waar bemoei jij je mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ze weet nu wel dat je contact zoekt.Das positief
Dat is waarquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ze weet nu wel dat je contact zoekt.Das positief
quote:
quote:
les?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]![]()
Dit dus nooit doen, ik ben al 'n keer door m'n vriendin voor stalker uitgemaakt, oppassen dus.
Bi, nog steeds met diezelfde vriendin samen dus er is nog hoop voor TS dat dit ook nog wel te lijmen valt.quote:
ja dus dat stalken had zin.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bi, nog steeds met diezelfde vriendin samen dus er is nog hoop voor TS dat dit ook nog wel te lijmen valt.
Nee man dat maakte op dat moment de ruzie juist nog erger.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja dus dat stalken had zin.
gwn blijven bellen vriend
Zo'n vaart zal het toch niet lopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Zo heb je een vriendin en zo ben je weer single.
Het was niet de hele dag, TS heeft dit 's ochtends al gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:
Weglopen om het woordje 'kutwijf'
Terecht uitgescholden wel, de ganse dag de chagrijn uithangen doe je maar elders, niet bij vriendlief.
Ja maar die vriendin doet dat heel vaak 's ochtends.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Demaq het volgende:
[..]
Het was niet de hele dag, TS heeft dit 's ochtends al gezegd.
Dat is het misschien wel een beetje ja. Ik hou er gewoon niet van als mensen sago zijn in de ochtend. Alsof het zo erg is om op te staan en iets leuks van je dag te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar die vriendin doet dat heel vaak 's ochtends.Ik denk niet dat ze elke keer na het douchen excuseert voor haar ochtendhumeur.
Dus TS is elke ochtend haar bitch en 1x heeft hij er genoeg van en zegt hij dat.. tja.
Ik ga zo lekker tomatensoep eten met een stokbroodje erbij. Als toetje weet ik t nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar die vriendin doet dat heel vaak 's ochtends.Ik denk niet dat ze elke keer na het douchen excuseert voor haar ochtendhumeur.
Dus TS is elke ochtend haar bitch en 1x heeft hij er genoeg van en zegt hij dat.. tja.
Gewoon vermijden totdat ze ''wakker'' is. Gewoon 3 uur lang op de wc zitten ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat is het misschien wel een beetje ja. Ik hou er gewoon niet van als mensen sago zijn in de ochtend. Alsof het zo erg is om op te staan en iets leuks van je dag te makenDoe gewoon vrolijk, denk ik dan.
Ja maar kom op dude. Het is toch gewoon kut als iemand zo lang een ochtendhumeur heeft. Ik begrijp dat ook echt niet, zeker niet op een vrije zondag. Als ik om half 7 op moet om me nog even in te lezen voor een college om 8.30u, terwijl ik om 3 uur ging slapen, dan ben ik ook wel even wat minder spraakzaam. Maar dit is toch nergens voor nodig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:13 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Gewoon vermijden totdat ze ''wakker'' is. Gewoon 3 uur lang op de wc zitten ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |