Waar lees je dat?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
edit al nagelezen
Ik was echt WOEST bij die plottwist, ik kon dat jong wel zijn nek omdraaien voor wat hij deed , en dat is dus het sein dat je een geweldige serie bent, zodanig shocking dat ik zelf meeleef met de personages en hun daden. Dat had ik bijv ook met The Green Mile, ik was woest op die cipier, het is gelijk mijn favoriete film ooit.quote:
Ik heb ooit in 2006 een ban gekregen. Enig idee waar ik de reden kan opzoeken?quote:
Bij je notes misschien?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb ooit in 2006 een ban gekregen. Enig idee waar ik de reden kan opzoeken?
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef shmoopy het volgende:
outcast_within blijft een weekje uit Onzin wegens topickicken en baggeren.
De searchquote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef shmoopy het volgende:
Ippon blijft sfeerverziekend bezig, ondanks waarschuwingen, weekban POL/NWS.
outcast_within doodsverwensing en gedoe in DIG, weekban daar.
je kan een FA natuurlijk gewoon een mailtje sturen?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef outcast_within het volgende:
Ah de doodverwensing nice. Ik mis alleen de algehele ban.
Hahahaquote:Op donderdag 3 november 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
Wie oh wie is robin007bond?
Het is een ventje met een grote mond
Grote monden moeten leren
FOK! niet voor anderen te versjteren
Ventje heeft nu een ban
zodat ie eens lekker vroeg slapen kan.
We zien je ooit wel weer terug
hopelijk is jouw toekomstige unban geen grote bug.
Madrid
Zou ik ook niet weten. Ik heb geen hele research gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef outcast_within het volgende:
Ben benieuwd wat er toendertijd gebeurd isquote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef outcast_within het volgende:
Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er toendertijd gebeurd is
Quote voor de zekerheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.
p.s. blessed. Sterf toch man.
p.p.s. de holocaust heeft nooit plaatsgevonden.
TR aangemaakt!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet zo veel. Doodsverwensingen were frowned upon those days. Dus wss de grens opgezocht.
p.s. blessed. Sterf toch man.
p.p.s. de holocaust heeft nooit plaatsgevonden.
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:34 schreef Keyos het volgende:
Heb een tijdje geleden eens Death Note opgezet, damn wat is dat een pakkende serie zeg !
Het gaat gewoon zo extreem ver op bepaalde punten, en ze krijgen het zo geweldig voor elkaar om je mee te laten leven met de personages. Ik kijk maar heel sporadisch een complete Anime serie, maar ik hoop écht ooit eens een Anime te vinden zoals Death Note. Ben een zeer groot liefhebber van films en series die inspelen op emoties ,daardoor vrij grof zijn en je aan het denken zetten. Het onmogelijke gebeurde namelijk in Death Note en dat is hetgene wat mij naar een serie trekt.
Jij hebt dit jaar nog een ban gehad.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hij had ruzie met ene Staal.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hahaha
Heeftie zeker weer in POL lopen trollen.
je zou ook " Code Geas " kunnen proberen!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.
Code Geass is leuk en lijkt op Death Note, maar doet helemaal geen poging het publiek aan het denken te zetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:32 schreef Tyxioo het volgende:
[..]
je zou ook " Code Geas " kunnen proberen!leuke serie!
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Code Geass is leuk en lijkt op Death Note, maar doet helemaal geen poging het publiek aan het denken te zetten.
mee eensquote:Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.
Ik wist niet meer precies waar ik het had gelezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je had ook gewoon naar pagina's 1-4 van het POLMEET-topic kunnen verwijzen.
Gewoon zelf een beetje rondkijken naar series die je leuk lijken. Er dan een klein handjevol van volgen en niet meer denken aan die honderden andere series die misschien ook wel leuk zijn. Anders wordt je gek. Ik volg er zelf een stuk of zes en dat zijn er eigenlijk al drie teveel voor me.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist niet meer precies waar ik het had gelezen.
Ohh, geniaal.quote:
Haha, prachtig!quote:
Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Duidelijk een noob.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.
Als je bij bent wel, ja. Als je net begint begrijp ik het wel. Er zijn gewoon teveel goede series uitgebracht.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.
Hmm, is zij zó berucht dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.
quote:
Idd ja!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:19 schreef outcast_within het volgende:
Briljant trouwens dat KFC het zo gemarket heeft dat japanners kip eten met kersmis.
Zij is de Godmother.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, is zij zó berucht dan?
* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, is zij zó berucht dan?
* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
Jullie kennen Danny toch wel?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.
dat is zn vrouw toch ?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jullie kennen Danny toch wel?
Yvonne is net zoiets, maar dan vrouwelijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne.quote:
quote:
ohh mm dat zal ik het wel verkeerd hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne.
[..]![]()
Nee, maar als hij zo bekend is dan zal hij wel een pagina hebben op de Fok!-wiki.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus Yvonne is een kale co-eigenaar en co-oprichter van FOK!?quote:Danny
Administrator en tevens eigenaar en oprichter van FOK! Te herkennen aan z'n kale FOK! euh Kop!
Tjah zo kun je er ook over nadenken toch??
Briljant en zooooo waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |