Ik kan er moeilijk wat van maken. Is dat een aardbei?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:28 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een user icoon nodig?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk wat van maken. Is dat een aardbei?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk wat van maken. Is dat een aardbei?
shoarmaquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Bakakame het volgende:
Dilemma. Wat zal ik voor avondeten bestellen? Het regent
Bel een meisje die je nog kent van de basisschool. Grote kans dat ze wel even langs komt met een pan eten. N-n-niet speciaal voor jou hoor. Ze had gewoon teveel gemaakt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef Bakakame het volgende:
Dilemma. Wat zal ik voor avondeten bestellen? Het regent
Anime cliché #nummerzoveel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bel een meisje die je nog kent van de basisschool. Grote kans dat ze wel even langs komt met een pan eten. N-n-niet speciaal voor jou hoor. Ze had gewoon teveel gemaakt.
Ik geef je helemaal gelijk, net als dat Mario, Zelda, Halo, Meta Gear Solid, Final Fantasy en andere spellen mij er aan herinneren waarom ik games speelquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door series als Fate/Zero ben ik animé gaan kijken. Bravo. Ik had niet durven hopen dat ik ooit nog zo'n meesterlijke anime zou zien.
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anime cliché #nummerzoveel?
Ik hoop trouwens dat je die ava niet voor mij bedoeld had.
Oh god.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?
Die gast van Ichigo 100%quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?
Die eindigde zo erg met de verkeerde persoon. Al ben ik het meeste van die serie wel vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bel een meisje die je nog kent van de basisschool. Grote kans dat ze wel even langs komt met een pan eten. N-n-niet speciaal voor jou hoor. Ze had gewoon teveel gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door series als Fate/Zero ben ik animé gaan kijken. Bravo. Ik had niet durven hopen dat ik ooit nog zo'n meesterlijke anime zou zien.
/faceboobquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Mag dat plaatje überhaupt? In verband met seksueel getint zijn....
wie wie is dat op je UIquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Mag dat plaatje überhaupt? In verband met seksueel getint zijn....
Zocht gewoon een excuus om faceboob neer te plantenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het was dom wat ik vroeg?
Vast wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zocht gewoon een excuus om faceboob neer te planten
Ik zie geen vagina of tepels dus zal wel kunnen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |