Nou, zo te horen is ze best gevoelig. Ik zou haar gewoon even laten afkoelen. Komt wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
ze is altijd nogal verzuurd en sago 's ochtends. Meestal is dat dan voorbij als ze onder de douche is geweest. Maar deze keer dus niet. Ze bleef een beetje kortaf enzo.
Toen gingen we een boterhammetje eten en toen vroeg ze of en waarom ik boos was ().
Ik zei: "Omdat je eigenlijk gewoon een kutwijf bent."
Zo ging het dus ongeveer.
quote:
Dan ben je wel van het kutwijf af,,,,,,?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Misschien maar even laten gaan iddEven voor de duidelijkheid. We wonen niet samen ofzo. Ze zou hier het hele weekend blijven (bij mij) en vanavond laat zou ze weer teruggaan. Maar nu is dus (hoop ik dan) naar huis aan het rijden. Als ze zich maar niet om een boom heen vouwt ofzo
quote:
Ik heb het niet uitgemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:09 schreef Trollscience het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-vriendin-hebben-en-het-zelf-hebben-uitgemaakt-en-niet-gedumpt-zijn-topic
Maaaaaaaar, heb jij vaker van dit soort dingen die je der zo ineens uitfloept?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Misschien maar even laten gaan iddEven voor de duidelijkheid. We wonen niet samen ofzo. Ze zou hier het hele weekend blijven (bij mij) en vanavond laat zou ze weer teruggaan. Maar nu is dus (hoop ik dan) naar huis aan het rijden. Als ze zich maar niet om een boom heen vouwt ofzo
Neen, ik doe dit niet zo snel. Dan moet het wel even hoog zitten zegmaar. Ze zal dit dus ook niet aan hebben zien komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maaaaaaaar, heb jij vaker van dit soort dingen die je der zo ineens uitfloept?Een vriend van mij heeft dat wel en dan weet ik gewoon van ja ik ga nu naar huis en dan maaktie het zo wel goed want het slaat nergens op wattie deed. En dan is het goed.
Goh dat je dat nog weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is dat die vriendin waarover je ooit een topic opende om te klagen dat je vrienden haar lelijk vonden?
Vreemde vrienden heb jijquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maaaaaaaar, heb jij vaker van dit soort dingen die je der zo ineens uitfloept?Een vriend van mij heeft dat wel en dan weet ik gewoon van ja ik ga nu naar huis en dan maaktie het zo wel goed want het slaat nergens op wattie deed. En dan is het goed.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Goh dat je dat nog weet
haha nee dit is een andere
Ze is in schockquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Neen, ik doe dit niet zo snel. Dan moet het wel even hoog zitten zegmaar. Ze zal dit dus ook niet aan hebben zien komen.
Deze heb ik door mijn vrienden uit laten zoekenquote:
Groei ballen ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Deze heb ik door mijn vrienden uit laten zoeken
Ach ze komt er vast wel overheen. Ik wacht wel ff tot ze belt ofzo... Ik weet even niet zo goed wat handig is nuquote:
Het was een grapje. Ik heb haar zelf uitgezocht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Groei ballen ofzo.
Vriendin heb je omdat je haar zelf leuk en alles vindt, niet om in de smaak te vallen bij je vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |