Ze vond dat wij ons er maar overheen moesten zetten.quote:
Oké, dus het is opgelost en alles is weer goed.quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze vond dat wij ons er maar overheen moesten zetten.
Dat heeft ze nu denk ik gedaanquote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef Chai het volgende:
En zij mag wel gepikeerd doen als jij kutwijf zegt?Daar kan ze zich niet overheen zetten?
Oh zo. Nee ik las het alsof het alleen over haar ochtendhumeur ging en dat je je daar maar overheen moest zetten.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 november 2011 21:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ben er echter nog niet achter of ik het allemaal nog wel zo leuk vind.
Ze gaf aan een andere woordkeuze te prefereren. Verder begreep ze het -volgens mij- wel. Of er ook beterschap zal komen weet ik niet, we zijn sindsdien niet meer samen wakker geworden.quote:Op zondag 6 november 2011 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik las het alsof het alleen over haar ochtendhumeur ging en dat je je daar maar overheen moest zetten.
Had ze wel begrip voor jouw reactie van kutwijf? dat lijkt me eigenlijk het belangrijkste.
Mwa, of er ook echt beterschap komt moet nog blijken maar ik vind haar een stuk minder leuk dan eerst om deze dingen.quote:
Inderdaad. Zomaar een onweerswolk in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |