Dat heb ik dus ook met manga'squote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.
Bij Clannad was dat Nagisa, bij Fate weer Saber, etc. etc.
Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht dat hij een radar voor SC had en een superradar voor Senjougahara?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef Xaryna het volgende:
Wanneer komt Ascendancy zijn liefde voor Senjougahara verkondigen?
Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de clubquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve)
hoor ik nu ook bij de club?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb dat heel sterk bij shoujo manga's (met de main man, dan), en dan voel ik me zo'n suf meisje daardoor.
Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
We hebben Frag gesummoned, niet Ascendancy. Toch iets fout gedaan.
Ik volg dit seizoen trouwens 3 series.
Rin lijkt me leuker als fuckbuddy, alhoewel ik ook helemaal weg van haar was bij de UTW-route.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Misa Amane, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve),
hoor ik nu ook bij de club?
EDIT: Als ik iemand tegen kom die qua persoonlijkheid op Chistina Makise lijkt val ik ongetwijfeld als een blok voor haar.
Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.
Ik volg er *tromgeroffel* 4, namelijk Ben-To, Guilty Crown, Mirai Nikki en Ika Musume!
En dan tel ik Bleach en Naruto niet mee want die kijk ik nu niet
Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb.
You're welcome!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijven
Ze gaan je afmaken. RIP.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef Verwerker het volgende:
Nog nieuwe Gundam franchises?Er zou een film komen van Gundam 00?
Er is een nieuwe serie van Gundam gericht op kleuters
??quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de club
Hee! Zo erg zijn we nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
You're welcome!
[..]
Ze gaan je afmaken. RIP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat klinkt redelijk bekend jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.
Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap, nu al? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ghehe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, is het al zo laat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uurtje of 2-3 das een prima tijdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Studeren voor tentamens, dus morgen een lang dagje in de bieb
En het is 12 uur, prima tijd
Dat is voor jullie ook 'n stuk leukerquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik wel dronken SC kunnen doen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Bakakame het volgende:
Dat probleem bestaat totaal niet bij mij!Hinata een main char?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om daar maar even op te reageren..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Amagami SS is heel leuk!
De verschillende chicks vind ik juist veel variatie bieden. Echt leuk gedaan. Ik snap de kritiek niet zo.
je moet dronken zijn om ergens om 2:00 te kunnen reageren? pff...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat is voor jullie ook 'n stuk leuker
imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
O dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik vind het raar dat er mensen zijn die geweldige series zoals Cowboy Bebop, Mushishi en Kino no Tabi bekritiseren omdat ze liever een lang maar middelmatig verhaal zien dan een serie fantastische opzichzelfstaande verhalen.
Zolang een verhaal goed in elkaar steekt maakt het niet uit hoe lang het is. Zo denk ik er over.
Disagree! Goede verhalen worden wat mij betreft vooral gekenmerkt door goede characters, dus zo'n serie van op zichzelf staande afleveringen gaat er prima in.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...
dat is bijna soort van gaan slapen en na 5 minuten ruw wakker geschud te worden om daarna maar weer te moeten gaan slapen, gewoon not done..
hinata uit welke serie? (naruto, Kaichou wa Maid-sama!, of Fruits basket?)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:27 schreef Xaryna het volgende:
Chihayafuru ep 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]Oh ja, die. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nou ep 5 kijken, dan naar bed. Ben overgestapt op HorribleSubs want Commie deden de subs het niet en iemand anders die erover klaagde in de comments werd verwezen naar WMP, waar ze het overigens wel deden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
En de snot scene was erg hilarisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat alles wat je te melden hebt. Arme taichi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Nietus! Ze zit niet in een club op het moment!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:09 schreef outcast_within het volgende:
Nee die duffe doos zit in de atletiek vereniging.
En die 4 jaar ervoor tellen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nietus! Ze zit niet in een club op het moment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |