Oké, oké. WACHT IK WEET WAT HET IS!!! EINZquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee haal je me niet echt over hè
Die schiet inderdaad niet echt op, maar is wel vermakelijk. Clannad zit wat meer tempo in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij was het niet eens clannad wat ik toen keek, maar Kanon
BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij was het niet eens clannad wat ik toen keek, maar Kanon
Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeienderquote:As Tomoya spends more time with the girls, he learns more about them and their problems. As he attempts to help each girl overcome her respective obstacle, he begins to realise life isn't as dull as he once thought.
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeiender
Bij Bakemonotagatari snapte ik er echt geen donder van, de hele afleveringen bestonden uit rare gesprekken en dingen die gebeurde maar toch niet... vond het hoogst interessant maar hield het niet vol...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Clannad en Bakemonogatari het beste aan die twee series is dat er daadwerkelijk progressie zit in de relaties maar de levendige dialogen en gevatte opmerkingen doen je als kijker ook goed!
Je wátquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.
Zolang je maar van mijn waifu Nagisa afblijft
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Kyou is wel lief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!
Ik vond Kannon ook niet zo leuk ondanks dat hij veel op Clannad zou lijken![]()
kut....quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyou is wel lief.
Tomoyo is zwaar geefbaar. Weet je sinterklaas? Ik laat Tomoyo je overtuigen:
[ afbeelding ]
Hé, ik weet dat je mij op het eerste gezicht niet zo zag zitten, maar geef me alsjeblieft weer een kans. Kijk toch naar mijn zaadvragende oogjes en dikke tieten! Ook ik heb aardig wat character developement in het verhaal.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Ach, met het programma maiwaifu gaat het natuurlijk niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noemde jij mijn dochter!!!
Hotlink werkt nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het kut als een school-serie schooluniformen heeft, dat vervlakt de characters vaak... als het lelijke uniformen zijn zoals bij chaos;head en bij clannad als ik de afbeeldingen zie
liever dit:
[ afbeelding ]
Wacht, wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hotlink werkt niet
En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept
Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde![]()
Je spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hotlink werkt niet
En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept
Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde![]()
Zo valt Nagisa nooit voor je!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zie ik er wel normaal uit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |