Moest een keer gebeuren.. Wellicht leert ze ervanquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het moet wel gezegd worden dat ik al eerder opmerkingen had gemaakt (op andere dagen) dat ik haar humeur 's ochtends nogal overdreven vind en dat ik dat eigenlijk niet echt leuk vind. Uiteraard heb ik hierbij het woord "kutwijf" niet gebruikt.
En hoe reageerde ze daar op dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het moet wel gezegd worden dat ik al eerder opmerkingen had gemaakt (op andere dagen) dat ik haar humeur 's ochtends nogal overdreven vind en dat ik dat eigenlijk niet echt leuk vind. Uiteraard heb ik hierbij het woord "kutwijf" niet gebruikt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:07 schreef Mantel het volgende:
[..]
Moest een keer gebeuren.. Wellicht leert ze ervan
Enigszins nonchalant, maar ze wist wel dat het zo was. Beterschap is er (nog) niet gekomen.quote:
Opstartproblemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:56 schreef Demaq het volgende:
[..]
Dat vind ik heel iets anders. TS zn vriendin doet niemand pijn met haar ochtendhumeur. Als TS weet dat ze opstartproblemen heeft, hoeft ie haar niet gelijk een kutwijf te gaan noemen. En tuurlijk, vanuit TS snap ik het ook wel, maar hij had beter gewoon ff kunnen zeggen wat hem dwars zat, ipv haar uit te gaan schelden.
Terecht ze moet gewoon normaal doen 's ochtends. Als ze dat niet kan moet je haar er voortaan maar 's nachts uit schoppen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik he-le-maal niet begrijp waarom mensen zo verzuurd kunnen zijn 's ochtends, en dan nog wel op een zondag! Alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker zijn geworden ofzo. Waarom is dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Opstartproblemen.Jij bent ook zo'n type met een ochtenhumeur? Allemaal aanstellers.
![]()
Die vriendin van TS en ieder ander met een ochtenhumeur is normale mensen dagelijks tot last. Je ziet het wel terug in dit topic. Eufemismes als 'opstartproblemen' en klachten over mensen die geen rekening houden met die ochtendchagrijnen vloeien hier rijkelijk, maar het besef dat het ook niks is om tegen iemands boze rotkop aan te moeten kijken wil er maar niet in. Dat je elke ochtend baalt van het feit dat je niet bent gestorven in je slaap geeft je nog geen recht om normale mensen daarmee lastig te vallen.
[..]
Terecht ze moet gewoon normaal doen 's ochtends. Als ze dat niet kan moet je haar er voortaan maar 's nachts uit schoppen.
Nou ze verontschuldigt zich er ook niet voor terwijl ze TS er wel mee lastig valt. Het was ook niet TS haar bedoeling om haar opzettelijk 'pijn' te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:56 schreef Demaq het volgende:
[..]
Dat vind ik heel iets anders. TS zn vriendin doet niemand pijn met haar ochtendhumeur. Als TS weet dat ze opstartproblemen heeft, hoeft ie haar niet gelijk een kutwijf te gaan noemen. En tuurlijk, vanuit TS snap ik het ook wel, maar hij had beter gewoon ff kunnen zeggen wat hem dwars zat, ipv haar uit te gaan schelden.
Ze haten hun leven stiekem. Eigenlijk is het dus ook wel een beetje jouw schuld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ik he-le-maal niet begrijp waarom mensen zo verzuurd kunnen zijn 's ochtends, en dan nog wel op een zondag! Alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker zijn geworden ofzo. Waarom is dat?
Daar lijkt het inderdaad op, alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker worden 's ochtends. Bizarquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze haten hun leven stiekem. Eigenlijk is het dus ook wel een beetje jouw schuld.
Je zegt t zelf mattiequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker worden 's ochtends. Bizar
Ik denk wel dat dat het is ja. Mijn tweede theorie is dat mensen met een ochtendhumeur eigenlijk gewoon allemaal motherfuckers zijn en even tijd nodig hebben om hun masker op te zetten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker worden 's ochtends. Bizar
nah ik wil 's ochtends ook gewoon ff rustig wakker worden... eerst ff douchen, eten enz.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ochtendfapjequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nah ik wil 's ochtends ook gewoon ff rustig wakker worden... eerst ff douchen, eten enz.
Rustig opstarten.
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nah ik wil 's ochtends ook gewoon ff rustig wakker worden... eerst ff douchen, eten enz.
Rustig opstarten.
wat is normaal?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat kan toch ook op een normale manier?
Je moet rustig je penis in haar anus laten glijden 5 min. voordat de wekker gaat en dan zachtjes in haar oor fluisteren dat je ff flink gaat roeren en dat ze stil moet blijven liggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is normaal?
Als jij als een hyper mannetje om haar heen rent en praat zou ik ook zoiets hebben van flikker ff op.
Hoe zou jij je voelen als je naast jezelf wakker werd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat kan toch ook op een normale manier?
Nogal een vreemde vraag dit. Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je naast jezelf wakker werd?
Ga je dan seks hebben met je eigen kloon?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nogal een vreemde vraag dit. Ik heb geen flauw idee.
Zou ik best doen denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:55 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Ga je dan seks hebben met je eigen kloon?
Naja, misschien wordt ze chaggo van jou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nogal een vreemde vraag dit. Ik heb geen flauw idee.
Dan zou ik navraag moeten doen bij haar exenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Naja, misschien wordt ze chaggo van jouw?
Of was ze voorheen ook al zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |