i'd watch that show. ten-ten occupy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Qunix het volgende:
Ok...
Tenten Occupy wel bezet
Ik las de titel tot twee keer toe als ten-ten (je weet wel, karakter van Naruto).
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef mschol het volgende:
oke...
niet echt een spoiler, maar goedOkéé dus de oostblokhoertjes komen tegenwoordig uit NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil als side project tussen FMA en HxH in nog een leuke school animé zien... iets als school days, en het mag niet lijken op ouran high school blabla club:')
plaatje is overigens Boku_Ha_Tomodachi_Ga_Sukunaiquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Okéé dus de oostblokhoertjes komen tegenwoordig uit Nederland
Ik wil als side project tussen FMA en HxH in nog een leuke school animé zien... iets als school days, en het mag niet lijken op ouran high school blabla club
Zoals ik al eerder typte:quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het vorige seizoen was toch met lumen, die bijzaak met drugskartel moorden, en die babysitter die erg vaak zonder reden in beeld kwam? .
Dus nee, na lumen is er al een compleet seizoen achter de rug en nu is er weer een nieuwe.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh, 2 seizoenen geleden was volgens mij de cliffhanger dat lumen dood is en dat kind besmeurd met bloed.
[..]
Wat gebeurt er in het complete seizoen na lumen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder typte:
[..]
Dus nee, na lumen is er al een compleet seizoen achter de rug en nu is er weer een nieuwe.
Quinn+debra en een bekende zweverige kerel die mensen vermoord. zoek het anders zelf maar op mbv wikipedia.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in het complete seizoen na lumen?
Mensen die naar echte series kijken met beperkingen, lelijke mensen enz.quote:
Heel onzinnig, best leuk! Als je dat leuk vindt en je wil meer en kijkt nog geen ben-to, moet je dat ook maar gaan kijken!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef mschol het volgende:
kunnen we het weer over anime hebben..
ben baka to test aan het uitchecken..
ben-to had ik als ietsjes minder onzinnig ingeschat, maar na ep 4 heb ik dat beeld bijgesteldquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heel onzinnig, best leuk! Als je dat leuk vindt en je wil meer en kijkt nog geen ben-to, moet je dat ook maar gaan kijken!
En seto no hanayome!
Ja dat duurde lang voordat die groep em af had. Serie had wel een hoop leuke maffe dingen erin trouwens. 8/10quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ben-to had ik als ietsjes minder onzinnig ingeschat, maar na ep 4 heb ik dat beeld bijgesteld
seto no hanayome... die heb ik ooit tot ep 16 gezien, daarna stopte de sub groep waar ik em van keek en vervolgens niet meer verder gekeken (ok, toegegeven, vond em inmiddels wel saai worden)
Typisch geval van je hebt het verkeerd gozer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Quinn+debra en een bekende zweverige kerel die mensen vermoord. zoek het anders zelf maar op mbv wikipedia.
Ik heb schijnbaar lumen en rita door elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Typisch geval van je hebt het verkeerd gozer.
http://www.tv.com/shows/dexter/season-5/
Je blijft altijd ook zo lekker lang met oogkleppen doorgaan. Of ik ben niet overtuigend genoeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar lumen en rita door elkaar gehaald.
Misschien omdat het komt omdat ik die Rita echt klote vond en die Lumen wel aardig in het seizoen vond passen? Ben nooit goed in namen onthouden, dus ik dacht echt stellig dat je Rita ipv Lumen bedoelde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Je blijft altijd ook zo lekker lang met oogkleppen doorgaan. Of ik ben niet overtuigend genoeg.
Onder welke steen leef jij?quote:
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen die naar echte series kijken met beperkingen, lelijke mensen enz.
Had ik ook bij seto. Heb laatst, na veel en lang zoeken, één batch gevonden en daarin zitten 3 verschillende subbersquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ben-to had ik als ietsjes minder onzinnig ingeschat, maar na ep 4 heb ik dat beeld bijgesteld
seto no hanayome... die heb ik ooit tot ep 16 gezien, daarna stopte de sub groep waar ik em van keek en vervolgens niet meer verder gekeken (ok, toegegeven, vond em inmiddels wel saai worden)
dan faalt googlequote:Op dinsdag 1 november 2011 01:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij?
http://news.is-fabulo.us/?search=fate+zero+commie#
correctie.. google faalt niet.. (ik dacht dat ik op commie + fatezero had gezocht maar dit bleek commie subs te zijn, tis nog te vroeg laten we maar zeggenquote:
Klopt. Sowieso is UTW beterquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
correctie.. google faalt niet.. (ik dacht dat ik op commie + fatezero had gezocht maar dit bleek commie subs te zijn, tis nog te vroeg laten we maar zeggen)
commie faalt met hun site..
http://commiesubs.com/projects/
check F/0
Ik dacht dat uiteindelijk een subgroup het af had gemaakt. setosubs?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Had ik ook bij seto. Heb laatst, na veel en lang zoeken, één batch gevonden en daarin zitten 3 verschillende subberstoevallig zijn het precies dezelfde subbers die ik keek
maar nergens dus een batch van één subber te vinden
die zie ik niet staan, maar ik ga wel eens een release downloaden.. wil em toch een keer afkijken...quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik dacht dat uiteindelijk een subgroup het af had gemaakt. setosubs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |