Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de animequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?
de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga'squote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik vraag me hetzelfde af, heb de manga gelezen omdat ze hier positief waren over de anime![]()
En leest er iemand hier "Kagami no Kuni no Harisugawa"?
Kheb nu de eerste paar chapters gelezen en ik ga hem wss wel verder volgen
Ben nu bij de huidige chapter en ik blijf hem zeker volgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
de beschrijving klinkt best aardig.. maar ik lees geen manga's
Ik heb hetzelfde met oa Gamaran Gintama(verwar die 2 altijd...,de randomness wordt te standaard bij Gintama) en Detective Conan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Haganai is nog steeds leuk maar ik heb een beetje het idee dat ze nu al dingen beginnen te recyclen.
Zoals de relatie tussen de non en de imouto, die veel weg heeft van de relatie die Sena en Yozora met elkaar hebben en zoals die keer dat een personage een soort van een tekst over robots oplas en erotiserende, en die andere keer dat een ander personage een seksscne oplas uit een visual novel. Ik weet dat Haganai niet pretendeert origineel te zijn, maar ze zouden op zijn minst een paar afleveringen kunnen wachten voordat ze andere personages meer van hetzelfde laten doen.
AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
Dit is briljant
(start = 6m 28s)
Janken Tournament 2011 (rock paper scissors)
Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.quote:Op zondag 6 november 2011 00:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
AKB48 will also be releasing their 23rd single in October 2011 and their 24th single in December 2011. The participants of the 24th single will be chosen in a Janken tournament.
AKB48 released their 23rd major single(25th overall), Kaze wa Fuiteiru on 26 October 2011. The single sold 1,045,937 copies on the first day of release, setting a new record for the first day sales of AKB48 singles, surpassing the previous record set by Flying Get.
In 2012, AKB48 will receive their first television anime series. This anime series is directed by Yoshimasa Hiraike, while AKB48 producer Yasushi Akimoto will be in-charge of its planning and supervision of the production.
Dat hele AKB48 is echt groot.
AKB49 is een manga gebaseerd op hunquote:Op zondag 6 november 2011 00:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Och, ze hebben zelfs een langlopende j-drama.
ikke!quote:Op zondag 6 november 2011 02:42 schreef mschol het volgende:
iemand hier die Mashiro Iro Symphony kijkt?
erg prettig dat het een beetje normale serie is
was ik alweer even naar opzoek..
Nummers lijken wel veel op elkaar...quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef .Cake. het volgende:
Haha, ik zat net Bakuman te kijken en ik dacht: Goh, die stem van de zangeres in de ED lijkt best wel op een OP van Gundam 00 (The Brilliant Green - Ash Like Snow):
Blijkt het van Tommy Heavenly 6 te zijn!![]()
dat kan ik dus echt niet he, ik wacht altijd het hele seizoen af en jaag 12 eps series er in 1 a 2 dagen door.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef mschol het volgende:
damn, ik ben weer veel aan het volgen![]()
5 series van dit seizoen (en mogelijk worden dit er meer)
Qua anime volg ik momenteel alleen Mirai Nikki, Guilty Crown en One Piece.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef mschol het volgende:
damn, ik ben weer veel aan het volgen![]()
5 series van dit seizoen (en mogelijk worden dit er meer)
normaal gesproken lukt mij dat ook slecht hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat kan ik dus echt niet he, ik wacht altijd het hele seizoen af en jaag 12 eps series er in 1 a 2 dagen door.
Klinkt bekend zo heb ik Bleach, Naruto en One Piece weten bij te werken (Bleach en Naruto uiteindelijk gedropt).quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn beste kijkscore is trouwens 25/26 eps op 1 dag (in 2 dagen eureka 7)
Skyrim gaat mij ook een achterstand in anime en/of studie opleverenquote:Op zondag 6 november 2011 22:57 schreef PAAC het volgende:
[..]
Klinkt bekend zo heb ik Bleach, Naruto en One Piece weten bij te werken (Bleach en Naruto uiteindelijk gedropt).
Manga record is ca 150 chapters 20 pagina's op n dag.
En met de komst van Skyrim ga ik dat de eerst komende tijd wss niet verbeteren(Als het me lukt om te spelen)
Skyrimquote:Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Skyrim gaat mij ook een achterstand in anime en/of studie opleveren
quote:
Je bent "Skyrimquote:
Omdat ik niet echt een mening heb over Skyrim. Hou me er gewoon niet mee bezig, dus tjaquote:Op maandag 7 november 2011 00:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je bent "Skyrim" vergeten te qouten
Okaerinasaiquote:
Hoe was de ban?quote:Op maandag 7 november 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
De game Fate/Extra is in de USA uitgebracht voor PSP.
Ik dacht dat je tot de 10e had? Dat zei iemand.quote:Op maandag 7 november 2011 07:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zwaar. Ik heb er zelfs over gedroomd.
Ik heb mijn excuses aangeboden aan yvonne en ben nu weer unbannedquote:Op maandag 7 november 2011 07:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tot de 10e had? Dat zei iemand.
Aww, wat schattig.quote:Op maandag 7 november 2011 07:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden aan yvonne en ben nu weer unbanned
quote:Op maandag 7 november 2011 08:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Aww, wat schattig.
* Xaryna aait Robin.
Voelt zo goed om terug te zijnquote:
das wel weer jammer dat het zo makkelijk gaatquote:Op maandag 7 november 2011 07:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn excuses aangeboden aan yvonne en ben nu weer unbanned
Ik heb me braaf gedragen en het uitgepraatquote:Op maandag 7 november 2011 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel weer jammer dat het zo makkelijk gaat
Ga eens op zoek, zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef .Cake. het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wie Yvonne is...
Natuurlijk heb je je gedragen, je kon niet posten!quote:Op maandag 7 november 2011 10:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb me braaf gedragen en het uitgepraat
Ik heb het ook al uitgepraat met Staalquote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ga eens op zoek, zou ik zeggen.
[..]
Natuurlijk heb je je gedragen, je kon niet posten!
Nou Staal nog eengeven.
Braaf.quote:Op maandag 7 november 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het ook al uitgepraat met Staal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |