaal ipv telkens een nieuw iets alsof je alle eindes van een game aan het bekijken bent (waar het wel op is gebaseerd.. lol). Bij higurashi no naku koro ni is dat ook een beetje maar dat hoort dan bij het plot. Werk liever naar een climax/plot toe dan kleine hoofdstukken die allemaal 'hadden kunnen gebeuren'.
Hmm, anders probeer je de eerste twee arch's. Kijk je of je het wat leuk vindt, zo niet dan kan je altijd de serie nog droppen.
pi_103852902
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Clannad had ik volgens mij een paar eps van gezien maar sprak me niet zo aan. Bakamonatagari heb ik na 5 eps gedropped. WTF was dat voor iets _O- snapte er geen reet van...
Clannad sprak je niet zo aan :'( ?
pi_103852929
quote:

[..]

Vind ik ook een beetje jammer, maar ik ga het (na tentamens) wel een kans geven.
pi_103852967
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Clannad is overrated.
pi_103853003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Clannad is overrated.
mgiopwemafmwegomaKWTRNOPWNMRGORMKNTFQWOPMFKWEMFKPW EOMKARFKAWFR AWEFMWMFOPWEMGKEDFGVAO

RAGE! :'(
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:11:55 #21
pi_103853004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..
pi_103853038
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

mgiopwemafmwegomaKWTRNOPWNMRGORMKNTFQWOPMFKWEMFKPW EOMKARFKAWFR AWEFMWMFOPWEMGKEDFGVAO

RAGE! :'(
:D
pi_103853051
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..
Tekenstijl was voor mij even wennen. De eerste Clannad is best goed, maar je zou het eigenlijk alleen al moeten kijken voor het meesterlijke vervolg: Clannad After Story.
pi_103853120
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je denkt toch niet aan de Clannad film, hè?
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:13:34 #25
pi_103853129
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tekenstijl was voor mij even wennen. De eerste Clannad is best goed, maar je zou het eigenlijk alleen al moeten kijken voor het meesterlijke vervolg: Clannad After Story.
Hiermee haal je me niet echt over hè :P
pi_103853249
Morgen Mirai Nikki.
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:15:20 #27
pi_103853259
Volgens mij was het niet eens clannad wat ik toen keek, maar Kanon :@
pi_103853302
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hiermee haal je me niet echt over hè :P
Oké, oké. WACHT IK WEET WAT HET IS!!! EINZ

Volgens mij is er ook een oude Clannad serie, je moet de 2006 versie hebben. Wacht, even checken.
pi_103853331
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die schiet inderdaad niet echt op, maar is wel vermakelijk. Clannad zit wat meer tempo in.
pi_103853364
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!

Ik vond Kannon ook niet zo leuk ondanks dat hij veel op Clannad zou lijken :@
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:17:33 #31
pi_103853419
quote:
As Tomoya spends more time with the girls, he learns more about them and their problems. As he attempts to help each girl overcome her respective obstacle, he begins to realise life isn't as dull as he once thought.
Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeiender :P
pi_103853519
Clannad en Bakemonogatari het beste aan die twee series is dat er daadwerkelijk progressie zit in de relaties maar de levendige dialogen en gevatte opmerkingen doen je als kijker ook goed!
pi_103853549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeiender :P
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.

Zolang je maar van mijn waifu Nagisa afblijft :(
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:19:47 #34
pi_103853579
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Clannad en Bakemonogatari het beste aan die twee series is dat er daadwerkelijk progressie zit in de relaties maar de levendige dialogen en gevatte opmerkingen doen je als kijker ook goed!
Bij Bakemonotagatari snapte ik er echt geen donder van, de hele afleveringen bestonden uit rare gesprekken en dingen die gebeurde maar toch niet... vond het hoogst interessant maar hield het niet vol...
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:20:01 #35
pi_103853601
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.

Je wát :P
pi_103853701
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103853726
Clannad eerste gedeelte was wel redelijk, maar had mij te veel rare dingetjes zoals met Fuko. En de after-story was gewoon mega deprimerend, ik had geen eens zin om daar doorheen te gaan. Het ging me ook een beetje te snel, die relatie.

[ Bericht 10% gewijzigd door -Strawberry- op 01-11-2011 22:28:20 ]
pi_103853747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!

Ik vond Kannon ook niet zo leuk ondanks dat hij veel op Clannad zou lijken :@
Kyou is wel lief.

Tomoyo is zwaar geefbaar. Weet je sinterklaas? Ik laat Tomoyo je overtuigen:

Hé, ik weet dat je mij op het eerste gezicht niet zo zag zitten, maar geef me alsjeblieft weer een kans. Kijk toch naar mijn zaadvragende oogjes en dikke tieten! Ook ik heb aardig wat character developement in het verhaal.
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:22:40 #39
pi_103853792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kyou is wel lief.

Tomoyo is zwaar geefbaar. Weet je sinterklaas? Ik laat Tomoyo je overtuigen:

[ afbeelding ]

Hé, ik weet dat je mij op het eerste gezicht niet zo zag zitten, maar geef me alsjeblieft weer een kans. Kijk toch naar mijn zaadvragende oogjes en dikke tieten! Ook ik heb aardig wat character developement in het verhaal.
kut....

'downloaden gaat'
pi_103853814
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, met het programma maiwaifu gaat het natuurlijk niet zo :P
pi_103854227
quote:

[..]

Hoe noemde jij mijn dochter!!!
pi_103854276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe noemde jij mijn dochter!!!
_O_ _O-
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 22:30:02 #43
pi_103854343
Ik vind het kut als een school-serie schooluniformen heeft, dat vervlakt de characters vaak... als het lelijke uniformen zijn zoals bij chaos;head en bij clannad als ik de afbeeldingen zie :@

liever dit:

pi_103854510
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het kut als een school-serie schooluniformen heeft, dat vervlakt de characters vaak... als het lelijke uniformen zijn zoals bij chaos;head en bij clannad als ik de afbeeldingen zie :@

liever dit:

[ afbeelding ]
Hotlink werkt niet :P

En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept _O-

Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde :+

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2011 22:34:38 ]
pi_103854701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept _O-

Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde :+
Wacht, wel?
pi_103854786
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wacht, wel?
Die korte rokjes dan, van die schooluniformen. :6
pi_103854816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je spoort ook niet helemaal. :+
pi_103854885
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je spoort ook niet helemaal. :+
Ach, gelukkig zie ik er wel normaal uit :P
pi_103855646
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach, gelukkig zie ik er wel normaal uit :P
Zo valt Nagisa nooit voor je!
pi_103856065
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Zo valt Nagisa nooit voor je!
:'(
Ik heb anders wel vaak meisjes moeten afwijzen, helaas geen Nagisa :'(

Aan alle Nagisa cosplaysters: Ik ben heel vrouwvriendelijk en aardig.

Misschien moet ik als Tomoya cosplayen, om zo de Nagisa van m'n dromen te vinden. Wat zou dat een mooi sprookje zijn. Later dan ook gecosplayed op de bruiloft O+
*zwijmelt*
pi_103856328
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.

Bij Clannad was dat Nagisa, bij Fate weer Saber, etc. etc.

Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt :'(
pi_103856500
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.

Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt :'(
Dat heb ik dus ook met manga's :P (Kimi no Iru Machi en Good Ending zijn daar een leuke voorbeelden van)
pi_103856665
Ik heb dat heel sterk bij shoujo manga's (met de main man, dan), en dan voel ik me zo'n suf meisje daardoor. :')
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_103856723
Jij kunt er niets aan doen... In het geval van Saber tenminste... Fate/Zero is pas 5 afleveringen bezig en ze heeft nu al een 5 koppige man-harem uit verschillende tijdsperiode's. :)

SPOILER
pi_103856793
Dat probleem bestaat totaal niet bij mij!
SPOILER
pi_103856933
Ik ben gelukkig niet de enige O+
pi_103857037
Wanneer komt Ascendancy zijn liefde voor Senjougahara verkondigen? :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_103857596
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Xaryna het volgende:
Wanneer komt Ascendancy zijn liefde voor Senjougahara verkondigen? :P
Ja ik dacht dat hij een radar voor SC had en een superradar voor Senjougahara?
Misschien helpt een plaatje?
pi_103857782
Nog 18 dagen en ik zit precies 4.5 jaar op FOK (op dit account dan)
pi_103857851
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Misa Amane, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve),

hoor ik nu ook bij de club?

EDIT: Als ik iemand tegen kom die qua persoonlijkheid op Chistina Makise lijkt val ik ongetwijfeld als een blok voor haar.
pi_103857887
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve)

Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de club *O*
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:28:19 #62
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_103857913
gaat hard met de topics hier, en dat terwijl ik nog achter lig met series :( waarom moest ik ook meerdere nieuwe uitkiezen dit seizoen! :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_103858094
We hebben Frag gesummoned, niet Ascendancy. Toch iets fout gedaan. :P

Ik volg dit seizoen trouwens 3 series.
Chocoladetaartjes.
pi_103858164
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb dat heel sterk bij shoujo manga's (met de main man, dan), en dan voel ik me zo'n suf meisje daardoor. :')

Terecht! Bishounen zijn belachelijk. :P
pi_103858398
_O- Dat filmpje! _O-
Chocoladetaartjes.
pi_103858508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
We hebben Frag gesummoned, niet Ascendancy. Toch iets fout gedaan. :P

Ik volg dit seizoen trouwens 3 series.
Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.

Ik volg er *tromgeroffel* 4, namelijk Ben-To, Guilty Crown, Mirai Nikki en Ika Musume!
En dan tel ik Bleach en Naruto niet mee want die kijk ik nu niet :+
pi_103858676
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Misa Amane, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve),

EDIT: Als ik iemand tegen kom die qua persoonlijkheid op Chistina Makise lijkt val ik ongetwijfeld als een blok voor haar.
Rin lijkt me leuker als fuckbuddy, alhoewel ik ook helemaal weg van haar was bij de UTW-route. :P

Welkom bij de club *O*
pi_103858728
Nog nieuwe Gundam franchises? :) Er zou een film komen van Gundam 00?

Er is een nieuwe serie van Gundam gericht op kleuters :N
pi_103858777
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.

Ik volg er *tromgeroffel* 4, namelijk Ben-To, Guilty Crown, Mirai Nikki en Ika Musume!
En dan tel ik Bleach en Naruto niet mee want die kijk ik nu niet :+
Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb. :P

Ik volg trouwens Mirai Nikki, Chihayafuru en Sekai-ichi Hatsukoi S2.
Chocoladetaartjes.
pi_103858825
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb. :P
Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijven :P
pi_103858857
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijven :P
You're welcome!
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef Verwerker het volgende:
Nog nieuwe Gundam franchises? :) Er zou een film komen van Gundam 00?

Er is een nieuwe serie van Gundam gericht op kleuters :N
Ze gaan je afmaken. RIP. ;(
Chocoladetaartjes.
pi_103859004
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de club *O*
??
what did i miss?

net met Mayo Chiki klaar.. aardig,maar niet meer als dat...
pi_103859027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Xaryna het volgende:

[..]

You're welcome!

[..]

Ze gaan je afmaken. RIP. ;(
Hee! Zo erg zijn we niet ;(
Maar de nieuwe Gundam, sja, ik heb 'm nog niet gezien maar to be honest: hij ziet er wel wat kiddy uit :P
Maar, als ik tijd heb, misschien dat ik 'm kijk en dan alsnog besluit dat foltering gewenst is ^O^
pi_103859091
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houden
SPOILER
SPOILER
pi_103859167
quote:

dat klinkt redelijk bekend ja :@

wellicht niet bij alle, maar wel bij veel :')
pi_103859185
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houden
SPOILER
SPOILER
slaap, nu al? :S
pi_103859190
quote:

Ghehe. :P

Ach ik ben ook een cliché om Sasuke als favo char te hebben.
pi_103859210
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
SPOILER
SPOILER
Kut, is het al zo laat...
pi_103859223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:55 schreef mschol het volgende:

[..]

slaap, nu al? :S
Studeren voor tentamens, dus morgen een lang dagje in de bieb ^O^
En het is 12 uur, prima tijd :P
pi_103859270
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Studeren voor tentamens, dus morgen een lang dagje in de bieb ^O^
En het is 12 uur, prima tijd :P
uurtje of 2-3 das een prima tijd :7 :+
pi_103859295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef mschol het volgende:

[..]

uurtje of 2-3 das een prima tijd :7 :+
Ja, maar dan wil ik wel dronken SC kunnen doen :+
pi_103859312
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja, maar dan wil ik wel dronken SC kunnen doen :+
Dat is voor jullie ook 'n stuk leuker :D
pi_103859336
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Bakakame het volgende:
Dat probleem bestaat totaal niet bij mij!
SPOILER
Hinata een main char?
pi_103859522
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Amagami SS is heel leuk!

om daar maar even op te reageren..
die verschillende chicks was wel aardig, helaas was de manier van brengen (allemaal losse verhaallijnen en niet 1 doorlopend verhaal) bijzonder jammer :P
pi_103859557
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dat is voor jullie ook 'n stuk leuker :D
je moet dronken zijn om ergens om 2:00 te kunnen reageren? pff...
pi_103859998
O dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik vind het raar dat er mensen zijn die geweldige series zoals Cowboy Bebop, Mushishi en Kino no Tabi bekritiseren omdat ze liever een lang maar middelmatig verhaal zien dan een serie fantastische opzichzelfstaande verhalen.

Zolang een verhaal goed in elkaar steekt maakt het niet uit hoe lang het is. Zo denk ik er over.
pi_103860051
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
O dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik vind het raar dat er mensen zijn die geweldige series zoals Cowboy Bebop, Mushishi en Kino no Tabi bekritiseren omdat ze liever een lang maar middelmatig verhaal zien dan een serie fantastische opzichzelfstaande verhalen.

Zolang een verhaal goed in elkaar steekt maakt het niet uit hoe lang het is. Zo denk ik er over.
imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...

dat is bijna soort van gaan slapen en na 5 minuten ruw wakker geschud te worden om daarna maar weer te moeten gaan slapen, gewoon not done..
pi_103860251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:

[..]

imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...

dat is bijna soort van gaan slapen en na 5 minuten ruw wakker geschud te worden om daarna maar weer te moeten gaan slapen, gewoon not done..
Disagree! Goede verhalen worden wat mij betreft vooral gekenmerkt door goede characters, dus zo'n serie van op zichzelf staande afleveringen gaat er prima in.
Cowboy Bebop was fantastisch en Mushishi wil ik nog een keer zien. Natsume Yuujinchou is een soortgelijke serie volgens mij, ook leuk om even bij weg te dromen. Totaal geen lastige plottwists of iets dergelijks maar, om het bij slapen te houden: gewoon een simpel verhaaltje voor het slapen gaan ^O^
pi_103860276
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hinata een main char?
Nee niet echt, maar wel O+ O+
pi_103860389
Senjou horizon 05. Ik snap er nog steeds geen fuck van, maar de gevechten zijn wel mooi. Plus ze hebben een redelijk goed episch sfeertje weten neer te zetten de laatste 2 episodes.
pi_103860430
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:21 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar wel O+ O+
hinata uit welke serie? (naruto, Kaichou wa Maid-sama!, of Fruits basket?)
pi_103860444
Chihayafuru ep 4
SPOILER
Chocoladetaartjes.
pi_103860662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:27 schreef Xaryna het volgende:
Chihayafuru ep 4
SPOILER
SPOILER
pi_103860742
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:34 schreef outcast_within het volgende:

[..]

SPOILER
Oh ja, die. :p
SPOILER
Ga nou ep 5 kijken, dan naar bed. Ben overgestapt op HorribleSubs want Commie deden de subs het niet en iemand anders die erover klaagde in de comments werd verwezen naar WMP, waar ze het overigens wel deden. :')
Chocoladetaartjes.
pi_103861234
Arata is sexy :D
Chocoladetaartjes.
pi_103861339
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:54 schreef Xaryna het volgende:
Arata is sexy :D
Dat alles wat je te melden hebt. Arme taichi.
pi_103861378
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dat alles wat je te melden hebt. Arme taichi.
En de snot scene was erg hilarisch. :P

Ik mag Taichi gewoon niet. Snotjong is 't ook! :{w
Oh één ding over hem:
SPOILER
Chocoladetaartjes.
pi_103861580
Nee die duffe doos zit in de atletiek vereniging.
pi_103861647
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:09 schreef outcast_within het volgende:
Nee die duffe doos zit in de atletiek vereniging.
Nietus! Ze zit niet in een club op het moment! :P
Chocoladetaartjes.
pi_103861661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Nietus! Ze zit niet in een club op het moment! :P
En die 4 jaar ervoor tellen niet.
pi_103861684
En dat snot jong, vergezelt er wel mooi. Staat vooraan bij de voordeur, helpt bij het verenigen van zijn liefde met haar "liefde", helpt mee met de karuta groep.

Zelfgeobsedeerd harteloos kreng is het.
pi_103861726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef outcast_within het volgende:

[..]

En die 4 jaar ervoor tellen niet.
Hij deed ook aan sport!

Aantrekkelijke jongedames in Engeland. :P
Chocoladetaartjes.
pi_103861752
Ja maar hij zat niet op de REN vereniging.
pi_103861796
Anime uit de 90's?
pi_103861802
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar hij zat niet op de REN vereniging.
Okee, okee, jij wint. Volgens mij vind je Taichi wel leuk. ;)
Chocoladetaartjes.
pi_103861811
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:18 schreef outcast_within het volgende:
Anime uit de 90's?
Ik denk het. Maar zelfs voor die tijd zijn de ogen echt bijzonder lelijk getekend.
Chocoladetaartjes.
pi_103861846
Hoe kom je er aan dan.

En taichi > arata

Maar die renvereniging vs voetbal is gewoon een feitelijke waarneming. Het is niet vreemd wanneer iemand van een renvereniging iemand eruit rent.
pi_103861859

De subs hierbij waren:
"What are you looking at?"

Chocoladetaartjes.
pi_103861880
A very badly drawn anime I answered.
pi_103861886
pi_103861936
:') _O- :')

Ik ben m aan het kijken omdat ik zag dat er een anime bestond van een manga die ik al gelezen had en wel goed vond. Ik heb verder geen idee uit welk jaar ze komen.

Maar die misvormde hoofden vind ik wel een beetje beangstigend. :')

SPOILER
Chocoladetaartjes.
pi_103862127
don't worry everyone is doing it
  woensdag 2 november 2011 @ 10:48:35 #113
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103867205
Snel topic gaat snel.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_103870357
pi_103870623
quote:
_O-

Ik geef toe dat Taichi wel aardig is, ergens diep van binnen. :P Maar hij uit het vaak gemeen!
Chocoladetaartjes.
pi_103870893
Mawara peguindrum. 04 Pak dat rode boekje nou je zus der leven hangt ervan af. Irriteer me een beetje dat die moralistische miet niet de zwaarte van de situatie kan inschatten.
pi_103871146
Einde chihayafuru. Ze eindigt met:
SPOILER
pi_103871440
quote:
#2 is ongetwijfeld de grappigste pinguïn
  woensdag 2 november 2011 @ 13:01:20 #119
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103871474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef outcast_within het volgende:
Mawara peguindrum. 04 Pak dat rode boekje nou je zus der leven hangt ervan af. Irriteer me een beetje dat die moralistische miet niet de zwaarte van de situatie kan inschatten.
Met de vele zijsprongen leek het de laatste tijd wel of het helemaal niet meer over het redden van de zus ging. Maar dat maakt de pret en verbazing bij deze serie er niet minder om.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103871492
ik ben pas bij 4
pi_103871905
Ik heb net episode 1 van Penguindrum gezien.

Dat belooft wat :P
  woensdag 2 november 2011 @ 14:00:20 #122
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103873228
Intrigerende Penguindrum is intrigerend.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_103874412
Nieuwe Ika! *O*
  woensdag 2 november 2011 @ 14:43:11 #124
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103874806
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef outcast_within het volgende:
ik ben pas bij 4
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net episode 1 van Penguindrum gezien.

Dat belooft wat :P
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef .Cake. het volgende:
Intrigerende Penguindrum is intrigerend.
Ah nog even en Penguindrum verslaat Mirai Nikki hier! >:)
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Bakakame het volgende:
Nieuwe Ika! *O*
Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa! :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103875031
De Penguindrum is een MIrai Nikki.
pi_103875588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Weakling het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa! :P
volgende week weer pauze. Welke subgroup doet subben zonder al die squiding vrijheid.
  woensdag 2 november 2011 @ 15:05:48 #127
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103875662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gehehe, zo had ik het niet bekeken, maar klopt eigenlijk helemaal!
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:03 schreef outcast_within het volgende:
volgende week weer pauze. Welke subgroup doet subben zonder al die squiding vrijheid.
Laat ik het zo zeggen: het is me bij FFFPeeps nooit opgevallen.
pi_103876685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik volg hem alleen niet. Wanneer hij klaar is download ik wel een batch.
pi_103881912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Weakling het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik volg 'm ook van FFFPeeps, die staat online ;)
pi_103882135
Jump magazine en al die breaks :r
pi_103882530
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:15 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Hij deed ook aan sport!

[ afbeelding ]
Aantrekkelijke jongedames in Engeland. :P
Was daar niet zo'n uitspraak over? :P

"Anime from the 90's...where women look like men."
pi_103887615
Had ik al gezegd dat Persona 4 verdomd stijlvol is? Persona 4 is verdomd stijlvol!

[ Bericht 2% gewijzigd door Repelsteeltju op 02-11-2011 19:53:37 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 20:47:41 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_103891348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Had ik al gezegd dat Persona 4 verdomd stijlvol is? Persona 4 is verdomd stijlvol!
Zeer zeker. De stijl is echt geweldig mooi!
Zeer goede muziek ook :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_103892844
Het is misschien niet helemaal ontopic, maar is de nieuwe thundercats tekenfilm aan te bevelen?
pi_103892977
quote:
I like.
pi_103893043
quote:
Niet verkeerd nee...
  donderdag 3 november 2011 @ 00:02:58 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103902056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is misschien niet helemaal ontopic, maar is de nieuwe thundercats tekenfilm aan te bevelen?
Ik heb 3 of 4 afleveringen gezien maar dat was vrij positief. Goede reboot in ieder geval.
  donderdag 3 november 2011 @ 00:09:48 #138
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_103902337
Meer mensen die Gintama volgen?
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_103903023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze zijn sinds kort weer verder gegaan met de serie (aflevering 9 kwam vorige week uit). Mijn insteek: je moet niet teveel kijken met de ogen van zoals je het vroeger had gezien. Het is een reboot van de serie. De hoofdpersonen zitten erin en het zwaard en Mumra. Daarmee houdt de overeenkomsten zo een beetje op. Ze hebben een compleet nieuw verhaal om de Thundercats heen geschreven. Tot nu toe vind ik het best aardig. Het blijft een tekenfilm met doelgroep voor de kinderen, dus kijk er niet al te series naar! :p
pi_103903840
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:09 schreef Samael het volgende:
Volgen is een groot woord. Een jaar geleden begonnen. Ben nu bij zeventien ofzo van de 2000.
  donderdag 3 november 2011 @ 00:58:02 #141
333374 Lithia
Too serious
pi_103903892
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:09 schreef Samael het volgende:
Joa, maar lig nu wat achter sinds ze met de nieuwe seizoen begonnen zijn.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_103903923
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef MakuMaku het volgende:

[..]

Mijn insteek: je moet niet teveel kijken met de ogen van zoals je het vroeger had gezien.
Ik heb de vorige Thundercats serie voor zo ver ik het mij kan herinneren nooit gezien, dus dat zal wel lukken.
quote:
Tot nu toe vind ik het best aardig. Het blijft een tekenfilm met doelgroep voor de kinderen, dus kijk er niet al te series naar! :p
Hmm, bedoel je met 'kinderen' mensen met tien levensjaren of minder...? Ik wil wel een beetje plot in mijn series. Als ik een aaneenschakeling van flitsende actiescènes moet kijken, bestemd voor kinderen die hun aandacht er niet bij kunnen houden als er niet elke 5 seconden een explosie is, heb ik liever Bleach fillers en dat ook echt alleen als het móét.

Nu ik heb aflevering 1 en 2 al gedownload dus misschien moet ik zelf maar kijken of het wat is.
pi_103904565
Ik kan niet slapen maar de wekker gaat alweer over 5 uur. Nog maar een anime dan!
pi_103904680
ronbin007bond is gebanned t/m 10 november. :X
pi_103904711
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
ronbin007bond is gebanned t/m 10 november. :X
Hoe dat zo?

edit al nagelezen

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 03-11-2011 03:03:12 ]
pi_103905099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe dat zo?

edit al nagelezen
waar lees je zoiets na ? :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 3 november 2011 @ 07:34:36 #147
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103905429
Heb een tijdje geleden eens Death Note opgezet, damn wat is dat een pakkende serie zeg !
Het gaat gewoon zo extreem ver op bepaalde punten, en ze krijgen het zo geweldig voor elkaar om je mee te laten leven met de personages. Ik kijk maar heel sporadisch een complete Anime serie, maar ik hoop écht ooit eens een Anime te vinden zoals Death Note. Ben een zeer groot liefhebber van films en series die inspelen op emoties ,daardoor vrij grof zijn en je aan het denken zetten. Het onmogelijke gebeurde namelijk in Death Note en dat is hetgene wat mij naar een serie trekt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103905807
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 07:34 schreef Keyos het volgende:
Heb een tijdje geleden eens Death Note opgezet, damn wat is dat een pakkende serie zeg !
Het gaat gewoon zo extreem ver op bepaalde punten, en ze krijgen het zo geweldig voor elkaar om je mee te laten leven met de personages. Ik kijk maar heel sporadisch een complete Anime serie, maar ik hoop écht ooit eens een Anime te vinden zoals Death Note. Ben een zeer groot liefhebber van films en series die inspelen op emoties ,daardoor vrij grof zijn en je aan het denken zetten. Het onmogelijke gebeurde namelijk in Death Note en dat is hetgene wat mij naar een serie trekt.
Die zijn er genoeg hoor... Meestal zijn het de wat kleinere animees.
Misschien vindt je Tokyo Magnitude 8.0 leuk. Achteraf is het een waar gebeurd verhaal :o
pi_103905943
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:18 schreef Qunix het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg hoor... Meestal zijn het de wat kleinere animees.
Misschien vindt je Tokyo Magnitude 8.0 leuk. Achteraf is het een waar gebeurd verhaal :o
Die plottwist :'(
pi_103905999
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:33 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Toch wel een van de beste die ik ooit gezien heb.
pi_103906178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe dat zo?

edit al nagelezen
Waar lees je dat?
  donderdag 3 november 2011 @ 09:46:37 #153
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103907285
Zo hey en ook meteen tot 10 november. Dan heeft robin007 het wel heel "bond" (hohoho-hum) gemaakt, want bans beginnen ergens bij een dag of drie dacht ik.

Enfin: Ika was weer snoezig. Het is allemaal niet zo hilarisch of zo, maar dat hoeft voor mij ook niet. Simpele "naief eigenwijs kindje" eps laten me ook al een klein half uurtje denken dat de wereld eenvoudig, overzichtelijk en lief is. Krijg er nog steeds een hele goede bui (raar woord) van na het kijken.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:15:03 #154
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103907914
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:33 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik was echt WOEST bij die plottwist, ik kon dat jong wel zijn nek omdraaien voor wat hij deed , en dat is dus het sein dat je een geweldige serie bent, zodanig shocking dat ik zelf meeleef met de personages en hun daden. Dat had ik bijv ook met The Green Mile, ik was woest op die cipier, het is gelijk mijn favoriete film ooit.

EDIT: Even wat woorden verbeterd, gotta hate tikken op mobiele telefoons

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 03-11-2011 13:18:07 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103908683
quote:
Ik heb ooit in 2006 een ban gekregen. Enig idee waar ik de reden kan opzoeken?

[ Bericht 19% gewijzigd door outcast_within op 03-11-2011 10:59:42 ]
pi_103908954
zo, gister eindelijk Astarotte no Omocha! eens afgekeken
echt.. hoeveel belachelijke dingen weten ze weer in 1 serie te verwerken :')

wat gaan jullie trouwens hard met het topic..:P
pi_103909993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Bij je notes misschien?
  donderdag 3 november 2011 @ 11:55:11 #158
333374 Lithia
Too serious
pi_103910358
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef shmoopy het volgende:
outcast_within blijft een weekje uit Onzin wegens topickicken en baggeren.
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef shmoopy het volgende:
Ippon blijft sfeerverziekend bezig, ondanks waarschuwingen, weekban POL/NWS.
outcast_within doodsverwensing en gedoe in DIG, weekban daar.
De search :)
Ik typte jouw naam in en zocht in MED.
pi_103910517
Ah de doodverwensing nice. Ik mis alleen de algehele ban.
pi_103910600
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef outcast_within het volgende:
je kan een FA natuurlijk gewoon een mailtje sturen? :7
pi_103911374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
Wie oh wie is robin007bond?
Het is een ventje met een grote mond

Grote monden moeten leren
FOK! niet voor anderen te versjteren

Ventje heeft nu een ban
zodat ie eens lekker vroeg slapen kan.

We zien je ooit wel weer terug
hopelijk is jouw toekomstige unban geen grote bug.

Madrid
Hahaha _O-

Heeftie zeker weer in POL lopen trollen. :P
Chocoladetaartjes.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:33:11 #162
333374 Lithia
Too serious
pi_103911412
quote:
Zou ik ook niet weten. Ik heb geen hele research gedaan.
pi_103912367
quote:
Ben benieuwd wat er toendertijd gebeurd is
pi_103912383
Yuuno is schattig. O+
Chocoladetaartjes.
pi_103912442
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:07 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er toendertijd gebeurd is
Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.

p.s. blessed. Sterf toch man.
p.p.s. de holocaust heeft nooit plaatsgevonden.
pi_103912544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.

Quote voor de zekerheid.
pi_103912748
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:

[..]

TR aangemaakt!
pi_103913162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 07:34 schreef Keyos het volgende:
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.
pi_103917121
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 06:05 schreef DJ_ het volgende:

[..]

waar lees je zoiets na ? :P
In zijn posthistory. :P
pi_103917911
quote:

[..]

Jij hebt dit jaar nog een ban gehad.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Hahaha _O-

Heeftie zeker weer in POL lopen trollen. :P
Hij had ruzie met ene Staal. :P

[ Bericht 25% gewijzigd door -Strawberry- op 03-11-2011 16:16:27 ]
pi_103918704
Je had ook gewoon naar pagina's 1-4 van het POLMEET-topic kunnen verwijzen.
pi_103918741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.
je zou ook " Code Geas " kunnen proberen! :) leuke serie! :D
Niet linksom, Niet rechtsom maar gewoon rechtdoor!!
pi_103918786
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:32 schreef Tyxioo het volgende:

[..]

je zou ook " Code Geas " kunnen proberen! :) leuke serie! :D
Code Geass is leuk en lijkt op Death Note, maar doet helemaal geen poging het publiek aan het denken te zetten.
  donderdag 3 november 2011 @ 16:38:55 #174
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103918913
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Code Geass is leuk en lijkt op Death Note, maar doet helemaal geen poging het publiek aan het denken te zetten.
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.
pi_103918965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.
mee eens :')
pi_103918975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je had ook gewoon naar pagina's 1-4 van het POLMEET-topic kunnen verwijzen.
Ik wist niet meer precies waar ik het had gelezen.
  donderdag 3 november 2011 @ 16:58:34 #177
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103919631
quote:
Gewoon zelf een beetje rondkijken naar series die je leuk lijken. Er dan een klein handjevol van volgen en niet meer denken aan die honderden andere series die misschien ook wel leuk zijn. Anders wordt je gek. Ik volg er zelf een stuk of zes en dat zijn er eigenlijk al drie teveel voor me.
pi_103919919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wist niet meer precies waar ik het had gelezen.
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt. _O-
Chocoladetaartjes.
  donderdag 3 november 2011 @ 17:55:41 #179
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_103922178
Je had het engels ook naar het nederlands moeten vertalen. rinkel heel de weg.
pi_103922233
Briljant trouwens dat KFC het zo gemarket heeft dat japanners kip eten met kersmis.
  donderdag 3 november 2011 @ 18:27:44 #182
333374 Lithia
Too serious
pi_103922553
  donderdag 3 november 2011 @ 19:24:50 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_103925080
quote:

[..]

Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.
pi_103925172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Duidelijk een noob. :')
pi_103925232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.
Als je bij bent wel, ja. Als je net begint begrijp ik het wel. Er zijn gewoon teveel goede series uitgebracht.
pi_103925410
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Hmm, is zij zó berucht dan?

* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
pi_103925487
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:19 schreef outcast_within het volgende:
Briljant trouwens dat KFC het zo gemarket heeft dat japanners kip eten met kersmis.
Idd ja!
pi_103925623
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
Zij is de Godmother. ;)
  donderdag 3 november 2011 @ 19:40:43 #191
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103925942
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.
ANIMEES.
- Scamp
pi_103926899
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:40 schreef .Cake. het volgende:

[..]

* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.
Jullie kennen Danny toch wel?

Yvonne is net zoiets, maar dan vrouwelijk. :+
Chocoladetaartjes.
pi_103928273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:

[..]

dat is zn vrouw toch ?
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_103928294
Meh... Naruto makers kijken One Piece... Een persoon wat goed kan schoppen door dingen heen. Een eiland met alleen vrouwen. En ze varen op een bootje en beleven avonturen.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:19:49 #195
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103928369
quote:

[..]

:@

Nee.
ANIMEES.
- Scamp
pi_103928896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat is zn vrouw toch ?
Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne. :@
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef .Cake. het volgende:

[..]

:@

Nee.
:') :D
Chocoladetaartjes.
pi_103929100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne. :@

[..]

:') :D
ohh mm dat zal ik het wel verkeerd hebben :P
pi_103929109
Vrouwelijk vind ik niet bepaald het juiste woord om der te beschrijven.
pi_103929686
quote:

[..]

Nee, maar als hij zo bekend is dan zal hij wel een pagina hebben op de Fok!-wiki.
quote:
Danny
Administrator en tevens eigenaar en oprichter van FOK! Te herkennen aan z'n kale FOK! euh Kop!
Tjah zo kun je er ook over nadenken toch??
Dus Yvonne is een kale co-eigenaar en co-oprichter van FOK!?

Waarom heeft fok trouwens een leesteken in de naam? Leestekens horen in zinnen, niet in namen. De naam FOK! is toch niet bedacht door een Japanner die geen idee heeft hoe de Engelse taal werkt maar het wel kewl vin' klinken.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:41:12 #200
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103929785
Yvonne, de naam ken ik wel, hoe ze er uit ziet weet ik niet en boeit me ook niks.
quote:
Briljant en zooooo waar.
pi_103929926
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
:o _O-
pi_103929970
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Pics? :P
pi_103930024
Maar toch....Yvonne en Danny niet kennen. :')
pi_103930643
Yvonne en Danny klinkt eigenlijk wel vaag bekend... is het een animé? :+
pi_103931911
Hahaha jullie _O-
pi_103931961
Ik heb een paar biertjes teveel op, ja nu al, in de trein. :') Thank god geen nachttrein woot :D
  donderdag 3 november 2011 @ 21:52:50 #207
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103934767
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwa, ik vind het niet zo'n impact hebben op mijn persoonlijke leven.

En dat filmpje, die chick in dat kerstrokje... :) Voor de rest so true.
ANIMEES.
- Scamp
pi_103934950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
moeten we die kennen dan?
pi_103935230
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb een paar biertjes teveel op, ja nu al, in de trein. :') Thank god geen nachttrein woot :D
Alcoholist. :')
pi_103941437
De tweede film van Eden of the East gekeken. Met moeite uitgekeken, snapte er geen bal meer van zeg.
Iemand hier die het geheel wel succesvol heeft kunnen volgen?
pi_103941766
Ja, en het was niet lastig :x
pi_103942385
eden of the east spoilers:
SPOILER
Kortom ik snap er geen drol van :p
pi_103942648
SPOILER
pi_103943114
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alcoholist. :')
Nee naborrelen met mijn collegepeepz is gezellig, niet alcoholistisch!
pi_103943556
Vol met plotholes en onbeantwoorde vragen dus. Daar kan ik niet tegen :p
De serie heb ik me mee vermaakt maar de films vielen mij tegen.
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:45:04 #216
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103944252
quote:
Ik vind het ook aardig goed de verhaallijn van de game volgen(een heel stuk beter dan trinity soul), vraag me alleen wel af of de anime ook interessant is voor de gene die de game niet gespeeld hebben..
pi_103945830
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik vind het ook aardig goed de verhaallijn van de game volgen(een heel stuk beter dan trinity soul), vraag me alleen wel af of de anime ook interessant is voor de gene die de game niet gespeeld hebben..
Wat is toch die verhaallijn waar u over spreekt? Persona 4 is toch gewoon een spectaculaire animé waar alle personages op een fabuleuze manier vrede sluiten met de kanten van hun persoonlijkheid die ze liever verborgen houden?

O en Chie die zich als een bro gedraagt en de brilletjes die ze steeds dragen zijn kewl.

tl;dr interessant zou ik het niet noemen. Het is gewoon heel stijlvol en leuk, maar alleen voor de plot zou ik het niet kijken.
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:21:09 #218
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103949527
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 02:38 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wat is toch die verhaallijn waar u over spreekt?
Persona 4, houd de zelfde structuur, stijl en tot nu toe nagenoeg de zelfde verhaallijnen aan als de PS2 RPG uit 2008 en dat doet men niet vaak met anime adaptations van games,vandaar :)
pi_103951070
Penguin mawadrum is absoluut niet geschikt om te marathonnoen(srsly spellcheck wtf is this?).
Er zit zoveel herhaling in. Wekelijks is het wel te doen, maar achter elkaar zo vaak het woord fate, destiny en nog meer dingen aanhoren werkt niet. Trouwens deze anime is niet zoals steins gate die een vraag opgooit en een paar episodes beantwoord en weer 2 vragen opgooit. Dit is een serie die een vraag opgooit niet beantwoord en weer 2vragen opgooit.
Ben ik persoonlijk niet echt een fan van.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:47:35 #220
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103952072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:14 schreef outcast_within het volgende:
Penguin mawadrum is absoluut niet geschikt om te marathonnoen(srsly spellcheck wtf is this?).
Er zit zoveel herhaling in. Wekelijks is het wel te doen, maar achter elkaar zo vaak het woord fate, destiny en nog meer dingen aanhoren werkt niet.
Die "herhalingen" worden een heel stuk minder en houden zelfs nagenoeg op. Niet dat het er daarna allemaal helderder op wordt, maar toch.
quote:
Trouwens deze anime is niet zoals steins gate die een vraag opgooit en een paar episodes beantwoord en weer 2 vragen opgooit. Dit is een serie die een vraag opgooit niet beantwoord en weer 2vragen opgooit.
Ben ik persoonlijk niet echt een fan van.
Maar veel vragen worden uiteindelijk wel beantwoord, alleen niet direct nee.
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:49:47 #221
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103957503
Nieuwste Haganai is weer gaaf! ^O^

Niet alleen omdat het weer een soort rpg-aflevering is, maar ook omdat ze volgens mij een paar melodietjes uit Lufia gebruiken. En de zin:

"There's no way your little sister can be this cute!" wordt letterlijk uitgesproken :P

_O_
ANIMEES.
- Scamp
pi_103959172

De een is zwart en de andere is wit met blauwe strepen.
Dit kan maar een ding betekenen; SURVIVAL STRATEGY!
pi_103966612
Heilschennis, maar ik heb penguin ep 16 op 1.5 speed gekeken. Het gaat me anders echt te langzaam.
pi_103969653
Kijk het dan gewoon helemaal niet. :')

pi_103969901
Njah ze hebben zoveel vragen opgeworpen dat ik het uitkijk.
pi_103970407
Als je Penguindrum niet wilt kijken en alleen maar wilt weten hoe het verder gaat kun je ook gewoon wekelijks de recensies lezen, op bijvoorbeeld Randomc.

Ach mijn respect heb heb je, ik zou nooit een anime op 1,5x de normale snelheid kijken behalve om te te lachen om de verdomd hoge stemmen van Japanse vrouwelijke stem-actrices. _O-
pi_103971508
Anime cliche #58
Onrealistisch bewegende borsten.
pi_103972585
ik ga na 4 jaar (ja serieus) eindelijk seto no hayanome afkijken :')
pi_103972820
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:56:04 #230
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_103972832
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
Is dat nou extra opwindend, eigenlijk? :D
Chocoladetaartjes.
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:58:09 #231
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103972954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kijk het dan gewoon helemaal niet. :')

[ afbeelding ]
Chie is tof, die schopt tanks etc.

vrijdag 4 november 2011 @ 21:18:05 #232
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103974019
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:56 schreef Xaryna het volgende:
Is dat nou extra opwindend, eigenlijk? :D
Geen idee, jij was van de yaoi? :o

Ik dacht heel even dat we bij P4 een nieuwe Yuuno erbij zouden krijgen!

Mirai Nikki was weer nice! ^O^
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:19:06 #233
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_103977774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Geen idee, jij was van de yaoi? :o

Ik dacht heel even dat we bij P4 een nieuwe Yuuno erbij zouden krijgen!

Mirai Nikki was weer nice! ^O^
Wat heeft yaoi te maken met extra beweeglijke elastieten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Xaryna op 04-11-2011 22:36:55 ]
Chocoladetaartjes.
pi_103979493
quote:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
What the fuck _O-

Waar is dat nou weer van?
pi_103980274
quote:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
:') echt, af en toe vraag ik waar je ze vandaan haalt...

had je de cliche tsundere meisjes/vrouwen al? (die dus om alles @random boos worden, en uiteindelijk toch als een blok vallen voor de hoofdpersonen? :+)
of de tegenovergestelde: die totaal clueless zijn..
pi_103980352
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef mschol het volgende:

of de tegenovergestelde: die totaal clueless zijn..
Otani. O+
pi_103980493
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Otani. O+
de jongens zijn idd meestal totaal clueless.. dan is een serie met een totaal clueless vrouw/meisje nog wel eens een prettige afwisseling.. ( Kaichō wa Maid-sama was er zo 1)
pi_103981122
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

de jongens zijn idd meestal totaal clueless.. dan is een serie met een totaal clueless vrouw/meisje nog wel eens een prettige afwisseling.. ( Kaichō wa Maid-sama was er zo 1)
Pres is meer van "wtf doe je?"
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:36:30 #239
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103982123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef mschol het volgende:

[..]

:') echt, af en toe vraag ik waar je ze vandaan haalt...

had je de cliche tsundere meisjes/vrouwen al? (die dus om alles @random boos worden, en uiteindelijk toch als een blok vallen voor de hoofdpersonen? :+)
Chi-chi Bulma :') en dan een hele tijd niks.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 04-11-2011 23:47:08 ]
pi_103982751
Ika Musume *O*
SUGOI DE GESO~
  zaterdag 5 november 2011 @ 00:01:50 #241
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_103983420
Net even de manga van Persona 4 'doorgebladerd' en tot nu toe doet de anime het spel echt meer eer aan, je zou de laatste ep als filler kunnen beschowen als je alleen de manga gelezen hebt, maar deze ep pakt in een keer 2 s.links aan,waar je er in het spel minimaal een dag of 12(mits je de juiste persona bezit) nodig hebt. :D

Aangezien het zeg maar mijn fevoriete RPG op de PS2 was ga ik de anime iig tot het einde volgen. ^O^
pi_103987597
quote:
LOL uit welke anime komt dat
pi_103987699
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

What the fuck _O-

Waar is dat nou weer van?
Dunno deze zat er ook tussen
_O-
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:27:51 #244
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103998011
quote:
FABULOUS MAX!
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
Heilschennis, maar ik heb penguin ep 16 op 1.5 speed gekeken. Het gaat me anders echt te langzaam.
Oeh, ik heb vaak juist het tegenovergestelde bij Penguindrum. Doe het niet, maar heb de neiging om terug te spoelen of langzamer te kijken. Ik zou helemaal mijn grip (die al niet super is) op de serie verliezen als ik op 1.5 speed zou kijken.
pi_103998036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 06:26 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dunno deze zat er ook tussen
_O-
[ afbeelding ]
Aaahw. :D
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:32:45 #246
333374 Lithia
Too serious
pi_103998120
quote:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
:D _O-
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:46:23 #247
333374 Lithia
Too serious
pi_103998470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:23:33 #248
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103999390
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:46 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.
Ga m kijken dan! Leuke serie :)
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:26:37 #249
333374 Lithia
Too serious
pi_103999483
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:23 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ga m kijken dan! Leuke serie :)
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:45:46 #250
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104000132
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:

[..]

Geen idee, ik lees geen manga :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_104001158
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de anime :P

En leest er iemand hier "Kagami no Kuni no Harisugawa"?
Kheb nu de eerste paar chapters gelezen en ik ga hem wss wel verder volgen :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:19:05 #252
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104003541
Usagi Drop 2.5 is aawwwwww O+
ANIMEES.
- Scamp
pi_104003780
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef PAAC het volgende:

[..]

Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de anime :P

En leest er iemand hier "Kagami no Kuni no Harisugawa"?
Kheb nu de eerste paar chapters gelezen en ik ga hem wss wel verder volgen :)
de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga's :+
pi_104004406
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef mschol het volgende:

[..]

de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga's :+
Ben nu bij de huidige chapter en ik blijf hem zeker volgen :) (Nog een serietje erbij kan wel aangezien ik nu toch amper/niet kan gamen)
pi_104005973
Dit is briljant :')

(start = 6m 28s)

Janken Tournament 2011 (rock paper scissors)
pi_104006397
Haganai is nog steeds leuk maar ik heb een beetje het idee dat ze nu al dingen beginnen te recyclen.
Zoals de relatie tussen de non en de imouto, die veel weg heeft van de relatie die Sena en Yozora met elkaar hebben en zoals die keer dat een personage een soort van een tekst over robots oplas en erotiserende, en die andere keer dat een ander personage een seksscène oplas uit een visual novel. Ik weet dat Haganai niet pretendeert origineel te zijn, maar ze zouden op zijn minst een paar afleveringen kunnen wachten voordat ze andere personages meer van hetzelfde laten doen.
pi_104006795
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haganai is nog steeds leuk maar ik heb een beetje het idee dat ze nu al dingen beginnen te recyclen.
Zoals de relatie tussen de non en de imouto, die veel weg heeft van de relatie die Sena en Yozora met elkaar hebben en zoals die keer dat een personage een soort van een tekst over robots oplas en erotiserende, en die andere keer dat een ander personage een seksscène oplas uit een visual novel. Ik weet dat Haganai niet pretendeert origineel te zijn, maar ze zouden op zijn minst een paar afleveringen kunnen wachten voordat ze andere personages meer van hetzelfde laten doen.
Ik heb hetzelfde met oa Gamaran Gintama(verwar die 2 altijd...,de randomness wordt te standaard bij Gintama) en Detective Conan.
Maar zelf ben ik dan ook meer van de verhaallijnen waarin je merkt dat er vooruitgang is ipv veel short stories met langzame vooruitgang.
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:50:50 #259
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104012061
"* Note: Ika Musume will be on break again next week so that the other broadcast stations can finally catch up."

NOOOOOOOOOoooooooo..........!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104013224
het einde van seto no hayanome was imho beetje teleurstelling...
Boku Ha Tomodachi Ga Sukunai 05 is uit :s)

[ Bericht 53% gewijzigd door mschol op 05-11-2011 23:22:14 ]
pi_104017687
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
Dit is briljant :')

(start = 6m 28s)

Janken Tournament 2011 (rock paper scissors)
AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.

AKB48 released their 23rd major single(25th overall), Kaze wa Fuiteiru on 26 October 2011. The single sold 1,045,937 copies on the first day of release, setting a new record for the first day sales of AKB48 singles, surpassing the previous record set by Flying Get.

In 2012, AKB48 will receive their first television anime series. This anime series is directed by Yoshimasa Hiraike, while AKB48 producer Yasushi Akimoto will be in-charge of its planning and supervision of the production.

Dat hele AKB48 is echt groot.
pi_104018263
quote:
5s.gif Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Qunix het volgende:

[..]

AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.

AKB48 released their 23rd major single(25th overall), Kaze wa Fuiteiru on 26 October 2011. The single sold 1,045,937 copies on the first day of release, setting a new record for the first day sales of AKB48 singles, surpassing the previous record set by Flying Get.

In 2012, AKB48 will receive their first television anime series. This anime series is directed by Yoshimasa Hiraike, while AKB48 producer Yasushi Akimoto will be in-charge of its planning and supervision of the production.

Dat hele AKB48 is echt groot.
Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.
pi_104021155
iemand hier die Mashiro Iro Symphony kijkt?
erg prettig dat het een beetje normale serie is :)
was ik alweer even naar opzoek..
pi_104022378
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.
AKB49 is een manga gebaseerd op hun :)
  zondag 6 november 2011 @ 10:34:23 #265
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104023290
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 02:42 schreef mschol het volgende:
iemand hier die Mashiro Iro Symphony kijkt?
erg prettig dat het een beetje normale serie is :)
was ik alweer even naar opzoek..
ikke! :)
pi_104031071
One Piece 3D: Mugiwara Chase gepost.
  zondag 6 november 2011 @ 17:35:50 #267
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104040439
Guilty Crown 4 op animees.nl!

ANIMEES.
- Scamp
pi_104044630
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 17:35 schreef .Cake. het volgende:
Guilty Crown 4 op animees.nl!

Was wel leuke episode :)
pi_104047552
guilty crown moet ik ook even een keertje bekijken, eens kijken hoe die is :)
  zondag 6 november 2011 @ 21:50:17 #270
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104053364
Haha, ik zat net Bakuman te kijken en ik dacht: Goh, die stem van de zangeres in de ED lijkt best wel op een OP van Gundam 00 (The Brilliant Green - Ash Like Snow):

Blijkt het van Tommy Heavenly 6 te zijn! :P

ANIMEES.
- Scamp
pi_104055077
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef .Cake. het volgende:
Haha, ik zat net Bakuman te kijken en ik dacht: Goh, die stem van de zangeres in de ED lijkt best wel op een OP van Gundam 00 (The Brilliant Green - Ash Like Snow):

Blijkt het van Tommy Heavenly 6 te zijn! :P

Nummers lijken wel veel op elkaar...
pi_104055340
damn, ik ben weer veel aan het volgen :o
5 series van dit seizoen (en mogelijk worden dit er meer :P)
pi_104055861
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef mschol het volgende:
dat kan ik dus echt niet he, ik wacht altijd het hele seizoen af en jaag 12 eps series er in 1 a 2 dagen door.
pi_104056179
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef mschol het volgende:
Qua anime volg ik momenteel alleen Mirai Nikki, Guilty Crown en One Piece.
Manga's volg ik veelsteveel van (kheb sinds dit weekend weer 3 series erbij).
pi_104056524
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat kan ik dus echt niet he, ik wacht altijd het hele seizoen af en jaag 12 eps series er in 1 a 2 dagen door.
normaal gesproken lukt mij dat ook slecht hoor :P
kijk ook veel liever batches :P
ik ga de laaste paar eps van de series wel opsparen..

mijn beste kijkscore is trouwens 25/26 eps op 1 dag (in 2 dagen eureka 7 :+)

mijn Mal wordt met de dag completer inmiddels :+ (eindelijk eens proberen het fatsoenlijk bij te houden :P)
helaas nog ver van compleet, ik heb afail veel meer series gezien :P

[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 06-11-2011 22:46:00 ]
  zondag 6 november 2011 @ 22:46:40 #276
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104056936
Op dit moment volg ik Fate/Zero, Guilty Crown, Haganai, Mirai Nikki, Gundam AGE, Bakuman II, Shinryaku?! Ika Musume, Persona 4 The Animate, Chihayafuru, Last Exile: Fam the Silver Wing en Ben-to.

Ik heb geen tijd voor batches met zo'n druk schema :o Wel het drukste seizoen dat ik volg tot nu toe!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104057530
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn beste kijkscore is trouwens 25/26 eps op 1 dag (in 2 dagen eureka 7 :+)

Klinkt bekend zo heb ik Bleach, Naruto en One Piece weten bij te werken (Bleach en Naruto uiteindelijk gedropt).
Manga record is ca 150 chapters á 20 pagina's op één dag.

En met de komst van Skyrim ga ik dat de eerst komende tijd wss niet verbeteren :P (Als het me lukt om te spelen)
  zondag 6 november 2011 @ 23:11:37 #278
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104058394
One Piece wordt weer episch _O_

Die van vorige week :9~
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_104061045
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:57 schreef PAAC het volgende:

[..]

Klinkt bekend zo heb ik Bleach, Naruto en One Piece weten bij te werken (Bleach en Naruto uiteindelijk gedropt).
Manga record is ca 150 chapters á 20 pagina's op één dag.

En met de komst van Skyrim ga ik dat de eerst komende tijd wss niet verbeteren :P (Als het me lukt om te spelen)
Skyrim gaat mij ook een achterstand in anime en/of studie opleveren _O_
pi_104061086
ik game nauwelijks meer, dus dat probleem heb ik niet :+
  maandag 7 november 2011 @ 00:19:31 #281
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104061131
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Skyrim gaat mij ook een achterstand in anime en/of studie opleveren _O_
Skyrim :')

Zelda :9~
  maandag 7 november 2011 @ 00:24:25 #282
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104061298
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2011 00:19 schreef gniffie het volgende:
Zelda :9~
_O_
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 7 november 2011 @ 00:36:15 #283
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104061679
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef .Cake. het volgende:

[..]

_O_
Je bent "Skyrim :')" vergeten te qouten
pi_104062216
*O* w/
  maandag 7 november 2011 @ 00:58:51 #285
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104062312
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef gniffie het volgende:

[..]

Je bent "Skyrim :')" vergeten te qouten
Omdat ik niet echt een mening heb over Skyrim. Hou me er gewoon niet mee bezig, dus tja :P
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:
*O* w/
Okaerinasai :W

Net de 12e aflevering gezien van Bakemonogatari, blijft een van de beste afleveringen evah!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104062575
De game Fate/Extra is in de USA uitgebracht voor PSP. ^O^
pi_104063183
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
De game Fate/Extra is in de USA uitgebracht voor PSP. ^O^
Hoe was de ban?
pi_104064261
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:44 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Hoe was de ban?
Zwaar. Ik heb er zelfs over gedroomd. :'(
  maandag 7 november 2011 @ 07:43:03 #289
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104064358
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 07:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zwaar. Ik heb er zelfs over gedroomd. :'(
Ik dacht dat je tot de 10e had? Dat zei iemand. :P
Chocoladetaartjes.
pi_104064390
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 07:43 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik dacht dat je tot de 10e had? Dat zei iemand. :P
Ik heb mijn excuses aangeboden aan yvonne en ben nu weer unbanned :P
  maandag 7 november 2011 @ 08:13:04 #291
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104064549
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 07:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Aww, wat schattig. O+

* Xaryna aait Robin.
Chocoladetaartjes.
pi_104064688
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:
*O* w/
Joepie welkom terug! *O*
pi_104066796
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 08:13 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Aww, wat schattig. O+

* Xaryna aait Robin.
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 08:27 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Joepie welkom terug! *O*
Voelt zo goed om terug te zijn :D
pi_104066823
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 07:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

das wel weer jammer dat het zo makkelijk gaat
pi_104066870
quote:
12s.gif Op maandag 7 november 2011 10:27 schreef mschol het volgende:

[..]

das wel weer jammer dat het zo makkelijk gaat
Ik heb me braaf gedragen en het uitgepraat :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2011 10:29:35 ]
  maandag 7 november 2011 @ 11:51:18 #296
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104069208
Nu weet ik nog steeds niet wie Yvonne is...
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 7 november 2011 @ 12:04:29 #297
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104069805
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef .Cake. het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wie Yvonne is...
Ga eens op zoek, zou ik zeggen. :P
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 10:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb me braaf gedragen en het uitgepraat :)
Natuurlijk heb je je gedragen, je kon niet posten! _O-
Nou Staal nog een :* geven. ;)
Chocoladetaartjes.
pi_104070245
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ga eens op zoek, zou ik zeggen. :P

[..]

Natuurlijk heb je je gedragen, je kon niet posten! _O-
Nou Staal nog een :* geven. ;)
Ik heb het ook al uitgepraat met Staal :P
  maandag 7 november 2011 @ 14:46:41 #299
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104075335
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb het ook al uitgepraat met Staal :P
Braaf.

* Xaryna aait wat meer.
Chocoladetaartjes.
pi_104075645
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Braaf.

* Xaryna aait wat meer.
SPOILER
pi_104076742
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:56 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
Oh mijn god, zoek ik naar een gifje van wat jij beschrijft, geeft google images me een naakte hitler. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')