quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Vrouwelijk vind ik niet bepaald het juiste woord om der te beschrijven.
Pics?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Vrouwelijk vind ik niet bepaald het juiste woord om der te beschrijven.
Mwa, ik vind het niet zo'n impact hebben op mijn persoonlijke leven.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar toch....Yvonne en Danny niet kennen.
moeten we die kennen dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar toch....Yvonne en Danny niet kennen.
Alcoholist.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb een paar biertjes teveel op, ja nu al, in de trein.Thank god geen nachttrein woot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom ik snap er geen drol van :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook aardig goed de verhaallijn van de game volgen(een heel stuk beter dan trinity soul), vraag me alleen wel af of de anime ook interessant is voor de gene die de game niet gespeeld hebben..quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Had ik al gezegd dat Persona 4 verdomd stijlvol is? Persona 4 is verdomd stijlvol!
Wat is toch die verhaallijn waar u over spreekt? Persona 4 is toch gewoon een spectaculaire animé waar alle personages op een fabuleuze manier vrede sluiten met de kanten van hun persoonlijkheid die ze liever verborgen houden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook aardig goed de verhaallijn van de game volgen(een heel stuk beter dan trinity soul), vraag me alleen wel af of de anime ook interessant is voor de gene die de game niet gespeeld hebben..
Persona 4, houd de zelfde structuur, stijl en tot nu toe nagenoeg de zelfde verhaallijnen aan als de PS2 RPG uit 2008 en dat doet men niet vaak met anime adaptations van games,vandaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is toch die verhaallijn waar u over spreekt?
Die "herhalingen" worden een heel stuk minder en houden zelfs nagenoeg op. Niet dat het er daarna allemaal helderder op wordt, maar toch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:14 schreef outcast_within het volgende:
Penguin mawadrum is absoluut niet geschikt om te marathonnoen(srsly spellcheck wtf is this?).
Er zit zoveel herhaling in. Wekelijks is het wel te doen, maar achter elkaar zo vaak het woord fate, destiny en nog meer dingen aanhoren werkt niet.
Maar veel vragen worden uiteindelijk wel beantwoord, alleen niet direct nee.quote:Trouwens deze anime is niet zoals steins gate die een vraag opgooit en een paar episodes beantwoord en weer 2 vragen opgooit. Dit is een serie die een vraag opgooit niet beantwoord en weer 2vragen opgooit.
Ben ik persoonlijk niet echt een fan van.
Is dat nou extra opwindend, eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
Onrealistisch bewegende borsten.
[ afbeelding ]
Chie is tof, die schopt tanks etc.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kijk het dan gewoon helemaal niet.
[ afbeelding ]
Geen idee, jij was van de yaoi?quote:
Wat heeft yaoi te maken met extra beweeglijke elastieten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geen idee, jij was van de yaoi?![]()
Ik dacht heel even dat we bij P4 een nieuwe Yuuno erbij zouden krijgen!
Mirai Nikki was weer nice!
What the fuckquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
Otani.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
of de tegenovergestelde: die totaal clueless zijn..
de jongens zijn idd meestal totaal clueless.. dan is een serie met een totaal clueless vrouw/meisje nog wel eens een prettige afwisseling.. ( Kaichō wa Maid-sama was er zo 1)quote:
Pres is meer van "wtf doe je?"quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
de jongens zijn idd meestal totaal clueless.. dan is een serie met een totaal clueless vrouw/meisje nog wel eens een prettige afwisseling.. ( Kaichō wa Maid-sama was er zo 1)
Chi-chi Bulmaquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]echt, af en toe vraag ik waar je ze vandaan haalt...
had je de cliche tsundere meisjes/vrouwen al? (die dus om alles @random boos worden, en uiteindelijk toch als een blok vallen voor de hoofdpersonen?)
Dunno deze zat er ook tussenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
What the fuck
Waar is dat nou weer van?
FABULOUS MAX!quote:
Oeh, ik heb vaak juist het tegenovergestelde bij Penguindrum. Doe het niet, maar heb de neiging om terug te spoelen of langzamer te kijken. Ik zou helemaal mijn grip (die al niet super is) op de serie verliezen als ik op 1.5 speed zou kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:37 schreef outcast_within het volgende:
Heilschennis, maar ik heb penguin ep 16 op 1.5 speed gekeken. Het gaat me anders echt te langzaam.
Aaahw.quote:Op zaterdag 5 november 2011 06:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dunno deze zat er ook tussen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:29 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche #58
[ afbeelding ]
Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Cowboy Bebop, Ergo Proxy, Time of Eve, Paranoia Agent, Spice and Wolf, Usagi Drop. Dit zijn een aantal series die de kijker uitdagen ergens over na te denken. De een meer dan de ander. Er zijn natuurlijk wel meer anime van dit soort zelfs Boku wa Tomodachi ga Sukinai zou iemand over vriendschap kunnen laten nadenken als iemand een vrij oppervlakkig idee van vriendschap heeft en beter wordt.
Ga m kijken dan! Leuke seriequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit de eerste paar chapters van Boku wa Tomodachi ga Sukinai te lezen en het is best wel grappig. Ik ben blij dat ik hier regelmatig lurk.
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?quote:
Geen idee, ik lees geen mangaquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zit gewoon de manga te lezen. Is de anime beter dan qua inhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |