Boeiend, bitch moet gewoon de fatsoenlijke vrouw uithangen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Demaq het volgende:
[..]
Het was niet de hele dag, TS heeft dit 's ochtends al gezegd.
Dat doet ze, vanaf een uur of 1 's middagsquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Boeiend, bitch moet gewoon de fatsoenlijke vrouw uithangen.
Dat is dus niet genoeg. Ik zou ook geen zin hebben om elke ochtend tegen zo'n chagrijnige kop aan te kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat doet ze, vanaf een uur of 1 's middags
Eet smakelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker tomatensoep eten met een stokbroodje erbij. Als toetje weet ik t niet
Je bent toch niet zo'n vrolijke de zon is op roeper he, die gelijk als hij uit bed stapt superblij is en dat dan ook moet uiten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel een beetje ja. Ik hou er gewoon niet van als mensen sago zijn in de ochtend. Alsof het zo erg is om op te staan en iets leuks van je dag te makenDoe gewoon vrolijk, denk ik dan.
Dit dus, wat ben ik blij dat mijn vriend net zoveel opstarttijd nodig heeft net zoals ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n vrolijke de zon is op roeper he, die gelijk als hij uit bed stapt superblij is en dat dan ook moet uiten?
Die niet even opstarttijd nodig heeft, maar gelijk aan het springen slaat?
Moord en doodslag, wat een gruwel
lekker samen chagarijnen wat een feestquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dit dus, wat ben ik blij dat mijn vriend net zoveel opstarttijd nodig heeft net zoals ik.
Misschien een tijdje van de heroïne afblijven, dan wil je wel eens vanzelf opstarten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dit dus, wat ben ik blij dat mijn vriend net zoveel opstarttijd nodig heeft net zoals ik.
Het wordt pas chagerijen als iemand aan mijn hoofd zeurt of te blij om me heen springt en mijn mij rustige opstart tijd niet guntquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:35 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
lekker samen chagarijnen wat een feest
anders sta je wat eerder opquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Het wordt pas chagerijen als iemand aan mijn hoofd zeurt of te blij om me heen springt en mijn mij rustige opstart tijd niet gunt
Eerder dan hoogst noodzakelijk????????quote:
Er is wel een verschil tussen wat duf rondlopen en weinig zeggen en echt sago zijn en niets kunnen hebben. Zelfs geen normale opmerking.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerder dan hoogst noodzakelijk????????
Hell no!
Het is niet zo'n probleem, ik slof wat door huis, zit wat boven mijn kopje thee voor me uit te staren, dan komt het allemaal helemaal goed.
Maar wee degene die me echt stoort, die tegen me aan zeurt of heel blij staat te stuiteren, als ik het niet kan ontwijken of me ervoor kan afsluiten ben ik er niet blij mee.
Heb je al iets gehoord dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het toch niet lopen
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn telefonische pogingen om weer contact te leggen daarnet op niets uitgelopen? Tsja, ze is blijkbaar gekwetst.
Ik zou het vanavond zo rond een uur of 21 nog een keer proberen, en anders morgen tussen de middag weer. Niet morgenvroeg natuurlijk want dan is ze weer sago.
Ze belt waarschijnlijk onder Studio Sport puur om jou te kloten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft inmiddels gesmst en we bellen vanavond. Ben benieuwd. Ik zal proberen om lief te blijven
Deze logica vind ik nogal vergelijkbaar met "als je weet dat je vriend geweldadig is waarom ga je hem dan ook op zijn zenuwen werken" tegen iemand die net door haar vriend in elkaar is geslagen. TS is de onschuldige partij in deze. Z'n vriendin moet zich gewoon niet zo aanstellen met haar "boehoe ik heb net geslapen en nu ben ik dus chagrijnig".quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:53 schreef Demaq het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! als je toch weet dat je vriendin een ochtendhumeur heeft, ga je toch niet übervrolijk doen, om haar vervolgens ook nog een kutwijf te noemen?? Ik geef dr gelijk dat ze weg is gegaan!
Dat vind ik heel iets anders. TS zn vriendin doet niemand pijn met haar ochtendhumeur. Als TS weet dat ze opstartproblemen heeft, hoeft ie haar niet gelijk een kutwijf te gaan noemen. En tuurlijk, vanuit TS snap ik het ook wel, maar hij had beter gewoon ff kunnen zeggen wat hem dwars zat, ipv haar uit te gaan schelden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Deze logica vind ik nogal vergelijkbaar met "als je weet dat je vriend geweldadig is waarom ga je hem dan ook op zijn zenuwen werken" tegen iemand die net door haar vriend in elkaar is geslagen. TS is de onschuldige partij in deze. Z'n vriendin moet zich gewoon niet zo aanstellen met haar "boehoe ik heb net geslapen en nu ben ik dus chagrijnig".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |