uguuu~ pop my cherryquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie anders heeft vagina en aardbeien in gemeen?
huh wat, welke zendersquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Binnenkort animé op teevee? Ik heb vandaag Fate/Zero en Shakugan no Shana gekeken op de kijkbuis, meerdere keren zelfs.
Draadloos? Streamend?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Binnenkort animé op teevee? Ik heb vandaag Fate/Zero en Shakugan no Shana gekeken op de kijkbuis, meerdere keren zelfs.
Serieus? Wanneer? Waar? In de originele taal? It's about fucking time...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Animax Benelux, d0h... Nieuwe zender.
Oh ik heb alleen alle normale zenders + family 7quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Animax Benelux, d0h... Nieuwe zender.
Overdag Naruto, Bleach, Dead Note e.d. wel, maar in de avond niet na 6 uur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik heb alleen alle normale zenders + family 7
Bovendien is het waarschijnlijk dubbed dus de moeite niet waard...
Alleen digitaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Yi-Long het volgende:
Serieus? Wanneer? Waar? In de originele taal? It's about fucking time...
Omdat 1 april november, kikker in je bil.quote:Waarom is dit geen FP nieuws?
Ik krijg altijd de kriebels van amerikaans gedubbed, het komt zooo nep over... Zal vast wel wennen maar ik wil gewoon alles in het origineel zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Overdag Naruto, Bleach, Dead Note e.d. wel, maar in de avond niet na 6 uur.
[..]
Alleen digitaal.
[..]
Omdat 1 april november, kikker in je bil.
USB + XBOX 360quote:
Nasynchronisatie heeft zijn eigen charme.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gedeeltelijk. Stalker, imouto, sexhaar en mooiste meisje van de school afleveringen zijn allen aan te bevelen.quote:Iemand Amagami SS gezien?
Voor zo ver ik weet wordt wordt er niet gekrikt zoals in SchoolDays en YnS.quote:het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo...
De enige school/harem anime die ik ècht het kijken waard vond was Clannad. Of tenminste dat is de enige die zo een-twee-drie in mij op komt, maar dan reken ik Bakemonogatari wel niet mee al is dat ook een soort van harem.quote:Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
Amagami SS is heel leuk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand Amagami SS gezien? het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo... Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
Ik heb de serie nog niet gezien hoor, maar ik heb liever één doorlopend verhaal ipv telkens een nieuw iets alsof je alle eindes van een game aan het bekijken bent (waar het wel op is gebaseerd.. lol). Bij higurashi no naku koro ni is dat ook een beetje maar dat hoort dan bij het plot. Werk liever naar een climax/plot toe dan kleine hoofdstukken die allemaal 'hadden kunnen gebeuren'.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Amagami SS is heel leuk!
De verschillende chicks vind ik juist veel variatie bieden. Echt leuk gedaan. Ik snap de kritiek niet zo.
Het kwam theatraal over en zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van amerikaans gedubbed, het komt zooo nep over... Zal vast wel wennen maar ik wil gewoon alles in het origineel zien.
Clannad had ik volgens mij een paar eps van gezien maar sprak me niet zo aan. Bakamonatagari heb ik na 5 eps gedropped. WTF was dat voor ietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
USB + XBOX 360
[..]
Nasynchronisatie heeft zijn eigen charme.
[..]
Gedeeltelijk. Stalker, imouto, sexhaar en mooiste meisje van de school afleveringen zijn allen aan te bevelen.
[..]
Voor zo ver ik weet wordt wordt er niet gekrikt zoals in SchoolDays en YnS.
[..]
De enige school/harem anime die ik ècht het kijken waard vond was Clannad. Of tenminste dat is de enige die zo een-twee-drie in mij op komt, maar dan reken ik Bakemonogatari wel niet mee al is dat ook een soort van harem.
Hmm, anders probeer je de eerste twee arch's. Kijk je of je het wat leuk vindt, zo niet dan kan je altijd de serie nog droppen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb de serie nog niet gezien hoor, maar ik heb liever één doorlopend verhaal ipv telkens een nieuw iets alsof je alle eindes van een game aan het bekijken bent (waar het wel op is gebaseerd.. lol). Bij higurashi no naku koro ni is dat ook een beetje maar dat hoort dan bij het plot. Werk liever naar een climax/plot toe dan kleine hoofdstukken die allemaal 'hadden kunnen gebeuren'.
Clannad sprak je niet zo aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Clannad had ik volgens mij een paar eps van gezien maar sprak me niet zo aan. Bakamonatagari heb ik na 5 eps gedropped. WTF was dat voor ietssnapte er geen reet van...
Vind ik ook een beetje jammer, maar ik ga het (na tentamens) wel een kans geven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iemand Amagami SS gezien? het verhaal van een love triangle zoals bij 'kimi ga nozomu eien' en 'school days' spreekt me aan, maar het is kennelijk in hoofdstukken verdeeld per meisje (zoals bij yosuga no sora) en dat hoeft van mij niet zo... Dus is het de moeite waard of heeft iemand een aanrader binnen het school/harem genre met wat diepgang en niet te veel comedy?
Clannad is overrated.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad sprak je niet zo aan?
Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad sprak je niet zo aan?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mgiopwemafmwegomaKWTRNOPWNMRGORMKNTFQWOPMFKWEMFKPW EOMKARFKAWFR AWEFMWMFOPWEMGKEDFGVAO
RAGE!
Tekenstijl was voor mij even wennen. De eerste Clannad is best goed, maar je zou het eigenlijk alleen al moeten kijken voor het meesterlijke vervolg: Clannad After Story.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..
Je denkt toch niet aan de Clannad film, hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gezien, maar heeft dus weinig indruk achter gelaten. Was gewoon een gast die naar school ging en wat meisjes leerde kennen en verder niks, schoot niet op.. tekenstijl beviel me niet zozeer..
Hiermee haal je me niet echt over hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tekenstijl was voor mij even wennen. De eerste Clannad is best goed, maar je zou het eigenlijk alleen al moeten kijken voor het meesterlijke vervolg: Clannad After Story.
Oké, oké. WACHT IK WEET WAT HET IS!!! EINZquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee haal je me niet echt over hè
Die schiet inderdaad niet echt op, maar is wel vermakelijk. Clannad zit wat meer tempo in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij was het niet eens clannad wat ik toen keek, maar Kanon
BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij was het niet eens clannad wat ik toen keek, maar Kanon
Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeienderquote:As Tomoya spends more time with the girls, he learns more about them and their problems. As he attempts to help each girl overcome her respective obstacle, he begins to realise life isn't as dull as he once thought.
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar bij dit soort plots denk ik toch echt van, goh, GTST is nog boeiender
Bij Bakemonotagatari snapte ik er echt geen donder van, de hele afleveringen bestonden uit rare gesprekken en dingen die gebeurde maar toch niet... vond het hoogst interessant maar hield het niet vol...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Clannad en Bakemonogatari het beste aan die twee series is dat er daadwerkelijk progressie zit in de relaties maar de levendige dialogen en gevatte opmerkingen doen je als kijker ook goed!
Je wátquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.
Zolang je maar van mijn waifu Nagisa afblijft
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Kyou is wel lief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
BWAKA METEEN KIJKEN EN VERLIEFD WORDEN OP KYOU JIJ!
Ik vond Kannon ook niet zo leuk ondanks dat hij veel op Clannad zou lijken![]()
kut....quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyou is wel lief.
Tomoyo is zwaar geefbaar. Weet je sinterklaas? Ik laat Tomoyo je overtuigen:
[ afbeelding ]
Hé, ik weet dat je mij op het eerste gezicht niet zo zag zitten, maar geef me alsjeblieft weer een kans. Kijk toch naar mijn zaadvragende oogjes en dikke tieten! Ook ik heb aardig wat character developement in het verhaal.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Ach, met het programma maiwaifu gaat het natuurlijk niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar echt, dit is veel beter en je kan het verhaal moeilijk samenvatten zonder er over te spoilen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe noemde jij mijn dochter!!!
Hotlink werkt nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het kut als een school-serie schooluniformen heeft, dat vervlakt de characters vaak... als het lelijke uniformen zijn zoals bij chaos;head en bij clannad als ik de afbeeldingen zie
liever dit:
[ afbeelding ]
Wacht, wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hotlink werkt niet
En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept
Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde![]()
Je spoort ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hotlink werkt niet
En ik vind die schooluniformen wel wat hebben. Ik was zo blij toen ik een Nagisa cosplayster zag. Dankzij mijn vrienden, die haar gelijk naar me toe hebben gesleept
Overigens maar heel kort mee gepraat. Volgens mij dacht ze echt dat ik niet spoorde![]()
Zo valt Nagisa nooit voor je!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zie ik er wel normaal uit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |