abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103857887
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve)

hoor ik nu ook bij de club?
Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de club *O*
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:28:19 #62
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_103857913
gaat hard met de topics hier, en dat terwijl ik nog achter lig met series :( waarom moest ik ook meerdere nieuwe uitkiezen dit seizoen! :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_103858094
We hebben Frag gesummoned, niet Ascendancy. Toch iets fout gedaan. :P

Ik volg dit seizoen trouwens 3 series.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_103858164
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb dat heel sterk bij shoujo manga's (met de main man, dan), en dan voel ik me zo'n suf meisje daardoor. :')

Terecht! Bishounen zijn belachelijk. :P
“An interesting thing is a good thing.”
pi_103858398
_O- Dat filmpje! _O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_103858508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
We hebben Frag gesummoned, niet Ascendancy. Toch iets fout gedaan. :P

Ik volg dit seizoen trouwens 3 series.
Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.

Ik volg er *tromgeroffel* 4, namelijk Ben-To, Guilty Crown, Mirai Nikki en Ika Musume!
En dan tel ik Bleach en Naruto niet mee want die kijk ik nu niet :+
pi_103858676
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hou van: Rin Thousaka, Kanna Minami, Cagalli Yula Athha, Anaru, C.C., Karen, Horo, Ringo Noyamano, Misa Amane, Tokiko Tsumura, Kyou Fujibayashi (de rest van de Clannad meisjes in mindere mate), Shiki Ryougi, Akiko (Time of Eve),

hoor ik nu ook bij de club?

EDIT: Als ik iemand tegen kom die qua persoonlijkheid op Chistina Makise lijkt val ik ongetwijfeld als een blok voor haar.
Rin lijkt me leuker als fuckbuddy, alhoewel ik ook helemaal weg van haar was bij de UTW-route. :P

Welkom bij de club *O*
pi_103858728
Nog nieuwe Gundam franchises? :) Er zou een film komen van Gundam 00?

Er is een nieuwe serie van Gundam gericht op kleuters :N
pi_103858777
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Hmm, oké dus Senjougahara > Frag. Ik gok dat we bij een plaatje van Mio of Yui een Cake krijgen.

Ik volg er *tromgeroffel* 4, namelijk Ben-To, Guilty Crown, Mirai Nikki en Ika Musume!
En dan tel ik Bleach en Naruto niet mee want die kijk ik nu niet :+
Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb. :P

Ik volg trouwens Mirai Nikki, Chihayafuru en Sekai-ichi Hatsukoi S2.
Chocoladetaartjes.
pi_103858825
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Misschien post Robin wel zo veel omdat ik Nagisa als UI heb. :P
Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijven :P
pi_103858857
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dankzij jou komen de Nagisa herinneringen bovendrijven :P
You're welcome!
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:45 schreef Verwerker het volgende:
Nog nieuwe Gundam franchises? :) Er zou een film komen van Gundam 00?

Er is een nieuwe serie van Gundam gericht op kleuters :N
Ze gaan je afmaken. RIP. ;(
Chocoladetaartjes.
pi_103859004
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Iedereen die 2D >> 3D vindt hoort bij de club *O*
??
what did i miss?

net met Mayo Chiki klaar.. aardig,maar niet meer als dat...
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_103859027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:48 schreef Xaryna het volgende:

[..]

You're welcome!

[..]

Ze gaan je afmaken. RIP. ;(
Hee! Zo erg zijn we niet ;(
Maar de nieuwe Gundam, sja, ik heb 'm nog niet gezien maar to be honest: hij ziet er wel wat kiddy uit :P
Maar, als ik tijd heb, misschien dat ik 'm kijk en dan alsnog besluit dat foltering gewenst is ^O^
pi_103859091
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103859167
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.
Bij Clannad was dat Nagisa, bij Fate weer Saber, etc. etc.

Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt :'(
dat klinkt redelijk bekend ja :@

wellicht niet bij alle, maar wel bij veel :')
pi_103859185
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
Er is wel iets dat zéker gewenst is op dit moment, dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig ga houden
SPOILER
SPOILER
slaap, nu al? :S
pi_103859190
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net even mezelf psychologisch geanalyseerd. ELKE keer raak ik een beetje fan van de main female character.

Bij Clannad was dat Nagisa, bij Fate weer Saber, etc. etc.

Dit is precies wat die animemakers willen doen met otaku's en ik ben een makkelijk slachtoffer, zo blijkt :'(
Ghehe. :P

Ach ik ben ook een cliché om Sasuke als favo char te hebben.
pi_103859210
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:53 schreef Bakakame het volgende:
SPOILER
SPOILER
Kut, is het al zo laat...
pi_103859223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:55 schreef mschol het volgende:

[..]

slaap, nu al? :S
Studeren voor tentamens, dus morgen een lang dagje in de bieb ^O^
En het is 12 uur, prima tijd :P
pi_103859270
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Studeren voor tentamens, dus morgen een lang dagje in de bieb ^O^
En het is 12 uur, prima tijd :P
uurtje of 2-3 das een prima tijd :7 :+
pi_103859295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:56 schreef mschol het volgende:

[..]

uurtje of 2-3 das een prima tijd :7 :+
Ja, maar dan wil ik wel dronken SC kunnen doen :+
pi_103859312
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja, maar dan wil ik wel dronken SC kunnen doen :+
Dat is voor jullie ook 'n stuk leuker :D
pi_103859336
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Bakakame het volgende:
Dat probleem bestaat totaal niet bij mij!
SPOILER
Hinata een main char?
pi_103859522
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Amagami SS is heel leuk!

De verschillende chicks vind ik juist veel variatie bieden. Echt leuk gedaan. Ik snap de kritiek niet zo.

om daar maar even op te reageren..
die verschillende chicks was wel aardig, helaas was de manier van brengen (allemaal losse verhaallijnen en niet 1 doorlopend verhaal) bijzonder jammer :P
pi_103859557
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dat is voor jullie ook 'n stuk leuker :D
je moet dronken zijn om ergens om 2:00 te kunnen reageren? pff...
pi_103859998
O dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik vind het raar dat er mensen zijn die geweldige series zoals Cowboy Bebop, Mushishi en Kino no Tabi bekritiseren omdat ze liever een lang maar middelmatig verhaal zien dan een serie fantastische opzichzelfstaande verhalen.

Zolang een verhaal goed in elkaar steekt maakt het niet uit hoe lang het is. Zo denk ik er over.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_103860051
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
O dat was ik nog vergeten te zeggen. Ik vind het raar dat er mensen zijn die geweldige series zoals Cowboy Bebop, Mushishi en Kino no Tabi bekritiseren omdat ze liever een lang maar middelmatig verhaal zien dan een serie fantastische opzichzelfstaande verhalen.

Zolang een verhaal goed in elkaar steekt maakt het niet uit hoe lang het is. Zo denk ik er over.
imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...

dat is bijna soort van gaan slapen en na 5 minuten ruw wakker geschud te worden om daarna maar weer te moeten gaan slapen, gewoon not done..
pi_103860251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:

[..]

imho trekt een reeks losse verhalen je niet echt in een serie, hoe goed de losse verhalen ook zijn...

dat is bijna soort van gaan slapen en na 5 minuten ruw wakker geschud te worden om daarna maar weer te moeten gaan slapen, gewoon not done..
Disagree! Goede verhalen worden wat mij betreft vooral gekenmerkt door goede characters, dus zo'n serie van op zichzelf staande afleveringen gaat er prima in.
Cowboy Bebop was fantastisch en Mushishi wil ik nog een keer zien. Natsume Yuujinchou is een soortgelijke serie volgens mij, ook leuk om even bij weg te dromen. Totaal geen lastige plottwists of iets dergelijks maar, om het bij slapen te houden: gewoon een simpel verhaaltje voor het slapen gaan ^O^
pi_103860276
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hinata een main char?
Nee niet echt, maar wel O+ O+
pi_103860389
Senjou horizon 05. Ik snap er nog steeds geen fuck van, maar de gevechten zijn wel mooi. Plus ze hebben een redelijk goed episch sfeertje weten neer te zetten de laatste 2 episodes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')