Dunno deze zat er ook tussenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
What the fuck
Waar is dat nou weer van?
FABULOUS MAX!quote:
Oeh, ik heb vaak juist het tegenovergestelde bij Penguindrum. Doe het niet, maar heb de neiging om terug te spoelen of langzamer te kijken. Ik zou helemaal mijn grip (die al niet super is) op de serie verliezen als ik op 1.5 speed zou kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
Heilschennis, maar ik heb penguin ep 16 op 1.5 speed gekeken. Het gaat me anders echt te langzaam.
Aaahw.quote:Op zaterdag 5 november 2011 06:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dunno deze zat er ook tussen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
Onrealistisch bewegende borsten.
[ afbeelding ]
Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.
Ga m kijken dan! Leuke seriequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?quote:
Geen idee, ik lees geen mangaquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?
Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de animequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?
de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga'squote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de anime![]()
En leest er iemand hier "Kagami no Kuni no Harisugawa"?
Kheb nu de eerste paar chapters gelezen en ik ga hem wss wel verder volgen
Ben nu bij de huidige chapter en ik blijf hem zeker volgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga's
Ik heb hetzelfde met oa Gamaran Gintama(verwar die 2 altijd...,de randomness wordt te standaard bij Gintama) en Detective Conan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haganai is nog steeds leuk maar ik heb een beetje het idee dat ze nu al dingen beginnen te recyclen.
Zoals de relatie tussen de non en de imouto, die veel weg heeft van de relatie die Sena en Yozora met elkaar hebben en zoals die keer dat een personage een soort van een tekst over robots oplas en erotiserende, en die andere keer dat een ander personage een seksscne oplas uit een visual novel. Ik weet dat Haganai niet pretendeert origineel te zijn, maar ze zouden op zijn minst een paar afleveringen kunnen wachten voordat ze andere personages meer van hetzelfde laten doen.
AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
Dit is briljant
(start = 6m 28s)
Janken Tournament 2011 (rock paper scissors)
Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.quote:Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.
AKB48 released their 23rd major single(25th overall), Kaze wa Fuiteiru on 26 October 2011. The single sold 1,045,937 copies on the first day of release, setting a new record for the first day sales of AKB48 singles, surpassing the previous record set by Flying Get.
In 2012, AKB48 will receive their first television anime series. This anime series is directed by Yoshimasa Hiraike, while AKB48 producer Yasushi Akimoto will be in-charge of its planning and supervision of the production.
Dat hele AKB48 is echt groot.
AKB49 is een manga gebaseerd op hunquote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.
ikke!quote:Op zondag 6 november 2011 02:42 schreef mschol het volgende:
iemand hier die Mashiro Iro Symphony kijkt?
erg prettig dat het een beetje normale serie is
was ik alweer even naar opzoek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |