GotSpeed heeft m uitgebracht. Dus ik pak dat speedsubje evenquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Of als je echt ongeduldig bent, een Speedsubje pakken
Zo, leuke aflevering weer!quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
GotSpeed heeft m uitgebracht. Dus ik pak dat speedsubje even
Door dexter te skippen natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:22 schreef blessed19 het volgende:
- Dexter
- Mirai nikki
- Family guy
- Cleveland show
- Chihayafuru
Allemaal binnen aan het halen, maar ik weet echt niet waar ik de tijd ervoor vandaan moet halen.
Die serie is al lang over zijn epic top heen. En word nu op ouderwets amerikaanse wijze uitgemolken. Moord van de week, X% main plot, X% batista en la guardia geneuzel, X% masuka grapjes, X% Dexter voice over.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door dexter te skippen natuurlijk
Ik kijk geen echte series meer. Heel soms Supernatural, maar meer nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die serie is al lang over zijn epic top heen.
Communityquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk geen echte series meer. Heel soms Supernatural, maar meer niet
En South Park natuurlijk!
Zo kan je alles wel bagatelliseren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die serie is al lang over zijn epic top heen. En word nu op ouderwets amerikaanse wijze uitgemolken. Moord van de week, X% main plot, X% batista en la guardia geneuzel, X% masuka grapjes, X% Dexter voice over.
we proberen alleen maar te helpen met tijdvrijmaken voor je animequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel bagatelliseren.
Vertel tegen mij met stalen gezicht dat dexter nog steeds zo goed is als vroegah. Dat je dat lumen seizoen zo spannend vond. Dat je niet genoeg kon krijgen van de soap tussen la guardia en batista.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel bagatelliseren.
Lumen was kut, daarom is het mooi dat ze dood is. Het huidige seizoen en het afgelopen seizoen is imo zeer de moeite waard.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Vertel tegen mij met stalen gezicht dat dexter nog steeds zo goed is als vroegah. Dat je dat lumen seizoen zo spannend vond. Dat je niet genoeg kon krijgen van de soap tussen la guardia en batista.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:30 schreef outcast_within het volgende:
Mirai nikkiHardo gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okayy~:')
Naast animé kijk ik south park.. en verder niks eigenlijk..quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk geen echte series meer. Heel soms Supernatural, maar meer niet
En South Park natuurlijk!
Het afgelopen seizoen was 50% lumen 25% la guardia geneuzel en 25% dexter die er vanaf komt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Lumen was kut, daarom is het mooi dat ze dood is. Het huidige seizoen en het afgelopen seizoen is imo zeer de moeite waard.
Ah mooi nog meer betutteling.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef mschol het volgende:
naast anime kijk k eigenlijk sporadisch series, toevallig redelijk recent Rizzoli & Isles gezien die ik wel prettig weg vond kijken, samen met The walking dead, maar daar houdt het een beetje bij op
Euh, 2 seizoenen geleden was volgens mij de cliffhanger dat lumen dood is en dat kind besmeurd met bloed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het afgelopen seizoen was 50% lumen 25% la guardia geneuzel en 25% dexter die er vanaf komt.
quote:The fifth season of Dexter premiered on September 26, 2010,[5] and consisted of 12 episodes.[6] The season focuses on how Dexter deals with his recent loss, coming to terms with the death of his wife.
je haat op alles wat niet anime is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah mooi nog meer betutteling.
The walking dead potentieel gave serie die verwaterd in niet pakkend drama. Veels te lange scenes van ongestelde vrouwen op een bootje pratend over hun daddy issues, of uitgerekt gehannes tussen zusjes waarvan er een gebeten is. Waarvan het budget in het 2de seizoen is gehalveerd en het aantal episodes dat besteld is verdubbelt. En waarvan de hoofdschrijver/man achter de serie is ontslagen.
O_W heeft amerikaanse serie issues.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je haat op alles wat niet anime is?
Klinkt goed! En welkom uiteraard!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef Bilge het volgende:
Ik wil mij al een poosje in de anime-wereld storten omdat de Aziatische cultuur mij heel erg aanspreekt. De serie Rurouni Kenshin wordt nu binnengeslurpt, ik ben benieuwd.
Één van de betere verfilmingen die er zijn. Laten we hopen dat ze dat niveau kunnen behouden!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:01 schreef blessed19 het volgende:
Wat vind je eigenlijk van game of thrones?
Ik hou gewoon van kwaliteitquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
O_W heeft amerikaanse serie issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |