Kun jij plassen met een stijve?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:29 schreef Kriegel het volgende:
Goedmaaksex en dan in d'r kont plassen.
OVERAL gelijk in geven? Ja dan ben ik echt de lul hequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:28 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
En je hebt der nog steeds niet gebeld? Hup bellen, sorry zeggen en der overal gelijk in geven wat ze vervolgens zegt. Oja en vragen hoe je het goed kan maken.
In theorie kan het wel, want meestal na de seks wordt hij wel weer slapper.quote:
Dan geef je der een knuffel (van achteren, pipa in der kont) en vraagt of er iets is, zo niet geef je der veel koffie. Al is geprobeerd TS?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Misschien ook wel mijn eigen schuld ja. Maar ik kan gewoon niet tegen dat hoofd als ze zo boos als ze zich als een of andere tony montana girl staat op te maken. Dan denk ik: "wat doe je nou boos en sago doe ff normaal joh"
Nee dat hoeft niet maar wel ene beetje meegevend zijn of hoe je da ook noemtquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
OVERAL gelijk in geven? Ja dan ben ik echt de lul he
Gewoon op een begripvolle manier met haar praten. Die modus kan ik wel aannemen jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet maar wel ene beetje meegevend zijn of hoe je da ook noemt
Ja. Het is weliswaar een beetje vertiefd mikken als je boven de wc hangt, maar verder geen probleem.quote:
De beste manier op zeurdiscussies te ontwijken me dunkt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
OVERAL gelijk in geven? Ja dan ben ik echt de lul he
Nee dat zou ik ook niet doen .. misschien dat zij ook wel fout is geweest maar ze is niet zo uitgebarsten zoals jouquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft zelf overigens nog niets laten horen.
Waarom?quote:
Dump haar. Mensen met een ochtendhumeur zouden ze sowieso uit moeten roeien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft zelf overigens nog niets laten horen.
Waarom istie dan een kutwijf?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ze wil dat je haar nu op gaat bellen of op eigen initiatief contact met haar opneemt op andere wijze...
Nu kan TS 2 dingen doen:
- TS is een alpha male en heeft schijt
- TS is ook een kutwijf en gaat huilie huilie doen en het goedmaken
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:37 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Klagen over kort pittige kapsels op de radio
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
"U heeft een stem van een heel dom iemand"
"EN U HEEFT EEN STEM VAN EEN KUTWIJF!"![]()
Maar ik vind nog steeds een beetje dat ik gelijk heb eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nee maar ff serieus...
Ik heb precies hetzelfde gehad vorig jaar met oud en nieuw, was al de hele avond geirriteerd over een paar dingen en toen kwam zij ff over iets klagen en toen zij ik ook flikker op kutwijf![]()
Beste is je gewoon even kwetsbaar opstellen en haar bellen, sms' je sturen oid dat je het vervelend vindt zo.... Laat ze heus wel binnen afzienbare tijd van haar horen, al zal ze eerst nog even wachten om je te pijnigen
Tuurlijk niet! als je toch weet dat je vriendin een ochtendhumeur heeft, ga je toch niet übervrolijk doen, om haar vervolgens ook nog een kutwijf te noemen?? Ik geef dr gelijk dat ze weg is gegaan!quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar ik vind nog steeds een beetje dat ik gelijk heb eigenlijk
Nee joh nu ruk je het een beetje uit zijn verband. Kutwijf was misschien niet de goede woordkeuze, maar dat er iets van gezegd mocht worden leek mij niet meer dan terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:53 schreef Demaq het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! als je toch weet dat je vriendin een ochtendhumeur heeft, ga je toch niet übervrolijk doen, om haar vervolgens ook nog een kutwijf te noemen?? Ik geef dr gelijk dat ze weg is gegaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |