Hij deed ook aan sport!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En die 4 jaar ervoor tellen niet.
Okee, okee, jij wint. Volgens mij vind je Taichi wel leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef outcast_within het volgende:
Ja maar hij zat niet op de REN vereniging.
Ik denk het. Maar zelfs voor die tijd zijn de ogen echt bijzonder lelijk getekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de vele zijsprongen leek het de laatste tijd wel of het helemaal niet meer over het redden van de zus ging. Maar dat maakt de pret en verbazing bij deze serie er niet minder om.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef outcast_within het volgende:
Mawara peguindrum. 04 Pak dat rode boekje nou je zus der leven hangt ervan af. Irriteer me een beetje dat die moralistische miet niet de zwaarte van de situatie kan inschatten.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net episode 1 van Penguindrum gezien.
Dat belooft wat
Ah nog even en Penguindrum verslaat Mirai Nikki hier!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef .Cake. het volgende:
Intrigerende Penguindrum is intrigerend.
Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa!quote:
volgende week weer pauze. Welke subgroup doet subben zonder al die squiding vrijheid.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah nog even en Penguindrum verslaat Mirai Nikki hier!
[..]
Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa!
Gehehe, zo had ik het niet bekeken, maar klopt eigenlijk helemaal!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Penguindrum is een MIrai Nikki.
Laat ik het zo zeggen: het is me bij FFFPeeps nooit opgevallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:03 schreef outcast_within het volgende:
volgende week weer pauze. Welke subgroup doet subben zonder al die squiding vrijheid.
Ik volg hem alleen niet. Wanneer hij klaar is download ik wel een batch.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Penguindrum is een MIrai Nikki.
Ik volg 'm ook van FFFPeeps, die staat onlinequote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah nog even en Penguindrum verslaat Mirai Nikki hier!
[..]
Jaaaa! Dat ze maar nooit meer een weekje overslaan. Ik kreeg zowaar ontwenningsverschijnselen. Gister zag ik al wel de Horrible versie staan, maar ik heb tot nu toe die van FFFPeeps. Straks eens kijken of die er al is, anders toch maar de Horrible kijken. Ikaaaa!
Was daar niet zo'n uitspraak over?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij deed ook aan sport!
[ afbeelding ]
Aantrekkelijke jongedames in Engeland.
Zeer zeker. De stijl is echt geweldig mooi!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Had ik al gezegd dat Persona 4 verdomd stijlvol is? Persona 4 is verdomd stijlvol!
I like.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Had ik al gezegd dat Persona 4 verdomd stijlvol is? Persona 4 is verdomd stijlvol!
Niet verkeerd nee...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb 3 of 4 afleveringen gezien maar dat was vrij positief. Goede reboot in ieder geval.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is misschien niet helemaal ontopic, maar is de nieuwe thundercats tekenfilm aan te bevelen?
Ze zijn sinds kort weer verder gegaan met de serie (aflevering 9 kwam vorige week uit). Mijn insteek: je moet niet teveel kijken met de ogen van zoals je het vroeger had gezien. Het is een reboot van de serie. De hoofdpersonen zitten erin en het zwaard en Mumra. Daarmee houdt de overeenkomsten zo een beetje op. Ze hebben een compleet nieuw verhaal om de Thundercats heen geschreven. Tot nu toe vind ik het best aardig. Het blijft een tekenfilm met doelgroep voor de kinderen, dus kijk er niet al te series naar! :pquote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is misschien niet helemaal ontopic, maar is de nieuwe thundercats tekenfilm aan te bevelen?
Joa, maar lig nu wat achter sinds ze met de nieuwe seizoen begonnen zijn.quote:
Ik heb de vorige Thundercats serie voor zo ver ik het mij kan herinneren nooit gezien, dus dat zal wel lukken.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:26 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Mijn insteek: je moet niet teveel kijken met de ogen van zoals je het vroeger had gezien.
Hmm, bedoel je met 'kinderen' mensen met tien levensjaren of minder...? Ik wil wel een beetje plot in mijn series. Als ik een aaneenschakeling van flitsende actiescènes moet kijken, bestemd voor kinderen die hun aandacht er niet bij kunnen houden als er niet elke 5 seconden een explosie is, heb ik liever Bleach fillers en dat ook echt alleen als het móét.quote:Tot nu toe vind ik het best aardig. Het blijft een tekenfilm met doelgroep voor de kinderen, dus kijk er niet al te series naar! :p
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
ronbin007bond is gebanned t/m 10 november.![]()
waar lees je zoiets na ?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
edit al nagelezen
Die zijn er genoeg hoor... Meestal zijn het de wat kleinere animees.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:34 schreef Keyos het volgende:
Heb een tijdje geleden eens Death Note opgezet, damn wat is dat een pakkende serie zeg !
Het gaat gewoon zo extreem ver op bepaalde punten, en ze krijgen het zo geweldig voor elkaar om je mee te laten leven met de personages. Ik kijk maar heel sporadisch een complete Anime serie, maar ik hoop écht ooit eens een Anime te vinden zoals Death Note. Ben een zeer groot liefhebber van films en series die inspelen op emoties ,daardoor vrij grof zijn en je aan het denken zetten. Het onmogelijke gebeurde namelijk in Death Note en dat is hetgene wat mij naar een serie trekt.
Die plottwistquote:Op donderdag 3 november 2011 08:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hoor... Meestal zijn het de wat kleinere animees.
Misschien vindt je Tokyo Magnitude 8.0 leuk. Achteraf is het een waar gebeurd verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |