Ohh, geniaal.quote:
Haha, prachtig!quote:
Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met die Anime's , ongelofelijk wat ze daar in Japan uitscheiten aan series.
Duidelijk een noob.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.
Als je bij bent wel, ja. Als je net begint begrijp ik het wel. Er zijn gewoon teveel goede series uitgebracht.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Enige dat je aan heb begin van het seizoen hoeft te doen is een blog of 2 aflopen.
Hmm, is zij zó berucht dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet zomaar een ban, hij heeft yvonne persoonlijk boos gemaakt.
quote:
Idd ja!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:19 schreef outcast_within het volgende:
Briljant trouwens dat KFC het zo gemarket heeft dat japanners kip eten met kersmis.
Zij is de Godmother.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, is zij zó berucht dan?
* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, is zij zó berucht dan?
* Repelsteeltju komt eigenlijk alleen in dit topic en zelden ergens anders op FOK! *
Jullie kennen Danny toch wel?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
* .Cake. komt eigenlijk ook alleen maar hier.
dat is zn vrouw toch ?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jullie kennen Danny toch wel?
Yvonne is net zoiets, maar dan vrouwelijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne.quote:
quote:
ohh mm dat zal ik het wel verkeerd hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wiki zegt dat Knorretje zijn vrouw is, en niks over familiebanden met Yvonne.
[..]![]()
Nee, maar als hij zo bekend is dan zal hij wel een pagina hebben op de Fok!-wiki.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus Yvonne is een kale co-eigenaar en co-oprichter van FOK!?quote:Danny
Administrator en tevens eigenaar en oprichter van FOK! Te herkennen aan z'n kale FOK! euh Kop!
Tjah zo kun je er ook over nadenken toch??
Briljant en zooooo waar.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Vrouwelijk vind ik niet bepaald het juiste woord om der te beschrijven.
Pics?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Vrouwelijk vind ik niet bepaald het juiste woord om der te beschrijven.
Mwa, ik vind het niet zo'n impact hebben op mijn persoonlijke leven.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar toch....Yvonne en Danny niet kennen.
moeten we die kennen dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar toch....Yvonne en Danny niet kennen.
Alcoholist.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb een paar biertjes teveel op, ja nu al, in de trein.Thank god geen nachttrein woot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |