Nog meer af te kraken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef outcast_within het volgende:
Ah bakuman. Beetje teleurgesteld in s1 met die relatie. Slakken weten elkaar nog sneller te vinden. En gundam age is dacht ik een gundam show gericht op <10?
[ afbeelding ]
Zoals ik al eerder typte;quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het vorige seizoen was toch met lumen, die bijzaak met drugskartel moorden, en die babysitter die erg vaak zonder reden in beeld kwam? .
AGE heeft veel weg van SEED (tot nu toe). En waarbij het in SEED fout ging, gaat het in AGE wel goed (ook dat tot nu toe).quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef outcast_within het volgende:
gewoon op het eerste gezicht leek mij het een gundam serie gericht op een wat jongere doelgroep.
Nooit iets van gundam gekeken, maar zo ken ik het.
[ afbeelding ]
En zo zie ik het af en toe in screen shots voorbij komen.
[ afbeelding ]
What he said!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
AGE heeft veel weg van SEED (tot nu toe). En waarbij het in SEED fout ging, gaat het in AGE wel goed (ook dat tot nu toe).
Mobile Suit Gundam 00 is inderdaad het beste, maar wat jij laat zien klopt ook niet helemaal. Een pre-rendered plaatje of een screenshot van 1 frame van een anime. Als je ze vergelijkt is inderdaad 00 beter, maar AGE is niet slecht. SEED is slechter dan AGE als je de tekenstijl vergelijkt.
Dit ziet er in vergelijking inderdaad nogal knullig uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef outcast_within het volgende:
gewoon op het eerste gezicht leek mij het een gundam serie gericht op een wat jongere doelgroep.
Nooit iets van gundam gekeken, maar zo ken ik het.
[ afbeelding ]
En zo zie ik het af en toe in screen shots voorbij komen.
[ afbeelding ]
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Bakakame het volgende:
Maar Bakuman, nouja, daar hoef je de komende paar jaar dan in elk geval niet naar te kijken. In de manga zijn ze ook nog niet bij elkaar
Sorry voor de spoiler maar, kom nou, dat zeg je zelf ook wel aankomen
Er zijn tenminste 2 andere manga's waarbij ik genoeg plot-twists heb gezien met romances dat ik van alles verwacht tegenwoordigquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit ziet er in vergelijking inderdaad nogal knullig uit
Maar Bakuman, nouja, daar hoef je de komende paar jaar dan in elk geval niet naar te kijken. In de manga zijn ze ook nog niet bij elkaar
Sorry voor de spoiler maar, kom nou, dat zeg je zelf ook wel aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef PAAC het volgende:
[..]
Er zijn tenminste 2 andere manga's waarbij ik genoeg plot-twists heb gezien met romances dat ik van alles verwacht tegenwoordig![]()
Soort van plot-twist verwachting met de bakuman manga(ooit mss)Zoiets lijkt me echt onmogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Bakuman zullen de plottwist meer in het manga-gebied plaatsvinden
![]()
Dude, ik ook! Ik dacht dat het een anime titel wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Qunix het volgende:
Ok...
Tenten Occupy wel bezet
Ik las de titel tot twee keer toe als ten-ten (je weet wel, karakter van Naruto).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Beschrijven we nu hetzelfde seizoen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder typte;
The fifth season of Dexter premiered on September 26, 2010,[5] and consisted of 12 episodes.[6] The season focuses on how Dexter deals with his recent loss, coming to terms with the death of his wife.
i'd watch that show. ten-ten occupy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Qunix het volgende:
Ok...
Tenten Occupy wel bezet
Ik las de titel tot twee keer toe als ten-ten (je weet wel, karakter van Naruto).
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef mschol het volgende:
oke...
niet echt een spoiler, maar goedOkéé dus de oostblokhoertjes komen tegenwoordig uit NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil als side project tussen FMA en HxH in nog een leuke school animé zien... iets als school days, en het mag niet lijken op ouran high school blabla club:')
plaatje is overigens Boku_Ha_Tomodachi_Ga_Sukunaiquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Okéé dus de oostblokhoertjes komen tegenwoordig uit Nederland
Ik wil als side project tussen FMA en HxH in nog een leuke school animé zien... iets als school days, en het mag niet lijken op ouran high school blabla club
Zoals ik al eerder typte:quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het vorige seizoen was toch met lumen, die bijzaak met drugskartel moorden, en die babysitter die erg vaak zonder reden in beeld kwam? .
Dus nee, na lumen is er al een compleet seizoen achter de rug en nu is er weer een nieuwe.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh, 2 seizoenen geleden was volgens mij de cliffhanger dat lumen dood is en dat kind besmeurd met bloed.
[..]
Wat gebeurt er in het complete seizoen na lumen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder typte:
[..]
Dus nee, na lumen is er al een compleet seizoen achter de rug en nu is er weer een nieuwe.
Quinn+debra en een bekende zweverige kerel die mensen vermoord. zoek het anders zelf maar op mbv wikipedia.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in het complete seizoen na lumen?
Mensen die naar echte series kijken met beperkingen, lelijke mensen enz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |