Ik moet op de kleintjes letten.quote:
Niet in het Japans?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:19 schreef redboyke het volgende:
mijn deathnote boek is binnen. wel jammer dat er al in geschreven is. op dezelfde pagina's als in de series zijn de namen erop gedrukt in het chinees. alleen van L staat de naam er duidelijk op.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
kan geen japans dus is alles chinees voor mij.
kan trouwens ook geen chinees
yo!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:12 schreef .Cake. het volgende:
Want voor zover ik weet is alleen Repelsteeltju vaste lezer
what... i don't even...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
Sinds ze bestaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
... sinds wanneer?
Er staat toch altijd zo'n port betaald dingetje in de hoek?
Ik heb altijd geleerd dat er een postzegel op post moet, tenzij er 'port betaald' staatquote:
Hahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
Wat voor dingen hebben dan eigenlijk antwoord nummers.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat er een postzegel op post moet, tenzij er 'port betaald' staat. Er is mij nooit iets verteld over antwoordnummers.
Heb ik jou niet een keer zo'n gratis kaart gestuurd? Of was dat orealo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat voor dingen hebben dan eigenlijk antwoord nummers.
Fijn gratis brieven versturen met nonsens naar organisaties?
Mogelijkheden:
Steingsgate religie verspreiden, boodschappenlijstjes, doen alsof je een rijke zakenman bent uit nigeria die even zijn geld ergens moet stallen, animees reviews.
quote:
oeh, nieuwe is uit? zometeen dan maar even binnenhengelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Bakakame het volgende:
De nieuwe Ben-To
En ik ben nog niet eens halverwege
Dit is net zo'n onzinserie als Baka to Test (wat wil je ook met dezelfde seiyuu voor de protagonist), en net zulk simpel vermaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of als je echt ongeduldig bent, een Speedsubje pakkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij is al geaired dus het wachten is op gotwoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |