tja.. tis maar net wat je goed vindt....quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van kwaliteit
Breaking bad 9/10, community 9/10, house md 8/10, modern family 8/10, family ties 8/10,
House kwaliteit vinden, maar afgeven op Dexter.... Right...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Breaking bad 9/10, community 9/10, game of tits 9/10, house md 8/10, modern family 8/10, family ties 8/10,
quote:
House heeft op dexter een streepje voor. Vermaak. Het is niet briljant en soms doen ze hetzelfde truukje, maar bij humoristische shows mag dat ook wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
House kwaliteit vinden, maar afgeven op Dexter.... Right...![]()
Breaking bad heb ik een paar eps van gezien, maar vond dat zo tergend traag dat ik bijna in slaap viel. Community moet ik nog steeds een keer proberen, de rest naast GoT boeit me werkelijk weinig.
Modern family is zooo niet grappig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Breaking bad 9/10, community 9/10, game of tits 9/10, house md 8/10, modern family 8/10, family ties 8/10,
Klopt ja, wordt de grootste Gundam saga qua tijdlijn: 100 jaar, drie generaties gaan we volgen. En gaat idd iets van een jaar lang lopen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Bakakame het volgende:
Woo, ik lees net pas dat Gundam AGE misschien een heel jaar gaat lopen? Iemand die daar meer over weet? Misschien dat ik 'm dan oppik
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naast animé kijk ik south park.. en verder niks eigenlijk..
Vooral 'sitcoms' heb ik echt een hekel aan, als ik er een op TV zie dan zijn ze allemaal hetzelfde met een klote lachband na elke grap. En mijn vrienden maar weer vertellen hoe grappig 'californication' was enz. foreveralone.jpg
Niet elk seizoen kan knallen. Maar het huidige en het vorige seizoen maakt imo erg veel goed!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
House heeft op dexter een streepje voor. Vermaak. Het is niet briljant en soms doen ze hetzelfde truukje, maar bij humoristische shows mag dat ook wel.
En tsjah als je na dat geweldige seizoen van de trinity killer niet teleurgesteld met het seizoen daarna dan weet ik het ook niet.
Breaking bad, kan wat traag zijn, maar het hoofdverhaal is altijd interessant. Skip gewoon de delen waar oude vrouwen in voorkomen.
Californication, nou net een serie zonder lachband, maar goed. Mijn TV gaat aan voor anime, nieuws, wat BBC shows zoals QI en voor films. Verder is er niet veel dat ik echt volg. Zie wel het een en ander zo voorbij komen, dus ken wel wat programma's, maar er voor gaan zitten doe ik niet. Het ding staat wel altijd aan naast me (computer staat naast de TV), maar echt kijken, nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naast animé kijk ik south park.. en verder niks eigenlijk..
Vooral 'sitcoms' heb ik echt een hekel aan, als ik er een op TV zie dan zijn ze allemaal hetzelfde met een klote lachband na elke grap. En mijn vrienden maar weer vertellen hoe grappig 'californication' was enz. foreveralone.jpg
Californication is echt geniaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Californication, nou net een serie zonder lachband, maar goed. Mijn TV gaat aan voor anime, nieuws, wat BBC shows zoals QI en voor films. Verder is er niet veel dat ik echt volg. Zie wel het een en ander zo voorbij komen, dus ken wel wat programma's, maar er voor gaan zitten doe ik niet. Het ding staat wel altijd aan naast me (computer staat naast de TV), maar echt kijken, nee.
hij was weer lekker onzinnig, als ze dat maar niet te vaak doen dan vind ik et wel prima..quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Bakakame het volgende:
De nieuwe Ben-To
En ik ben nog niet eens halverwege
Dit is net zo'n onzinserie als Baka to Test (wat wil je ook met dezelfde seiyuu voor de protagonist), en net zulk simpel vermaak
Je bent Tibet zeker nog niet vergeten hè?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
what... i don't even...
Trouwens japanner zijn lomper dan chinezen (je weet wel landen binnenvallen en moorden en verkrachten) dus hun tekens zijn een stuk minder sierijk. (minder boogjes e.d.)
een langlopende seriequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Qunix het volgende:
Gundam AGE een jaar?
Waar ben ik aan begonnen
Het vorige seizoen was toch met lumen, die bijzaak met drugskartel moorden, en die babysitter die erg vaak zonder reden in beeld kwam? .quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet elk seizoen kan knallen. Maar het huidige en het vorige seizoen maakt imo erg veel goed!
Het heet ook AGE he, met hoofdletters. Dan weet je het wel!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef Qunix het volgende:
Gundam AGE een jaar?
Waar ben ik aan begonnen
Nog meer af te kraken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef outcast_within het volgende:
Ah bakuman. Beetje teleurgesteld in s1 met die relatie. Slakken weten elkaar nog sneller te vinden. En gundam age is dacht ik een gundam show gericht op <10?
[ afbeelding ]
Zoals ik al eerder typte;quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het vorige seizoen was toch met lumen, die bijzaak met drugskartel moorden, en die babysitter die erg vaak zonder reden in beeld kwam? .
AGE heeft veel weg van SEED (tot nu toe). En waarbij het in SEED fout ging, gaat het in AGE wel goed (ook dat tot nu toe).quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef outcast_within het volgende:
gewoon op het eerste gezicht leek mij het een gundam serie gericht op een wat jongere doelgroep.
Nooit iets van gundam gekeken, maar zo ken ik het.
[ afbeelding ]
En zo zie ik het af en toe in screen shots voorbij komen.
[ afbeelding ]
What he said!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
AGE heeft veel weg van SEED (tot nu toe). En waarbij het in SEED fout ging, gaat het in AGE wel goed (ook dat tot nu toe).
Mobile Suit Gundam 00 is inderdaad het beste, maar wat jij laat zien klopt ook niet helemaal. Een pre-rendered plaatje of een screenshot van 1 frame van een anime. Als je ze vergelijkt is inderdaad 00 beter, maar AGE is niet slecht. SEED is slechter dan AGE als je de tekenstijl vergelijkt.
Dit ziet er in vergelijking inderdaad nogal knullig uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef outcast_within het volgende:
gewoon op het eerste gezicht leek mij het een gundam serie gericht op een wat jongere doelgroep.
Nooit iets van gundam gekeken, maar zo ken ik het.
[ afbeelding ]
En zo zie ik het af en toe in screen shots voorbij komen.
[ afbeelding ]
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Bakakame het volgende:
Maar Bakuman, nouja, daar hoef je de komende paar jaar dan in elk geval niet naar te kijken. In de manga zijn ze ook nog niet bij elkaar
Sorry voor de spoiler maar, kom nou, dat zeg je zelf ook wel aankomen
Er zijn tenminste 2 andere manga's waarbij ik genoeg plot-twists heb gezien met romances dat ik van alles verwacht tegenwoordigquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit ziet er in vergelijking inderdaad nogal knullig uit
Maar Bakuman, nouja, daar hoef je de komende paar jaar dan in elk geval niet naar te kijken. In de manga zijn ze ook nog niet bij elkaar
Sorry voor de spoiler maar, kom nou, dat zeg je zelf ook wel aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef PAAC het volgende:
[..]
Er zijn tenminste 2 andere manga's waarbij ik genoeg plot-twists heb gezien met romances dat ik van alles verwacht tegenwoordig![]()
Soort van plot-twist verwachting met de bakuman manga(ooit mss)Zoiets lijkt me echt onmogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Bakuman zullen de plottwist meer in het manga-gebied plaatsvinden
![]()
Dude, ik ook! Ik dacht dat het een anime titel wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Qunix het volgende:
Ok...
Tenten Occupy wel bezet
Ik las de titel tot twee keer toe als ten-ten (je weet wel, karakter van Naruto).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Beschrijven we nu hetzelfde seizoen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder typte;
The fifth season of Dexter premiered on September 26, 2010,[5] and consisted of 12 episodes.[6] The season focuses on how Dexter deals with his recent loss, coming to terms with the death of his wife.
i'd watch that show. ten-ten occupy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Qunix het volgende:
Ok...
Tenten Occupy wel bezet
Ik las de titel tot twee keer toe als ten-ten (je weet wel, karakter van Naruto).
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef mschol het volgende:
oke...
niet echt een spoiler, maar goedOkéé dus de oostblokhoertjes komen tegenwoordig uit NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil als side project tussen FMA en HxH in nog een leuke school animé zien... iets als school days, en het mag niet lijken op ouran high school blabla club:')
plaatje is overigens Boku_Ha_Tomodachi_Ga_Sukunaiquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Okéé dus de oostblokhoertjes komen tegenwoordig uit Nederland
Ik wil als side project tussen FMA en HxH in nog een leuke school animé zien... iets als school days, en het mag niet lijken op ouran high school blabla club
Zoals ik al eerder typte:quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het vorige seizoen was toch met lumen, die bijzaak met drugskartel moorden, en die babysitter die erg vaak zonder reden in beeld kwam? .
Dus nee, na lumen is er al een compleet seizoen achter de rug en nu is er weer een nieuwe.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh, 2 seizoenen geleden was volgens mij de cliffhanger dat lumen dood is en dat kind besmeurd met bloed.
[..]
Wat gebeurt er in het complete seizoen na lumen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder typte:
[..]
Dus nee, na lumen is er al een compleet seizoen achter de rug en nu is er weer een nieuwe.
Quinn+debra en een bekende zweverige kerel die mensen vermoord. zoek het anders zelf maar op mbv wikipedia.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in het complete seizoen na lumen?
Mensen die naar echte series kijken met beperkingen, lelijke mensen enz.quote:
Heel onzinnig, best leuk! Als je dat leuk vindt en je wil meer en kijkt nog geen ben-to, moet je dat ook maar gaan kijken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef mschol het volgende:
kunnen we het weer over anime hebben..
ben baka to test aan het uitchecken..
ben-to had ik als ietsjes minder onzinnig ingeschat, maar na ep 4 heb ik dat beeld bijgesteldquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heel onzinnig, best leuk! Als je dat leuk vindt en je wil meer en kijkt nog geen ben-to, moet je dat ook maar gaan kijken!
En seto no hanayome!
Ja dat duurde lang voordat die groep em af had. Serie had wel een hoop leuke maffe dingen erin trouwens. 8/10quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ben-to had ik als ietsjes minder onzinnig ingeschat, maar na ep 4 heb ik dat beeld bijgesteld
seto no hanayome... die heb ik ooit tot ep 16 gezien, daarna stopte de sub groep waar ik em van keek en vervolgens niet meer verder gekeken (ok, toegegeven, vond em inmiddels wel saai worden)
Typisch geval van je hebt het verkeerd gozer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Quinn+debra en een bekende zweverige kerel die mensen vermoord. zoek het anders zelf maar op mbv wikipedia.
Ik heb schijnbaar lumen en rita door elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Typisch geval van je hebt het verkeerd gozer.
http://www.tv.com/shows/dexter/season-5/
Je blijft altijd ook zo lekker lang met oogkleppen doorgaan. Of ik ben niet overtuigend genoeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar lumen en rita door elkaar gehaald.
Misschien omdat het komt omdat ik die Rita echt klote vond en die Lumen wel aardig in het seizoen vond passen? Ben nooit goed in namen onthouden, dus ik dacht echt stellig dat je Rita ipv Lumen bedoelde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je blijft altijd ook zo lekker lang met oogkleppen doorgaan. Of ik ben niet overtuigend genoeg.
Onder welke steen leef jij?quote:
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen die naar echte series kijken met beperkingen, lelijke mensen enz.
Had ik ook bij seto. Heb laatst, na veel en lang zoeken, één batch gevonden en daarin zitten 3 verschillende subbersquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ben-to had ik als ietsjes minder onzinnig ingeschat, maar na ep 4 heb ik dat beeld bijgesteld
seto no hanayome... die heb ik ooit tot ep 16 gezien, daarna stopte de sub groep waar ik em van keek en vervolgens niet meer verder gekeken (ok, toegegeven, vond em inmiddels wel saai worden)
dan faalt googlequote:Op dinsdag 1 november 2011 01:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij?
http://news.is-fabulo.us/?search=fate+zero+commie#
correctie.. google faalt niet.. (ik dacht dat ik op commie + fatezero had gezocht maar dit bleek commie subs te zijn, tis nog te vroeg laten we maar zeggenquote:
Klopt. Sowieso is UTW beterquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
correctie.. google faalt niet.. (ik dacht dat ik op commie + fatezero had gezocht maar dit bleek commie subs te zijn, tis nog te vroeg laten we maar zeggen)
commie faalt met hun site..
http://commiesubs.com/projects/
check F/0
Ik dacht dat uiteindelijk een subgroup het af had gemaakt. setosubs?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Had ik ook bij seto. Heb laatst, na veel en lang zoeken, één batch gevonden en daarin zitten 3 verschillende subberstoevallig zijn het precies dezelfde subbers die ik keek
maar nergens dus een batch van één subber te vinden
die zie ik niet staan, maar ik ga wel eens een release downloaden.. wil em toch een keer afkijken...quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik dacht dat uiteindelijk een subgroup het af had gemaakt. setosubs?
Ik kan er moeilijk wat van maken. Is dat een aardbei?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een user icoon nodig?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk wat van maken. Is dat een aardbei?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk wat van maken. Is dat een aardbei?
shoarmaquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Bakakame het volgende:
Dilemma. Wat zal ik voor avondeten bestellen? Het regent
Bel een meisje die je nog kent van de basisschool. Grote kans dat ze wel even langs komt met een pan eten. N-n-niet speciaal voor jou hoor. Ze had gewoon teveel gemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Bakakame het volgende:
Dilemma. Wat zal ik voor avondeten bestellen? Het regent
Anime cliché #nummerzoveel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bel een meisje die je nog kent van de basisschool. Grote kans dat ze wel even langs komt met een pan eten. N-n-niet speciaal voor jou hoor. Ze had gewoon teveel gemaakt.
Ik geef je helemaal gelijk, net als dat Mario, Zelda, Halo, Meta Gear Solid, Final Fantasy en andere spellen mij er aan herinneren waarom ik games speelquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door series als Fate/Zero ben ik animé gaan kijken. Bravo. Ik had niet durven hopen dat ik ooit nog zo'n meesterlijke anime zou zien.
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anime cliché #nummerzoveel?
Ik hoop trouwens dat je die ava niet voor mij bedoeld had.
Oh god.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?
Die gast van Ichigo 100%quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?
Die eindigde zo erg met de verkeerde persoon. Al ben ik het meeste van die serie wel vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bel een meisje die je nog kent van de basisschool. Grote kans dat ze wel even langs komt met een pan eten. N-n-niet speciaal voor jou hoor. Ze had gewoon teveel gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door series als Fate/Zero ben ik animé gaan kijken. Bravo. Ik had niet durven hopen dat ik ooit nog zo'n meesterlijke anime zou zien.
/faceboobquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Mag dat plaatje überhaupt? In verband met seksueel getint zijn....
wie wie is dat op je UIquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Mag dat plaatje überhaupt? In verband met seksueel getint zijn....
Zocht gewoon een excuus om faceboob neer te plantenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het was dom wat ik vroeg?
Vast wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zocht gewoon een excuus om faceboob neer te planten
Ik zie geen vagina of tepels dus zal wel kunnen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |