Inderdaad, en was TS er bij toen het gebeurde??quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Geef ons het hele verhaal, wat deed ze dan?
Ik? Nee ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:02 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Inderdaad, en was jij er bij toen het gebeurde??
TS is weer single.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hoe zal zich dit verder gaan ontwikkelen, denken jullie?
Okee maar meen je dat of zei je 't meer sarcastisch zeg maar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
ze is altijd nogal verzuurd en sago 's ochtends. Meestal is dat dan voorbij als ze onder de douche is geweest. Maar deze keer dus niet. Ze bleef een beetje kortaf enzo.
Toen gingen we een boterhammetje eten en toen vroeg ze of en waarom ik boos was ().
Ik zei: "Omdat je eigenlijk gewoon een kutwijf bent."
Zo ging het dus ongeveer.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
ze is altijd nogal verzuurd en sago 's ochtends. Meestal is dat dan voorbij als ze onder de douche is geweest. Maar deze keer dus niet. Ze bleef een beetje kortaf enzo.
Toen gingen we een boterhammetje eten en toen vroeg ze of en waarom ik boos was ().
Ik meende het op dat moment eigenlijk wel. Ik zei het ook zonder ook maar iets sarcastisch over te komen. Achteraf had ik wel iets andere woorden kunnen gebruiken natuurlijk, maarja op dat moment deed ik het gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee maar meen je dat of zei je 't meer sarcastisch zeg maar?Als je 't meent kan ze net zo goed wegblijven dus
Haha!! Geweldige reactiequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
als ze haar eer hoog houdt komt ze nooit meer terugquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik meende het op dat moment eigenlijk wel. Ik zei het ook zonder ook maar iets sarcastisch over te komen. Achteraf had ik wel iets andere woorden kunnen gebruiken natuurlijk, maarja op dat moment deed ik het gewoon
dat word weer fappenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik meende het op dat moment eigenlijk wel. Ik zei het ook zonder ook maar iets sarcastisch over te komen. Achteraf had ik wel iets andere woorden kunnen gebruiken natuurlijk, maarja op dat moment deed ik het gewoon
Bel der even dan drol. Of je moet even denken of ze niet te veel kutwijf is voor je.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou, zo te horen is ze best gevoelig. Ik zou haar gewoon even laten afkoelen. Komt wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
quote:
Dan ben je wel van het kutwijf af,,,,,,?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Misschien maar even laten gaan iddEven voor de duidelijkheid. We wonen niet samen ofzo. Ze zou hier het hele weekend blijven (bij mij) en vanavond laat zou ze weer teruggaan. Maar nu is dus (hoop ik dan) naar huis aan het rijden. Als ze zich maar niet om een boom heen vouwt ofzo
quote:
Ik heb het niet uitgemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef Trollscience het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-vriendin-hebben-en-het-zelf-hebben-uitgemaakt-en-niet-gedumpt-zijn-topic
Maaaaaaaar, heb jij vaker van dit soort dingen die je der zo ineens uitfloept?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Misschien maar even laten gaan iddEven voor de duidelijkheid. We wonen niet samen ofzo. Ze zou hier het hele weekend blijven (bij mij) en vanavond laat zou ze weer teruggaan. Maar nu is dus (hoop ik dan) naar huis aan het rijden. Als ze zich maar niet om een boom heen vouwt ofzo
Neen, ik doe dit niet zo snel. Dan moet het wel even hoog zitten zegmaar. Ze zal dit dus ook niet aan hebben zien komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maaaaaaaar, heb jij vaker van dit soort dingen die je der zo ineens uitfloept?Een vriend van mij heeft dat wel en dan weet ik gewoon van ja ik ga nu naar huis en dan maaktie het zo wel goed want het slaat nergens op wattie deed. En dan is het goed.
Goh dat je dat nog weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is dat die vriendin waarover je ooit een topic opende om te klagen dat je vrienden haar lelijk vonden?
Vreemde vrienden heb jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maaaaaaaar, heb jij vaker van dit soort dingen die je der zo ineens uitfloept?Een vriend van mij heeft dat wel en dan weet ik gewoon van ja ik ga nu naar huis en dan maaktie het zo wel goed want het slaat nergens op wattie deed. En dan is het goed.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Goh dat je dat nog weet
haha nee dit is een andere
Ze is in schockquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Neen, ik doe dit niet zo snel. Dan moet het wel even hoog zitten zegmaar. Ze zal dit dus ook niet aan hebben zien komen.
Deze heb ik door mijn vrienden uit laten zoekenquote:
Groei ballen ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Deze heb ik door mijn vrienden uit laten zoeken
Ach ze komt er vast wel overheen. Ik wacht wel ff tot ze belt ofzo... Ik weet even niet zo goed wat handig is nuquote:
Het was een grapje. Ik heb haar zelf uitgezocht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Groei ballen ofzo.
Vriendin heb je omdat je haar zelf leuk en alles vindt, niet om in de smaak te vallen bij je vrienden.
Volgende keer niet meer doen dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Deze heb ik door mijn vrienden uit laten zoeken
Sowieso dat jij iets laat weten ipv zij jou? :pquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ach ze komt er vast wel overheen. Ik wacht wel ff tot ze belt ofzo... Ik weet even niet zo goed wat handig is nu
Maar je vrienden vonden haar wel lekker en daarom was het een blijvertje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het was een grapje. Ik heb haar zelf uitgezocht.
En wat dan een sms ofzo? "Heej liefie hoe istquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso dat jij iets laat weten ipv zij jou? :p
Smsje kan wel maar dat voorbeeld van je is natuurlijk wel heel stom hequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En wat dan een sms ofzo? "Heej liefie hoe istxxxx love u"
Hee kutwijfje hoe gaat het met je nu >?! Goed thuis gekomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En wat dan een sms ofzo? "Heej liefie hoe istxxxx love u"
Mijn andere relatie is (helaas) om heftigere dingen uitgegaan dan de mening van mijn vriendenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar je vrienden vonden haar wel lekker en daarom was het een blijvertje?
Lexa??quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Je krijgt nu wel een vet slechte naam op Lexa, trouwens.
Ik zal nog wel even wachten danquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Smsje kan wel maar dat voorbeeld van je is natuurlijk wel heel stom he.
Die durf ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Mantel het volgende:
[..]
Hee kutwijfje hoe gaat het met je nu >?! Goed thuis gekomen
Om 7 uur 's ochtends kan ik zulke dingen ook niet waarderen, dus hoe laat was dit voorval, TS?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nouja, ik ben zegmaar heel erg vrolijk 's ochtends. Ik zie dan (zoals vandaag) dat het mooi weer is en dan gil ik door de kamer (terwijl ze nog op bed ligt):
"Kijk eens liefie! Wat een schitterende dag! Heerlijk weer om een lekker wandelingetje te maken straks! Kom!![]()
"
Tsja. Dat vindt ze misschien niet leuk ofzo...
Dit was om 9.00u 's ochtends nieuwe tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Om 7 uur 's ochtends kan ik zulke dingen ook niet waarderen, dus hoe laat was dit voorval, TS?
je weet dat ze daar 's ochtends geen zin in heeft, beetje rekening met elkaar houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nouja, ik ben zegmaar heel erg vrolijk 's ochtends. Ik zie dan (zoals vandaag) dat het mooi weer is en dan gil ik door de kamer (terwijl ze nog op bed ligt):
"Kijk eens liefie! Wat een schitterende dag! Heerlijk weer om een lekker wandelingetje te maken straks! Kom!![]()
"
Ik zou daar ook spontaan chagerijnig van worden...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
"
Misschien ook wel mijn eigen schuld ja. Maar ik kan gewoon niet tegen dat hoofd als ze zo boos als ze zich als een of andere tony montana girl staat op te maken. Dan denk ik: "wat doe je nou boos en sago doe ff normaal johquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je weet dat ze daar 's ochtends geen zin in heeft, beetje rekening met elkaar houden.
Eigen schuld.
FC Utrecht... nuff saidquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en terecht. Maar blijkbaar vond ze dat zelf niet en nu is ze weggegaan
Gewoon weggereden. Het laatste wat ze zei was: "nou eh... doei he"
Mwah 9 u moeten zulke opmerkingen wel kunnen vind ik dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je weet dat ze daar 's ochtends geen zin in heeft, beetje rekening met elkaar houden.
Eigen schuld.
En je hebt der nog steeds niet gebeld? Hup bellen, sorry zeggen en der overal gelijk in geven wat ze vervolgens zegt. Oja en vragen hoe je het goed kan maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dit was om 9.00u 's ochtends nieuwe tijd
Kun jij plassen met een stijve?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:29 schreef Kriegel het volgende:
Goedmaaksex en dan in d'r kont plassen.
OVERAL gelijk in geven? Ja dan ben ik echt de lul hequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:28 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
En je hebt der nog steeds niet gebeld? Hup bellen, sorry zeggen en der overal gelijk in geven wat ze vervolgens zegt. Oja en vragen hoe je het goed kan maken.
In theorie kan het wel, want meestal na de seks wordt hij wel weer slapper.quote:
Dan geef je der een knuffel (van achteren, pipa in der kont) en vraagt of er iets is, zo niet geef je der veel koffie. Al is geprobeerd TS?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Misschien ook wel mijn eigen schuld ja. Maar ik kan gewoon niet tegen dat hoofd als ze zo boos als ze zich als een of andere tony montana girl staat op te maken. Dan denk ik: "wat doe je nou boos en sago doe ff normaal joh"
Nee dat hoeft niet maar wel ene beetje meegevend zijn of hoe je da ook noemtquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
OVERAL gelijk in geven? Ja dan ben ik echt de lul he
Gewoon op een begripvolle manier met haar praten. Die modus kan ik wel aannemen jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet maar wel ene beetje meegevend zijn of hoe je da ook noemt
Ja. Het is weliswaar een beetje vertiefd mikken als je boven de wc hangt, maar verder geen probleem.quote:
De beste manier op zeurdiscussies te ontwijken me dunkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
OVERAL gelijk in geven? Ja dan ben ik echt de lul he
Nee dat zou ik ook niet doen .. misschien dat zij ook wel fout is geweest maar ze is niet zo uitgebarsten zoals jouquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft zelf overigens nog niets laten horen.
Waarom?quote:
Dump haar. Mensen met een ochtendhumeur zouden ze sowieso uit moeten roeien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft zelf overigens nog niets laten horen.
Waarom istie dan een kutwijf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ze wil dat je haar nu op gaat bellen of op eigen initiatief contact met haar opneemt op andere wijze...
Nu kan TS 2 dingen doen:
- TS is een alpha male en heeft schijt
- TS is ook een kutwijf en gaat huilie huilie doen en het goedmaken
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:37 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Klagen over kort pittige kapsels op de radio
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
"U heeft een stem van een heel dom iemand"
"EN U HEEFT EEN STEM VAN EEN KUTWIJF!"![]()
Maar ik vind nog steeds een beetje dat ik gelijk heb eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nee maar ff serieus...
Ik heb precies hetzelfde gehad vorig jaar met oud en nieuw, was al de hele avond geirriteerd over een paar dingen en toen kwam zij ff over iets klagen en toen zij ik ook flikker op kutwijf![]()
Beste is je gewoon even kwetsbaar opstellen en haar bellen, sms' je sturen oid dat je het vervelend vindt zo.... Laat ze heus wel binnen afzienbare tijd van haar horen, al zal ze eerst nog even wachten om je te pijnigen
Tuurlijk niet! als je toch weet dat je vriendin een ochtendhumeur heeft, ga je toch niet übervrolijk doen, om haar vervolgens ook nog een kutwijf te noemen?? Ik geef dr gelijk dat ze weg is gegaan!quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar ik vind nog steeds een beetje dat ik gelijk heb eigenlijk
Nee joh nu ruk je het een beetje uit zijn verband. Kutwijf was misschien niet de goede woordkeuze, maar dat er iets van gezegd mocht worden leek mij niet meer dan terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:53 schreef Demaq het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! als je toch weet dat je vriendin een ochtendhumeur heeft, ga je toch niet übervrolijk doen, om haar vervolgens ook nog een kutwijf te noemen?? Ik geef dr gelijk dat ze weg is gegaan!
Ja, dat je er iets van wilt zeggen is prima natuurlijk, maar om dan meteen kutwijf te zeggen is inderdaad nogal de verkeerde woordkeuze. Als je haar nog terug wilt zou ik haar gaan bellen, zeggen dat het je spijt enzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nee joh nu ruk je het een beetje uit zijn verband. Kutwijf was misschien niet de goede woordkeuze, maar dat er iets van gezegd mocht worden leek mij niet meer dan terecht.
nee. maak haar jaloers enhuur een hoer in en ga dan stappen op zaterdagavond als zij ook stapt en dan wil ze je terug.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Demaq het volgende:
[..]
Ja, dat je er iets van wilt zeggen is prima natuurlijk, maar om dan meteen kutwijf te zeggen is inderdaad nogal de verkeerde woordkeuze. Als je haar nog terug wilt zou ik haar gaan bellen, zeggen dat het je spijt enzo
Dus jij naar je buurvrouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk, maar je eigen vriendin kutwijf noemen dan zit je natuurlijk nooit goed...
Dat doe je maar tegen je buurvrouw ofzo zei ze toen tegen mij
Mijn plan is om haar tegen het einde van de middag een sms te sturen, behoudens een eerdere reactie van haar kant.quote:
Dat ze weg is gegaan en dat ik nu met een wel/niet toegeven gevoel zitquote:
Niet toegeven.. als je daar aan begint is het een verloren zaak..quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat ze weg is gegaan en dat ik nu met een wel/niet toegeven gevoel zit
gwn toegeven als je der nog wil, anders niets van je laten horen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wel toegevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook op. Er is zelfs niet om pics gevraagd. Bijzonderquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:10 schreef Zilverdolk het volgende:
Wat is dit toch een ontzettend ontopic, steunend en meevoelend topique voor in KLB. Verbaast me!
TS, je moet sowieso niet te lang meer wachten, dat werkt bij mij nooit in mn voordeel :p
Shit... niemand nog nee?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook op. Er is zelfs niet om pics gevraagd. Bijzonder
Bedankt voor de tips in ieder geval. Ik ga haar vanmiddag sms-en
ga niet smsen ted gwn bellen en uitpraten, werkt het best.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het is al middagquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het daten is nooit zo'n probleem. Een relatie behouden, zijn daar ook tips voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ga niet smsen ted gwn bellen en uitpraten, werkt het best.
kijk anders arkady's dating tips op youtube die kan je wel gebruiken zo te zien
Oke ik zal haar bellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Demaq het volgende:
[..]
Het is al middagdus hup telefoon pakken jij, en bel dr op, niet smsen
naja hij geeft ook tips over hoe je met meisjes om moet gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het daten is nooit zo'n probleem. Een relatie behouden, zijn daar ook tips voor?
[..]
Oke ik zal haar bellen
waar bemoei jij je mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ze weet nu wel dat je contact zoekt.Das positief
Dat is waarquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ze weet nu wel dat je contact zoekt.Das positief
quote:
quote:
les?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]![]()
Dit dus nooit doen, ik ben al 'n keer door m'n vriendin voor stalker uitgemaakt, oppassen dus.
Bi, nog steeds met diezelfde vriendin samen dus er is nog hoop voor TS dat dit ook nog wel te lijmen valt.quote:
ja dus dat stalken had zin.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bi, nog steeds met diezelfde vriendin samen dus er is nog hoop voor TS dat dit ook nog wel te lijmen valt.
Nee man dat maakte op dat moment de ruzie juist nog erger.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja dus dat stalken had zin.
gwn blijven bellen vriend
Zo'n vaart zal het toch niet lopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo heb je een vriendin en zo ben je weer single.
Het was niet de hele dag, TS heeft dit 's ochtends al gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:
Weglopen om het woordje 'kutwijf'
Terecht uitgescholden wel, de ganse dag de chagrijn uithangen doe je maar elders, niet bij vriendlief.
Ja maar die vriendin doet dat heel vaak 's ochtends.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Demaq het volgende:
[..]
Het was niet de hele dag, TS heeft dit 's ochtends al gezegd.
Dat is het misschien wel een beetje ja. Ik hou er gewoon niet van als mensen sago zijn in de ochtend. Alsof het zo erg is om op te staan en iets leuks van je dag te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar die vriendin doet dat heel vaak 's ochtends.Ik denk niet dat ze elke keer na het douchen excuseert voor haar ochtendhumeur.
Dus TS is elke ochtend haar bitch en 1x heeft hij er genoeg van en zegt hij dat.. tja.
Ik ga zo lekker tomatensoep eten met een stokbroodje erbij. Als toetje weet ik t nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar die vriendin doet dat heel vaak 's ochtends.Ik denk niet dat ze elke keer na het douchen excuseert voor haar ochtendhumeur.
Dus TS is elke ochtend haar bitch en 1x heeft hij er genoeg van en zegt hij dat.. tja.
Gewoon vermijden totdat ze ''wakker'' is. Gewoon 3 uur lang op de wc zitten ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel een beetje ja. Ik hou er gewoon niet van als mensen sago zijn in de ochtend. Alsof het zo erg is om op te staan en iets leuks van je dag te makenDoe gewoon vrolijk, denk ik dan.
Ja maar kom op dude. Het is toch gewoon kut als iemand zo lang een ochtendhumeur heeft. Ik begrijp dat ook echt niet, zeker niet op een vrije zondag. Als ik om half 7 op moet om me nog even in te lezen voor een college om 8.30u, terwijl ik om 3 uur ging slapen, dan ben ik ook wel even wat minder spraakzaam. Maar dit is toch nergens voor nodig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Gewoon vermijden totdat ze ''wakker'' is. Gewoon 3 uur lang op de wc zitten ofzo
Boeiend, bitch moet gewoon de fatsoenlijke vrouw uithangen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Demaq het volgende:
[..]
Het was niet de hele dag, TS heeft dit 's ochtends al gezegd.
Dat doet ze, vanaf een uur of 1 's middagsquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Boeiend, bitch moet gewoon de fatsoenlijke vrouw uithangen.
Dat is dus niet genoeg. Ik zou ook geen zin hebben om elke ochtend tegen zo'n chagrijnige kop aan te kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat doet ze, vanaf een uur of 1 's middags
Eet smakelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker tomatensoep eten met een stokbroodje erbij. Als toetje weet ik t niet
Je bent toch niet zo'n vrolijke de zon is op roeper he, die gelijk als hij uit bed stapt superblij is en dat dan ook moet uiten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel een beetje ja. Ik hou er gewoon niet van als mensen sago zijn in de ochtend. Alsof het zo erg is om op te staan en iets leuks van je dag te makenDoe gewoon vrolijk, denk ik dan.
Dit dus, wat ben ik blij dat mijn vriend net zoveel opstarttijd nodig heeft net zoals ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n vrolijke de zon is op roeper he, die gelijk als hij uit bed stapt superblij is en dat dan ook moet uiten?
Die niet even opstarttijd nodig heeft, maar gelijk aan het springen slaat?
Moord en doodslag, wat een gruwel
lekker samen chagarijnen wat een feestquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dit dus, wat ben ik blij dat mijn vriend net zoveel opstarttijd nodig heeft net zoals ik.
Misschien een tijdje van de heroïne afblijven, dan wil je wel eens vanzelf opstarten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dit dus, wat ben ik blij dat mijn vriend net zoveel opstarttijd nodig heeft net zoals ik.
Het wordt pas chagerijen als iemand aan mijn hoofd zeurt of te blij om me heen springt en mijn mij rustige opstart tijd niet guntquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:35 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
lekker samen chagarijnen wat een feest
anders sta je wat eerder opquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Het wordt pas chagerijen als iemand aan mijn hoofd zeurt of te blij om me heen springt en mijn mij rustige opstart tijd niet gunt
Eerder dan hoogst noodzakelijk????????quote:
Er is wel een verschil tussen wat duf rondlopen en weinig zeggen en echt sago zijn en niets kunnen hebben. Zelfs geen normale opmerking.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerder dan hoogst noodzakelijk????????
Hell no!
Het is niet zo'n probleem, ik slof wat door huis, zit wat boven mijn kopje thee voor me uit te staren, dan komt het allemaal helemaal goed.
Maar wee degene die me echt stoort, die tegen me aan zeurt of heel blij staat te stuiteren, als ik het niet kan ontwijken of me ervoor kan afsluiten ben ik er niet blij mee.
Heb je al iets gehoord dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het toch niet lopen
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn telefonische pogingen om weer contact te leggen daarnet op niets uitgelopen? Tsja, ze is blijkbaar gekwetst.
Ik zou het vanavond zo rond een uur of 21 nog een keer proberen, en anders morgen tussen de middag weer. Niet morgenvroeg natuurlijk want dan is ze weer sago.
Ze belt waarschijnlijk onder Studio Sport puur om jou te kloten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft inmiddels gesmst en we bellen vanavond. Ben benieuwd. Ik zal proberen om lief te blijven
Deze logica vind ik nogal vergelijkbaar met "als je weet dat je vriend geweldadig is waarom ga je hem dan ook op zijn zenuwen werken" tegen iemand die net door haar vriend in elkaar is geslagen. TS is de onschuldige partij in deze. Z'n vriendin moet zich gewoon niet zo aanstellen met haar "boehoe ik heb net geslapen en nu ben ik dus chagrijnig".quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:53 schreef Demaq het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! als je toch weet dat je vriendin een ochtendhumeur heeft, ga je toch niet übervrolijk doen, om haar vervolgens ook nog een kutwijf te noemen?? Ik geef dr gelijk dat ze weg is gegaan!
Dat vind ik heel iets anders. TS zn vriendin doet niemand pijn met haar ochtendhumeur. Als TS weet dat ze opstartproblemen heeft, hoeft ie haar niet gelijk een kutwijf te gaan noemen. En tuurlijk, vanuit TS snap ik het ook wel, maar hij had beter gewoon ff kunnen zeggen wat hem dwars zat, ipv haar uit te gaan schelden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Deze logica vind ik nogal vergelijkbaar met "als je weet dat je vriend geweldadig is waarom ga je hem dan ook op zijn zenuwen werken" tegen iemand die net door haar vriend in elkaar is geslagen. TS is de onschuldige partij in deze. Z'n vriendin moet zich gewoon niet zo aanstellen met haar "boehoe ik heb net geslapen en nu ben ik dus chagrijnig".
Moest een keer gebeuren.. Wellicht leert ze ervanquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het moet wel gezegd worden dat ik al eerder opmerkingen had gemaakt (op andere dagen) dat ik haar humeur 's ochtends nogal overdreven vind en dat ik dat eigenlijk niet echt leuk vind. Uiteraard heb ik hierbij het woord "kutwijf" niet gebruikt.
En hoe reageerde ze daar op dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het moet wel gezegd worden dat ik al eerder opmerkingen had gemaakt (op andere dagen) dat ik haar humeur 's ochtends nogal overdreven vind en dat ik dat eigenlijk niet echt leuk vind. Uiteraard heb ik hierbij het woord "kutwijf" niet gebruikt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:07 schreef Mantel het volgende:
[..]
Moest een keer gebeuren.. Wellicht leert ze ervan
Enigszins nonchalant, maar ze wist wel dat het zo was. Beterschap is er (nog) niet gekomen.quote:
Opstartproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:56 schreef Demaq het volgende:
[..]
Dat vind ik heel iets anders. TS zn vriendin doet niemand pijn met haar ochtendhumeur. Als TS weet dat ze opstartproblemen heeft, hoeft ie haar niet gelijk een kutwijf te gaan noemen. En tuurlijk, vanuit TS snap ik het ook wel, maar hij had beter gewoon ff kunnen zeggen wat hem dwars zat, ipv haar uit te gaan schelden.
Terecht ze moet gewoon normaal doen 's ochtends. Als ze dat niet kan moet je haar er voortaan maar 's nachts uit schoppen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik he-le-maal niet begrijp waarom mensen zo verzuurd kunnen zijn 's ochtends, en dan nog wel op een zondag! Alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker zijn geworden ofzo. Waarom is dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Opstartproblemen.Jij bent ook zo'n type met een ochtenhumeur? Allemaal aanstellers.
![]()
Die vriendin van TS en ieder ander met een ochtenhumeur is normale mensen dagelijks tot last. Je ziet het wel terug in dit topic. Eufemismes als 'opstartproblemen' en klachten over mensen die geen rekening houden met die ochtendchagrijnen vloeien hier rijkelijk, maar het besef dat het ook niks is om tegen iemands boze rotkop aan te moeten kijken wil er maar niet in. Dat je elke ochtend baalt van het feit dat je niet bent gestorven in je slaap geeft je nog geen recht om normale mensen daarmee lastig te vallen.
[..]
Terecht ze moet gewoon normaal doen 's ochtends. Als ze dat niet kan moet je haar er voortaan maar 's nachts uit schoppen.
Nou ze verontschuldigt zich er ook niet voor terwijl ze TS er wel mee lastig valt. Het was ook niet TS haar bedoeling om haar opzettelijk 'pijn' te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:56 schreef Demaq het volgende:
[..]
Dat vind ik heel iets anders. TS zn vriendin doet niemand pijn met haar ochtendhumeur. Als TS weet dat ze opstartproblemen heeft, hoeft ie haar niet gelijk een kutwijf te gaan noemen. En tuurlijk, vanuit TS snap ik het ook wel, maar hij had beter gewoon ff kunnen zeggen wat hem dwars zat, ipv haar uit te gaan schelden.
Ze haten hun leven stiekem. Eigenlijk is het dus ook wel een beetje jouw schuld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ik he-le-maal niet begrijp waarom mensen zo verzuurd kunnen zijn 's ochtends, en dan nog wel op een zondag! Alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker zijn geworden ofzo. Waarom is dat?
Daar lijkt het inderdaad op, alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker worden 's ochtends. Bizarquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze haten hun leven stiekem. Eigenlijk is het dus ook wel een beetje jouw schuld.
Je zegt t zelf mattiequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker worden 's ochtends. Bizar
Ik denk wel dat dat het is ja. Mijn tweede theorie is dat mensen met een ochtendhumeur eigenlijk gewoon allemaal motherfuckers zijn en even tijd nodig hebben om hun masker op te zetten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker worden 's ochtends. Bizar
nah ik wil 's ochtends ook gewoon ff rustig wakker worden... eerst ff douchen, eten enz.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ochtendfapjequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nah ik wil 's ochtends ook gewoon ff rustig wakker worden... eerst ff douchen, eten enz.
Rustig opstarten.
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nah ik wil 's ochtends ook gewoon ff rustig wakker worden... eerst ff douchen, eten enz.
Rustig opstarten.
wat is normaal?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat kan toch ook op een normale manier?
Je moet rustig je penis in haar anus laten glijden 5 min. voordat de wekker gaat en dan zachtjes in haar oor fluisteren dat je ff flink gaat roeren en dat ze stil moet blijven liggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is normaal?
Als jij als een hyper mannetje om haar heen rent en praat zou ik ook zoiets hebben van flikker ff op.
Hoe zou jij je voelen als je naast jezelf wakker werd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat kan toch ook op een normale manier?
Nogal een vreemde vraag dit. Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je naast jezelf wakker werd?
Ga je dan seks hebben met je eigen kloon?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nogal een vreemde vraag dit. Ik heb geen flauw idee.
Zou ik best doen denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:55 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Ga je dan seks hebben met je eigen kloon?
Naja, misschien wordt ze chaggo van jou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nogal een vreemde vraag dit. Ik heb geen flauw idee.
Dan zou ik navraag moeten doen bij haar exenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Naja, misschien wordt ze chaggo van jouw?
Of was ze voorheen ook al zo?
Prima, te hopen dat ze niet meer terug komt dan.quote:
Vanwege dit soort reacties gaan (sommige) vrouwen zich nou zo gedragen. TS heeft duidelijk gelijk hier, waarom zou hij in hemelsnaam voor haar moeten gaan kruipen? Omdat haar vorige vriendjes dat ook deden en ze er nu aan gewend geraakt is altijd gelijk te krijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:28 schreef geevee het volgende:
Stuur haar een sms je dat je er spijt van hebt
Precies, ze moet gewoon haar excuses netjes aanbieden en dan valt er verder te praten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Vanwege dit soort reacties gaan (sommige) vrouwen zich nou zo gedragen. TS heeft duidelijk gelijk hier, waarom zou hij in hemelsnaam voor haar moeten gaan kruipen? Omdat haar vorige vriendjes dat ook deden en ze er nu aan gewend geraakt is altijd gelijk te krijgen?
M.a.w. zijn vriendin kon eindelijk eens zien hoe het is om 's ochtends met haar te zitten. Blijkbaar vond ze het niet leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
TS heeft geen gelijk. Hij had ook op een andere manier kunnen aangeven dat de emmer nu echt vol was en het haar uitleggen. Ik heb niet het idee dat zijn vriendin echt begreep waar dit ineens vandaan kwam. Hij komt nors over, zij vraagt of hij boos is en krijgt als antwoord dat ze een kutwijf is ipv een antwoord waar ze iets mee kan.
Begrip voor elkaar is de sleutel hier.
Wat heb je aan je gelijk als je relatie straks over is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Vanwege dit soort reacties gaan (sommige) vrouwen zich nou zo gedragen. TS heeft duidelijk gelijk hier, waarom zou hij in hemelsnaam voor haar moeten gaan kruipen? Omdat haar vorige vriendjes dat ook deden en ze er nu aan gewend geraakt is altijd gelijk te krijgen?
Zo kan je het ook andersom bekijken. Wat moet zij met haar gelijk als de relatie straks over is? Laat haar lekker door het stof gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat heb je aan je gelijk als je relatie straks over is?
Soms moet je even door het stof voor je relatie.
Mijn vriendin weet best wanneer ze zich als een bitch gedraagt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
TS heeft geen gelijk. Hij had ook op een andere manier kunnen aangeven dat de emmer nu echt vol was en het haar uitleggen. Ik heb niet het idee dat zijn vriendin echt begreep waar dit ineens vandaan kwam. Hij komt nors over, zij vraagt of hij boos is en krijgt als antwoord dat ze een kutwijf is ipv een antwoord waar ze iets mee kan.
Begrip voor elkaar is de sleutel hier.
Bij mij is het simpelweg zo dat als ik niet uit mezelf wakker wordt, maar wakker gemaakt wordt(door de wekker) dat ik nog eventjes half daar en half hier ben, mijn kop is dan nog niet helder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ik he-le-maal niet begrijp waarom mensen zo verzuurd kunnen zijn 's ochtends, en dan nog wel op een zondag! Alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker zijn geworden ofzo. Waarom is dat?
Maar eerst vond je dat ik gelijk had en nu ineens niet meerquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:04 schreef Chai het volgende:
Ik heb mijn antwoord gebaseerd op de posts van TS.
Wat heeft dat kutwijf je verteld?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft inmiddels gesmst en we bellen vanavond. Ben benieuwd. Ik zal proberen om lief te blijven
Zie post eronder. We hebben toch niet gebeldquote:
Een relatie moet van twee kanten komen. Als je altijd gelijk moet hebben blijf je maar lekker single.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo kan je het ook andersom bekijken. Wat moet zij met haar gelijk als de relatie straks over is? Laat haar lekker door het stof gaan.
Neen, zoiets is nooit eerder gebeurd. We zijn allebei mensen die niet snel naar elkaar (of anderen) zullen schelden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:30 schreef erodome het volgende:
Hebben jullie het wel vaker dat je dat soort bewoordingen naar elkaar gooit?
Scheld zij je ook weleens uit en jij haar om andere redenen, of was dit de eerste keer dat er zo'n krachtterm gesmeten werd?
Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, maar soms heb je gewoon gelijk. In dit geval heeft TS gewoon gelijk. En als TS zich moet gaan verontschuldigen zodra zij zich aanstelt komt het dus niet van 2 kanten, maar alleen van zijn kant. Mja TS moet zelf weten wat hij er nou mee gaat doen alleen ik hoop dat TS wel beseft dat zij minstens net zo blij moet zijn met hem als hij met haar. Het is niet omdat zij zo genadig is dat ze nu een relatie hebben. Dus zo zou hij zich ook niet moeten gedragen vind ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Een relatie moet van twee kanten komen. Als je altijd gelijk moet hebben blijf je maar lekker single.
Dit besef ik zeker. Ik zal hooguit mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Ik blijf echter achter het punt staan dat ik het niet relaxt vind hoe ze zich 's ochtends gedraagt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, maar soms heb je gewoon gelijk. In dit geval heeft TS gewoon gelijk. En als TS zich moet gaan verontschuldigen zodra zij zich aanstelt komt het dus niet van 2 kanten, maar alleen van zijn kant. Mja TS moet zelf weten wat hij er nou mee gaat doen alleen ik hoop dat TS wel beseft dat zij minstens net zo blij moet zijn met hem als hij met haar. Het is niet omdat zij zo genadig is dat ze nu een relatie hebben. Dus zo zou hij zich ook niet moeten gedragen vind ik.
dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dit besef ik zeker. Ik zal hooguit mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Ik blijf echter achter het punt staan dat ik het niet relaxt vind hoe ze zich 's ochtends gedraagt.
Dat is een goed iets, maar dan komt het ook wel hard aan als er ineens zo'n stevige krachtterm naar iemands hoofd gesmeten wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Neen, zoiets is nooit eerder gebeurd. We zijn allebei mensen die niet snel naar elkaar (of anderen) zullen schelden.
Dat besef ik ja. En daarom wil ik ook best mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Dat lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is een goed iets, maar dan komt het ook wel hard aan als er ineens zo'n stevige krachtterm naar iemands hoofd gesmeten wordt.
Ik zou zelf ook aardig van mijn stuk gebracht zijn als er zo'n woord naar mijn hoofd geslingerd wordt, het is toch een beetje slaan met woorden.
Dat was als tegenhanger voor de mensen die helemaal pro-vriendin waren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar eerst vond je dat ik gelijk had en nu ineens niet meer
Oke duidelijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was als tegenhanger voor de mensen die helemaal pro-vriendin waren.![]()
En ik vind dat je in een relatie niet in termen van gelijk moet denken.
Beste oplossing. Al contact gehad?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dit besef ik zeker. Ik zal hooguit mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Ik blijf echter achter het punt staan dat ik het niet relaxt vind hoe ze zich 's ochtends gedraagt.
Neen. Gisteren hebben we het maar even laten rusten, wat misschien ook maar goed is. We bellen van de week wel. Ik ga er vooralsnog vanuit dat alles op een normale manier opgelost kan wordenquote:
Lijkt me wel ja. Nogal overdreven gereageerd van haar.. Oke woordgebruik is niet helemaal goed maar dan meteen vluchten...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Neen. Gisteren hebben we het maar even laten rusten, wat misschien ook maar goed is. We bellen van de week wel. Ik ga er vooralsnog vanuit dat alles op een normale manier opgelost kan worden
Tsja, het was fijner geweest als we het direct konden uitpraten. Maar soit. Komt vast goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef Mantel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Nogal overdreven gereageerd van haar.. Oke woordgebruik is niet helemaal goed maar dan meteen vluchten...
Lijkt me wel, anders erg rare relatiebreuk..quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Tsja, het was fijner geweest als we het direct konden uitpraten. Maar soit. Komt vast goed
Je laat je toch niet kutwijf noemen. Ik zou als vrouw zijnde ook mezelf richting een omgeving verplaatsen waar je niet dat soort termen richting je hoofd geslingerd krijgt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef Mantel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Nogal overdreven gereageerd van haar.. Oke woordgebruik is niet helemaal goed maar dan meteen vluchten...
Kom op... Je moet wel iets kunnen hebben. Het kan niet altijd schatje en lieverd e.d. zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je laat je toch niet kutwijf noemen. Ik zou als vrouw zijnde ook mezelf richting een omgeving verplaatsen waar je niet dat soort termen richting je hoofd geslingerd krijgt.
En dus is de tegenhanger daarvan "kutwijf". Kritiek uiten en je vriendin even goed de waarheid zeggen kan ongetwijfeld op een effectievere manier, als volwassene zijnde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:58 schreef Mantel het volgende:
[..]
Kom op... Je moet wel iets kunnen hebben. Het kan niet altijd schatje en lieverd e.d. zijn
Jij hebt je emoties e.d. altijd volledig in controle?! Gebeurt in the heat of the moment! Al die opgepropte irritatie die er ineens uit komt... Betekent verder niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus is de tegenhanger daarvan "kutwijf". Kritiek uiten en je vriendin even goed de waarheid zeggen kan ongetwijfeld op een effectievere manier, als volwassene zijnde.
je vriendin was duidelijk de slimste ( als het gescheld van jou kwam) want voor jou 10 anderen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en terecht. Maar blijkbaar vond ze dat zelf niet en nu is ze weggegaan
Gewoon weggereden. Het laatste wat ze zei was: "nou eh... doei he"
*fapt op je ui*quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat heb je aan je gelijk als je relatie straks over is?
Soms moet je even door het stof voor je relatie.
Lees de OP nou eens goed, met je 'in the heat of the moment'. Als je emotioneel zo labiel bent dat je je vriendin nog wel eens voor kutwijf kunt uitmaken moet je misschien eerst op zelfbeheersingscursus, ipv in een relatie zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef Mantel het volgende:
[..]
Jij hebt je emoties e.d. altijd volledig in controle?! Gebeurt in the heat of the moment! Al die opgepropte irritatie die er ineens uit komt... Betekent verder niks
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef CecilBDemented het volgende:
heeft je (vriendin) een camel toe? dan zou ik het zeker proberen goed te praten!
Ze vond dat wij ons er maar overheen moesten zetten.quote:
Oké, dus het is opgelost en alles is weer goed.quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze vond dat wij ons er maar overheen moesten zetten.
Dat heeft ze nu denk ik gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef Chai het volgende:
En zij mag wel gepikeerd doen als jij kutwijf zegt?Daar kan ze zich niet overheen zetten?
Oh zo. Nee ik las het alsof het alleen over haar ochtendhumeur ging en dat je je daar maar overheen moest zetten.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ben er echter nog niet achter of ik het allemaal nog wel zo leuk vind.
Ze gaf aan een andere woordkeuze te prefereren. Verder begreep ze het -volgens mij- wel. Of er ook beterschap zal komen weet ik niet, we zijn sindsdien niet meer samen wakker geworden.quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik las het alsof het alleen over haar ochtendhumeur ging en dat je je daar maar overheen moest zetten.
Had ze wel begrip voor jouw reactie van kutwijf? dat lijkt me eigenlijk het belangrijkste.
Mwa, of er ook echt beterschap komt moet nog blijken maar ik vind haar een stuk minder leuk dan eerst om deze dingen.quote:
Inderdaad. Zomaar een onweerswolk in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |