Ja, dat je er iets van wilt zeggen is prima natuurlijk, maar om dan meteen kutwijf te zeggen is inderdaad nogal de verkeerde woordkeuze. Als je haar nog terug wilt zou ik haar gaan bellen, zeggen dat het je spijt enzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nee joh nu ruk je het een beetje uit zijn verband. Kutwijf was misschien niet de goede woordkeuze, maar dat er iets van gezegd mocht worden leek mij niet meer dan terecht.
nee. maak haar jaloers enhuur een hoer in en ga dan stappen op zaterdagavond als zij ook stapt en dan wil ze je terug.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Demaq het volgende:
[..]
Ja, dat je er iets van wilt zeggen is prima natuurlijk, maar om dan meteen kutwijf te zeggen is inderdaad nogal de verkeerde woordkeuze. Als je haar nog terug wilt zou ik haar gaan bellen, zeggen dat het je spijt enzo
Dus jij naar je buurvrouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk, maar je eigen vriendin kutwijf noemen dan zit je natuurlijk nooit goed...
Dat doe je maar tegen je buurvrouw ofzo zei ze toen tegen mij
Mijn plan is om haar tegen het einde van de middag een sms te sturen, behoudens een eerdere reactie van haar kant.quote:
Dat ze weg is gegaan en dat ik nu met een wel/niet toegeven gevoel zitquote:
Niet toegeven.. als je daar aan begint is het een verloren zaak..quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat ze weg is gegaan en dat ik nu met een wel/niet toegeven gevoel zit
gwn toegeven als je der nog wil, anders niets van je laten horen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wel toegevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook op. Er is zelfs niet om pics gevraagd. Bijzonderquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:10 schreef Zilverdolk het volgende:
Wat is dit toch een ontzettend ontopic, steunend en meevoelend topique voor in KLB. Verbaast me!
TS, je moet sowieso niet te lang meer wachten, dat werkt bij mij nooit in mn voordeel :p
Shit... niemand nog nee?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja het valt mij ook op. Er is zelfs niet om pics gevraagd. Bijzonder
Bedankt voor de tips in ieder geval. Ik ga haar vanmiddag sms-en
ga niet smsen ted gwn bellen en uitpraten, werkt het best.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het is al middagquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het daten is nooit zo'n probleem. Een relatie behouden, zijn daar ook tips voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ga niet smsen ted gwn bellen en uitpraten, werkt het best.
kijk anders arkady's dating tips op youtube die kan je wel gebruiken zo te zien
Oke ik zal haar bellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Demaq het volgende:
[..]
Het is al middagdus hup telefoon pakken jij, en bel dr op, niet smsen
naja hij geeft ook tips over hoe je met meisjes om moet gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het daten is nooit zo'n probleem. Een relatie behouden, zijn daar ook tips voor?
[..]
Oke ik zal haar bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |