Inderdaad, en was TS er bij toen het gebeurde??quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Geef ons het hele verhaal, wat deed ze dan?
Ik? Nee ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:02 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Inderdaad, en was jij er bij toen het gebeurde??
TS is weer single.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hoe zal zich dit verder gaan ontwikkelen, denken jullie?
Okee maar meen je dat of zei je 't meer sarcastisch zeg maar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
ze is altijd nogal verzuurd en sago 's ochtends. Meestal is dat dan voorbij als ze onder de douche is geweest. Maar deze keer dus niet. Ze bleef een beetje kortaf enzo.
Toen gingen we een boterhammetje eten en toen vroeg ze of en waarom ik boos was ().
Ik zei: "Omdat je eigenlijk gewoon een kutwijf bent."
Zo ging het dus ongeveer.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
ze is altijd nogal verzuurd en sago 's ochtends. Meestal is dat dan voorbij als ze onder de douche is geweest. Maar deze keer dus niet. Ze bleef een beetje kortaf enzo.
Toen gingen we een boterhammetje eten en toen vroeg ze of en waarom ik boos was ().
Ik meende het op dat moment eigenlijk wel. Ik zei het ook zonder ook maar iets sarcastisch over te komen. Achteraf had ik wel iets andere woorden kunnen gebruiken natuurlijk, maarja op dat moment deed ik het gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee maar meen je dat of zei je 't meer sarcastisch zeg maar?Als je 't meent kan ze net zo goed wegblijven dus
Haha!! Geweldige reactiequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
als ze haar eer hoog houdt komt ze nooit meer terugquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik meende het op dat moment eigenlijk wel. Ik zei het ook zonder ook maar iets sarcastisch over te komen. Achteraf had ik wel iets andere woorden kunnen gebruiken natuurlijk, maarja op dat moment deed ik het gewoon
dat word weer fappenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik meende het op dat moment eigenlijk wel. Ik zei het ook zonder ook maar iets sarcastisch over te komen. Achteraf had ik wel iets andere woorden kunnen gebruiken natuurlijk, maarja op dat moment deed ik het gewoon
Bel der even dan drol. Of je moet even denken of ze niet te veel kutwijf is voor je.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou, zo te horen is ze best gevoelig. Ik zou haar gewoon even laten afkoelen. Komt wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke, het verhaal:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |