Volgende keer niet meer doen dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Deze heb ik door mijn vrienden uit laten zoeken
Sowieso dat jij iets laat weten ipv zij jou? :pquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ach ze komt er vast wel overheen. Ik wacht wel ff tot ze belt ofzo... Ik weet even niet zo goed wat handig is nu
Maar je vrienden vonden haar wel lekker en daarom was het een blijvertje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het was een grapje. Ik heb haar zelf uitgezocht.
En wat dan een sms ofzo? "Heej liefie hoe istquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso dat jij iets laat weten ipv zij jou? :p
Smsje kan wel maar dat voorbeeld van je is natuurlijk wel heel stom hequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En wat dan een sms ofzo? "Heej liefie hoe istxxxx love u"
Hee kutwijfje hoe gaat het met je nu >?! Goed thuis gekomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En wat dan een sms ofzo? "Heej liefie hoe istxxxx love u"
Mijn andere relatie is (helaas) om heftigere dingen uitgegaan dan de mening van mijn vriendenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar je vrienden vonden haar wel lekker en daarom was het een blijvertje?
Lexa??quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Je krijgt nu wel een vet slechte naam op Lexa, trouwens.
Ik zal nog wel even wachten danquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Smsje kan wel maar dat voorbeeld van je is natuurlijk wel heel stom he.
Die durf ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Mantel het volgende:
[..]
Hee kutwijfje hoe gaat het met je nu >?! Goed thuis gekomen
Om 7 uur 's ochtends kan ik zulke dingen ook niet waarderen, dus hoe laat was dit voorval, TS?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nouja, ik ben zegmaar heel erg vrolijk 's ochtends. Ik zie dan (zoals vandaag) dat het mooi weer is en dan gil ik door de kamer (terwijl ze nog op bed ligt):
"Kijk eens liefie! Wat een schitterende dag! Heerlijk weer om een lekker wandelingetje te maken straks! Kom!![]()
"
Tsja. Dat vindt ze misschien niet leuk ofzo...
Dit was om 9.00u 's ochtends nieuwe tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Om 7 uur 's ochtends kan ik zulke dingen ook niet waarderen, dus hoe laat was dit voorval, TS?
je weet dat ze daar 's ochtends geen zin in heeft, beetje rekening met elkaar houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nouja, ik ben zegmaar heel erg vrolijk 's ochtends. Ik zie dan (zoals vandaag) dat het mooi weer is en dan gil ik door de kamer (terwijl ze nog op bed ligt):
"Kijk eens liefie! Wat een schitterende dag! Heerlijk weer om een lekker wandelingetje te maken straks! Kom!![]()
"
Ik zou daar ook spontaan chagerijnig van worden...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
"
Misschien ook wel mijn eigen schuld ja. Maar ik kan gewoon niet tegen dat hoofd als ze zo boos als ze zich als een of andere tony montana girl staat op te maken. Dan denk ik: "wat doe je nou boos en sago doe ff normaal johquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je weet dat ze daar 's ochtends geen zin in heeft, beetje rekening met elkaar houden.
Eigen schuld.
FC Utrecht... nuff saidquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en terecht. Maar blijkbaar vond ze dat zelf niet en nu is ze weggegaan
Gewoon weggereden. Het laatste wat ze zei was: "nou eh... doei he"
Hoe zal zich dit verder gaan ontwikkelen, denken jullie?
Mwah 9 u moeten zulke opmerkingen wel kunnen vind ik dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je weet dat ze daar 's ochtends geen zin in heeft, beetje rekening met elkaar houden.
Eigen schuld.
En je hebt der nog steeds niet gebeld? Hup bellen, sorry zeggen en der overal gelijk in geven wat ze vervolgens zegt. Oja en vragen hoe je het goed kan maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dit was om 9.00u 's ochtends nieuwe tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |